Topic: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
2095 posts, 479737 views
📖 Pagination options
- iliutu
-
Posted:
-
- zapacitu
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
zapacitu
Poate imi zice si mie cineva de ce a fost introdus acu multi ani pe traseul resepctiv (Baneasa - SfVineri - Granitul), de pe unde mergea el inainte. Presupun ca rationamentul ar fi acelasi.
Platforma nu merge cu 5 pentru ca 5 merge acolo unde e deja metrou (Stefan cel Mare, Unirii), iar metroul e mai aglomerat dar merge mult mai repede.
Poate imi zice si mie cineva de ce a fost introdus acu multi ani pe traseul resepctiv (Baneasa - SfVineri - Granitul), de pe unde mergea el inainte. Presupun ca rationamentul ar fi acelasi.
Platforma nu merge cu 5 pentru ca 5 merge acolo unde e deja metrou (Stefan cel Mare, Unirii), iar metroul e mai aglomerat dar merge mult mai repede.
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
TibiV
Nu, rationamentul atunci a fost altul.
Terminalul de la Sf.Vineri era in recontructie (deci indisponibil pentru toate liniile care intorc acum acolo), iar Sf.Gheorghe nu avea cum sa mai primeasca atatea linii in plus.
Pentru ca tot circula rar, 5 a fost trecut pe "lista de sacrificiu" si s-a eliminat complet "capatul" din centru.
zapacitu wrote:
Poate imi zice si mie cineva de ce a fost introdus acu multi ani pe traseul resepctiv (Baneasa - SfVineri - Granitul), de pe unde mergea el inainte. Presupun ca rationamentul ar fi acelasi.
Nu, rationamentul atunci a fost altul.
Terminalul de la Sf.Vineri era in recontructie (deci indisponibil pentru toate liniile care intorc acum acolo), iar Sf.Gheorghe nu avea cum sa mai primeasca atatea linii in plus.
Pentru ca tot circula rar, 5 a fost trecut pe "lista de sacrificiu" si s-a eliminat complet "capatul" din centru.
- iliutu
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
iliutu
Tin minte ca o vatmanita a zis atunci ca linia nu era grea in sine, doar extrem de lunga (cca 55 min o semicursa).
Tin minte ca o vatmanita a zis atunci ca linia nu era grea in sine, doar extrem de lunga (cca 55 min o semicursa).
- zapacitu
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
zapacitu
Bai astia sunt idioti? Ce parcare e aia? Are Cora de doua ori mai multe locuri... in juma de parcare!
Bai astia sunt idioti? Ce parcare e aia? Are Cora de doua ori mai multe locuri... in juma de parcare!
- bercenicity
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
bercenicity
Terminalul de la Sf. Vineri nici macar nu era pe plansa arhitectilor.
Pana atunci 5 si 16 veneau dinspre Armand Calinescu, si faceau bucla pe Paleologu - Mantuleasa- Coposu - Sf. Vineri - Mosilor - Paleologu. In zona capatului de la Sf. Gheorghe (intersectia Lipscani/Mosilor/Cavafii Vechi) pe directia Mosilor exista linie doar dinspre Sf. Vineri spre Hristo Botev. Invers se putea intra doar in bucla de la Sf. Gheorghe (ceea ce facea 21)
Prin '97 parca s-a facut si cealalta directie si s-au unit 5 cu 33 si 16 cu 40. S-au elimiat timpii petrecuti in capat de 33 si 40.
Terminalul de la Sf. Vineri nici macar nu era pe plansa arhitectilor.
Pana atunci 5 si 16 veneau dinspre Armand Calinescu, si faceau bucla pe Paleologu - Mantuleasa- Coposu - Sf. Vineri - Mosilor - Paleologu. In zona capatului de la Sf. Gheorghe (intersectia Lipscani/Mosilor/Cavafii Vechi) pe directia Mosilor exista linie doar dinspre Sf. Vineri spre Hristo Botev. Invers se putea intra doar in bucla de la Sf. Gheorghe (ceea ce facea 21)
Prin '97 parca s-a facut si cealalta directie si s-au unit 5 cu 33 si 16 cu 40. S-au elimiat timpii petrecuti in capat de 33 si 40.
- TibiV
-
Posted:
-
Re: POZE LUCRARI: Tronsonul Sos. Fundeni - Granitul
TibiV
PinkyHog wrote:
6 iunie 2017
Partea 1/2
In completarea lui TibiV
- Sava_6115-6315
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
Sava_6115-6315
Ultima poza e de senzatie! Felicitari autorului! Pentru urmatorii 3-5 ani, tramvaiele pe Pantelimon vor functiona in sistem "carpeala cu siameze". Sa aprinda cineva lumina la primarie ca e atat de intuneric ca nici capetele rasarite nu mai gandesc. Mai bine propuneau o solutie cu terminal RATB si parcare etajata in cadrul complexului Cora....
Ultima poza e de senzatie! Felicitari autorului! Pentru urmatorii 3-5 ani, tramvaiele pe Pantelimon vor functiona in sistem "carpeala cu siameze". Sa aprinda cineva lumina la primarie ca e atat de intuneric ca nici capetele rasarite nu mai gandesc. Mai bine propuneau o solutie cu terminal RATB si parcare etajata in cadrul complexului Cora....
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
TibiV
Pinky nu ne-a dezamagit niciodata...
Sava_6115-6315 wrote:
Ultima poza e de senzatie! Felicitari autorului!
Pinky nu ne-a dezamagit niciodata...
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
shoppy
Modificare de traseu la 5, noul traseu va fi Baneasa - Pantelimon.
Modificare de traseu la 5, noul traseu va fi Baneasa - Pantelimon.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
andrei11
Youpiiiiiiiiiiiiii
Cooperativa munca in zadar
Eu propun sa scoatem şinele de pe Tunari. Tocmai le-am modernizat.
Youpiiiiiiiiiiiiii
Cooperativa munca in zadar
Eu propun sa scoatem şinele de pe Tunari. Tocmai le-am modernizat.
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
Victor92
@Shoopy: De cand se va produce aceasta modificare?
@Shoopy: De cand se va produce aceasta modificare?
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
shoppy
Am spus la misto, nu am surse sigure, doar experienta .
Am spus la misto, nu am surse sigure, doar experienta .
- georgica2704
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
georgica2704
Eu totuși as încerca cu 3-4 ture reluarea liniei 55 pana la Iancului. Iar linia 5 s-o lăsăm deocamdată la Sf.Gheorghe. Ture care se perinda prin 24/46.
Eu totuși as încerca cu 3-4 ture reluarea liniei 55 pana la Iancului. Iar linia 5 s-o lăsăm deocamdată la Sf.Gheorghe. Ture care se perinda prin 24/46.
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Modernizarea sistemului rutier și a liniilor de tramvai pe Șos. Pantelimon și pe Șos. Iancului (FINALIZAT mai 2022)
•
Choose destination