Parent forum: Locomotive electrice

 

Topic: Discutii generale

81 posts, 61917 views
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6
 
 

📖 Pagination options
  • Author: ALEXCFRBV
  • Membru Bronze
  • Posted:
  •  

Re: Discutii generale ALEXCFRBV

O lista cu numerele de parc al locomotive care sunt la RR ?
Electrice+diesel

 


  • Author: Costin
  • Site Admin
  • Posted:
  •  

Re: Discutii generale Costin

Daca nu ti s-a raspuns pe 12 octombrie la aceeasi intrebare, ce crezi ca s-a schimbat acum? Ti s-a mai atras atentia privind intrebarile astea!

 


  • Author: Filip Rares
  • Posted:
  •  

Re: Discutii generale Filip Rares

Exista vreun manual/carte tehnica a CFR despre funtionarea/intretinerea locomotivelor electrice? Mai bine zis stie cineva unde pot gasi asa ceva? Ca banuiesc ca nu se transmite informatia numai prin viu grai.

 


  • Author: Marian Andrei
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Discutii generale Marian Andrei

Da, se gasesc indrumatoare de exploatare la librariile cu specific. Poti incerca la libraria AGIR.

 


  • Author: shoppy
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  


  • Author: Cezy210
  • Posted:
  •  

Re: Discutii generale Cezy210

Pe cineva priceput și cunoscător, îl rog să îmi explice de ce la unele locomotive (electrice) pantograful este orientat cu "ciocul" spre sensul de mers, adică așa   :EAICOL:  și de ce la unele este orientat invers, adică așa  :ECICOL:  

Are vreo importanță? Influențează cu ceva? Ajută cu ceva dacă este într-o direcție sau în cealaltă?

 


  • Author: shoppy
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Discutii generale shoppy

Initial se credea ca functioneaza mai bine cu varful inainte pe principiul daca arata bine/firesc atunci si functioneaza bine, apoi a fost o vreme cand s-a crezut ca cel mai important parametru este puterea de apasare pe catenara si s-a masurat ca daca este cu varful inapoi atunci puterea de apasare este mai mare si fricile ca ar fi pe dos sau s-ar da peste cap sunt nefondate la viteze sub 200km/h.
Din seria Siemens stie mai bine, la Smartron este cu varful inapoi deci asa este mai bine la vitezele acelea.
La TGV din ce tin minte exista un pantograf special pentru LGV care este folosit cu varful inainte(si la recordul de 570km/h s-a folosit un pantograf cu varful inainte) si unul obisnuit pentru catenara obisnuita care este folosit cu varful inapoi, deci la peste 200km/h este mai bine cu varful inainte.

 


  • Author: Cezy210
  • Posted:
  •  

Re: Discutii generale Cezy210

Mulțumesc pentru răspuns. Deci la noi in Romania inca nu contează cum este așezat, încă nu mergem pe nicio magistrala cu 200km/h+.

Așteptam momentul când de la București la Constanța vom ajunge cu trenul mai rapid decât cu mașina.

 


  • Author: Aron
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Discutii generale Aron

Pai in prezent ajungi la Constanta mai repede decat cu masina..... Ai tren care iti merge cu 150-160 constant pe bucati mari de drum, pe autostrada ai limita 130 si este imposibil sa iti iasa media de viteza peste 110-120 pe autostrada, oricat de teribilist ar fi soferul.

 


  • Author: Cezy210
  • Posted:
  •  

Re: Discutii generale Cezy210

Ok, interesant. Trenul are un avantaj, că nu oprește la Bariera Cernavodă (eu așa știu).

 


  • Author: Cezy210
  • Posted:
  •  

Re: Discutii generale Cezy210

Știți cumva dacă prin GdN și în general la CFR Călători mai există o "simetrică"? Știam de EA 236..

:EA600:

 


  • Author: Gabi23
  • Site Admin
  • Posted:
  •  

Re: Discutii generale Gabi23

236 a rămas singura cu pantrografe ”simetrice” de la CFR Călători.

 


Go to page:  1 2 3 4 5 6
 
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Locomotive electrice  • 
Choose destination

Since , our 1794 forum members have written 350373 posts in 4191 topics and 426 subforums.
Refresh interval: 30 minutes.

 

© 2009 - 2021 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

Terms Of Use