Topic: Bucur LF-CA (#406 - ...)
901 posts, 292582 views
📖 Pagination options
- Andrei98
-
Posted:
-
Re: Bucur LF-CA (406-4xx produse intre 2012-201x)
Andrei98
Tramvaiele facute de Astra sunt destul de ok, dupa licenta Siemens si inspirate din cele din vest, nu dupa proiecte romanesti facute pe genunchi.
Tramvaiele facute de Astra sunt destul de ok, dupa licenta Siemens si inspirate din cele din vest, nu dupa proiecte romanesti facute pe genunchi.
- PaulIP
-
Posted:
-
Re: Bucur LF-CA (406-4xx produse intre 2012-201x)
PaulIP
Nu cred ca problema reala e capacitatea, ci organizarea interiorului. Foaia aia pe care o numesc "usa 1" fiind doar pentru vatman, se creeaza o "fundatura" in spatele peretelui despartitor, si probabil e prea mult la fluxul de calatori de pe 41.
Nu cred ca problema reala e capacitatea, ci organizarea interiorului. Foaia aia pe care o numesc "usa 1" fiind doar pentru vatman, se creeaza o "fundatura" in spatele peretelui despartitor, si probabil e prea mult la fluxul de calatori de pe 41.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Bucur LF-CA (406-4xx produse intre 2012-201x)
andrei11
Nu 300, dar cu siguranță într-un V3A încap mai mult de 167 persoane.
Da, înfundătura aceea de la LF - uri este descurajantă, nu se prea înghesuie lumea acolo. Aspecte psihologice, nu fizice.
Nu 300, dar cu siguranță într-un V3A încap mai mult de 167 persoane.
Da, înfundătura aceea de la LF - uri este descurajantă, nu se prea înghesuie lumea acolo. Aspecte psihologice, nu fizice.
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Bucur LF-CA (406-4xx produse intre 2012-201x)
punmeister
Capacitatea aia de 300 de calatori la V3A e data la 8 calatori/m2.
Capacitatea aia de 300 de calatori la V3A e data la 8 calatori/m2.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Bucur LF-CA (406-4xx produse intre 2012-201x)
andrei11
Ok, mersi.
Așa da, oricum LF - ul are un spațiu imens ( față de V3A ) în dreptul ușilor. ( Excepție ultima ușă ).
Ok, mersi.
Așa da, oricum LF - ul are un spațiu imens ( față de V3A ) în dreptul ușilor. ( Excepție ultima ușă ).
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Bucur LF-CA (406-4xx produse intre 2012-201x)
TibiV
8 persoane pe metrul patrat ?!?!...
Hmmm...
punmeister wrote:
Capacitatea aia de 300 de calatori la V3A e data la 8 calatori/m2.
8 persoane pe metrul patrat ?!?!...
Hmmm...
banc de pe vremea lu' Ceasca wrote:
- Domnisoara, coborati la prima?...
- Nu mai sunt domnisoara de doua statii !..."
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Bucur LF-CA (406-4xx produse intre 2012-201x)
Utilizator anonim
A revenit 416.
LE. Si 408 la traseu.
A revenit 416.
LE. Si 408 la traseu.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Bucur LF-CA (406-4xx produse intre 2012-201x)
Utilizator anonim
Dupa cum ziceam dimineata, au revenit 408 si 416, deci le avem functionale pe: 408, 409, 410, 413, 414, 416. Totusi, azi lipsea 410, deci sper sa nu fi fost sacrificat pentru unul din cele revenite, mai ales ca nu exista inca un raspuns la licitatia de roti elastice, dar daca au venit, sarbatoare
Dupa cum ziceam dimineata, au revenit 408 si 416, deci le avem functionale pe: 408, 409, 410, 413, 414, 416. Totusi, azi lipsea 410, deci sper sa nu fi fost sacrificat pentru unul din cele revenite, mai ales ca nu exista inca un raspuns la licitatia de roti elastice, dar daca au venit, sarbatoare
DSC_5557.JPG (184.43 KB; downloaded 2607 times)
- 1689
-
Posted:
-
Re: Bucur LF-CA (406-4xx produse intre 2012-201x)
1689
Intra-devar, 6/15, adica 40% (lasam prototipul 401 deoparte) disponibilitate este ceva remarcabil.
Pentru un tramvai nou.
Produs in regie proprie.
Prezentat ca fiind viitorul transportului cu tramvai in Bucuresti.
Proiectul celor mai buni specialisti pe care ii are URAC-ul.
Sint singurul care remarca absurdul situatiei ? 40 % (patruzeci) in exploatare ?!?
Intra-devar, 6/15, adica 40% (lasam prototipul 401 deoparte) disponibilitate este ceva remarcabil.
Pentru un tramvai nou.
Produs in regie proprie.
Prezentat ca fiind viitorul transportului cu tramvai in Bucuresti.
Proiectul celor mai buni specialisti pe care ii are URAC-ul.
Sint singurul care remarca absurdul situatiei ? 40 % (patruzeci) in exploatare ?!?
- Andrei98
-
Posted:
-
Re: Bucur LF-CA (406-4xx produse intre 2012-201x)
Andrei98
Si acum nu se mai poate da vina pe linia praf de pe Serban Voda
Si acum nu se mai poate da vina pe linia praf de pe Serban Voda
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Bucur LF-CA (406-4xx produse intre 2012-201x)
shoppy
Acuma e de vina gazonul, ca patineaza si se fac platuri pe bandaje, care troncane si se strica suspensia .
Acuma e de vina gazonul, ca patineaza si se fac platuri pe bandaje, care troncane si se strica suspensia .
- V2A
-
Posted:
-
Re: Bucur LF-CA (406-4xx produse intre 2012-201x)
V2A
410 circulă.
Utilizator anonim wrote:
Dupa cum ziceam dimineata, au revenit 408 si 416, deci le avem functionale pe: 408, 409, 410, 413, 414, 416. Totusi, azi lipsea 410, deci sper sa nu fi fost sacrificat pentru unul din cele revenite, mai ales ca nu exista inca un raspuns la licitatia de roti elastice, dar daca au venit, sarbatoare
410 circulă.
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Bucur LF-CA (406-4xx produse intre 2012-201x)
punmeister
Se pare ca lucurile intra in linie dreapta, procedura a intrat in evaluare financiara, data limita fiind 18 decembrie ora 18:00. Singurul ofertant fiind Gutehoffnungshütte Radsatz GmbH.
Utilizator anonim wrote:
(...) mai ales ca nu exista inca un raspuns la licitatia de roti elastice, dar daca au venit, sarbatoare
Se pare ca lucurile intra in linie dreapta, procedura a intrat in evaluare financiara, data limita fiind 18 decembrie ora 18:00. Singurul ofertant fiind Gutehoffnungshütte Radsatz GmbH.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Bucur LF-CA (406-4xx produse intre 2012-201x)
Utilizator anonim
E de bine atunci, posibil sa se fi atribuit deja si sa intarzie anuntul de atribuire final, de multe ori se intampla deja sa fie semnat contractul iar SEAP sa nu fie actualizat, mai ales pe la CFR SA am vazut. Odata cu sosirea rotilor elastice si a pieselor pentru purtatoare ar trebui sa apara la traseu cam toate vagoanele.
E de bine atunci, posibil sa se fi atribuit deja si sa intarzie anuntul de atribuire final, de multe ori se intampla deja sa fie semnat contractul iar SEAP sa nu fie actualizat, mai ales pe la CFR SA am vazut. Odata cu sosirea rotilor elastice si a pieselor pentru purtatoare ar trebui sa apara la traseu cam toate vagoanele.
📖 Pagination options