Totul despre transporturi şi infrastructura adiacentăAspecte diverse din transporturi şi infrastructură

 

Topic: Siguranța rutieră

679 posts, 198328 views
 
Go to page:  1  ... 37 38 39 40 41 42 43  ... 49
 
 

📖 Pagination options
Re: Siguranta rutiera subway guru

Despre strazi si limitele de viteza


 


Re: Siguranta rutiera orex

Amenzile de circulație rămân neschimbate după ce Guvernul a plafonat punctul-amendă / MAI întârzie, din nou, Codul Rutier care prevede sancțiuni dure pentru șoferii teribiliști
Punctul-amendă rămâne la valoarea de 145 de lei și în 2022 după ce Guvernul a „înghețat” punctul-amendă prin „Ordonanța Trenuleț” de la sfârșitul anului trecut. Este, practic, o nouă plafonare a punctului-amendă stabilit încă din februarie 2017. Actualul Cod Rutier, Ordonanța 195/2002 prevede că, punctul-amendă reprezintă 10% din salariul minim pe economie, însă prin Ordonanța pentru unele măsuri fiscal -bugetare (Ordonanța Trenuleț 130/2021) Executivul a decis să nu majoreze nici anul acesta amenzile de circulație, deși salariul minim pe economie a crescut de la 2.300 la 2.550 lei. Fără plafonarea punctului-amendă ar fi însemnat că cea mai mică amendă de circulație creștea de 145 la 255 de lei, dacă plata se face în 15 zile.

România ocupă ultimul loc în clasamentul siguranței rutiere din UE, cu cel mai mare număr de persoane decedate în accidente de circulație (la un milion de locuitori), cu un Cod Rutier „blând” cu șoferii teribiliști și o infrastructură de transport insuficient dezvoltată, iar „înghețarea” amenzilor de circulație, oarecum previzibilă, este contrară propunerilor pentru creșterea siguranței pe șosele, inclusiv angajamentelor din PNRR. (Strategia națională privind siguranța rutieră și pachetul legislativ aferent, precum și implementarea de măsuri pentru reducerea cu 48% a numărului de puncte negre; reducerea cu 25% numărului de victime rezultate din accidente în trafic)

Totodată, Noul Cod Rutier, pe care Poliția Română l-a prezentat încă din vara anului trecut, încă nu a fost trimis la aprobare, deși Guvernul este „plin” și poate da Ordonanțe de Urgență. Proiectul prevede sancțiuni dure pentru șoferii care circulă pe contrasensul autostrăzii, pe banda de urgență sau conduc agresiv. Proiectul de OUG pentru modificarea Codului Rutier a fost lansat în dezbatere publică pe 18 noiembrie și poate fi consultat pe site-ul MAI.

Proiectul prin care Ministerul de Interne dublează sancţiunile pentru şoferii care circulă pe contrasens pe autostradă, rămâne doar la faza de propunere, deşi a fost prezentat public încă din 4 august, în contextul numeroaselor situaţii cu şoferi prinşi pe contrasens în această vară. Pe 4 august, Poliţia Rutieră anunţa dublarea perioadei de suspendare, de la două la patru luni, şi majorarea semnificativă a amenzilor pentru circulaţia pe contrasens. Potrivit unui răspuns al IGPR la solicitarea Economedia, a fost elaborat un „anteproiect” de Ordonanţă de Urgenţă trimis MAI spre promovare: „În ceea ce privește situația proiectului pentru modificarea Codului Rutier, prezentat public pe data 4 august 2021, vă comunicăm faptul că Direcția Rutieră din cadrul Inspectoratului General al Poliției Române, a elaborat un anteproiect de Ordonanță de urgență a Guvernului pentru modificarea și completarea Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 195/2002 privind circulația pe drumurile publice, care a fost transmis spre promovare în vederea adoptării. Menționăm că, în forma inițială, propunerile de sancționare a circulației în sens contrar sensului de mers pe autostradă vizau aplicarea unei amenzi stabilite în clasa a IV-a de sancțiuni (de la 1.305 lei la 2.900 lei) și stabilirea sancțiunii complementare a suspendării exercitării dreptului de a conduce pentru o perioada de 120 de zile”, a transmis IGPR pentru Economedia.

 


Re: Siguranta rutiera orex

Sindicatul drumarilor din CNAIR îi cere lui Grindeanu controale reale pentru camioanele grele care distrug șoselele / Drulă începuse verificări „pe bune”, dar PNL a schimbat rapid conducerea ISCTR care verifică transportatorii
Sindicatul drumarilor din Compania de Drumuri (CNAIR) îi solicită ministrului Transporturilor Sorin Grindeanu controale reale pentru camioanele grele și transporturile agabaritice, atenționând asupra degradării șoselelor din cauza supraîncărcării, chiar dublu față de tonajul admis, fără respectarea legii.
Sindicatul Elie Radu arată, într-o scrisoare deschisă adresată ministrului Grindeanu, că „angajații CNAIR nu pot repara drumurile în ritmul în care le distrug transportatorii”, susțin că ISCTR nu are suficiente cântare și de aceea solicită modificarea legislației pentru a permite drumarilor să verifice și să-i amendeze pe șoferii camioanelor care nu respectă tonajul.
În vara anului trecut, fostul ministru Cătălin Drulă, a „dat liber” Inspectoratului de Stat pentru Controlul în Transportul Rutier să controleze „pe bune” camioanele, însă după ieșirea USR de la guvernare PNL l-ar fi schimbat la comandă politică pe șeful instituției care începuse verificările reale. De exemplu, la un control efectuat în august 2021 pe drumurile din județul Cluj, peste o treime dintre camioanele trase pe dreapta aveau depășiri de tonaj și au fost imobilizate.
Sindicatul Elie Radu din CNAIR anunță că propunerile au fost deja prezentate conducerii Ministerului de resort.

„Deoarece constatăm că nu putem repara drumurile, în ritmul în care le distrug transportatorii, am solicitat domnului ministru:
– modificarea legislaţiei, astfel încât salariaţii noştri să poată verifica şi amenda transporturile agabaritice neautorizate;
– achiziţionarea de instalaţii care sesizează şi alarmează în privinţa transporturilor agabaritice aşa cum se procedează în alte ţări din Europa. În prezent CNAIR are montaţi contori clasificatori care furnizează date referitoare la greutatea totală a autovehiculelor care circulă pe autostrăzi şi drumurile naţionale. Din analiza datelor furnizate de un contor Peek, montat pe autostrada A1, am constatat că majoritatea autovehiculelor de transport au o greutate cuprinsă între 55 şi 80 tone, în condiţiile în care greutatea maximă admisă este de 40 tone”, a transmis Sindicatul din CNAIR.

Pe 28 octombrie 2021, ministrul interimar Dan Vîlceanu l-a „transferat” pe Mihai Alecu de la şefia Autorităţii Rutiere Române (ARR) la conducerea ISCTR. Mihai Alecu începuse un proiect de digitalizare la ARR, iar la ISCTR va trebui să resolve problema trecerii inspectorilor ISCTR din personal contractual în categoria funţionarilor publici şi a pierderii posibilităţii de autofinanţare din amenzile rutiere (Legea 352/2015).

Totodată, sindicatul reprezentativ susține că, deși s-a convenit asupra acestor propuneri, ministerul ar dori doar o majorare a cuantumului amenzilor pentru șoferii de camioane care depășesc tonajul.

 


Re: Siguranta rutiera orex

Ordonanța pentru noul Cod Rutier, publicată în Monitorul Oficial. Când intră în vigoare noile amenzi și cum pot proba polițiștii ambalarea motorului sau claxonatul excesiv
Ordonanța Guvernului pentru modificarea Codului Rutier a fost publicată vineri în Monitorul Oficial, noile dispoziții privind perioadele de suspendare a permisului de circulație, definirea comportamentului agresiv și cuantumul amenzilor urmând să se aplice la 30 de zile de la publicare, adică din 26 februarie.

Cele mai importante modificări la Legea Circulației (OG 195/2002) se referă la introducerea unui nou prag de viteză, 70 km/h. peste limita maximă admisă, depășirea acestuia urmând să fie sancționată cu reținerea permisului pentru 120 de zile (în prezent 90 de zile) fără posibilitatea de a reduce perioada de suspendare la o lună. De asemenea, sunt prevăzute două noi sancțiuni pentru circulația neregulamentară pe autostradă, întoarcerea și mersul pe contrasens se sancționează cu suspendarea permisului pentru 4 luni (față de 2 luni în prezent) fără posibilitatea de reducere a perioadei de suspendare în timp ce mersul nejustificat pe banda de urgență duce la suspendarea permisului pentru 90 de zile (în prezent este prevăzută doar amendă). Pentru această ultimă abatere, amenzile se majorează de la 580-725 lei la 1300- 2900 lei.

Totodată, Poliția Rutieră a definit ,,condusul agresiv” și a stabilit sancțiuni cuprinse între 580 și 725 de lei cu posibilitatea de a plăti jumătate din minim în 15 zile cu măsura complementară de reținere a permisului 30 de zile. de menționat că, în Nota de Fundamentare amenzile prevăzute erau și mai mari : ,,Proiectul cuprinde dispoziții prin care: – se definește comportamentul agresiv în conducerea vehiculelor pe drumurile publice, precum și sancțiunea corelativă adoptării acestui comportament cu amenda prevăzută în clasa a IV-a de sancțiuni (1.305 lei -2.900 lei.)”.

Dacă pentru depășirea limitelor de viteză, circulație pe contrasens sau pe banda de urgență, neacordare de prioritate etc. abaterile pot fi constatate și înregistrate cu camerele tip radar (fixe și mobile -pistol ), înregistrările video fiind o probă solidă, puțin interpretabilă în instanță, rămâne de văzut cum poate fi probat un comportament agresiv precum claxonatul excesiv și așa numitele ,,flash-uri”, sau ,,accelerarea repetată a motorului de natură a stânjeni persoanele aflate în zona drumului public”. În perioadele ,,de vârf”, minivacanțe de exemplu, Poliția Rutieră scoate pe șosele aprox. 300 de radare și monitorizează circulația și din elicopter. Pentru ca noile sancțiuni să poată fi și probate (video) Poliția trebuie să cumpere sisteme de monitorizare și radare, achiziția fiind prevăzută și în PNRR (angajamentul de a reduce numărul accidentelor cu 25 % până în 2026).

Cum s-a ajuns la modificarea Codului Rutier :
Poliția Rutieră a prezentat prima versiune a Ordonanței pentru modificarea Codului Rutier în august 2021 după ce în spațiul public au apărut înregistrări cu zeci de șoferi mergând pe contrasens pe Autostrada Soarelui. Proiectul a ,,stat la sertar” până în noiembrie când MAI l-a publicat în dezbatere publică. În Nota de Fundamentare, Poliția Rutieră precizează că : ,,comportamentul actual în trafic al unor participanți la trafic impune reevaluarea unora dintre aceste mecanisme ori reglementarea altora noi, astfel încât atunci când sunt săvârșite abateri grave, precum excesul de viteză, agresivitatea în conducerea vehiculelor pe drumurile publice, încălcarea regulilor privind circulația pe autostradă, nerespectarea regulilor la trecerea la nivel cu calea ferată, depășirea neregulamentară, neacordarea priorității de trecere, autorii acestora să fie determinați să își schimbe acest comportament. Cele mai grave consecințe ale evenimentelor rutiere sunt produse pe fondul unei viteze peste limita legală. În cele mai multe cazuri viteza îi ,,seduce” pe tinerii neexperimentați, care își supraevaluează aptitudinile de conducere, bazându-se în mod greșit pe puterea sporită și calitățile tehnice ale autovehiculelor moderne, considerând în mod greșit că sistemele moderne de siguranță le vor asigura protecția necesară. Pe de altă parte, foarte mulți conducători de autovehicule nu realizează amploarea gravității consecințelor la care se expun în cazul unui impact la viteză ridicată, acestea amplificându-se în mod proporțional cu viteza. O viteză chiar și cu câțiva km/h mai puțini poate face diferența dintre evitarea sau nu a unui accident ori dintre viață și moarte. Statistica primelor 9 luni ale anilor 2019, 2020 și 2021 relevă o creștere de la an la an a încălcărilor limitei legale de viteză cu peste 50km/h. Astfel, în primele 9 luni ale anului 2019 au fost constatate 49.570 de încălcări ale limitei legale de viteză cu peste 50km/h, în primele 7 luni ale anului 2020, 61029, iar în aceeași perioadă a anului 2021, 67719. ”

 


Re: Siguranta rutiera cris_m

Hai ca sunt curios, pana la urma mai e prostia aia cu camere de bord omologate si neomologate? Vad ca zicea in articol ca pot fi dovezi solide in instanta, de asta intreb...

 


Re: Siguranta rutiera orex

Ia zi cum i-au depistat si admonestat, inclusiv pecuniar, pe aia care circulau asta vara pe contrasens pe A2? Cu camere omologate de NASA?! :rofl:
PS
Subsemnatul mi-am achizitionat, anul trecut, un ”sistem” fata/spate cu 4K, GPS etc. pentru protectia mea in trafic!
Sper sa nu fie niciodata nevoie de probele descarcate din memoria de 256GB, asa ”neomologate” cum se inregistreaza videourile. :rofl:

 


Re: Siguranta rutiera cris_m

Ma gandesc ca acolo si-a spus cuvantul faptul ca au aparut in presa... Inainte erau multe discutii in instante cu acceptarea acestor probe video, sper ca nu ma inseala memoria. Intrebam pentru ca si eu am de gand sa achizitionez asa ceva, cu toate ca nu merg eu foarte des cu masina, dar la jungla care e in trafic, merita...

 


Re: Siguranta rutiera Cristi N

Cand au chef sa dea sanctiuni dau si pe baza filmarilor de la TV dar in mod uzual raspunsul e standard: nu se poate, nu permite legea. De altfel mai e un motiv, daca s-ar mediatiza ca orice inregistrare e valida pentru intocmirea PV-ului de constatare ar fi bombardati cu mii de spete.

In cazul in care esti implicat intr-un accident camera e sfanta. Daca ajungi la accidente usoare sau, mai rau, se lasa cu cercetare la fata locului vei da o declaratie in care povestesti in amanunt ce s-a intamplat, inclusiv schita si in sprijinul celor declarate atasezi fiserele cu filmul evenimentului. Pe baza tuturor datelor politistul va decide vinovatia si cine plateste. O filmare da mult mai multa greutate spuselor tale in contradictoriu cu oricati martori va aduce cealalta parte.

Sper sa nu fie cazul vreodata de cele de mai sus.

PS. Din cand in cand e bine sa verifici ca inca se inregistreaza date pe cardul camerei. Acesta are un numar finit de scrieri si in timp vei observa ca nu mai accepta sa fie suprascris, nu vrei sa te trezesti ca tocmai cand ai nevoie de filmare nu ai de unde sa o iei.

 


Re: Siguranta rutiera aztec

La incidentul cu autostrada filmarile au ajutat, prin publicarea lor, la creerea scandalului si de aici sa sesizat politia..
Ca altfel nexam.
Apoi la identificarea unora.
Sanctiunile cel mai probabil au fost date cf camerelor de supraveghere de pe autostrada, ...
De ce nu au intervenit ei initial si nu au realizat problema e ....problema.
Pt ca o puteau face in timp real...

 


Re: Siguranta rutiera orex

Cristi N wrote here:
PS. Din cand in cand e bine sa verifici ca inca se inregistreaza date pe cardul camerei. Acesta are un numar finit de scrieri si in timp vei observa ca nu mai accepta sa fie suprascris, nu vrei sa te trezesti ca tocmai cand ai nevoie de filmare nu ai de unde sa o iei.

Da-ti iei si cu parking mode, fii convins ca te prinzi mai abitir daca-i ”moarta” sau nu! ;)
Eu vorbesc de ce am in portofoliu...70mai Dash Cam A800S+rear cam set

 


Re: Siguranta rutiera orex

Sistemul pilot 2+1 pentru siguranță rutieră: Asociațiile civice din Moldova solicită CNAIR circulație reversibilă pe DN 28 Târgu Frumos – Iași / Săptămâna trecută 7 persoane au murit pe DN 28, în cel mai grav accident rutier din ultimii ani
Sistemul pilot cu circulație reversibilă 2+1 implementat cu succes pe DN 2 în județul Ialomița trebuie aplicat și pe DN 28 Târgu Frumos – Iași, cea mai aglomerată șosea din Moldova, dar și una dintre cele mai periculoase, a anunțat inginerul Cătălin Urtoi, membru fondator al Asociației „Împreună pentru Autostrada A8”, una dintre asociațiile civice care militează pentru dezvoltarea infrastructurii de transport.

Solicitarea de transformare a carosabilului de la o sistemul cu o bandă și acostament lărgit la varianta suedeză, reversibilă cu 3 benzi (2+1) vine la o săptămână de la tragedia produsă pe la Bălțați între Târgu Frumos și Iași, un accident frontal cu 7 persoane decedate, cel mai grav accident din ultimii ani.

Totodată, Ministerul Transporturilor a prezentat un Ordin de Ministru prin care, în situații excepționale, pe drumurile cu număr mare de accidente propune reducerea lățimii benzii de circulație de la 3,5 metri la 3 metri, reconfigurare a carosabilului care permite trecerea la sistemul reversibil 2+1 prin transformarea acostamentului lărgit în bandă de circulație.

Cel puțin trei Drumuri Naționale au tronsoane cu această configurație rutieră: DN 2 București – Suceava, DN 28 Târgu Frumos – Iași și DN 6 București – Alexandria, toate trei descrise ca „Drumul Morții” din cauza numărului mare de accidente, în special coliziuni frontale ca urmare a pătrunderii pe contrasens.

Discuțiile privind transformarea unor sectoare de pe DN 28 la sistemul „suedez” 2+1 cu trei benzi vor avea loc chiar astăzi, la Ministerul Transporturilor și la Compania de Drumuri, a precizat Urtoi.

„A trecut o săptămână de la tragicul accident de la Baltati, soldat cu șapte morți. DN28 rămâne unul dintre cele mai nesigure drumuri din țară pentru participanții la trafic. Suntem obligați să găsim o soluție imediată care să elimine aceste situații tragice. Până la realizarea Autostrăzii Moţca – Letcani (A8) suntem obligați să găsim o soluție imediată care să elimine aceste evenimente tragice. Astăzi voi avea mai multe discuții la MT și CNAIR pe tema reglementării circulației rutiere în soluțiile 2+1(benzi de circulatie). Susțin realizarea unui proiect pilot pe un tronson de drum din DN28, cu această soluție. Pentru siguranța noastră nici un efort nu este prea mare!”, a spus reprezentantul Asociației.

Cum funcționează sistemul pilot 2+1 de pe DN 2 București – Suceava (Drumul Morții)

Cel mai mare avantaj al proiectului pentru reducerea lățimii benzii de circulație este că permite continuarea programului de resistematizare rutieră 2+1 început în 2019 pe DN 2 în Ialomița. Practic, pe 10 kilometri, carosabilul prevăzut inițial cu o bandă pe sens și acostament lărgit a fost reconfigurat alternativ la sistemul 2+1, adică o bandă pe un sens și două benzi pe sensul opus, fiind 4 tronsoane de aproximativ 2,5 kilometri care alternează.
Măsura a fost insistent cerută în ultimii 2 ani, după ce pe DN 2 (cunoscut drept Drumul Morții sau Drumul Crucilor) s-au produs mai multe accidente frontale cu numeroase victime.

Din 2019 și până la accidentul din septembrie 2021 nicio persoană nu și-a mai pierdut viața. Reconfigurarea drumului la modelul suedez 2+1 a dus, evident, și la reducerea vitezei, în zilele de vară, mai ales duminica după amiază, la trecerea de la două benzi la o singură bandă formându-se cozi. Între sensurile de mers sunt montate separatoare din plastic „popice”, suficient cât să împiedice pătrunderea voluntară pe contrasens.

 


Re: Siguranta rutiera orex

Noul Cod Rutier a intrat în vigoare. Cât timp vor rămâne fără permis și ce amenzi primesc șoferii care nu respectă regulile de circulație
Noul Cod Rutier a intrat în vigoare duminică și cuprinde sancțiuni pentru șoferii agresivi, noi ,,praguri” de viteză și pedepse mai aspre pentru manevre periculoase pe autostradă. Noile amenzi și sancțiuni au fost propuse după ce, în vara anului trecut, pe Autostrada Soarelui au fost mai multe cazuri de circulație pe contrasens și pe banda de urgență.

Suspendarea permisului pentru 120 de zile (4 luni)

Suspendarea permisului de circulație pentru 4 luni se aplică pentru următoarele abateri :
-circulația sau întoarcerea pe contrasens pe autostradă
-depășirea limitei de viteză cu peste 70 km/h
-nerespectarea regulilor de circulație la trecerea la nivel cu linia de cale ferată
Anterior, pentru depășirea vitezei cu peste 50 km/h și nerespectarea regulilor de trecere la nivel cu linia de tren se reținea permisul pentru 90 de zile, cu posibilitatea de a reduce perioada de suspendare la doar 30 de zile după un test cu 15 întrebări pentru verificarea regulilor de circulație. Totodată, circulația pe contrasens era sancționată cu reținerea permisului pentru 60 de zile.

Suspendarea permisului pentru 90 de zile pentru circulația pe banda de urgență
Circulația pe banda de urgență a autostrăzii era sancționată doar cu amendă contravențională în vechea legislație, dar acum, Noul Cod Rutier prevede reținerea permisului pentru 90 de zile dacă șoferii folosesc în mod nejustificat banda de urgență. Noile amenzi sunt cuprinse între 1305 și 2900 lei.

Reținerea permisului 30 de zile pentru comportament agresiv
Noul Cod Rutier definește comportamentul agresiv, ,,șicanele” în trafic : deplasarea succesivă de pe o bandă pe alta, reducerea bruscă a vitezei, demaraj cu patinarea roților, întoarcerea cu frâna de mână, claxonatul excesiv și folosirea repetată a semnalelor luminoase, conducerea motocicletei pe o singură roată, ambalarea motorului sau mersul cu spatele pentru intimidarea altor șoferi. Amenzile sunt cuprinse între 580 și 725 de lei, cu posibilitatea de a plăti jumătate din minimul amenzii în 15 zile.

Retragerea permisului pentru 12 ore pentru alcool sau consum de droguri pe baza constatării medicului
Poliția Rutieră poate suspenda pentru cel mult 12 ore permisul de circulație dacă la examenul medical, până la emiterea rezultatelor probelor de sânge, un medic constată că șoferul ar fi consumat alcool sau droguri : ,,Retragerea permisului de conducere se dispune de către poliția rutieră și în cazul în care titularul acestuia nu a putut fi supus testării în vederea stabilirii concentrației de alcool pur în aerul expirat sau testării preliminare a prezenței în organism a unor substanțe psihoactive, iar în urma efectuării examinării medicale s-au constatat elemente clinice sugestive consecutive consumului recent de băuturi alcoolice sau de substanțe psihoactive, cu ocazia procedurii de recoltare a mostrelor biologice în vederea stabilirii alcoolemiei ori a consumului de substanțe psihoactive, eliberându-se o dovadă înlocuitoare a permisului de conducere fără drept de circulație”. Anterior, legislația nu prevedea o măsură restrictivă a dreptului de circulație.

România s-a angajat ca până în 2026 să reducă numărul accidentelor de circulație cu 25 %, numeroase proiecte de siguranță rutieră, în special infrastructură rutieră nouă fiind finanțate prin PNRR.

 


Re: Discuții despre transportul local din București cris_m

andrei11 wrote here:
De ce e o problemă ?  Care este problema din punct de vedere al siguranţei circulaţiei ? Pentru că poliţia se opune probabil din punct de vedere al siguranţei.

In cazul statiei de tramvai fara refugiu esti obligat sa stai in urma lui pana pleaca din statie, la autobuz poti sa-l depasesti cat efectueaza statia. Ori, daca autobuzul este stationat fix in dreptul trecerii de pietoni si-l depaseste cineva, nu mai e atent la trecerea de pietoni, se intampla accidente etc. Drept dovada, statia "Ion Tuculescu" spre Mihai Bravu a fost mutata dupa intersectie in urma numeroaselor accidente. Cu siguranta asta e argumentul pentru care BPR nu e de acord cu unificarea statiilor pe Giulesti, de exemplu. Si eu cumva il inteleg cat timp suntem codasi la educatie rutiera...

 


Re: Siguranta rutiera andrei11

Numai că la Mătăsari e semafor  funcţional. Depăseşti autobuzul şi  ai două posibilităţi, semaforul sau e verde, sau e roşu.  Iar semaforul normal, legal, e dublat şi pe partea stângă. În ambele sensuri.
Contraexemple pentru staţia  "Ion Tuculescu" , tot  de acolo, staţiile de la intersecţia Baba Novac cu  Câmpia Libertăţii şi cu Mihai Bravu ( Dristorului ). Acolo cum se poate ?
Şi la o adică pe Pache la Mătăsari de ce nu poţi amplasa staţia autobuzului la 20 m de intersecţie ? În urma staţiei de tramvai.
Şi mai sunt o groază de staţii de autobuz amplasate înainte de intersecţie.

 


Go to page:  1  ... 37 38 39 40 41 42 43  ... 49
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Aspecte diverse din transporturi şi infrastructură  • 
Choose destination

Since our 2257 forum members have written 418807 posts in 5221 topics and 510 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use