Zona metropolitană BucureștiParcul de vehicule al operatorilor din București și IlfovTramvaie STB

 

Topic: Bucur LF-CA (#406 - ...)

898 posts, 283080 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 39 40 41 42 43 44 45  ... 65
 
 

📖 Pagination options
  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Bucur LF-CA (406-416 produse între 2012-2016) Utilizator anonim

Cu siguranta tot la Dudesti vor merge, mai ales daca s-ar produce nenorocirea de anulare a licitatiei pentru 100 de tramvaie noi, tot cu V3A/BLF se vor face impartirile. Mai ales ca cei de Dudesti sunt obisnuiti cu vagoanele, ar putea face in totalitate liniile 1 si 10. Fiind mai multe vagoane poti face si un program de achizitii de piese, mentenanta pentru tot sistemul de tractiune oricum e deja externalizata, deci e de bine. Iar CH PPC ar putea migra lejer la Militari.

 


Re: Bucur LF-CA (406-416 produse între 2012-2016) Nenea_titi

Pe 41 nu prea ar face față. Sunt prea mici, și prea nefiabile. La cât au căzut și stat pe dreapta nu sunt potrivite pentru 32 și 41. Măcar V3A se poate cârpi la cap de linie, dar pe 41 dacă a căzut un tramvai e jale. În fine... Dar dacă nu repară tronsonul de pe Milea între AFI și Maniu, degeaba.  Le omoară tronsonul ăla mai rău decât orice curbă...mă enervam numai când le vedeam pe Șerban Vodă, ziceam "uite cum distrug tramvaie noi pe o linie bombă".

 


Re: Bucur LF-CA (406-416 produse între 2012-2016) alexxd_31

E foarte bine ca se fac. Personal mi  se par destul de reusite. Este necesara acoperirea parcului liniilor 1/10.
Nu inteleg de ce tot dati zor cu 41. In maxim 2 ani cand se da drumul la M5 o sa devina o linie obisnuita. Nu o sa se mai inghesuie lumea sa ia tramvaiul pana la statiile de metrou Crangasi  sau Lujerului.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Bucur LF-CA (406-416 produse între 2012-2016) Utilizator anonim

Pentru 41 au fost facute initial, dar problema cea mare a fost ultima usa, o singura foaie, macel. Apoi au vrut 21, nu isi prea aveau rostul acolo din cauza accesului greoi de la depou, pe 1 si 10 stau cel mai bine.
Iar odaca cu M5 se va reduce fluxul de calatori pe 41 la fel cum este redus pe tronsonul comun M1/1/10  :lol:  :roll:

 


Re: Bucur LF-CA (406-416 produse între 2012-2016) Nenea_titi

alexxd_31 wrote:
1) E foarte bine ca se fac. Personal mi  se par destul de reusite. Este necesar cel putin acoperirea parcului liniilor 1/10.
2) Nu inteleg de ce tot dati zor cu 41. In maxim 2 ani cand se da drumul la M5 o sa devina o linie obisnuita. Nu o sa se mai inghesuie lumea sa ia tramvaiul pana la statiile de metrou Crangasi  sau Lujerului.


1) Și eu mă bucur că se fac. Sincer. Aș zice că 1/10 merg mai mult paralel cu metroul decât alte linii.
2) Este o linie foarte importantă, și nu cred că lumea va prefera metroul, atât timp cât 41 nu are alte linii de metrou paralele. Sunt destui care merg cu 41 cap - coadă, și nu se golesc mai nicăieri...singurele zone unde se golește 41: Agronomie, sens PPL, și prelungirea Ghencea sens Ghencea. În rest e cât se poate de plin.
@Utilizator anonim : aia vreau și eu să zic. Nu o să reducă M5 fluxul din41. Au trasee și clientelă diferită.

 


Re: Bucur LF-CA (406-416 produse între 2012-2016) aztec

Incarcarea e mare si intre 2 zone acoperite de metrou, respectiv Lujerului si Crangasi...tot timpul statile sunt pline.
Adevarat ca va scadea putin numarul celor din Drumul Taberei spre metrou...dar tot aglomerat va ramane pana la aparitia metroului circular...

 


Re: Bucur LF-CA (406-416 produse între 2012-2016) alexxd_31

Eu zic ca o sa se reduca cel putin cu cei care coboara la Crangas sa ia metroul. Personal prefer o frecventa crescuta cu tramvaie de capacitate mai mica in defavoarea uneia scazute cu tramvaie de capacitate mare.

 


Re: Bucur LF-CA (406-416 produse între 2012-2016) Nenea_titi

Asta e mentalitate specifică STB...O linie nu e rentabilă, dacă nu mergi ca sardeaua. Am mers în multe orașe cu tramvai. Și nicăieri nu am văzut tramvai mai plin de 50%. Aplicabil și la autobuze și troleibuze. Nu, la noi până nu e plin ca să incovoaie șasiul și topește firul de contact linia nu e rentabilă. Merg 50% pline? Nooooo... Reducem parcul să fie 100%pline. De aceea, mulți optează pentru mașină. Apoi mai stai un minut până reușește să închidă ușile. Asta e linie rentabilă... La români. La. Luxembourg de exemplu, s-a redat tramvaiul. E de mare succes, că s-au desființat 3 linii de autobuz și au fost deviate 2 linii. Tramvai de 45 m, merge maxim 60 % plin. Acolo și nu numai, un tramvai plin înseamnă  toate locurile ocupate plus încă  50 %. Nu... La noi e plin când sunt călătorii ca sacii de cartofi.

 


Re: Bucur LF-CA (406-416 produse între 2012-2016) Gabi23

Au sosit piesele pentru #415. Mai devreme mergea spre Dep. Dudești, efectuând probe după reparații, pentru reglaje:

415 - PROBE - 04.04.2019 (1).jpg (398.78 KB; downloaded 3146 times)
415 - PROBE - 04.04.2019 (2).jpg (242.85 KB; downloaded 3143 times)

 


Re: Bucur LF-CA (406-416 produse între 2012-2016) ticker

Odata cu BLF-urile noi, le schimba culoarea din kaki in turcoaz?

Sincer, preferam schema gri deschis/inchis de pe 401, decat cea kaki...

 


Re: Bucur LF-CA (406-416 produse între 2012-2016) Nenea_titi

Nu trebuie trecut pe certificat că se schimbă culoarea? Și mie îmi place 401, dar îmi plac și cele turcoaz...decât culoarea aia ***** sau schema monotonă STB.

 


Re: Bucur LF-CA (406-416 produse între 2012-2016) Dragos31

415 s-a întors de azi în traseu. E în 1.

 


Re: Bucur LF-CA (406-416 produse între 2012-2016) ByOnu

Valabil pentru toata seria: usile de acces ar trebui sa iasa in evidenta mai mult din exterior. Fie printr-o culoare diferita de restul schemei, fie (deja e SF) prin benzi luminoase.

 



Go to page:  1  ... 39 40 41 42 43 44 45  ... 65
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Tramvaie STB  • 
Choose destination

Since our 2363 forum members have written 428488 posts in 5314 topics and 516 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use