Zona metropolitană BucureștiTraseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov

 

Topic: Culoare unice pentru tramvaie, autobuze și troleibuze

1201 posts, 318193 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 79 80 81 82 83 84 85 86
 
 

📖 Pagination options
Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim WT_fan06

Eu vorbesc de utilizarea betonului strict în stații, în zonele ce trebuie reasfaltate frecvent. Betonul pentru stațiile de transport public este o soluție răspăndită în vest.

(tot în vest mai este folosită și piatra cubică în stații, doar că acolo lucrurile se și întrețin și funcționează, nu ca la noi unde sunt lăsate de izbeliște, devin o povară și sunt înlocuite pentru că altceva nu știm)

 


Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim Chev Celios

shoppy wrote here:
Si daca ingheata daca nu dai cu sare ce faci?, chemi echipa sa sparga gheata cu tarnacopul?


Platforma la Otopeni cum poate sa fie in mare parte din beton?? Exista solutii prin care se poate utiliza beton linistit, iar despre tractiune se poate rezolva usor printr-un finisaj care sa nu fie fin. Porr este expert la capitolul esta facand de cativa ani niste lucrari de reparatii pe platforma aeroportulul si care sunt foarte bune din toate capitolele. Deci solutii sunt. A si de curiozitate uitati-va cum arata cauciucurile dreapta fata de pe autobuzele care circula des pe linia de tramvai.

 


Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim shoppy

Daca sarim de la statia de atuobuz la banda de autobuz la autostrada la aeroport, asi vrea sa vad eu centura/autostrada de la noi pe care nu se da cu sare iar pe aeroport exista utilaje care razuiesc stratul de cauciuc depus iar avioanele se degivreaza.

 


Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim Chev Celios

Exista Uree granulata care poate inlocui sarea cu mare succes. Asta se foloseste pe aeroport iarna, pentru a nu ataca betonul.

 


Re: Culoare unice pentru tramvaie, autobuze și troleibuze Cristi N

Pentru topirea ghetii de pe suprafetele betonate se foloseste clorura de calciu, este tot o sare dar a calciului. Ce numim noi, in limbaj popular sare este clorura de sodiu.

https://www.dedeman.ro/ro/agent-de-deszapezire-si-dezghet-add-protect-3-kg/p/7053775

 


Re: Culoare unice pentru tramvaie, autobuze și troleibuze cris_m

Ieri am dat o tura in Baneasa pentru a vedea noul culoar unic implementat pe Aerogarii. Pot sa spun ca a fost o decizie foarte buna si imi pare nespus de rau ca nu se poate implementa si pe sensul opus pentru celelalte linii, ramanand pe moment doar 605. Aceasta situatie are drept cauza imposibilitatea virajului dreapta sper Nicolae Caranfil, venind de pe pod.

Am fost sa vad si lucrarile de reparatie efectuate intre Dorobanti si Pasaj Victoria, ce pot sa spun, e bine ca au mai peticit din gropi, dar au asfaltat si fâșii maricele in statii, cam de 15-20 m incepand de la semnul de statie. E pacat ca n-au profitat sa faca treaba pana la capat, macar in statii daca pe restul traseului e mai complicat (bani, timp, materiale, muncitori etc). Ce-mi doresc este ca macar sa extinda proiectul si in statia Doctor Felix unde avem urmatoarele carpeli:
20240316_180936.jpg (1.55 MB; downloaded 1474 times)
20240316_180924.jpg (1.54 MB; downloaded 1474 times)


Nu in ultimul rand, am primit raspuns de la TPBI referitor la petitia privind culoarul unic pe Iancului pe sensul spre Baneasa (intrat pe linie de la Gheorghe Stanescu, statia Zefirul mutata la peron Victor Manu), respectiv pe sensul spre Faur (statie la peron la Iancului si iesire de pe linie la Magura Vulturului):
Screenshot_20240317_115635_Adobe Acrobat.jpg (177.46 KB; downloaded 1474 times)

Din cate am vazut pe Aerogarii, unde la fel fusesera probleme in trecut, s-au mutat placutele de statii, nu mai sunt spre capat, ci undeva la mijloc. Posibil sa fie aceeasi cauza si aici, anume copertina prea mare... Liniile clar nu sunt mai apropiate ca in alte parti, la fel si peroanele... In fine, vedem ce o mai fi.

 


Re: Culoare unice pentru tramvaie, autobuze și troleibuze ikarus13

Intre Romprim si C. Brancoveanu, pe Sos. Oltenitei au peticit de curand craterele de pe calea de rulare a tramvaielor unde circula 232, 610, 439, 440 si 475. Din pacate, calitatea a fost foarte slaba. Dupa cateva zile de ploi, gropile au reinceput sa apara....

 




Re: Culoare unice pentru tramvaie, autobuze și troleibuze survola

Anunțul din zona culoarului unic de pe Bd. Aerogării, fosta stație Piața Băneasa:
20240321_075816.jpg (616.2 KB; downloaded 863 times)

 


Re: Culoare unice pentru tramvaie, autobuze și troleibuze punmeister

Sunt putin ambivalent in acest caz. Pe de o parte salut decizia, avand in vedere ce coloane de masini se fac pe Aerogarii, dar pe de alta parte sa nu devina cumva un bottleneck pentru 5.

 



Re: Culoare unice pentru tramvaie, autobuze și troleibuze ByOnu

N-au cum sa fie un bottleneck pentru 5 ..mai mult decat sunt celelalte autobuze de pe liniile de tramvai.

Iar 5 chiar si dupa modernizare tot un tramvai cu maximum 4-5 treceri pe ora va ramane probabil. Autobuzele sa nu se impiedice de tramvai mai curand.

Sincer, mai bine un culoar comun cu 10% mai lent, dar functional, decat 10-15 minute pe interstatie(!) cum este astazi cazul lui 605/330 la orele de varf. E raul cel mai mic.

Era si motivul pentru care oamenii preferau 5 in detrimentul lui 330: iti erau rearanjate vertebrele, dar tot ajungeai de vreo 5x mai repede la Stefan cel Mare.

 


Re: Culoare unice pentru tramvaie, autobuze și troleibuze WT_fan06

Pe lângă argumentele lui @ByOnu, nu înțeleg de unde mai vin aceste discuții în contextul în care avem culoare unice TRAM+BUS de ani de zile în București, cu avantaje probate și validate, iar acest model trebuie extins și împământenit încă din stadiu de proiect. În schimb, drobul de sare vine drobul de sare la fiecare idee de culoar unic, de parcă nu am mai făcut asta până acum.

@punmeister, nu îmi dau seama de unde vin aceste "temeri" / "îngrijorări" mai exact...

 


Go to page:  1  ... 79 80 81 82 83 84 85 86
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2295 forum members have written 421900 posts in 5256 topics and 514 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use