Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiModernizare sistem rutier și linii de tramvai pe traseul liniei 5 (Aerogării - Sf. Gheorghe)

 

Topic: DISCUȚII: Lucrările de pe Str. B. Văcărescu și A. Șerbănescu

111 posts, 30804 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 2 3 4 5 6 7 8
 
 

📖 Pagination options
Re: DISCUȚII: Lucrările de pe Str. B. Văcărescu și A. Șerbănescu 1689

Peste 1,4 km de linie scoasa, fundatia sapata 70 de cm adincime si re-instalata, 13 macazuri si 7 incrucisari plus peroanele aferente refacute in noi pozitii.
In … 4 zile.

 


Re: DISCUȚII: Lucrările de pe Str. B. Văcărescu și A. Șerbănescu cris_m

shoppy wrote here:
(acolo nu o fii zona seismica?).

Elvetia este pe harta hazardului seismic, dar riscul cel mai mare este in zona de sud, la granita cu Italia. Zona Zurich e ceva mai ferita cumva. Mai multe informatii: http://www.seismo.ethz.ch/en/knowledge/e ... rmation/

 


Re: FOTO/VIDEO: Lucrările de pe Str. B. Văcărescu și A. Șerbănescu satanistu

punmeister wrote here:
Au inceput sa apara pe Serbanescu stalpi noi, subtiri, ce nu pot sa tina reteaua de tramvai. Nu stiu daca vor fi montati provizoriu, sau o sa fie vreun cretinism si cu stalpi laterali si stalpi pe mijloc.

Este foarte bezna acolo noaptea, nu stiu cand se termina lucrarea pentru sine, dar e ff periculos sa mergi noaptea acolo cu masina, si mai periculos ca pieton care traverseaza strada.

Sa puna lumina cat mai repede.

 


Re: FOTO/VIDEO: Lucrările de pe Str. B. Văcărescu și A. Șerbănescu Zetterberg

Exact la fel este și mai jos, de la intersecția cu Bv. Lacul Tei spre Ceaikovski.
O idee foarte proastă de a nu muta stâlpii de alimentare din mijloc. Argumentul că ar rămâne lumea fără curent nu este valid în nicio țară civilizată. Te grăbești cu reorganizarea rețelei subterane de curent și înaintezi cu șantierul abia după ce curentul și lumina sunt mutate. Dar, e prea complicat și nu merită, când poți petici și cârpi specific tradiției bine împământenite la noi.

 


Re: DISCUȚII: Lucrările de pe Str. B. Văcărescu și A. Șerbănescu punmeister

In seara asta a fost pus in functiune iluminatul nou de pe Serbanescu.

La cum a fost facut (stalpi subtiri cu socluri minuscule si alimentare aeriana prin cabluri expuse), trebuia facut inca de dinainte sa inceapa lucrarile, dar mna, it is what it is 🤷‍♂️

 


Re: DISCUȚII: Lucrările de pe Str. B. Văcărescu și A. Șerbănescu cris_m

Ideal era sa mute stalpii pe margini, sa fie totul uniform, dar na, cerem prea multe...

 


Re: DISCUȚII: Lucrările de pe Str. B. Văcărescu și A. Șerbănescu alchimistul

Este prea tarziu pentru a se reveni asupra deciziei de a face culoarul tramvaiului putin mai lat pentru a permite si autobuzelor circulatia? Nu se pot ingusta usor benzile auto? Totusi, pe Colentina, intre Teiul Doamnei si Cremenita se circula pe linie cu stalpi pe mijloc, pe un culoar neproiectat pentru asa ceva.

 


Re: DISCUȚII: Lucrările de pe Str. B. Văcărescu și A. Șerbănescu punmeister

Deloc. Proiectul este pe FIDIC Galben, deci poate suferi modificari pe parcurs. Si se poate bine mersi si cu stalpi pe mijloc (contrar celor zise zilnic aici) cu conditia sa distantezi bine liniile de tramvai de stalpi, astfel incat sa se incadreze si busul de 2.55m latime si tramvaiul de 2.4m.

 


Re: DISCUȚII: Lucrările de pe Str. B. Văcărescu și A. Șerbănescu Zetterberg

Nu se poate "bine-mersi" cu stâlpi pe mijloc, asta sună a mulțumire cu o variantă de mijloc pe principiul "merge și-așa". Să ții stâlpii pe mijloc și să îi mai faci și de iluminat e treabă făcută în mod superficial - rostul felinarelor nu este să ilumineze în primul rând strada, mașinile au și faruri, ci să ofere pietonilor de pe trotuar posibilitatea să vadă și ei pe unde merg noaptea. Cei mai în vârstă dintre voi poate știu cum pe vremuri se mergea chiar pe șina de tramvai noaptea, pentru că trotuarul era întunecat și astfel ceva mai periculos.
Iar pe Barbu Văcărescu este la fel. Cei care locuiesc acolo și ies  seara de la metrou pe Ștefan cel Mare și merg în sus au parte de aceeași situație.

Deci nu, simpla modernizare a șinei și iluminatului public nu reprezintă un progres atât de mare pentru pietoni.

 


Re: DISCUȚII: Lucrările de pe Str. B. Văcărescu și A. Șerbănescu shoppy

Gardul se poate oricând monta - muta jumătate de metru mai larg.

 


Re: DISCUȚII: Lucrările de pe Str. B. Văcărescu și A. Șerbănescu BGP2597

Mai important decât gardul este ca interaxul celor 2 fire să fie suficient de mare ca să asigure gabarit pentru situațiile în care se întâlnesc două autobuze sau autobuz cu tramvai, în special în stațiile care nu sunt decalate. Abia atunci se obține un coridor complet funcțional pe care vehiculele pot rula cum trebuie, în loc să stea să se aștepte.

 


Re: DISCUȚII: Lucrările de pe Str. B. Văcărescu și A. Șerbănescu ANTENA

Este greu de a mai taia fie si 0,5 m din spatiul rutier. Daca stau sa ma gandesc ca de exemplu, in zona virajului la stanga de pe Av.Serbanescu pe sos. Pipera avem oricum traficul ingreunat la orele diminetii.
Nu vad posibil si stalpi si autobuze pe mijloc. Ori una, ori alta.
Daca ne propunem sa prioritizam transportul in comun, atunci Primaria trebuie sa plateasca modificarea proiectului. Poate ca inca nu e prea tarziu.

Ar mai fi un aspect. Racordul catre bd. Dimitrie Pompeiu.
Din ce observ in teren. nu se tine cont de acest detaliu, as zice ca au pus deja cofrajele pt parapetul de sprijin, perfect drept, atza.
Ar trebui de pe acum executata fundatia cu ramificatie spre Dimitrie Pompeiu, macar un T.

 


Re: DISCUȚII: Lucrările de pe Str. B. Văcărescu și A. Șerbănescu ByOnu

Nu exista "macar un T". Solutia tehnica este una complexa ce depaseste un simplu macaz.

Iar aia complexa nu pare sa se faca acum. Cand se va face, toata lucrarea actuala din zona afectata va fi numai buna de aruncat la gunoi. Asociatia a tras cat de mult a putut pentru un proiect unitar, am cerut pana si audienta PG, iar in cele din urma ne-au primit doar functionarii din Directia Transporturi care verbal ne-au dat dreptate, dar fara un factor politic prezent (PG, Vice), audienta a fost degeaba. Presa si publicul n-au fost interesati de subiect.

 


Go to page:  1  ... 2 3 4 5 6 7 8
 
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Modernizare sistem rutier și linii de tramvai pe traseul liniei 5 (Aerogării - Sf. Gheorghe)  • 
Choose destination

Since our 2295 forum members have written 422241 posts in 5260 topics and 515 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use