Zona metropolitană BucureștiPrezentarea rețelei de tramvai din București

 

Topic: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim

1057 posts, 270637 views
 
Go to page:  1  ... 50 51 52 53 54 55 56  ... 76
 
 

📖 Pagination options
Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim survola

"Omu" a vrut să afle. In mod normal se pune un panou la lucrare unde sunt trecute detalii cum ar fi autorizația de construire.

 


Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim ByOnu

Puteau pune, intr-adevar, un panou de informare in cate o statie STB de pe traseu si aia era. Asa ar fi fost corect. Ii dau dreptate colegului la partea asta.

 


Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim andrei11

Siturile primăriilor ar trebui să fie mai transparente / mai ușor accesibile, autorizațiile de tot felul ( cele care sunt publice ) ar trebui să fie acolo, să le consulte cine vrea.

 


Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim ByOnu

Cred ca frate-miu a facut site-uri mai calitative decat siteul PMB la concursurile de informatica... :roll:

 



  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim Utilizator anonim

Mi se pare ca nu s-a mai semnat. Mai voia Oprescu site de 1 milion euro.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim Utilizator anonim

A fost reluata montarea gardurilor de STB pentru finalizarea ultimelor tronsoane ramase - Calea Văcărești și Baba Novac - Dristor.

 



Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim Mihaitza07

Pe Oltenitei ar fi bine sa renunte la "stralucita" idee de a monta garduri. Ma bucur ca portinuea dintre Piata Sudului si Husi unde au apucat sa-si bata joc deocamndata, se dezafecteaza pe zi ce trece si daca misti de 2-3 ori mai tare de gard, holsuruburile alea cu care chipurile sunt prinse in asfalt, le poti desface cu mana.
Oricum pana nu o sa se intample niste tragedii si o sa se vada adevarata realitate si consecintele montarii acestor garduri, intra bine-n ochi praful aruncat cu decongestionarea liniei de tramvai si chipurile scurtarea timpilor de interventie a autospecialelor ( bazate pe vise poate ).

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim Utilizator anonim

Se va incheia si Oltenitei pana in martie cel tarziu.

 


Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim andrei11

# Mihaitza07 ești într-o lume paralelă.
10 circulă perfect de la gară ( Podul Basarab ) până la Iancului de când cu gardurile.
Mihaitza07 wrote:
Oricum pana nu o sa se intample niste tragedii si o sa se vada adevarata realitate si consecintele montarii acestor garduri...

Adică ?

 


Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim ByOnu

Mihaitza, tu tine-ti banda ta, iar tramvaiul isi tine linia lui. Imagineaza-ti ca gardurile  ar fi inlocuite cu scuar verde. Cu ce te-ar incurca?

Sper sa reinceapa mai repede montajul.

 


Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim Valentin

Parerea mea este ca fara graduri erau mai multe "tragedii" - fapt confirmat si de Politia Rutiera dupa montarea gardurilor de pe 32 (care sunt exact la fel) , iar asta inseamna ca se aplica si pe linia 1/10 . Eu personal am vazut suficiente ambulante/masini de interventie ale pompierilor utilizand culoarul format in zona Vasile Milea (zona pe care o frecventez) si nu vad fantezii. Realitatea e clara, un drum de 10-15 minute se transforma prin culoar in 2,3 minute pentru echipajele de interventii.
Singura chestie cu care as fi de acord este cea ca ar fi putut avea culoarea galbena sau oricum, una care sa se faca remarcata destul de bine pe timp de noapte, in rest banda continua era de cand lumea , deci legal vorbind oricum tramvaiul era separat, faptul ca au aparut niste garduri nu schimba cu nimic faptul ca era-i obligat sa nu treci peste acea linie.
Ca sa inchei, un tramvai V3A are o capacitate de aprox. 250-300(?), gandeste-te cate masini de 1,2 persoane inseamna pe un bulevard. Ce ai prefera? un tramvai care teoretic ar trebui (daca n-ar fi scos totusi din tramvaie) sa atraga calatori prin durata scurta de deplasare sau inca cateva zeci de masini in plus, fapt care atrage dupa sine un blocaj si mai mare pentru soferi?

Si as vrea sa atrag atentia asupra faptului ca montarea gardurilor nu inseamna ca "punem soferii la perete si ii executam" - inseamna un mic pas in a aduce TRANSPORTUL PUBLIC la acelasi nivel sau poate usor sub cel al TRANSPORTULUI PRIVAT(m.personala). In Bucuresti, parere personala, transportul public e considerat inferior si oricine m-a intrebat (eu asa am patit) cum sa ajunga din pct. A in pct. B cu transportul in comun aud aproape mereu acelasi lucru si anume "mai bine merg cu masina" fapt care sa zicem ca se justifica atunci cand ai de carat obiecte sau in zone unde t.p nu deserveste bine cartierul... dar... exista si multi oameni fixati ca sa spun asa, care si pentru o deplasare P.Drumul Taberei - P.P.L cu 41 (cu interval de 2,3 minute ) tot ar alege masina..

 


Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim punmeister

Valentin wrote:
Ca sa inchei, un tramvai V3A are o capacitate de aprox. 250-300(?),

Capacitatea de 300 de calatori la V3A e data la 8 vite furajere/m2. In realitate V3A-ul are o capacitate de 167 (respectiv 178 la CH-PPC) de calatori la 4 calatori/m2.

 


Go to page:  1  ... 50 51 52 53 54 55 56  ... 76
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Prezentarea rețelei de tramvai din București  • 
Choose destination

Since our 2288 forum members have written 421261 posts in 5248 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use