Zona metropolitană BucureștiParcul de vehicule al operatorilor din București și IlfovTramvaie STB

 

Topic: Bucur LF-CA (#406 - ...)

854 posts, 263067 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 40 41 42 43 44 45 46  ... 61
 
 

📖 Pagination options


Re: Bucur LF-CA (406-416 produse între 2012-2016) Dragos31

S-a mai zis pe aici, unul din principalele motive pentru care aceste tramvaie nu intră pe linia 41 este că au ușă simplă pe spate(crimă și pedeapsă pentru acest traseu)... :popa:

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Bucur LF-CA (406-416 produse între 2012-2016) Utilizator anonim

S-a dorit si incercat introducerea lor pe 41, au fost facute si probe noaptea pentru a vedea cum se comporta la rulare, dar avand in vedere ca mare lucru fata de CH PPC nu ofera, au ramas pe liniile 1/10, unde oricum erau mai multe tramvaie vechi decat pe 41. Mai ales daca se atribuie licitatia pentru tramvaie noi, nu cred ca vom mai vedea ceva nou „local” in 41.

 


Re: Bucur LF-CA (406-416 produse între 2012-2016) Nenea_titi

Ba oferă, și anume secțiune joasă pe o lungime mai mare, dar per total, capacitatea lor e mai mică. Mai potrivite ar fi pentru 25...

 


Re: Bucur LF-CA (406-416 produse între 2012-2016) drbm

Da, ele par potrivite pentru trasee cu încărcare medie.

 


Re: Bucur LF-CA (406-416 produse între 2012-2016) andrei11

Dar de ce nu pot fi cuplate câte două ? Socialiștilor - Comuniști pur sânge le-a ieșit acum mulți ani cu V3A ( și "trăgeau" amândouă...) Nu mai spun de Tatre, că și astea lucrau amândouă...

 


Re: Bucur LF-CA (406-416 produse între 2012-2016) Nenea_titi

A umblat un tren sau două de V3A și pe 41 în prima parte a anilor 90, 1990-1991, pe lângă EP-V3A cu 2 remorci. Tare frumos era când depășea lungimea refugiului.
BLF ar fi bune pe linii gen 7, 25, 47, 5 (reparat), 24,45 (reparate). Pe lângă 1/10. Mai frumos ar fi să le facă bidirecționale. Pe 21, 32, 41, nu știu cât s~ar descurca, dar pe 41 în mod clar nu! Fie îi mai adaugă un tronson, fie face ceva cu ușile.
O altă idee ar fi ca boghiul motor să fie cât mai în față...sub cabină, și consola cât mai scurtă, dar asta ar presupune să fie bidirecțional. Și astfel ar fi full LF. Nu știu însă cât este de realizabil ce zic eu, datorită echipamentelor, și alte auxiliare. Cel mai bine ar fi un boghiu nou, reproiectat. Așa, nu faci decât să pui motor de Dacie 1300 pe o mașină de ultimă generație.

 


Re: Bucur LF-CA (406-416 produse între 2012-2016) andrei11

Și ce îi rețin să nu lungească refugiile ?

 


Re: Bucur LF-CA (406-416 produse între 2012-2016) Nenea_titi

Momentan, la 41,singurele refugii care pot acomoda tramvaie mai lungi ca V3A sunt cele de la capetele de linie și cele de la pasaj Grant. Restul nu. Ce îi reține? Lenea sau nepăsarea.

 


Re: Bucur LF-CA (406-416 produse între 2012-2016) TibiV

Nenea_titi wrote:
Lenea sau nepăsarea.

Formulare gresita.
Corect este: "Lenea ȘI nepăsarea".

 


Re: Bucur LF-CA (406-416 produse între 2012-2016) Puss in Boots

Nu se facuse proiect pentru lungirea peroanelor si parea ca si incepe treaba? citeam acum ceva timp...

 


Re: Bucur LF-CA (406-416 produse între 2012-2016) cris_m

Pai intentia/proiectul nu se inseamna ca trebuie sa se si apuce :)

 


Re: Bucur LF-CA (406-416 produse între 2012-2016) Nenea_titi

De la intenție până la realizarea finală este cale lungă. Normal mi se pare ca fiecare peron/refugiu să aibă capacitate de 2 tramvaie.

 


Go to page:  1  ... 40 41 42 43 44 45 46  ... 61
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Tramvaie STB  • 
Choose destination

Since our 2301 forum members have written 422627 posts in 5265 topics and 515 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use