Topic: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim
1057 posts, 270566 views
📖 Pagination options
- cobradinberceni
-
Posted:
-
Re: Linia circulara 1
cobradinberceni
Au montat la mai multe refugii pe Sos. Giurgiului. Au inceput sa se si rupa.
Au montat la mai multe refugii pe Sos. Giurgiului. Au inceput sa se si rupa.
- cornel001
-
Posted:
-
Re: Linia circulara 1
cornel001
Eu sunt internat la Panduri, iar mama vine in vizita din Titan. S-a plans ca face mult cu 385 si i-am sugerat sa ia azi tramvaiul 1. A zis ca a asteptat mult la el, si a luat altceva pana la 385, care tocmai pleca din statie si l-a pierdut. Eu stiam ca 1 vine relativ repede. Atata timp sa faci cativa km, zici ca suntem in orase diferite. Chiar atata bataie de joc ?
Eu sunt internat la Panduri, iar mama vine in vizita din Titan. S-a plans ca face mult cu 385 si i-am sugerat sa ia azi tramvaiul 1. A zis ca a asteptat mult la el, si a luat altceva pana la 385, care tocmai pleca din statie si l-a pierdut. Eu stiam ca 1 vine relativ repede. Atata timp sa faci cativa km, zici ca suntem in orase diferite. Chiar atata bataie de joc ?
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Linia circulara 1
andrei11
1 a inceput sa circule prost cam de o luna.
1 a inceput sa circule prost cam de o luna.
cornel001 wrote:
Eu sunt internat la Panduri, iar mama vine in vizita din Titan.
- Florinds
-
Posted:
-
Re: Linia circulara 1
Florinds
Confirm, 1 merge foarte prost. Dar linia este plina de masini, care se afla si intre stalpii din Pasajul Victoriei. Voi ati avea nesimtirea sa mergeti pe acolo? Este ceva incredibil, noi stam si asteptam in trafic pe cele doua benzi si vin smecherii pe linia de tramvai si tramvaiul in spatele lor cu soneria apasata non-stop.
Nici nu vad unde ar putea sta Politia, la suprafata si sa ii intoarca pentru oprire? Doar pe contrasens ar fi loc sa ii opreasca pentru intocmire PV.
E doar o idee pentru Nightwolf.
Confirm, 1 merge foarte prost. Dar linia este plina de masini, care se afla si intre stalpii din Pasajul Victoriei. Voi ati avea nesimtirea sa mergeti pe acolo? Este ceva incredibil, noi stam si asteptam in trafic pe cele doua benzi si vin smecherii pe linia de tramvai si tramvaiul in spatele lor cu soneria apasata non-stop.
Nici nu vad unde ar putea sta Politia, la suprafata si sa ii intoarca pentru oprire? Doar pe contrasens ar fi loc sa ii opreasca pentru intocmire PV.
E doar o idee pentru Nightwolf.
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Linia circulara 1
cris_m
Si eu confirm aceasta problema. Dimineata spre Dristor vin unul dupa altul goale, pe partea opusa venind pline ochi. La pranz invers.
Aceasta problema apare si pe alte linii RATB, fie ele de autobuz, troleibuz sau tramvai.
Si eu confirm aceasta problema. Dimineata spre Dristor vin unul dupa altul goale, pe partea opusa venind pline ochi. La pranz invers.
Aceasta problema apare si pe alte linii RATB, fie ele de autobuz, troleibuz sau tramvai.
- andreimetrou
-
Posted:
-
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Linia circulară 1 - Șura Mare - Pasaj Basarab - Șura Mar
Gabi23
16 mai 2016, la sch. 1 pe linia 1 aveam pe un sens numai vagoane Bucur LF/CH-PPC, iar pe celălalt numai vagoane V3A-93. Cretinism pur, mai ales că pe linia 1 interior (linia 10), după ce că sunt doar 3 ture de la Dudești, nu sunt capabili să trimită Bucur LF/CH-PPC...
Linia 1 exterior:
Depoul Dudești (17 vagoane): 406, 407, 410, 411, 412, 414, 4010, 4012, 4015, 4018, 4019, 4024, 4031, 4032, 4035, 4046, 4049.
Linia 1 interior (linia 10):
Depoul Dudești (3 vagoane): 185, 212, 254
Depoul Victoria: (14 vagoane): 120, 126, 141, 157, 159, 170, 174, 191, 214, 259, 260, 330, 340, 343.
16 mai 2016, la sch. 1 pe linia 1 aveam pe un sens numai vagoane Bucur LF/CH-PPC, iar pe celălalt numai vagoane V3A-93. Cretinism pur, mai ales că pe linia 1 interior (linia 10), după ce că sunt doar 3 ture de la Dudești, nu sunt capabili să trimită Bucur LF/CH-PPC...
Linia 1 exterior:
Depoul Dudești (17 vagoane): 406, 407, 410, 411, 412, 414, 4010, 4012, 4015, 4018, 4019, 4024, 4031, 4032, 4035, 4046, 4049.
Linia 1 interior (linia 10):
Depoul Dudești (3 vagoane): 185, 212, 254
Depoul Victoria: (14 vagoane): 120, 126, 141, 157, 159, 170, 174, 191, 214, 259, 260, 330, 340, 343.
414 - 1 - 16.05.2016.JPG (369.23 KB; downloaded 4960 times)
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Linia circulară 1 - Șura Mare - Pasaj Basarab - Șura Mar
Gabi23
Cărpeală în stil clasic RATB:
Cărpeală în stil clasic RATB:
Vasile Milea - 26.12.2016.JPG (405.71 KB; downloaded 4713 times)
- macheta218
-
Posted:
-
Re: Linia circulară 1 - Șura Mare - Pasaj Basarab - Șura Mar
macheta218
Călătorie pe Linia 1 cu Vagonul Bucur LF # 401:
Călătorie pe Linia 1 cu Vagonul Bucur LF # 401:
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Linia circulară 1 - Șura Mare - Pasaj Basarab - Șura Mar
punmeister
Era si mai misto daca aveai un GoPro... Oricum, felicitari pentru cabview-uri.
Era si mai misto daca aveai un GoPro... Oricum, felicitari pentru cabview-uri.
- V2A
-
Posted:
-
Re: Linia circulară 1 - Șura Mare - Pasaj Basarab - Șura Mar
V2A
Stațiile de la Obor au fost asfaltate.
Stațiile de la Obor au fost asfaltate.
3-31-2017 5-55-45 PM.jpg (258.22 KB; downloaded 5581 times)
- lucica
-
Posted:
-
Re: Linia circulară 1 - Șura Mare - Pasaj Basarab - Șura Mar
lucica
Sina rupta la Tineretului
Sina rupta la Tineretului
Sina
Fotografie0298.jpg (972.78 KB; downloaded 5501 times)
- Florinds
-
Posted:
-
Re: Linia circulară 1 - Șura Mare - Pasaj Basarab - Șura Mar
Florinds
Peste tot pe unde se merge sau se intoarce pe linia de tramvai s-a ajuns la asa ceva intr-un final... De ce nu se rup liniile cu green track...
De meditat...
Peste tot pe unde se merge sau se intoarce pe linia de tramvai s-a ajuns la asa ceva intr-un final... De ce nu se rup liniile cu green track...
De meditat...
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Linia circulară 1 - Șura Mare - Pasaj Basarab - Șura Mar
ByOnu
Adevarat, dar si sistemul OR este foarte prost, util cel mult in cazul devierii liniilor de tramvai si cam atat. Ce poti sa ceri de la o pelicula de 2cm grosime de fier care trebuie sa sustina la fiecare cateva minute colosi de cateva tone. Sistemul exista si prin Rusia si in Ukraina (din clipurile vizionate pe internet). La noi este parfum, serios. Acolo se simte cum osiile parca merg direct de beton, fierul fiind doar pentru ghidaj si nimic mai mult.
La capitolul liniilor, cel mai bun sistem, in opinia mea, este cel implementat pe Vasile Lascar (intre Maria Rosetti si Gemeni), Regina Maria si Marasti. In vreme ce da, sinele s-au destabilizat putin in cei +15 ani de activitate, mi se par mult mai flexibile decat sistemul care se implementeaza de prin 2006 incoace, cu sine inglobate direct in beton. Betonul transmite toate vibratiile si imperfectiunile rotilor catre toate cladirile din zona, cat si in tramvai. In vreme ce liniile noi cu beton la baza sunt foarte zgomotoase, cele mentionate mai sus sunt foarte line. Putem continua discutia la topicul dedicat, daca ma indruma cineva acolo.
Adevarat, dar si sistemul OR este foarte prost, util cel mult in cazul devierii liniilor de tramvai si cam atat. Ce poti sa ceri de la o pelicula de 2cm grosime de fier care trebuie sa sustina la fiecare cateva minute colosi de cateva tone. Sistemul exista si prin Rusia si in Ukraina (din clipurile vizionate pe internet). La noi este parfum, serios. Acolo se simte cum osiile parca merg direct de beton, fierul fiind doar pentru ghidaj si nimic mai mult.
La capitolul liniilor, cel mai bun sistem, in opinia mea, este cel implementat pe Vasile Lascar (intre Maria Rosetti si Gemeni), Regina Maria si Marasti. In vreme ce da, sinele s-au destabilizat putin in cei +15 ani de activitate, mi se par mult mai flexibile decat sistemul care se implementeaza de prin 2006 incoace, cu sine inglobate direct in beton. Betonul transmite toate vibratiile si imperfectiunile rotilor catre toate cladirile din zona, cat si in tramvai. In vreme ce liniile noi cu beton la baza sunt foarte zgomotoase, cele mentionate mai sus sunt foarte line. Putem continua discutia la topicul dedicat, daca ma indruma cineva acolo.
📖 Pagination options