Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiLucrări finalizate începând cu anul 2006Modernizarea sistemului rutier și a liniilor de tramvai pe Șos. Pantelimon și pe Șos. Iancului (FINALIZAT mai 2022)

 

Topic: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului

2095 posts, 475845 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 135 136 137 138 139 140 141  ... 150
 
 

📖 Pagination options
Re: Construcția de parcări în București ByOnu

Partial fals. Avand in vedere frecventa proeictata pentru 55, bidirectionalele sunt suficiente (clar nu solutia corecta, dar suficiente), dovada fiind (1.) chiar faptul ca vreo 3-4 bidirectionale sunt distribuite si pe alte trasee si (2.) faptul ca avem o multime de linii pe care circula tramvaie normale si se circula prost.

Dpmdv, rebrusmentul normal (cu bucla) pentru 55 nu va rezolva nimic in frecventa actuala. Oricum se stationeaza la capat in ambele cazuri. Problema apare pe Calarasilor datorita liniei vechi si blocajelor care ar fi usor rezolvate cu instituirea noii taxe.

Ce ar ajuta foarte, foarte mult, ar fi ca 2/3 din totalul parcului de bidirectionale sa fie pe actualul 55, iar 1/3 sa fie pe un "54" care sa intoarca la Iancului.

----------------------------------

M5 la Granitul in urmatorul deceniu?
1. Imposibil, UE nu va finanta ever asta, iar noi abia de avem fonduri pentru M4 spre Progresu sau M5 pana la Iancului. De M6 nu mai zic, ca stiti si voi. De ce nu va finanta? Pentru ca tocmai am edificat o linie noua de tramvai cu potential neutilizat la suprafata.
2. Cu linia de tramvai modernizata si separata de trafic, M5 *nu s-ar mai justifica economic pana la Granitul. Linia de tramvai in sine n-are succesul potential doar pentru ca este ridicol de prost administrada si utilizata de STB, care refuza sa inteleaga faptul ca Pantelimonul are nevoie de o legatura facila cu M1, atat. Restul, ca 20% din calatori isi continua calatoria spre Foisor (pentru transbordare) sau Sf. Vineri, viata. Nu a masurat nimeni real fluxurile.
3. Pantelimon, vorbind strict despre bulevard, nu este atat de dens, avem doar o cortina de blocuri turn cu mici exceptii.

 


Re: Construcția de parcări în București essco

ByOnu wrote:
3. Pantelimon, vorbind strict despre bulevard, nu este atat de dens, avem doar o cortina de blocuri turn cu mici exceptii.

Vorbind strict despre bulevard, te invit sa vezi cum arata traficul dimineata si seara. Daca nici ala nu e dens...

 


Re: Construcția de parcări în București andrei11

Traficul e generat 50 % de ce vine din județul Ilfov !
ByOnu, uită-te pe un Google, vezi că sunt blocuri și << în adâncime >> nu numai la șosea !
Cred că te-ai gândit la secțiunea de la << Cosmos - Delfinului >> dar și acolo sunt <<blocuri în spate >>  ;)

 


Re: Construcția de parcări în București essco

andrei11 wrote:
Traficul e generat 50 % de ce vine din județul Ilfov !

Cred ca e adevarat. Parcarea P&R nu e o idee rea in sine. Dar ce sa faca omul dupa ce lasa masina acolo? Sa stea 20 de minute in ploaie ca sa ia 55-ul?

 


Re: Construcția de parcări în București Valentin

essco atunci hai sa nu mai construim niciun P&R ca oricum nu lasa nimeni masina acolo, nu? Ce sens are sa investim in ceva ce instant nu va aduce beneficii, nu? Sunt prosti aia de vor sa dezvolte in avans, nu? Scopul P&R e sa-ti lasi masina sa iei STB/Metrorex. Faptul ca in viitorul apropiat nu ajunge M5 nu e o problema! Odata ce am avea P&R la fiecare intrare/iesire din oras vom putea taxa, obliga lumea sa foloseasca acest P&R, cum? Amenzi mari pentru parcarile ilegale, taxe de centru , eventual centrul (adica Unirii) izolat total de trafic personal (doar STB), etc. Daca s-ar face asta acum lumea ar plange, cum o face de obicei, ca vai ca unde ne lasam masinile, ca primaria nu face parcari , etc. Se pregateste infrastructura in timp, omul se mai obisnuieste cu sistemul asta, o mai lasa o zi, vede cum e, etc. Faptul ca in prezent Straulesti si in viitor Granitul vor sta goale, nu inseamna decat ca omului ii convine sa parcheze mai in "centru" acolo unde are el treaba, fie ca parcheaza pe trotuar sau nu, etc.
Eu personal as fi implementat aceste P&R concomitent cu extinderea magistralelor de metrou (acolo unde e cazul), iar dupa terminarea lor(la fiecare intrare/iesire), as implementa bolarzi de granit pe toate bulevardele orasului, unde se parcheaza ilegal. Pe langa asta, in etapa a II-a as implementa acest P&R si inainte de zona centrala (cea determinata de PMB pentru a fi taxata), acolo unde exista si statie de metrou. Da, s-ar lasa cu exproprieri masive, dar ar fi in avantajul tuturor. Ma rog, vise.

 


Re: Construcția de parcări în București Puss in Boots

essco wrote:
andrei11 wrote:
Traficul e generat 50 % de ce vine din județul Ilfov !

Cred ca e adevarat. Parcarea P&R nu e o idee rea in sine. Dar ce sa faca omul dupa ce lasa masina acolo? Sa stea 20 de minute in ploaie ca sa ia 55-ul?


Nu cred ca se sta in mod curent 20 minute la 55. Iar atunci cand va fi gata parcarea, va fi capat normal deci se va putea suplimenta parcul cu tramvaie unidirectionale si va scadea intervalul de urmarire. Plus ca multi ar merge pana la Iancului unde vor schimba cu metroul in toate directiile. In plus cauzele intarzierilor sunt multiple si nu tin exclusiv de STB.

 


Re: Construcția de parcări în București subway guru

UE va finanta M5.3 e deja hotarata treaba dar abia dupa M5.2

 



Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului subway guru

Cand o fi...sa fie, adica dupa ce se prescrie imbecilitatea doctorului...ca altfel am fi avut azi in executie metrou acolo...

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului andrei11

Negativ, dacă suntem tari în mămăligă executăm M 5 Eroilor - Iancului, nu Pantelimonul. Dacă Metrorexul se apucă de Pantelimon înaintea Universității înseamnă că amânăm luarea taurului de coarne.
Dar aici e vorba de liniile de tramvai din Pantelimon, deci e off topic.
Guru, de ce nu se apucă nimeni de Eroilor - Iancului ?
Lăsând la o parte că nu s-a apucat nimeni nici de M 6.
Deci la Metrorex e gargară cât cuprinde.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului subway guru

Aici gresesti....intr-un tarziu s-au apucat cat de cat...adica au lansat licitatiile necesare ce sunt acum in derulare. Daca vrei sa-i acuzi de ceva ar trebui sa-i intrebi de ce asa de tarziu...si-ti vor raspunde: zi merci si asa, ca ne-ar fi fost mult mai simplu sa va lasam cu ochii in soare!
:bere:

 



Re: POZE LUCRARI: Parcare P&R + terminal multimodal Granitul Adrian Rosca

Din ce vad, parcarea va fi pe structura metalica.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Cristi N

Cris_m multumesc mult pentru reportaj si as mai adauga o idee la observatia ta legata de siguranta pietonilor, iluminatul e foarte slab, sunt zone intregi in bezna. Nu vrei sa le trimiti o scrisorica in legatura cu amenajarile pietonale celor de la Brigada Rutiera?

 


Go to page:  1  ... 135 136 137 138 139 140 141  ... 150
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Modernizarea sistemului rutier și a liniilor de tramvai pe Șos. Pantelimon și pe Șos. Iancului (FINALIZAT mai 2022)  • 
Choose destination

Since our 2279 forum members have written 420712 posts in 5243 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use