Forum părinte: Magistrala 700

 

Subiect: Linia 704:(Galati) Barbosi - Tecuci - Marasesti

73 mesaje, 25551 vizualizări.
 
Mergi la pagina:  1 2 3 4 5 6
 
 

📖 Opțiuni paginare

  • Autor: Onofrei Sergiu-Gabriel
  • Membru Bronze
  • Scris:
  •  

Re: 704: Galati ---Barbosi---Tecuci--- Marasesti Onofrei Sergiu-Gabriel




jpg upload

Zona Cosmesti/ G-ral Eremia Grigorescu (Doaga)
Acum 2 ani, aici era prapad: linii descompletate, macaze si incrucisari lipsa, semnale descompletate si semafoare lipsa. Ba pe unul din fire, si elementele de sustinere a catenarei au fost descompletate, catenara atarnand (izolata ce-i drept de linia curenta) fiind lasata prada hotilor...
Ieri am ramas ...tampit ce-am vazut: linii si macaze/incrucisari inlocuite, terasamente burate, catenare si fir contact repus in functiune si conectat la reteaua curenta de 27.000V, si alte tronsoane de terasament ce asteapta sa fie montate si apoi asezate in alte locatii de pe acest tronson ce vrea sa fie a fi dat cat mai rapid...,,la gata"!



image hosting adult



hosting images



adult image hosting



image hosting

 


  • Autor: Onofrei Sergiu-Gabriel
  • Membru Bronze
  • Scris:
  •  

Re: 704: Galati ---Barbosi---Tecuci--- Marasesti Onofrei Sergiu-Gabriel

Intrare in Tecuci. Depoul CFR.
Printre altele...un superb MALAXA...



jpg upload



adult upload image



hosting images

LVT-uri...




image host
Sute de linii de cale ferata asteapta sa fie inlocuite pe diferite tronsoane de pe Tecuci---Galati (704). Anul trecut in august nu era nici o urma de linii/sine de cale ferata depozitate aici.



free picture hosting
De remarcat si lipsa de doi ani a  celebrului plug...

 


  • Autor: Onofrei Sergiu-Gabriel
  • Membru Bronze
  • Scris:
  •  

Re: 704: Galati ---Barbosi---Tecuci--- Marasesti Onofrei Sergiu-Gabriel

Asa arata compartimentul trenului Regio care circula pe Galati --- Marasesti si retur.
Eu, de cand ma stiu ca ,,mergator" cu trenul, locul meu este: primul compartiment, de langa locomotiva la primul vagon. In cazul de fata, primul compartiment era al conductorilor deci...locul de pe boghiu era ,,ocupat"...am mers la urmatorul si nu-mi pare rau... Cat priveste conductorii, au fost jos palaria. Am nimerit la intoarcere acelasi ,,echipaj" care imediat m-au recunoscut inca de pe peronul garii Marasesti: ,,Gata domnu? Va intoarceti?" zic: ,,Gata!...dar mai cateva imagini feroviare de surprins de la geam!" La care unul dintre ei: ,,Spor la Pozat si poate cu alta ocazie ne aratati si noua catva imagini!"
,,Oricand!"-le-am raspuns...si mi-am vazut de drum. Oricum au fost oameni foarte deschisi si amabili. Spaga??? Nu am vazut!! Blat??? Probabil..pe distante scurte unde nasii -dat fiind lungimea trenului ( 4 vagoane) si ei fiind un echipaj de 3...posibil sa le fi scapat...Dar nu-i bai, asta sa fie paguba!!!



upload pictures


...Pe culoar...Iar trenul rula cu aproximativ 90km/h. Lumea....deocamdata putina caci  multi s-au baricadat in ultimul vagon -etajat- care avea aer conditionat plus ca ne aflam abia la G-ral Eremia Grigorescu. Grosul incepea de la Tecuci si statiile predecesoare...



image hosting

In curtea Fabricii de Zahar de la Liesti: LEMARCO-SA



picture hosting

Statia CFR Hanul-Conachi. Un monument de arhitectura bine conservat:



image upload

Urmam o curba mare catre Tudor-Vladimirescu unde se afla si o frumoasa Manastire foarte cunoascuta de galateni si nu numai...



image upload

Intram in Barbosi...Vestitele blocuri istorice ale feroviarilor CFR galateni. Blocurile vechilor cantonieri ai CFR vechi de peste 100 ani. Monumente istorice de valoare. Cladirea Garii Barbosi era in ton cu aceste blocuri: cu caramida rosie in stil englezesc, dar in 1944 a fost distrusa de fascisti ( nu le zic nemti caci este impropriu...si din respect pentru poporul german, nu voi folosi conotatia ,,nemti" caci nu poporul german de rand, ne-a distrus tara, ci adeptii lui Hittler/ fascistii!!)



jpg upload

Gara CFR Barbosi actuala...Cea veche dupa ce a fost demolata, in mare parte din structura fatadei ( caramida rosie) originale ale vechii gari,  orneaza din 1971, Spitalul Clinic de Urgenta Sf. Ap. Andrei din Galati care este cu totul imbracat in caramida rosie care nu este degradata nici dupa alti 40 ani de folosinta.



image host

Iata si cladirea Spitalului Clinic din Galati care este imbracat in -in mare parte din suprafata- cu caramida recuperata de la vechea agara CFR Barbosi:



free image hosting

 


  • Autor: Onofrei Sergiu-Gabriel
  • Membru Bronze
  • Scris:
  •  

Re: 704: Galati ---Barbosi---Tecuci--- Marasesti Onofrei Sergiu-Gabriel

In final, trenul m-a lasat la...5 minute de casa: in statia Filesti. Eu locuind in preajma ei.
La final, cand am coborat, conductorul trenului ( apare in fotografie incadrat de geamul de langa usa de acces in vagon) a zambit si a salutat urandu-ne: ,,Spor la fotografiat si un Doamne-Ajuta!" ca semn de speranta in mai bine in ceea ce priveste transportul pe calea ferata din Romania!! Domnul care apare in usa vagonului este tot CFR-ist si a urcat din Tecuci...a vrut sa apara in poza si nu l-am refuzat...



picture hosting

Compunerea trenului in schimb, a fost una cat se poate de diversa, intrunind ,,epoci", modele, tipuri,...o adevarata ,,parada de culoare si trend-uri"...dar foarte practica impacand diversele gusturi de calatori:
1- 20-55 IVA Modernizat la Atelierele Grivita din Bucuresti
1- 20-54 IVA Modernizat la Remar-Pascani
1- 20-57 IVA Nemodernizat
1- 26-16 Etajat, modernizat la Reamr-Pascani avand serie peste 100 deci dotat cu prize 220V.
Oricum, voi fi mereu PENTRU vagoanele cu geamuri care se pot deschide facilitand fotografierea in bune conditii a peisajelor oferite de o calatorie cu trenul...



image host

O ploaie torentiala a invaluit intreg trenul si calea ferata...prilej pentru mine sa ...scot camera foto afara si sa-i testez limitele. Le-a trecut cu brio!!



upload images



image hosting adult



adult upload image



gif hosting

 


  • Autor: Adrian Rosca
  • Membru Silver
  • Scris:
  •  

Re: 704: Galati ---Barbosi---Tecuci--- Marasesti Adrian Rosca

O stire interesanta gasita pe http://www.concefa.ro:

"In data de 22.10.2012 a fost semnat Acordul de subcontractare nr. 6647 / 22.10.2012  incheiat  intre SC TUNELE SA in calitate de antreprenor
general si  SC CONCEFA SA in calitate de subantreprenor, avand ca obiect « Suprastructura linii CF intrare tunel si aparate de cale 2N+FN1 » in
cadrul obiectului  « Refacere tunel Filesti fir I dreapta,linia c.f. Bucuresti  – Galati« cu o valoare a lucrarilor de  4.225.670,22 lei fara TVA si termen de executie 31.07.2013. Acest acord este parte din contractul de executie incheiat in data de 25.10.2012 intre SC TUNELE SA si Compania Nationala de Cai Ferate CFR  SA Bucuresti in suma totala de 23.943.900 lei fara TVA."

Stirea este dublata de urmatorul anunt de pe SEAP:

"Anunt de atribuire (utilitati) numarul 132086/21.12.2012

Tip legislatie: OUG nr.34/2006
SECTIUNEA I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1)      DENUMIREA, ADRESA SI PUNCT(E) DE CONTACT:
Compania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SA
Adresa postala:  str. Domneasca, nr. 51 , Localitatea:  Galati , Cod postal:  800008 , Romania , Punct(e) de contact:  Silvica MIhalache , Tel.  +40 236340760 , Email:  silvia.mihalache@cfr.ro , Fax:  +40 236340760 , Adresa internet (URL):  http://www.cfr.ro
I.2)      ACTIVITATEA PRINCIPALA (ACTIVITATILE PRINCIPALE) A(LE) ENTITATII CONTRACTANTE
    - Servicii feroviare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1)      DESCRIERE
II.1.1)      Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
Refacere(RK) Tunel Filesti fir I dreapta, linia CF Bucuresti-Galati, km 255+475-256+247 - lucrari suplimentare pentru finalizare lucrari la tunel, terasament si suprastructura in vederea redeschiderii circulatiei feroviare
II.1.2)      Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Tunel Filesti fir I dreapta, linia CF Bucuresti - Galati, km 255+475-256+247
Codul NUTS: RO224 - Galati
II.1.3)      Anuntul implica
II.1.4)      Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari suplimentare pentru finalizare lucrari la tunel, terasament si suprastructura in vederea redeschiderii circulatiei feroviare
II.1.5)      Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45221242-0 - Lucrari de constructii de tuneluri feroviare (Rev.2)
II.1.6)      Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.2)      VALOAREA TOTALA FINALA A CONTRACTULUI (CONTRACTELOR)
II.2.1)      Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
23,936,358.12 RON    
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1)      TIPUL PROCEDURII
IV.1.1)      Tipul procedurii
Negociere fara anunt de participare
Justificarea alegerii procedurii de negociere fara publicarea prealabila a unui anunt de participare:
• Lucrarile / produsele / serviciile suplimentare sunt comandate in conditiile stricte stabilite in directiva
IV.2)      CRITERII DE ATRIBUIRE
IV.2.1)      Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2)      S-a organizat o licitatie electronica
Nu
IV.3)      INFORMATII ADMINISTRATIVE
IV.3.1)      Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
712/1/691/2012
IV.3.2)      Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
SECTIUNEA V : ATRIBUIREA CONTRACTULUI
Contract nr: 24    Denumirea: Refacere Tunel Filesti fir I dreapta, linia CF Bucuresti-Galati, km 255+475-256+247
V.1)      DATA ATRIBUIRII CONTRACTULUI    30.10.2012
V.2)      NUMARUL DE OFERTE PRIMITE    1
     NUMARUL DE OFERTE ADMISIBILE    1
V.3)      NUMELE SI ADRESA OPERATORULUI ECONOMIC CARUIA I-A FOST ATRIBUIT CONTRACTUL
SC TUNELE SA BRASOV
Adresa postala:  str. Harmanului, nr. 17E , Localitatea:  Brasov , Cod postal:  500022 , Romania , Tel.  +40 268332500 , Fax:  +40 268311048
V.4)      INFORMATII PRIVIND VALOAREA CONTRACTULUI
ESTIMAREA INITIALA A VALORII CONTRACTULUI
Valoarea: 24266089.00     Moneda: RON    Fara TVA
VALOAREA TOTALA FINALA A CONTRACTULUI
Valoarea: 23936358.12     Moneda: RON    Fara TVA
V.5)      CONTRACTUL AR PUTEA FI SUBCONTRACTAT
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1)      CONTRACTUL DE FATA ESTE LEGAT DE UN PROIECT/PROGRAM FINANTAT DIN FONDURI COMUNITARE
Nu
VI.2)      ALTE INFORMATII
Ca urmare a finalizarii procedurii de atribuire, a fost incheiat actul aditional nr. 24 la contractul de antrepriza nr. 65 din 1996
VI.3)      CAI DE ATAC
VI.3.1)      Organismul competent pentru caile de atac
Tribunalul Galati
Adresa postala:  str. Brailei, nr. 153 , Localitatea:  Galati , Cod postal:  800319 , Romania , Tel.  +40 236460331 , Fax:  +40 236460333
Organismul competent pentru procedurile de mediere
VI.3.2)      Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3)      Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al Sucursalei CREIR CF Galati
Adresa postala:  str. Domneasca, nr. 51 , Localitatea:  Galati , Cod postal:  800008 , Romania , Tel.  +40 236461236 , Fax:  +40 236461236
VI.4)      DATA EXPEDIERII PREZENTULUI ANUNT
18.12.2012 16:48"

 


  • Autor: Adrian Rosca
  • Membru Silver
  • Scris:
  •  

Re: 704: Galati ---Barbosi---Tecuci--- Marasesti Adrian Rosca

Pentru electrificarea liniei 704 se vor aloca anul asta 10.000 mii lei, asta daca nu mai apare o rectificare bugetara negativa intre timp. Cred ca cu banii astia se poate finaliza monajul catenarei pe tronsonul Ivesti-Hanu Conachi.

 


  • Autor: Onofrei Sergiu-Gabriel
  • Membru Bronze
  • Scris:
  •  

Re: 704: Galati ---Barbosi---Tecuci--- Marasesti Onofrei Sergiu-Gabriel

Adrian Rosca a scris:
Pentru electrificarea liniei 704 se vor aloca anul asta 10.000 mii lei, asta daca nu mai apare o rectificare bugetara negativa intre timp. Cred ca cu banii astia se poate finaliza monajul catenarei pe tronsonul Ivesti-Hanu Conachi.

Catenara deja este intinsa pe un fir! Ramane firul al doilea si construirea statiei de subtractiune de la Hanul Conachi care...deja este ridicata pe vremea lui Ceausescu in proportie de 40% si s-au stagnat constructiile in 1990! Deci cred ca suma ar fi sa zicem acceptabila daca ar fi sa consideram inflatia, cresterea raportului leu/dolar, leu/euro! oricum unele trenuri Galati---Marasesti  dar si proaspatul tren Galati--Tecuci---Focsani si retur sunt rfealizate cu LVT si ,,Malaxa"  si doar ,,Malaxa" la ultimul tren enuntat mai sus! Daca ar fi dupa mine, la confort si conditii, ,,Malaxa" este net superior LVT-urilor. Insa,...acestea deja sunt depasite...mult prea depasite fizic, si nu pot merge la infinit! Insa as prefera sa ramana ,,Malaxele" caci au i istorie in spatele lor si da bine la imagine! Daca ar fi introduse pe trenuri care circula in intervale cu calatori....putini, sincer sunt binevenite!!
Oricum, va promit, in premiera, o calatorie pe timp de iarna pe ruta Galati---Marasesti si retur! Sa vedem cam cum mai merge treaba si in sezonul rece pe M-704!

 


  • Autor: Adrian Rosca
  • Membru Silver
  • Scris:
  •  

Re: 704: Galati ---Barbosi---Tecuci--- Marasesti Adrian Rosca

Onofrei Sergiu-Gabriel a scris:
Catenara deja este intinsa pe un fir! Ramane firul al doilea si construirea statiei de subtractiune de la Hanul Conachi care...deja este ridicata pe vremea lui Ceausescu in proportie de 40% si s-au stagnat constructiile in 1990! Deci cred ca suma ar fi sa zicem acceptabila daca ar fi sa consideram inflatia, cresterea raportului leu/dolar, leu/euro!


Nu cred ca suma in cauza poate sa acopere ceva din constructia statiei de la Hanul Conachi.

 


  • Autor: iliutu
  • Moderator forum
  • Scris:
  •  

Re: 704: Galati ---Barbosi---Tecuci--- Marasesti iliutu

Cu 2 milioane si ceva de EUR (cam 3 milioane USD) ar cam trebui sa termine ce a mai ramas de facut.

 


  • Autor: Adrian Rosca
  • Membru Silver
  • Scris:
  •  

Re: 704: Galati ---Barbosi---Tecuci--- Marasesti Adrian Rosca

iliutu a scris:
Cu 2 milioane si ceva de EUR (cam 3 milioane USD) ar cam trebui sa termine ce a mai ramas de facut.


Depinde la ce te referi: catenara in sine sau catenara + statie. Conform anexei la legea bugetului, in plus fata de cei 10 milioane alocati pentru 2013 mai trebuie inca 108 milioane lei. Statia cred ca intra in cei 108 mil.

 


  • Autor: Onofrei Sergiu-Gabriel
  • Membru Bronze
  • Scris:
  •  

Re: 704: Galati ---Barbosi---Tecuci--- Marasesti Onofrei Sergiu-Gabriel

Saptamana viitoare voi face o noua expeditie feroviara pe ruta: Galati---Barbosi---Tecuci---Marasesti!
Initial promisesem sa merg asta iarna insa din cauza unor probleme de sanatate am abandonat ideea!
Oricum se lucreaza intens la proiect ce cuprinde atat partea de electrificare Hanu-Conachi - Serbanesti cat si peroanele, infrastructura si centralizarea datelor ( dispecerat) din Gara CFR-Galati. Deja o parte din linii la noile peroane s-au montat pe o portiune. Voi posta cate de curand imagini!

 


  • Autor: vancouver
  • Membru Bronze
  • Scris:
  •  

Re: 704: Galati ---Barbosi---Tecuci--- Marasesti vancouver

Poate ne faci si o grafica simplificata, cum se mai faceau mai demult cu reabilitarea Câmpina-Predeal. Adica statiile importante figurate si colorate cu verde cele gata, cu galben cele in lucru si cu rosu cele neatacate, la fel si liniile dintre statii. Eventual cu precizarea printr-un simbol a zonelor in care s-a finalizat electrificarea.

Multumim pentru efort.

 


  • Autor: Onofrei Sergiu-Gabriel
  • Membru Bronze
  • Scris:
  •  

Re: 704: Galati ---Barbosi---Tecuci--- Marasesti Onofrei Sergiu-Gabriel

Chiar la asta ma gandeam Vacouver! Insa firul de contact este deja intins pe ambele sensuri si conectat la reteaua de 27.000V. Din Iunie, am inteles ca se va schimba din nou Mersul Trenurilor sau va fi tiparit o Anexa la MT, cu actualizarea traficului pe Reteaua CFR. In 2002 parca a mai fost asa ceva dar atunci s-a tiparit un mers de tren doar pentru Intercity, Rapid si Accelerat...

 


Mergi la pagina:  1 2 3 4 5 6
 

📖 Opțiuni paginare
Prima pagină  • 
Forum părinte: Magistrala 700  • 
Alege destinația

Începând cu , cei 1657 utilizatori ai forumului au scris 326892 mesaje în 3917 subiecte și 409 sub-forumuri.
Interval de actualizare: 30 minute.

 

© 2009 - 2021 Asociația „Metrou Ușor”

Termenele și condițiile de utilizare

Întrebări frecvente - ghid de utilizare