Subiect: Linia 704:(Galati) Barbosi - Tecuci - Marasesti
73 mesaje, 25555 vizualizări.
📖 Opțiuni paginare
- Autor: Dr2005
- Membru înregistrat
- Scris:
-
Re: 704: Galati ---Barbosi---Tecuci--- Marasesti
Dr2005
Sergabi, autob pentru politică există Flacăra Roşiatică: viewtopic.php?f=156&t=1109&start=420
Mie, de exemplu, nu-mi place nici beţivul, nici bunicuţa, nici crinul... dar nu spun asta în fiecare mesaj.
Apropo de maxi-taxi, la Bucureşti a fost dintotdeauna cu dube, la început cu TV/Rocar (RATB chiar mai are o dubiţă Rocar, care plimba angajaţi până acum vreo doi ani), după aia cu dube de marfă aduse la mâna a doua de prin Germania şi transformate pe plan local. Isuzu-urile au apărut foarte târziu şi doar pe liniile externe. În oraş au fost - şi încă sunt (dar în număr mult mai mic, din fericire) - doar gioarse. Nu au fost niciodată autobuze pe maxi-taxi, mă îndoiesc că în Galaţi s-ar fi procedat aşa.
Sergabi, autob pentru politică există Flacăra Roşiatică: viewtopic.php?f=156&t=1109&start=420
Mie, de exemplu, nu-mi place nici beţivul, nici bunicuţa, nici crinul... dar nu spun asta în fiecare mesaj.
Apropo de maxi-taxi, la Bucureşti a fost dintotdeauna cu dube, la început cu TV/Rocar (RATB chiar mai are o dubiţă Rocar, care plimba angajaţi până acum vreo doi ani), după aia cu dube de marfă aduse la mâna a doua de prin Germania şi transformate pe plan local. Isuzu-urile au apărut foarte târziu şi doar pe liniile externe. În oraş au fost - şi încă sunt (dar în număr mult mai mic, din fericire) - doar gioarse. Nu au fost niciodată autobuze pe maxi-taxi, mă îndoiesc că în Galaţi s-ar fi procedat aşa.
-
- Autor: Onofrei Sergiu-Gabriel
- Membru Bronze
- Scris:
-
Re: 704: Galati ---Barbosi---Tecuci--- Marasesti
Onofrei Sergiu-Gabriel
Dragos,...la cei 36 ani cred ca inca memoria ma mai tine. Ininte, prin 1987/1988 erau curse ,,Rapide"! Unul din cazuri era traseul 26 care are capat la mine in cartier ( Micro-13b). Iti spun sigur caci am circulat cu acest sistem in 1989. Era constituit din autobuze DAC scurte si placuta indicatoare era galbena cu caractere albastre, de tipar scris mare: ,,MAXI-TAXI" pe doua randuri ( maxi-deasupra, taxi-dedesupt)!!!
Hai sa terminam cu off-topicul...ok???
In alta ordine de idei, voi face un drum cat de curand la Marasesti si voi realiza un mic reportaj promis mai demult despre electrificarea acestui tronson!!!
Dragos,...la cei 36 ani cred ca inca memoria ma mai tine. Ininte, prin 1987/1988 erau curse ,,Rapide"! Unul din cazuri era traseul 26 care are capat la mine in cartier ( Micro-13b). Iti spun sigur caci am circulat cu acest sistem in 1989. Era constituit din autobuze DAC scurte si placuta indicatoare era galbena cu caractere albastre, de tipar scris mare: ,,MAXI-TAXI" pe doua randuri ( maxi-deasupra, taxi-dedesupt)!!!
Hai sa terminam cu off-topicul...ok???
In alta ordine de idei, voi face un drum cat de curand la Marasesti si voi realiza un mic reportaj promis mai demult despre electrificarea acestui tronson!!!
-
- Autor: Onofrei Sergiu-Gabriel
- Membru Bronze
- Scris:
-
Re: 704: Galati ---Barbosi---Tecuci--- Marasesti
Onofrei Sergiu-Gabriel
In sfarsit, si la Galati de ceva vreme au ajuns si Rame TE-Acvila! Este vorba de trenul Inter-Regio (IR) -1866 : Galati ---Tecuci---Barlad---Vaslui---Iasi, care tocmai pleca de la Dunare la ora 16:18.





In sfarsit, si la Galati de ceva vreme au ajuns si Rame TE-Acvila! Este vorba de trenul Inter-Regio (IR) -1866 : Galati ---Tecuci---Barlad---Vaslui---Iasi, care tocmai pleca de la Dunare la ora 16:18.





-
- Autor: Gabi23
- Site Admin
- Scris:
-
Re: 704: Galati ---Barbosi---Tecuci--- Marasesti
Gabi23
Doua intrebari:
1) Aceasta "Acvila" ce numar are?
2) Vagonul ala din coada era "Fara calatori"?
Doua intrebari:
1) Aceasta "Acvila" ce numar are?
2) Vagonul ala din coada era "Fara calatori"?
-
- Autor: Onofrei Sergiu-Gabriel
- Membru Bronze
- Scris:
-
Re: 704: Galati ---Barbosi---Tecuci--- Marasesti
Onofrei Sergiu-Gabriel
Vagonul din coada venea de la reparatii de la Bucuresti. Era deci fara calatori!! Sincer, nu am retinut seria...Sper sa o aflu!!!
Vagonul din coada venea de la reparatii de la Bucuresti. Era deci fara calatori!! Sincer, nu am retinut seria...Sper sa o aflu!!!
-
- Autor: stefan_br
- Membru Gold
- Scris:
-
Re: 704: Galati ---Barbosi---Tecuci--- Marasesti
stefan_br
Vagonul din "coada" a sosit astazi cu R7365 Buzau-Galati!
Vagonul din "coada" a sosit astazi cu R7365 Buzau-Galati!
-
- Autor: Onofrei Sergiu-Gabriel
- Membru Bronze
- Scris:
-
Re: 704: Galati ---Barbosi---Tecuci--- Marasesti
Onofrei Sergiu-Gabriel
Am reusit sa descifrez seria. Este rama TE nr.2
Am reusit sa descifrez seria. Este rama TE nr.2
-
- Autor: Gabi23
- Site Admin
- Scris:
-
-
- Autor: Onofrei Sergiu-Gabriel
- Membru Bronze
- Scris:
-
Re: 704: Galati ---Barbosi---Tecuci--- Marasesti
Onofrei Sergiu-Gabriel
Pentru putin. Oricand in masura posibilitatii!!

Pentru putin. Oricand in masura posibilitatii!!


-
- Autor: Onofrei Sergiu-Gabriel
- Membru Bronze
- Scris:
-
Re: 704: Galati ---Barbosi---Tecuci--- Marasesti
Onofrei Sergiu-Gabriel
Asa cum am promis, ma-m tinut de cuvant si a sosit si ziua calduroasa ( caniculara adica) care a facut sa ma scoata la o frumoasa si extrem de placuta calatorie pe Submagistrala-704. Am plecat din Galati cu Regio la 7.32 avand compunerea: Locomotiva portocalie pe benzina modernizata de serie 82 + 20-47 + 20-57+ 20-57. Stiu, multi sunt curiosi sa stie care este stadiul electrificarii, daca S-A, daca SE sau daca SE VA MAI lucra la electrificarea acestui tronson. Ca sa fiu cat se poate de explicit si direct: DA! Si am ramas chiar uimit de avansarea lucrarilor. Daca anul trecut in august erau 5 km de stalpi goi...plantati intre Hanul Conachi si Ivesti, azi nu mai avem niciun stalp gol. Toti stalpii au fost echipati cu elemente de sustinere fir contact, contragreutati de pretensionare, scripeti si opritori cu clichet. Lipseste doar pe o distanta -ATENTIE- doar pe o distanta de 2km firul de contact care cred ca in maxim o luna va fi montat. Daca anul trecut in august,...intre statiile Ivesti si Liesti ( locul pana unde era intins firul de contact dinspre Tecuci catre Galati pe ambele sensuri) firul de contact era doar ,,agatat" provizoriu de elementele de sustinere de pe stalpi si legat din loc in loc cu cate un ochi de sarma, azi firul este fixat in cleme, este pretensionat si verificat/masurat, reglat, ajustat cu drezinele ISAAF, si pus sub tensiune... ba chiar s-a ajuns cu electrificarea pana undeva intre Serbanesti si Hanul Conachi....ramanand -asa cum am mai spus- o portiune de doar doi km cu elemente de fixare si stalpi dar fara fir de contact.
In privinta semnalelor /semafoarelor, elementele de control si siguranta feroviara, daca in august anul trecut erau zeci de km de portiuni cu semnale nefunctionale ( erau montate dar aveau aplicate ,,X"-uri albe peste becul luminos), si o portiune cu macaze actionate manual si semnale cu palete, ...deja azi tot tronsonul Galati ---Independenta --- Liesti ---- Tecuci este integral automatizata si semnalele semafoarelor electrice in functiune. Macazele actionate manual de pe abatute au disparut si ele, fiind inlocuite cu macaze actionate electromecanic ( automate). La fel si trecerile la nivel cu calea ferata. Daca anul trecut existau treceri la nivel semnalixzate rudimentar doar cu banala ,,Cruce sf. Andrei", azi avem majoritatea trecerilor semnalizate acustic si luminos si cateva dotate cu semibariere.
In ce priveste calea de rulare...NOTA 10 celor care se ocupa de linie! Aminteam mai demult, acum vreo cativa ani ca liniile de pe acest tronson ( Submagistrala 704) prezinta din loc in loc exfolieri si inflorituri iar multe traverse sunt fisurate. Azi am constatat ca liniile au fost pana la urma inlocuite din nou pe tronsoane destul de lungi iar traversele inlocuite in totalitate! Acest proces facandu-se lent, in decursul catorva ani, azi in sfarsit dupa ce s-a finalizat in aceasta primavara inlocuirea traverselor si sinelor compromise/uzate, s-a burat tot tronsonul pe care ramane sa se intinda firul de contact, ba mai mult, s-a inlocuit piatra terasamentului cu balast nou pana la intrare in statia Tecuci. Din cate am observat, s-au inlocuit linii si burat terasamentul si pe Magistrala-600 pe tronsonul Tecuci --Ciorasti ---Faurei atacandu-se dinspre Tecuci lucrarile conntinuandu-se cu curba si mai departe...nu stiu caci linia se pierde in zare. Dar, tinand cont ca anul trecut si anii din urma chiar,...era plina de balarii cat casa, azi se vede piatra frumos asezata, lipsa vegetatiei si linia perfect dreapta si traversele in stare foarte buna

upload pictures

image hosting adult

image upload

image upload
Ne intalnim cu perechea trenului nostru: Regio-7573 Marasesti --- Galati, dar remorcat de un DA-Sulzer si cu o compunere tipica Acceleratelor de acum cativa ani: 26-16 + 19-56 (Salon-Alee)

free image hosting

gif hosting

image upload

image hosting

hosting images

adult upload image

adult image hosting

adult image hosting

picture hosting

image upload

image hosting adult

adult image hosting

upload pictures

upload pictures

image host

jpg upload

adult image hosting

picture hosting

jpg upload
Asa cum am promis, ma-m tinut de cuvant si a sosit si ziua calduroasa ( caniculara adica) care a facut sa ma scoata la o frumoasa si extrem de placuta calatorie pe Submagistrala-704. Am plecat din Galati cu Regio la 7.32 avand compunerea: Locomotiva portocalie pe benzina modernizata de serie 82 + 20-47 + 20-57+ 20-57. Stiu, multi sunt curiosi sa stie care este stadiul electrificarii, daca S-A, daca SE sau daca SE VA MAI lucra la electrificarea acestui tronson. Ca sa fiu cat se poate de explicit si direct: DA! Si am ramas chiar uimit de avansarea lucrarilor. Daca anul trecut in august erau 5 km de stalpi goi...plantati intre Hanul Conachi si Ivesti, azi nu mai avem niciun stalp gol. Toti stalpii au fost echipati cu elemente de sustinere fir contact, contragreutati de pretensionare, scripeti si opritori cu clichet. Lipseste doar pe o distanta -ATENTIE- doar pe o distanta de 2km firul de contact care cred ca in maxim o luna va fi montat. Daca anul trecut in august,...intre statiile Ivesti si Liesti ( locul pana unde era intins firul de contact dinspre Tecuci catre Galati pe ambele sensuri) firul de contact era doar ,,agatat" provizoriu de elementele de sustinere de pe stalpi si legat din loc in loc cu cate un ochi de sarma, azi firul este fixat in cleme, este pretensionat si verificat/masurat, reglat, ajustat cu drezinele ISAAF, si pus sub tensiune... ba chiar s-a ajuns cu electrificarea pana undeva intre Serbanesti si Hanul Conachi....ramanand -asa cum am mai spus- o portiune de doar doi km cu elemente de fixare si stalpi dar fara fir de contact.
In privinta semnalelor /semafoarelor, elementele de control si siguranta feroviara, daca in august anul trecut erau zeci de km de portiuni cu semnale nefunctionale ( erau montate dar aveau aplicate ,,X"-uri albe peste becul luminos), si o portiune cu macaze actionate manual si semnale cu palete, ...deja azi tot tronsonul Galati ---Independenta --- Liesti ---- Tecuci este integral automatizata si semnalele semafoarelor electrice in functiune. Macazele actionate manual de pe abatute au disparut si ele, fiind inlocuite cu macaze actionate electromecanic ( automate). La fel si trecerile la nivel cu calea ferata. Daca anul trecut existau treceri la nivel semnalixzate rudimentar doar cu banala ,,Cruce sf. Andrei", azi avem majoritatea trecerilor semnalizate acustic si luminos si cateva dotate cu semibariere.
In ce priveste calea de rulare...NOTA 10 celor care se ocupa de linie! Aminteam mai demult, acum vreo cativa ani ca liniile de pe acest tronson ( Submagistrala 704) prezinta din loc in loc exfolieri si inflorituri iar multe traverse sunt fisurate. Azi am constatat ca liniile au fost pana la urma inlocuite din nou pe tronsoane destul de lungi iar traversele inlocuite in totalitate! Acest proces facandu-se lent, in decursul catorva ani, azi in sfarsit dupa ce s-a finalizat in aceasta primavara inlocuirea traverselor si sinelor compromise/uzate, s-a burat tot tronsonul pe care ramane sa se intinda firul de contact, ba mai mult, s-a inlocuit piatra terasamentului cu balast nou pana la intrare in statia Tecuci. Din cate am observat, s-au inlocuit linii si burat terasamentul si pe Magistrala-600 pe tronsonul Tecuci --Ciorasti ---Faurei atacandu-se dinspre Tecuci lucrarile conntinuandu-se cu curba si mai departe...nu stiu caci linia se pierde in zare. Dar, tinand cont ca anul trecut si anii din urma chiar,...era plina de balarii cat casa, azi se vede piatra frumos asezata, lipsa vegetatiei si linia perfect dreapta si traversele in stare foarte buna

upload pictures

image hosting adult

image upload

image upload
Ne intalnim cu perechea trenului nostru: Regio-7573 Marasesti --- Galati, dar remorcat de un DA-Sulzer si cu o compunere tipica Acceleratelor de acum cativa ani: 26-16 + 19-56 (Salon-Alee)

free image hosting

gif hosting

image upload

image hosting

hosting images

adult upload image

adult image hosting

adult image hosting

picture hosting

image upload

image hosting adult

adult image hosting

upload pictures

upload pictures

image host

jpg upload

adult image hosting

picture hosting

jpg upload
-
- Autor: Onofrei Sergiu-Gabriel
- Membru Bronze
- Scris:
-
Re: 704: Galati ---Barbosi---Tecuci--- Marasesti
Onofrei Sergiu-Gabriel
Se observa noua piatra completand/inlocuind vechea piatra.

upload pictures

adult image hosting
Intram in Ivesti, unde gasim alte utilaje de intretinere, constructie si consolidare cale:

adult upload image

free picture hosting
Alt pod la iesire din Ivesti!

hosting images

free image hosting

gif hosting
Linior, aflat la datorie:

free image hosting

adult upload image
Magistrala-600. Se observa piatra bine reasezata, conturul curbei frumos desenata si lipsa vegetiei care acum cativa ani...napadea cu balariile aceasta linie.

gif hosting
Ne ,,lipim" de Magistrala-600 doar pentru...1km, caci apoi din Tecuci, Magistrala-600 face dreapta iar Submagistrala-704 face stanga catre Cosmesti.

hosting images
Linii pregatite spre a fi inlocuite. Adica tronsoane de linie.

picture hosting
Se observa noua piatra completand/inlocuind vechea piatra.

upload pictures

adult image hosting
Intram in Ivesti, unde gasim alte utilaje de intretinere, constructie si consolidare cale:

adult upload image

free picture hosting
Alt pod la iesire din Ivesti!

hosting images

free image hosting

gif hosting
Linior, aflat la datorie:

free image hosting

adult upload image
Magistrala-600. Se observa piatra bine reasezata, conturul curbei frumos desenata si lipsa vegetiei care acum cativa ani...napadea cu balariile aceasta linie.

gif hosting
Ne ,,lipim" de Magistrala-600 doar pentru...1km, caci apoi din Tecuci, Magistrala-600 face dreapta iar Submagistrala-704 face stanga catre Cosmesti.

hosting images
Linii pregatite spre a fi inlocuite. Adica tronsoane de linie.

picture hosting
-
- Autor: Onofrei Sergiu-Gabriel
- Membru Bronze
- Scris:
-
Re: 704: Galati ---Barbosi---Tecuci--- Marasesti
Onofrei Sergiu-Gabriel
Ne indreptam cu viteza catre Podul ,,Cosmesti" de peste Siret si iarasi coboram o diferenta de nivel:

adult image hosting

gif hosting

image hosting adult

hosting images

upload pictures

image host
Ne indreptam cu viteza catre Podul ,,Cosmesti" de peste Siret si iarasi coboram o diferenta de nivel:

adult image hosting

gif hosting

image hosting adult

hosting images

upload pictures

image host
-
- Autor: Onofrei Sergiu-Gabriel
- Membru Bronze
- Scris:
-
Re: 704: Galati ---Barbosi---Tecuci--- Marasesti
Onofrei Sergiu-Gabriel

adult upload image

image upload

free picture hosting
G-ral Eremia Grigorescu (Doaga)

upload images
Blocuri de locuinte vechi din zona

hosting images

upload images

hosting images

adult upload image

image upload

free picture hosting
G-ral Eremia Grigorescu (Doaga)

upload images
Blocuri de locuinte vechi din zona

hosting images

upload images

hosting images
-
- Autor: Onofrei Sergiu-Gabriel
- Membru Bronze
- Scris:
-
Re: 704: Galati ---Barbosi---Tecuci--- Marasesti
Onofrei Sergiu-Gabriel

upload pictures

upload images
Intram in Marasesti...Candva aici...musai trebuia sa ai in dotare o ,,masca de gaze" din cauza mirosului oribil de la Fabrica de Clei de Oase care a lipit elemente de mobila pe care o avem multi dintre noi in casa si astazi...Ma refer la mobila veche dar buna a parintilor nostri...Azi acea fabrica este RASA de fata pamantului...Triajul Barbosi,...se vede in imaginile de mai sus...este pustiu si nu au ramas decat niste linii ruginite....si vechi terasamente ce se itesc pe ici pe colo....

adult upload image

upload pictures
O Bobica isi face la un moment dat umila...prezenta intr-un zumzait carateristic dupa ce venise de la Adjud cu un Regio...

image hosting adult

adult image hosting

gif hosting

upload images

free image hosting

image hosting
IR, Bucuresti-Nord---Buzau---Rm.Sarat---Focsani---Bacau---Suceava-Nord

adult image hosting

image hosting adult

jpg upload
Un tren de marfa...

gif hosting

upload pictures

upload images
Intram in Marasesti...Candva aici...musai trebuia sa ai in dotare o ,,masca de gaze" din cauza mirosului oribil de la Fabrica de Clei de Oase care a lipit elemente de mobila pe care o avem multi dintre noi in casa si astazi...Ma refer la mobila veche dar buna a parintilor nostri...Azi acea fabrica este RASA de fata pamantului...Triajul Barbosi,...se vede in imaginile de mai sus...este pustiu si nu au ramas decat niste linii ruginite....si vechi terasamente ce se itesc pe ici pe colo....

adult upload image

upload pictures
O Bobica isi face la un moment dat umila...prezenta intr-un zumzait carateristic dupa ce venise de la Adjud cu un Regio...

image hosting adult

adult image hosting

gif hosting

upload images

free image hosting

image hosting
IR, Bucuresti-Nord---Buzau---Rm.Sarat---Focsani---Bacau---Suceava-Nord

adult image hosting

image hosting adult

jpg upload
Un tren de marfa...

gif hosting
📖 Opțiuni paginare