MetrouTrenurile de metrou din București

 

Topic: Trenurile CAF Inneo (BM3)

3160 posts, 808691 views
 
Go to page:  1  ... 47 48 49 50 51 52 53  ... 226
 
 

📖 Pagination options
Re: Trenurile CAF icee

Și dacă nu  simulează oprirea în staţie, ce rost mai are rodajul ăsta?

 


Re: Trenurile CAF puidemorosan

Voi rectifica un pic. Trenul CAF opreste in toate statiile si deschide usile 30 secunde. Atunci cand este in trafic, se deschid usile opuse peronului iar noaptea, usile de la peron. In acest caz se merge "la semnal" desi vorbim de ATO.
Azi dimineata, dupa 24 de ore de serviciu, erau parcursi cam 600 km fara probleme.

 


  • Mircea G
  • Posted:
  •  

Re: Trenurile CAF Mircea G

icee wrote:
Și dacă nu  simulează oprirea în staţie, ce rost mai are rodajul ăsta?
Dar ce rost are rodajul , sa le dea in exploatare gata obosite ???? Nu inteleg ideea ....

 


Re: Trenurile CAF iliutu

20000 km pentru un echipament feroviar nu inseamna oboseala. La unele echipamente feroviare nici nu ies defectele ascunse la iveala. Dar se observa destul de bine calitatea lui.

 


Re: Trenurile CAF shoppy

Acest model de trenuri este totusi unicat, ca doar nu s-a putut copia perfect un tren deja existent si implementat in alt oras ca e alt sistem. De aceea trebuie testat corespunzator proiectul sau, asa ca se testeaza extensiv primul tren in ideea ca daca acesta nu are probleme atunci nu exista probleme de conceptie, daca exista atunci se modifica toate trenurile identice. Odata ce se conclude ca nu exista probleme cu proiectul pentru celelalte trenuri nu se fac decat teste functionale, care sunt mult mai simple odata ce proiectul a fost declarat valid. Nu are rost sa vorbim de garantie pentru ca aici e vorba de multi bani si lucrurile se stabilesc in contract
Este ca atunci cand iti cumperi o masina, nu intreaba nimeni de ce la lansarea modelului s-au testat pe mii de km si distrus nustiucate prototipuri(bine, un prototip de masina e mult mai ieftin deci isi pot permite sa strice mai multe), de asemenea cand iti vine masina ta are acolo 5km parcursi in teste, nu intreaba nimeni cine i-a rulat aiurea masina de a primit-o deja folosita.
Nu inteleg ce este asa de greu de inteles.

 


Re: Trenurile CAF iliutu

Sa luam un exemplu: ecartamentul metroului bucurestean este de 1432 mm (cred ca este unic in lume). De aici, diferente la trenul de rulare. Si mai sunt de povestit, poate Morosanul intr-o zi buna ne va spune.

 


Re: Trenurile CAF icee

Cam asta s-a cerut : Caiet sarcini

 


Re: Trenurile CAF puidemorosan

1435 sau 1432 mm e cam tot aia. Ecartamentul tot normal uic este.

 


Re: Trenurile CAF Costin

Nu e deloc tot aia, mai ales la viteze mai mari de 40-50 km/h...

 


Re: Trenurile CAF Wadan

Ecartamentul poate avea o abatere de -3mm in exploatare pana la viteze de 100 km/h (pentru caile ferate), deci ar fi la limita ecartamentul adoptat la metrou :)

 


Re: Trenurile CAF andrei11

Si pana la urma care sunt avantajele ecartamentului de 1432 mm fata de cel clasic ? Sau mai degraba a fost o fitza a lui Ceausescu ?
Vad ca trenurile CAF au fost aduse pe rotile proprii. Sa nu-mi spuneti  ca au avut boghiuri de tren si la Berceni li s-au schimbat boghiurile.  :roll:

 


Re: Trenurile CAF Wadan

Osiile au si ele o toleranta asa ca nu cred ca a fost necesar sa se schimbe ceva.

 


Re: Trenurile CAF Budy187

Astazi la 12:55 un CAF se afla in probe la Universitate

 


Re: Trenurile CAF thor5

Probabil ca azi dimineata (12.05.14) intre orele 8.10 si 8.30 au circulat niste CAF-uri invizibile pe M2. De accea intervalul de succedare al BM2 a fost in medie de 7-8 minute. :lol: Chestia asta se intampla cam in fiecare zi de la inceputul anului.

 


Go to page:  1  ... 47 48 49 50 51 52 53  ... 226
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Trenurile de metrou din București  • 
Choose destination

Since our 2293 forum members have written 421759 posts in 5254 topics and 514 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use