Transportul feroviar în RomâniaPrezentări și discuții - material rulantVagoane de călători

 

Topic: Generalităţi

75 posts, 51898 views
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6
 
 

📖 Pagination options
Re: Generalităţi valica77

Gabi23 wrote:
Atelierele Grivița este locația cu tradiție de peste un secol în întreținerea, repararea, modernizarea și reconstrucția de material rulant. Un loc unde mai rar pot fi văzute fotografii, iată câteva imagini interesante din anul 2016, realizate de © Petre Mihai, postate pe site-ul: https://www.orasul.ro/gallery/publicview/10510/



Locul meu de munca din 94 😂😂😂 hai ca am reparat ceva vagoane de atunci pana acum 😂😂

 


Re: Generalităţi ByOnu

ByOnu wrote here:
Se scot la vanzare mai multe vagoane prin BRM.


Si altele, inclusiv TE-uri.
casare vagoane si TE prin BRM.png (83.4 KB; downloaded 3035 times)

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Generalităţi Utilizator anonim

Asta e abia inceputul, se taie tot ce "sta" pana la finalul anului, inclusiv locomotive care nu au mai circulat de 10 ani, mai ales la diesele.

 


Re: Generalităţi Gabi23

Foarte bine să valorifice tot ce se mai poate din aceste vagoane care oricum stau abandonate și s-a furat de pe ele ani de zile... Să repare din fondurile obținute, parcul circulant activ și mai ales vagoanele produse noi în anii 2006-2011...

 


Re: Generalităţi Gabi23

Un vagon 20-83 cu stația de domiciliu Galați, era spălat ieri, cu furtunul în Revizia București Grivița. Mai bine ar valorifica toate epavele ruginite și cu normă de casare din Grivița, iar fondurile obținute ar fi reinvestite într-o instalație de spălare adecvată, care poate fi construită în zonă. Astfel nu se vor mai curăța vagoanele doar la RTG/ RP :popa: .
Revizia București Grivița - 11.02.2022.jpg (476.78 KB; downloaded 2638 times)

 


Re: Generalităţi andrei11

Pe vremuri era una funcţională în Grupa Basarab, se vedea de pe trotuarul  Podului Grant.
Imposibil ca Grupa Griviţa să nu fi fost dotată cu cel puţin o instalaţie !

 


  • GPS
  • Posted:
  •  

Re: Generalităţi GPS

A început valorificarea în urma licitațiilor organizate prin BRM. Zilele trecute începuseră tăierea ramelor TE din Ploiești.

 


Re: Generalităţi shoppy

Spalatoria din Basarab este langa Halta Basarab  https://www.google.ro/maps/@44.4611444,2 ... !3m1!1e3
Spalatoria din Grivita este cativa metri mai spre Ploiesti, pe linie sunt vagoane abandonate https://www.google.ro/maps/@44.4622135,2 ... !3m1!1e3

 


Re: Generalităţi ByOnu

Societatea Naţională de Transport Feroviar de Călători “CFR CĂLĂTORI” S.A. – S.R.T.F.C. Craiova doreşte să atribuie contractul de vânzare mijloace fixe: 17 vagoane de călători și 1 tren etajat.

Sursa: BRM.
casare vagoane craiova.jpg (147.11 KB; downloaded 2309 times)

 


Re: Vagoane seria 70-91 (Astra Arad) Dristorul Nr.3

Vagoane atat de noi, trase la gard , prin Grivita....
Management-ul defectuos isi spune cuvantul. Bine, personal nu ma mai mira nimic, din moment ce un intreg lot de peste 15 vagoane 21-90 isi asteapta drumul catre "salonizare".

 


Re: Vagoane seria 70-91 (Astra Arad) shoppy

Foarte bine ca se salonizeaza, compartimentele nu se mai folosesc pe nicaieri in lumea civilizata.

 


Re: Vagoane seria 70-91 (Astra Arad) Dristorul Nr.3

Cred ca mai sunt trenuri compartimentate in vestul Europei.
Legat de felul cum ai scris, detectez un fel de sarcasm (stiu la cine ai putea face potential referire, nu sunt strain de noutatile feroviare).  Dar daca nu, posibil sa nu fi inteles eu mesajul.

 


Re: Vagoane seria 70-91 (Astra Arad) shoppy

Multi stiu dar nu inteleg.
Da un exemplu daca mai sunt, eu unul am folosit de mai multe ori si nu am vazut. Pe acolo oamenii vor sa fie in siguranta, asta inseamna supraveghere video, daca ar fi compartimentate ar trebui cel putin 2 camere pe compartiment, mai ai si culoarul, si colturile culoarului, deci peste 20 camere pentru tot vagonul, cand intr-un salon cu 4 camere au acoperit tot vagonul. Mai vor si sistem de informatii pe care in salon le rezolvi cu cate un ecran in fiecare capat, chestie imposibila in compartimente. De asemenea oamenii vor calatorii ieftine, un vagon salon este mai usor(ca nu cara atatea usi si pereti), are capacitate mai mare(se castiga spatiu ca nu cara atatea usi si pereti), este mai ieftin de intretinut(nu ai atatea usi si pereti care pot fi deteriorati) iar unitatea de climatizare consuma mai putin(este mai eficient sa climatizezi un singur spatiu mai mare decat 10 spatii mai mici)(evident acolo nu se deschid geamuri iar climatizarea este mereu pornita, pe automat iar temperatura este blocata la o anumita valoare(alte dovezi de civilizate cunoscute dar neintelese pe la noi)).

 


Re: Vagoane seria 70-91 (Astra Arad) matey24

Am gasit ceva pe site-ul companiei austriece OBB. Am aflat ca in trenurile cu vagoane compartimentate Eurocity si Intercity exista compartimente separate pentru femeile ce calatoresc singure sau un  compartiment pentru mame si copii. O idee buna ca tot venea vorba de siguranta. Ei chiar la inceputul paginii zic ,,Safe travel for our passengers".

 


Go to page:  1 2 3 4 5 6
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Vagoane de călători  • 
Choose destination

Since our 2278 forum members have written 420663 posts in 5242 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use