Topic: Generalităţi
75 posts, 52233 views
📖 Pagination options
- Gabi23
-
Posted:
-
- CFRFAN69
-
Posted:
-
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Vagoane seria 19/20-83 (Atelierele Grivita)
Gabi23
Nr. AV. TH. = numărul/data emiterii avizului tehnic;
AV. TH. EXP. = data la care expiră avizul tehnic;
Nr. AV. TH. = numărul/data emiterii avizului tehnic;
AV. TH. EXP. = data la care expiră avizul tehnic;
- CFRFAN69
-
Posted:
-
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Generalităţi
Gabi23
Poate fi prelungit (am văzut în ultimii ani exemple la unele vagoane seria 20-55 care au avut avizul prelungit, nu știu exact condițiile în care au prelungit circulația lor) sau în general ar trebui retrase din circulație și demarate procedurile de valorificare.
Poți să citești mai multe informații: http://www.afer.ro/onfr/servicii/inmatri ... -ro.html
Poate fi prelungit (am văzut în ultimii ani exemple la unele vagoane seria 20-55 care au avut avizul prelungit, nu știu exact condițiile în care au prelungit circulația lor) sau în general ar trebui retrase din circulație și demarate procedurile de valorificare.
Poți să citești mai multe informații: http://www.afer.ro/onfr/servicii/inmatri ... -ro.html
- GPS
-
Posted:
-
Re: Generalităţi
GPS
Observ o tendință în a tăia vagoane vechi la CFR, ceea ce este de apreciat, având în vedere că majoritatea ocupă liniile și dau unora idei în a le moderniza, dar există vreo strategie la CFR de a prezerva măcar un vagon din fiecare model pentru a arăta și generațiilor viitoare cu ce se mergea acum 20-30 de ani? Sau rămânem cu Moldovița, Călugăreni și trenul regal pe care le-au folosit tot poporul de la înființarea CFR și până astăzi, având în vedere că sunt singurele vagoane pe care le vedem la expoziții și prezentăm.
Observ o tendință în a tăia vagoane vechi la CFR, ceea ce este de apreciat, având în vedere că majoritatea ocupă liniile și dau unora idei în a le moderniza, dar există vreo strategie la CFR de a prezerva măcar un vagon din fiecare model pentru a arăta și generațiilor viitoare cu ce se mergea acum 20-30 de ani? Sau rămânem cu Moldovița, Călugăreni și trenul regal pe care le-au folosit tot poporul de la înființarea CFR și până astăzi, având în vedere că sunt singurele vagoane pe care le vedem la expoziții și prezentăm.
- Andrei98
-
Posted:
-
Re: Generalităţi
Andrei98
Nu se păstrează nimic din câte văd, din multe tipuri de vagoane care circulau acum 20-30 nu mai există nici un exemplar sau ultimele au fost scoase acum la vânzare.
Nu se păstrează nimic din câte văd, din multe tipuri de vagoane care circulau acum 20-30 nu mai există nici un exemplar sau ultimele au fost scoase acum la vânzare.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Generalităţi
shoppy
Mai sunt doua vagoane de mocanita conservate in BC care putrezesc de 20 de ani si nu a reusit nimeni sa faca nimic cu ele.
Mai sunt doua vagoane de mocanita conservate in BC care putrezesc de 20 de ani si nu a reusit nimeni sa faca nimic cu ele.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Generalităţi
Gabi23
Personalul CFR Călători de la Revizia București Grivița a găsit metoda eficientă de blocare definitivă a geamurilor de la toaletele vagoanelor. Le deformează cu un corp dur încuietorile pentru a nu putea fi deschise. Ce contează, măcar dacă miroase oribil să moară călătorul acolo
Personalul CFR Călători de la Revizia București Grivița a găsit metoda eficientă de blocare definitivă a geamurilor de la toaletele vagoanelor. Le deformează cu un corp dur încuietorile pentru a nu putea fi deschise. Ce contează, măcar dacă miroase oribil să moară călătorul acolo
21-76 046 - Constanța - 11.08.2023 - IR1981 (1).jpg (200.23 KB; downloaded 817 times)
21-76 046 - Constanța - 11.08.2023 - IR1981 (2).jpg (92.99 KB; downloaded 817 times)
21-76 046 - Constanța - 11.08.2023 - IR1981 (3).jpg (97.83 KB; downloaded 817 times)
- GPS
-
Posted:
-
- Andrei98
-
Posted:
-
Re: Generalităţi
Andrei98
Cand AC-ul functioneaza anemic spre deloc dau mereu vina ca cica din cauza geamurilor deschise nu merge, asta dupa ce deschizi geamul pentru ca te sufoci.
Cand AC-ul functioneaza anemic spre deloc dau mereu vina ca cica din cauza geamurilor deschise nu merge, asta dupa ce deschizi geamul pentru ca te sufoci.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Generalităţi
Gabi23
La toaletă nu e cazul...
Singura explicatie posibilă ar fi că astfel evită fumatul în wc.
La toaletă nu e cazul...
Singura explicatie posibilă ar fi că astfel evită fumatul în wc.
- Andrei98
-
Posted:
-
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Generalităţi
shoppy
Veneau oamenii cu cheia patrata sau patentul sa deschida geamurile si iesea vesnicul scandal ca unii le vor inchise si altii deschise, pe langa ca te mai trezeai cu vreun fumator cretin care lasa geamul deschis la toaleta pe ploaie sau ninsoare, pana la urma este mai bine asa, daca AC nu functioneaza atunci calatorii trebuie sa faca scandal sa functioneze AC, sa fie mutati in alt vagon cu AC functional sau sa li se restituie pretul biletului, nu sa se deschida geamurile.
Veneau oamenii cu cheia patrata sau patentul sa deschida geamurile si iesea vesnicul scandal ca unii le vor inchise si altii deschise, pe langa ca te mai trezeai cu vreun fumator cretin care lasa geamul deschis la toaleta pe ploaie sau ninsoare, pana la urma este mai bine asa, daca AC nu functioneaza atunci calatorii trebuie sa faca scandal sa functioneze AC, sa fie mutati in alt vagon cu AC functional sau sa li se restituie pretul biletului, nu sa se deschida geamurile.
📖 Pagination options