Parent forum: Prezentarea rețelei de troleibuz din București

 

Topic: Discuții despre rețeaua de troleibuz a STB

207 posts, 82065 views
 
Go to page:  1  ... 9 10 11 12 13 14 15
 
 

📖 Pagination options
  • Author: drbm
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Discuții despre rețeaua de troleibuz a STB drbm

Merită orice scade rapid poluarea. Costurile amenzilor plătibile in caz contrar depășesc cu mult valoarea investiției, chiar dacă respectivele mijloace de transport vor fi trase pe dreapta in 5-8 ani.

 


  • Author: cris_m
  • Moderator forum
  • Posted:
  •  

Re: Discuții despre rețeaua de troleibuz a STB cris_m

Personal, inhouse am mari indoieli ca vor fi foarte fiabile. Sa ne uitam la tramvaiele modernizate de URAC care au probleme, nu beneficiaza de mentenanta corespunzatoare. Poate daca se gaseste un partener mai de incredere si cu experienta ar fi ceva.

In ceea ce priveste proiectul in sine, poate daca vorbeam acum cativa ani despre el, ar mai fi avut un rost, acum cred ca e cam tardiv sa mai transformam aceste autobuze in troleibuze. Ca sa nu mai spun ca ar beneficia de o infrastructura corespunzatoare, aici va fi marea probleme si pentru cele turcesti ce urmeaza sa vina, dar si pentru alte achizitii ulterioare (daca vor mai fi...)

 


  • Author: drbm
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Discuții despre rețeaua de troleibuz a STB drbm

Revin doar pentru a compara o investiție, apropos de întrebarea "merită", cu un cuantum insuportabil pe zi, echivalent cu 2 troleibuze noi! Zilnic!
Evident infrastructura lasă mult de dorit, până și în fostele republici sovietice se descurcă mai bine la capitolul rețea.
Articolul relevant https://romania.europalibera.org/a/rom% ... 85356.html
România, condamnată de CJUE pentru aerul toxic din București. Promisiuni neonorate.

 


  • Author: Gabi23
  • Site Admin
  • Posted:
  •  

Re: Discuții despre rețeaua de troleibuz a STB Gabi23

Stâlp degradat aflat în administrarea STB, în Piața Operei. E doar unul din sutele de exemple la tot pasul. Au zeci de stâlpi de metal/beton recuperați și reutilizabili în baza Secției Linii din Titan. Desigur e mai ușor să ignori și să aștepți să pice cu tot cu rețeaua de troleibuz  :popa:

STB - Pia?a Operei - 11.06.2020 (1).JPG (486.3 KB; downloaded 4290 times)
STB - Pia?a Operei - 11.06.2020 (2).JPG (146.12 KB; downloaded 4230 times)

 


  • Author: ByOnu
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Discuții despre rețeaua de troleibuz a STB ByOnu

Sigur e in administratia STB, avand in vedere ca are si iluminatul public pe el?

 


  • Author: Gabi23
  • Site Admin
  • Posted:
  •  

Re: Discuții despre rețeaua de troleibuz a STB Gabi23

Stâlpii rețelei de troleibuz/tramvai sunt ai STB. Iluminatul este auxiliar.

 


  • Author: Daddy
  • Membru Bronze
  • Posted:
  •  

Re: Discuții despre rețeaua de troleibuz a STB Daddy

Are cineva mai multe informatii despre planurile STB in privinta extinderii retelei de contact, planuri care apar in strategia 2020-2030?
stb.jpg (56.04 KB; downloaded 3760 times)

 


Re: Discuții despre rețeaua de troleibuz a STB bercenicity

Utilizator anonim wrote:
Licitatie de 300 noi si topit tot ce avem acum. Asta e solutia.

Si investitii in retea. Neaparat.

 


Re: Discuții despre rețeaua de troleibuz a STB bercenicity

Macazul automat K+M de la Mosilor cu Carol I a fost înlocuit cu unul autohton.

Echivalentul actionarii cu ranga a macazului automat de tramvai.

 


Re: Discuții despre rețeaua de troleibuz a STB barbuandrei

Pai a avut grija un sofer de la BN, venit pe linia 90, dupa 20 ani de șoferie doar pe Calea Grivitei...

 


  • Author: WT_fan06
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Discuții despre rețeaua de troleibuz a STB WT_fan06

Macazul K+M poate fi operat la viteze superioare, mai ales pe "directă". CU CONDIȚIA să fie întreținut corespunzător.

 


  • Author: Costin
  • Site Admin
  • Posted:
  •  

Re: Discuții despre rețeaua de troleibuz a STB Costin

* cu conditia ca instructia ITB sa fie schimbata. Ca legal ma indoiesc ca are cineva voie sa treaca pe sub orice tip de macaz cu mai mult de 5km/h. Asa macazuri moderne au fost si la Nitu Vasile acum niste ani, parca erau Elektroline si nu Kummler+Matter, desi brandul conteaza mai putin. Nu stiu daca mai sunt acum, dar de abordat, tot cu 5km/h erau abordate, ca asa e regula.

Da, ITB, nu e greseala, ca de atunci e instructia.

 


  • Author: GPS
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Discuții despre rețeaua de troleibuz a STB GPS

Mai este doar unul, da Elektroline, și se circulă cu 5km/h.

 


Re: Discuții despre rețeaua de troleibuz a STB bercenicity

Costin wrote:
Asa macazuri moderne au fost si la Nitu Vasile acum niste ani, parca erau Elektroline si nu Kummler+Matter, desi brandul conteaza mai putin. Nu stiu daca mai sunt acum, dar de abordat, tot cu 5km/h erau abordate, ca asa e regula.

Cel de la Nitu Vasile nu mai este, dar era abordat cu viteza de linie, cum era si cel de la Piata Sudului (care o zacea printr-un depozit nefolosit?) , ambele avand "inima" mobila.

 


Go to page:  1  ... 9 10 11 12 13 14 15
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Prezentarea rețelei de troleibuz din București  • 
Choose destination

Since our 1940 forum members have written 375960 posts in 4575 topics and 451 subforums.
Refresh interval: 30 minutes.

 

© 2009 - 2022 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

Terms Of Use