Forum părinte: Magistrala 700

 

Subiect: Linia 704:(Galati) Barbosi - Tecuci - Marasesti

73 mesaje, 25718 vizualizări.
 
Mergi la pagina:  1 2 3 4 5 6
 
 

📖 Opțiuni paginare
  • Autor: Onofrei Sergiu-Gabriel
  • Membru Bronze
  • Scris:
  •  

Linia 704:(Galati) Barbosi - Tecuci - Marasesti Onofrei Sergiu-Gabriel

Am deschis acest topic unde se pot dezbate discutii, aspecte privind activitatea feroviara pe acest sector si stadiul electrificarii acestui tronson de linie!

 


  • Autor: Onofrei Sergiu-Gabriel
  • Membru Bronze
  • Scris:
  •  

Re: 704: Galati ---Barbosi---Tecuci--- Marasesti Onofrei Sergiu-Gabriel

Noutati cu privire la stadiul lucrarilor de electrificare ale liniei 704: Barbosi --- Independenta --- Tecuci.
Duminica, 19-Iunie-2011 am plecat dis de dimineata cu personalul 7574 de la orele 7.32 catre Marasesti.Bineinteles, imediat a si inceput canicula de peste 30 grade cat se inregistrau pe aceasta zona.
Lucrarile avanseaza neasteptat de rapid. Daca la ultima mea calatorie -Vineri 27-Mai-2011- intre Bucesti ---Ivesti/Serbanesti abia erau montate cateva elemente de sustinere a catenarei si agatat provizoriu firul purtator de sustinere catenara, ei bine, azi elementele se afla montate, catenara montata, elementele componente ale suportilor catenarei erau montati si ei, si firul contact prins provizoriu de firul de sustinere. Ca modificare la proiectul initial de electrificare a constat in:
-firul purtator al firului contact are aceeasi compozitie ca firul de contact. Deci nu cablu galvanizat ci tratat cu aliaj alama-argint.O premiera din cate stiu.
-toate suruburile de fixare a elementelor de sustinere catenara-suporti stalpi,etc sunt din otel inox, la fel ca si elementele de prindere ( in speta clestii de prindere a firului de contact.
-izolatorii de ceramica au fost eliminati in favoarea unor elementi noi adusi din afara.
-elementele de sustinere ale catenarei sunt fabricate din otel galvanizat si tratat anticoroziv fata de vechii elementi de otel ce ulterior erau vopsiti cu...bronz.

Intrarea in zona Liesti/Serbanesti care acum mai bine de o luna de zile in urma avea doar stalpi goi si stingheri:






Uploaded with ImageShack.us
***************************************************

Statia Liesti complet automatizata, plus montarea firului de contact. Au disparut definitiv macazele actionate manual, semnalele mecanice si cantoanele aferente acestui sistem desi vechi, avand totusi un farmec...In locul lor au aparut elementele de cale electrice, noi:




Uploaded with ImageShack.us
***************************************************

Detaliu element de sustinere catenara si totodata detalii ale firului de contact si firului de sustinere care au aceeasi compozitie:




Uploaded with ImageShack.us
***************************************************

Sustinerea provizorie a firului de contact de firul purtator prin conductor de cupru:




Uploaded with ImageShack.us

****************************************
Alaturi de elementele de sustinere, fir contact, fir purtator, etc, deja s-a intins si cablul de fibra optica aferent sistemului informativ dintre sectii, sectoare, districte, dispecerat, etc. De mentionat ca sensul dinspre Galati catre Tecuci are definitivata fixarea si reglarea catenarelor atat linia curenta cat si abatutele.




Uploaded with ImageShack.us


***********************************************************************
(((((((((((((((((((((((((())))))))))))))))))))))))))))))(((((((((((((((((((((((((((((((((((((()))))))))))))))))))))))

Cum arata in data de 27-Mai-2011 aceasta zona:
Aceeasi locatie acum 3 saptamani, unde este facuta prima fotografie ieri!




Uploaded with ImageShack.us

Halta Serbanesti:




Uploaded with ImageShack.us
****************************************
Utilaj apartinand Infrastructurii ( banuiesc):




Uploaded with ImageShack.us




Uploaded with ImageShack.us
*****************************************************************************************


Lucrarile de inaltare si inlocuire terasament zona de conjunctie Magistrala-700 si Submagistrala-704 zona Barbosi, puternic afectata de inundatiile de anul trecut din cauza iesirii Siretului din matca, se apropie de final. Deja sensul dinspre Galati catre Bucuresti ( Braila) s-a deschis.Trenul in care ma aflam a avut ,,onoarea" de a inaugura noile macaze si incrucisari printr-un puternic scartait produs de frecarea buzelor de bandaj ale locomotivei ( EA).




Uploaded with ImageShack.us




Uploaded with ImageShack.us




Uploaded with ImageShack.us

 


  • Autor: Dr2005
  • Membru înregistrat
  • Scris:
  •  

Re: 704: Galati ---Barbosi---Tecuci--- Marasesti Dr2005

Păcat că noile macaze sunt cu şină tip 49... la traficul de marfă din zonă ar fi fost cel puţin de bun simţ utilizarea unor şine UIC 60 sau chiar GOST 65.

Unde sunt / vor fi amplasate substaţiile de tracţiune?

 


  • Autor: Marian Andrei
  • Membru Gold
  • Scris:
  •  

Re: 704: Galati ---Barbosi---Tecuci--- Marasesti Marian Andrei

Cati km are sectiunea care se electrifica ?

 


  • Autor: Onofrei Sergiu-Gabriel
  • Membru Bronze
  • Scris:
  •  

Re: 704: Galati ---Barbosi---Tecuci--- Marasesti Onofrei Sergiu-Gabriel

Penru Marian Andrei!
Distanta tronsonului in curs de electrificare: 73km, adica Barbosi ---Liesti---Tecuci ( Malul-Alb) + liniile de garare si abatute din statiile de pe traseu ( exemple: Independenta, Hanu-Conachi, Liesti, etc.), se apropie de 80km!

Pentru Dragos! Aici am observat si eu o chestie ciudata. Sine-49 la traficul de marfa aferent liniei 704. Ei, in schimb Magistrala-700 are sine GOST-65. Exceptand zona Garii CFR Galati care incepand din dreptul Reviziei de Vagoane odata cu intrarea pe primul macaz de intrare, sunt sine tip-49.
Revenind la zona de conjunctie Magistrala-700 versus Submagistrala-704 doar cea din urma are sine tip-49. Si se continua pana la Independenta din cate stiu! Culmea, asa cum bine zici Dragos, pe aceasta ruta, marfa e ,,fruntea". Independenta este statie de incarcare a vagoanelor cisterna cu produse petroliere extrase din zona Schela-Smardan. Banuiesc caci proiectul de atunci -recte 1988- viza doar electrificarea nu si inlocuirea sinelor. Acum, mai multe detalii nu stiu! O sa revin cu imagini mai noi in curand din aceasta zona!
Statiile de subtractiune sunt: Barbosi, aferent L1 ( Barbosi---Independenta, functionabil), Hanu-Conachi, aferent L2 ( Independenta----Hanu-Conachi---Liesti, in curs de construire) si Malul-Alb/Tecuci aferent L3 (Liesti---Umbraresti---Tecuci, functionabil). Deci practic ramane de construit doar statia de subtractiune  de la Hanu-Conachi aferenta L2. De fapt statia /cladirea in sine este construita inca din 1989/1990 dar...este goala, fara aparatura si alte echipamente electrice!

 


  • Autor: Adrian Rosca
  • Membru Silver
  • Scris:
  •  

Re: 704: Galati ---Barbosi---Tecuci--- Marasesti Adrian Rosca

Salut Sergabi. Pe cand un fotoreportaj din zona tunelului Filesti? Am inteles ca au mai avansat lucrarile pe acolo.

Numai bine

 


  • Autor: Onofrei Sergiu-Gabriel
  • Membru Bronze
  • Scris:
  •  

Re: 704: Galati ---Barbosi---Tecuci--- Marasesti Onofrei Sergiu-Gabriel

Adrian Rosca a scris:
Salut Sergabi. Pe cand un fotoreportaj din zona tunelului Filesti? Am inteles ca au mai avansat lucrarile pe acolo.

Numai bine


Salutari Adrian! Momentan sunt in concediu. Maine dupa-amiaza ( Miercuri-13-Iulie) o sa plec  din Galati cu Rapidul-874  si ma duc la Craiova impreuna cu mama si o sa stau cateva zile bune. Cand o sa termin concediul, adica pe 1-August, o sa fac un reportaj ce o sa includa atat submagistrala 704 cat si Tunelul CFR Galati/Filesti.

 


  • Autor: Onofrei Sergiu-Gabriel
  • Membru Bronze
  • Scris:
  •  

Re: 704: Galati ---Barbosi---Tecuci--- Marasesti Onofrei Sergiu-Gabriel

Aseara m-am intors de la Craiova si printre fotografiile realizate, am inclus si cea cu noile macaze (la conjunctia  Magistrei-700 cu Submagistrala 704 din zona Barbosi)  montate si terasamentul aferent suprainaltat si inlocuit, consolidat si cu instalatiile de semnalizare noi. S-au efectuat lucrari si la catenara in zona alimentarii deoarece vis-a-vis de aceste macaze se afla  Substatia de Tractiune Barbosi L-1!





Uploaded with ImageShack.us





Uploaded with ImageShack.us





Uploaded with ImageShack.us

 


  • Autor: Onofrei Sergiu-Gabriel
  • Membru Bronze
  • Scris:
  •  

Re: 704: Galati ---Barbosi---Tecuci--- Marasesti Onofrei Sergiu-Gabriel

Personalul -7578   Galati -Tecuci- Marasesti, cu noua alcatuire: Sulzer + rama TE nemodernizata.





Uploaded with ImageShack.us





Uploaded with ImageShack.us





Uploaded with ImageShack.us

 


  • Autor: Adrian Rosca
  • Membru Silver
  • Scris:
  •  

Re: 704: Galati ---Barbosi---Tecuci--- Marasesti Adrian Rosca

Sunt curios care mai este stadiul lucrarilor la tunelul Filesti, deoarece ultimile noutati pe care le-am gasit pe net au deja aproape un an vechime:

"1.2.   Refacerea Tunelului Fileşti – linia 700 Bucureşti – Galaţi, km 255+475/256+245,  fir I dreapta.
Tunelul Fileşti de pe  firul I al liniei 700 Bucureşti – Galaţi, în lungime totalã de 770 m, a fost construit în perioada 1896 – 1898, în terenuri loessoide sensibile la umezire şi argilã nisipoasã galbenã.
Lucrările de refacere a tunelului au început în anul 1996, din fonduri asigurate de la bugetul de stat pentru reparaţii capitale la infrastructura feroviară. Lucrările sunt cu mult întârziate datorită asigurării unor resurse financiare cu mult sub nivelul ritmului de lucru impus de tehnologia de execuţie.
Datorită subfinanţării, au existat mai multe întreruperi de luni şi chiar ani de zile (anul 2009) a lucrărilor de execuţie care au dăunat refacerii tunelului prin tasările majore pe care le-a suferit scutul pe perioada staţionărilor şi care au determinat devieri ale tunelului în plan orizontal şi vertical de la axul proiectat, au agravat distrugerile la construcţiile de la suprafaţă, au produs mai multe accidente de teren şi au implicat lucrări şi costuri suplimentare.
Până la această dată au fost terminate cele două căptuşeli ale tunelului hidroizolate între ele.
În anul 2010, în limita alocaţiei financiare (de 1.836 mii lei pentru lucrări şi 30.000 de lei pentru proiectare) consumată integral, s-au realizat injectii de consolidare-etansare pe un tronson experimental de 40 ml în tunel (km. 256+060- 256+100) şi lucrări de de consolidare şi de amenajare a platformei căii şi de asigurare a scurgerii apelor la capatul intrare pe 732 de metri (km 255+442/255+460).
"

Un fotoreportaj ar fi mai mult decat binevenit.

 


  • Autor: Onofrei Sergiu-Gabriel
  • Membru Bronze
  • Scris:
  •  

Re: 704: Galati ---Barbosi---Tecuci--- Marasesti Onofrei Sergiu-Gabriel

Ce reportaj sa mai facem daca nici macar Gara CFR Galati nu este gata in totalitate...???Ce sa ne mai mire la sleahta asta portocalie de cioflingari, hoti si oligofreni portocalii ai PD-L, isi bat joc de tot ce tine de investii si reabilitari in domeniul feroviar?? Cineva si...sunt destui  aceia, o lauda pe matracuca asta de ministru al transporturilor, numita Boagiu!!! Ce a facut??? Nimicul absolut!!! Ah,..ca prin primavara sub ochii ei, un CFR-ist a reparat Desiroul in care se afla cu o...creanga si-o bucata de sarma si banda-scotch,..asta da! O adevarata ,,bravura" despre ce a ajuns transportul feroviar in ,,Romania the land of choice" sau ...,,Carpathian guarden"! In rest, ceva constructiv, NIMIC! Reabilitarea Tunelulului acesta CFR-Filesti, s-a inceput in 1996, inainte de pleca eu in armata. In 1997 m-am liberat si mare branza nu s-a facut: s-a dat jos vechea catenara, s-au desfiintat semnalele si macazele aferente, s-au desfiintat cantoanele de paza de la capetele tunelului ( de la construire pana in 1997 acest tunel era dotat cu paza inarmata!) ele zacand astazi in paragina ca adapost pentru cainii vagabonzi. In rest sub guvernarea CDR, pana in 2000 cand s-au reluat lucrarile cu avant chiar asa sub sefia ministrului de-atunci Miron Mitrea, NU S-A FACUT NIMIC. Iar in vremea guvernarii CDR au fost si-atunci PD-L-istii de azi in mare parte in frunte cu handicapatul asta numit basescu care se stie ce-a facut la vremea respectiva la fel cum se stie clar ce-a facut Mitrea!!!. Ca acest idiot de minisru a fost tatal Desirourilor ca spalare de bani intru dauna vagoanelor moderne de Intercity, asta e alta mancare de peste. Dar latura oarecum buna acestui personaj dubios este ca sub guvernarea lui si a PSD-ului tunelul arata astazi asa cum il vedeti: finisat, reabilitat 80%, consolidat, etc.!!! Deci din 2000 pana in 2004 cand au venit la putere alde ,,geambasul de flota" si sleahta PD-L-ista, s-a lucrat intens la acest tunel. Apoi din 2004 pana azi iar stagnari si lucrari doar asa...cu taraita in functie de banii virati de ministerul de resort!!Din 2004 pana azi nu au fost in stare jivinele astea PD-L-iste sa vireze bani DOAR pentru montarea sinelor si a catenarelor.Atat a mai ramas fratilor....!!! Si-o sa zaca asa acest tunel poate pana vor veni altii la putere,..ALTII adica oricine in afara de jigodiile portocalii ale PD-L-ului, si va face ceva cu Gara Galati si tunelul feroviar impreuna cu  electrificarea tronsonului Barbosi --- Ivesti----Tecuci!!!!
  Ce reportaj sa facem in zona cand tunelul de ceva timp este inchis / ferecat cu paravane metalice sudata precum un obiectiv abandonat si-n stare de...,,conservare"???? Ce sa zic mai mult de-atat???Nimic!!!

 


  • Autor: stefan_br
  • Membru Gold
  • Scris:
  •  

Re: 704: Galati ---Barbosi---Tecuci--- Marasesti stefan_br

Tunelul de la Filesti ar fi inclus mai bine intr-un subforum M700 iar Gara Galati tot la fel, intr-un topic special, sau la cel ce ar fi dedicat  M700. :)

 


  • Autor: autob368
  • Membru Gold
  • Scris:
  •  

Re: 704: Galati ---Barbosi---Tecuci--- Marasesti autob368

Sergabi34 ai dreptate in mare parte cu ce ai zis, dar te rog sa folosesti un limbaj adecvat, fara injurii... asa pot spune si eu de sleahta de @#$%^& Iliescu - Mitrea & Co. Iar Galatiul cat a avut de suferit din cauza acelui primar numit Durbaca.... pe timpul lui s-a introdus cancerul numit "cascarabeta" (n.a. maxi-taxi / duba) si a decazut foarte mult transportul public (R.A.T.U / TransUrb Galati), cand s-au casat autobuze DAC sau Roman, troleibuzele DAC la care de prin 1995 (la doar 6 ani dupa introducerea lor in Galati) nu se mai investea nimic.... si le-au casat foarte repede (la sfarsitul anilor 90 si inceputul anilor 2000), in conditiile in care nu au fost atat de "chinuite" ca cel din Bucuresti care au rezistat oricum mai mult. In fine...
Scuzati off-topicul.

 


  • Autor: Onofrei Sergiu-Gabriel
  • Membru Bronze
  • Scris:
  •  

Re: 704: Galati ---Barbosi---Tecuci--- Marasesti Onofrei Sergiu-Gabriel

Nu am folosit injurii si cred eu ca libertatea cuvantului si libera exprimare nu trebuie ingradita! Ah,...am folosit cuvinte ,,deocheate" sau cu ,,skepsis" vis-a-vis de portocaliii de la PDL???? Hah...!!! La ce apucaturi si limbaj si mai ales COMPORTAMENT fata de cetateni are ...,,marele badaran national" poreclit...Presedintele Romaniei,...macar de-as fi eu- micul si neinsemnatul cetatean- pana la genunchiul broastei fata de el!!!Oricum comparand magariile PDL-istilor in raport cu PSD,...balanta se rupe cu forta in dauna maimutoilor portocalii! Asa ca,....sa fim seriosi!!! Si PSD-ul avea ,,baroni-locali" si furau si ei,...dar notiunea de ,,fermoar" si  interesul cetateanului" era ,,cheia", de nu au fost implicati in asa multe scandaluri de coruptie cum este din 2005 pana azi incoace sleahta basista si portocalie! Revenind la Topic!! Notiunea de ,,maxi-taxi" a aparut in 1987/1988 si erau deservite de Dac-uri scurte. In acelasi timp existau trasee rapide. Deci nu a aparut dupa Revolutie ci inaintea ei!

 


 
Mergi la pagina:  1 2 3 4 5 6
 

📖 Opțiuni paginare
Prima pagină  • 
Forum părinte: Magistrala 700  • 
Alege destinația

Începând cu , cei 1668 utilizatori ai forumului au scris 327501 mesaje în 3922 subiecte și 409 sub-forumuri.
Interval de actualizare: 30 minute.

 

© 2009 - 2021 Asociația „Metrou Ușor”

Termenele și condițiile de utilizare

Întrebări frecvente - ghid de utilizare