Zona metropolitană BucureștiPrezentarea rețelei de tramvai din București

 

Topic: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim

1057 posts, 270587 views
 
Go to page:  1  ... 13 14 15 16 17 18 19  ... 76
 
 

📖 Pagination options
Re: Linia circulară 1 - Șura Mare - Pasaj Basarab - Șura Mar Costin

Linia e ok, smacul trebuie completat...

 


Re: Linia circulară 1 - Șura Mare - Pasaj Basarab - Șura Mar ByOnu

Saptamana trecuta am fost cu un LF-CA intre Stefan cel Mare si Basarab. Daca pana la Victoriei a fost surprinzator de silentios, odata intrat pe Titulescu, linie pe unde nu circula masinile, a inceput sa huruie din toate incheieturile.

Pacat, retea noua, tramvaie noi, aceeasi galagie ca pe OR. La fel huruie, se bataie si zdranganesc si V3A-CA-urile pe 21.

Ceva nu merge. Infrastructura noua este distrusa de tramvaie vechi, iar apoi invers.

Ca tot vorbim de mastic, sa speram ca vor pune si pe Stefan cel Mare unde au reasfaltat pana in linie.

 


Re: Linia circulară 1 - Șura Mare - Pasaj Basarab - Șura Mar Gabi23

În această perioadă a anului sunt probleme și cu ”patinajul” din cauza frunzelor de pe linie...

 


Re: Linia circulară 1 - Șura Mare - Pasaj Basarab - Șura Mar marian51

Se păre ca Titan a luat cel putin doua ture in linia 10.

 



Re: Linia circulară 1 - Șura Mare - Pasaj Basarab - Șura Mar marian51

Pt ca le-am vazut pe 310 si pe 012 pe linia 1 si 10,dar Victor92 ne-a lămurit ca au fost doar împrumutate de la Titan.

 


Re: Linia circulară 1 - Șura Mare - Pasaj Basarab - Șura Mar Costin

Primăria Capitalei va delimita linia tramvaiului 1/10 de restul traficului pe aproape tot traseul, după modelul liniei 21

Primăria Capitalei va delimita linia tramvaiului 1/10 de restul traficului după modelul liniilor 21 și 41, potrivit unui proiect care va fi discutat săptămâna viitoare de Consiliul General. Delimitarea se va face pe aproape tot traseul, circa 21,6 km, iar valoarea investiției este estimată la 6,2 milioane lei.

Unde vor fi montate separatoarele:

   Tronson I - de la Piaţa Sudului până la Pasaj Obor, pe arterele Calea Vacăreşti şi Şoseaua Mihai Bravu;
   Tronson II – de la Pasajul Obor până la B-dul Timişoara, pe arterele Şoseaua Ştefan cel Mare, B-dul Iancu de Hunedoara, pe B-dul Vasile Milea până la B-dul Timişoara;
   Tronson III – de la Buclă de întoarcere Romprim S.A. până la Str. Şura Mare, pe Şoseaua Olteniței;
   Tronson IV - pe B-dul Timişoara de la intersecția cu B-dul Vasile Milea până la intersecția cu Str. Râzoare, pe Str. Constantin Istrati de la intersecția cu Str. Progresului (Trafic Greu) până la intersecția cu Şoseaua Viilor și pe Şoseaua Viilor de la intersecția cu Str. Constantin Istrati până la intersecția cu Calea Şerban Vodă;


”Circulația tramvaielor pe traseul liniei 1/10 este îngreunată de circulația autovehiculelor care pătrund pe ampriză liniei de tramvai, fapt ce duce la imposibilitatea asigurării unei frecvențe de circulație constante, conform graficelor propuse de Regia Autonomă de Transport Bucureşti. Prin soluția propusă în prezentul studiu, respectiv instituirea benzii proprii pentru acest traseu, se obține o viteză medie de exploatare de 15,83 Km/h pentru linia 1 și 16,09 Km/h pentru linia 10, respectiv o capacitate de transport de 2665 călători/oră şi sens pentru linia 1 și 2710 călători/oră şi sens pentru linia 10, cu 20% mai mult decât în prezent. La menținerea intervalului de succedare actual pe cale proprie se poate obține o reducere a parcului circulant de la 18 la 15 vehicule”, se arată în raportul de specialitate al proiectului.
Investiția va fi amortizată  în aproximativ 15 luni, potrivit sursei citate.

”În urmă aplicării soluției constructive din prezentul studiu în cazul mențineri parcului existent, va putea creşte numărul de călători cu cca. 443 călători/oră/sens pentru linia 1 respectiv cca. 450 călători/ora/sens pentru linia 10 şi având în vedere că prețul unei călătorii este 1,3 lei, rezultă că venitul lunar suplimentar va fi de: 12h x (443+450) călători/oră/sens x 1,3 lei x 30 zile = 417.924 lei/lună”, se mai arată în proiect.

Primăria Capitalei a terminat de montat gardurile de pe linia 21 la finalul anului 2017, acesta având linie unică între capătul de la Helitube și intersecția cu bd. Carol.  Cu această soluție, timpul parcurs de tramvai între cele două capete s-a redus aproape la jumătate, potrivit observațiilor făcute de reporterul HotNews.ro.

Tramvaiul 21 transporta zilnic peste 60.000 mii de călători din cartierul Colentina spre centru și invers, potrivit datelor furnizate de RATB. Aceste date se referă însă numai la capacitatea estimată de transport a tramvaielor, însă această este depășită cu mult mai ales la orele de vârf, ceea ce înseamnă că numărul real al călătorilor este mai mare. Cu toate acestea,  din cauza mașinilor care îi blocau circulația, tramvaiul stătea în trafic zeci de minute, ceea ce genera întârzieri foarte mari. Deoarece în cartierul Colentina nu există metrou, iar autobuzele stau blocate în trafic cu restul mașinilor, tramvaiul este singură legătură viabilă între cartierul Colentina și centrul orașului.

https://www.hotnews.ro/stiri-administra ... iei-21.htm

 


Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim Puss in Boots

Calculul e matematic, ca doar nu toti au bilet. Dar e bine ca se face doar sa nu o raporteze ca "linie modernizata" sau mai stiu eu ce.

 


Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim punmeister

Daca tronsonul de pe Vasile Milea era modernizat iti dai seama ca o bagau la inaintare faptul ca e o linie modernizata.

 


Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim andrei11

...se obține o viteză medie de exploatare de 15,83 Km/h pentru linia 1 și 16,09 km / h pentru linia 10

Să nu-mi spuneți că diferența provine că linia 1 e pe cercul exterior  iar linia 10 pe cel interior...

 


Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim TibiV

Clar de acolo....
Inmultim "diametrul liniei 10" cu PiEr, dupa aia facem acelasi lucru cu linia 1, dar inlocuim Er cu "Er+4m" si avem distante diferite...
Cum durata de parcurs este aceeasi, este evident ca aia de pe "inelul exterior" gonesc cu 0,26 km/h in plus fata de cei de pe inelul interior.

"Simpla deductie logica, Watson !..."
:lol:  :lol:  :lol:

Poate am confundat 10 cu 1...
Dar bine ca nu era integrala de suprafata...
Ca ar fi fost complicat cu PiErPatrat....  ;)

 


Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim andrei11

Pe vremea lui 26 (  :!: ) inelul exterior beneficia de un tramvai în plus față de inelul interior...
Cred că la fel se întâmpla și pe linia 33.
________________
1 e pe exterior.
10 e pe interior.

 


Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim TibiV

Inseama ca nu am confundat 1 cu 10....
:bere:

 


Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim Puss in Boots

Sper sa nu treaca tot anul pana fac lucrarea asta si poate aduc garduri mai calitative.

 


Go to page:  1  ... 13 14 15 16 17 18 19  ... 76
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Prezentarea rețelei de tramvai din București  • 
Choose destination

Since our 2288 forum members have written 421240 posts in 5247 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use