Totul despre transporturi şi infrastructura adiacentăAspecte diverse din transporturi şi infrastructură

 

Topic: Siguranța rutieră

680 posts, 203490 views
 
Go to page:  1  ... 7 8 9 10 11 12 13  ... 49
 
 

📖 Pagination options
  • Mircea G
  • Posted:
  •  

Re: Siguranta rutiera Mircea G

N-am gasit un loc pentru postat aberatii , asa ca o fac aici : http://www.wall-street.ro/articol/Auto/ ... l+National . Intreb si eu daca omul asta este normal sau doar ramas in " transa " dupa sarbatori !?

 


Re: Siguranta rutiera andrei11

:lol:  :lol:  :lol:

 


Re: Siguranta rutiera iliutu

Mi s-a intamplat ca mergand prin Cheia sa ajung mai repede de la Ploiesti la Brasov.
Si nu cred ca e vorba de sens unic pe tot DN1 intre Comarnic si Predeal, ci doar pe portiuni. Ar fi bun macar un drum de doua benzi care sa plece din Comarnic pana dupa Predeal - asta s-ar face mai repede decat o autostrada, si ar putea face parte din autostrada.
Eu as vedea o solutie si prin realizarea unui transport combinat pe calea ferata: te urci cu masina in vagon la Bucuresti sau Ploiesti si cobori la Predeal sau Brasov - ar fi o solutie super mai ales daca trenul ar merge fara oprire intre statiile respective si cu proceduri de imbarcare/debarcare rapide.

 


  • Mircea G
  • Posted:
  •  

Re: Siguranta rutiera Mircea G

Clar , chestia asta face prozeliti ! :shock:
Se pare ca nu se intelege notiunea de sens unic , si faptul ca asa ceva nu se poate face decit pe distante scurte si daca exista un drum apropiat cu sens invers . Din ce stiu eu chiar exista niste norme care spun ca o strada nu poate fi mai lunga de x m , fara sa fie o intersectie ....
Chestia cu trenul este si mai haioasa . Credeti ca va suporta tirtanul sa mearga cu trenul ? pe cine mai depaseste el , cum mai merge el pe contrasens , cum depaseste coloana , cum ii arata toampei vopsite cit de " tare " este el ???
............
Acesta este drumul , trece prin localitati , iti asumi sa stai in coloana daca pleci cu valul . Asta este situatia . Vinovati sintem noi care mergem ca oile la Predeal-Predeal-Predeal ....de parca alta destinatie nu exista .

 


Re: Siguranta rutiera andrei11

iliutu wrote:
Si nu cred ca e vorba de sens unic pe tot DN1 intre Comarnic si Predeal, ci doar pe portiuni. Ar fi bun macar un drum de doua benzi care sa plece din Comarnic pana dupa Predeal

:lol:  :lol:  :lol:
Cat priveste calea ferata, e fara replica ! Adica daca vreau sa ma duc pana-n Busteni cu Calea Ferata la ce-mi mai trebuie masina, ca n-am inteles.

 


Re: Siguranta rutiera iliutu

Andrei, eu vorbeam de cazul in care vrei sa treci de Valea Prahovei. Altfel, trebuie sa rabzi... Chiar daca ar fi autostrada nu va avea iesiri pentru fiecare localitate in parte, asa ca tot va fi aglomeratie pe sosea in statiuni si intre statiuni.
Eu unul m-as urca cu masina in tren daca ar ajunge in 2 - 2 1/2 ore din Bucuresti in Predeal/Brasov (ma rog, Brasov dupa reabilitarea liniei Predeal-Brasov). Tehnologic, cu imbarcare/debarcare si drum sa nu dureze mai mult de 3 - 3 1/2 ore. As fi si mai odihnit si as continua drumul apoi mai bine. Asta pana se va face autostrada (daca ...). Deci solutii in scurt timp exista pentru a trece de munti, totul e ca sa se puna si in practica, unde nu stiu cati vor vrea sa le foloseasca.

 


  • Mircea G
  • Posted:
  •  

Re: Siguranta rutiera Mircea G

Intr-o lume civilizata , asta s-ar traduce asa : iau taxiul pina la gara sau aeroport , iau trenul sau avionul , ajung la destinatie , inchiriez o masina si ma plimb loco ... Cred ca este mai eficient economic de procedat asa , decit sa merg in tren cu masina ....

 


  • Tom
  • Posted:
  •  

Re: Siguranta rutiera Tom

andrei11 wrote:
1) Galbenul dupa rosu era cea mai mare tampenie posibila si invita la fortari.Misterr,  nu am ce-ti face, dar asa cum a spus si Nightwolf PUNCT. Aici  nu avem ce comenta.
Prima data verde dupa rosu am vazut-o acum 30 ani intr'o tara care ne depaseste la infrastructura rutiera, cel putin asa era pana cand a inceput razboiul civil pe acolo, acum poate le-o luam inainte.
Mai era insa si varianta cu rosu + galben care tinea foarte putin, o secunda sau doua.

Despre semafoare cu becuri arse sau defecte, ce sa zic, si la Clapham functionau corect restul semafoarelor, deci zona era semaforizata. La Paddington se pare ca totusi mergea si mecanicul nu l-a vazut. Dar pardon, alea sunt trenuri...

 


Re: Proiectul si discutii pe baza acestuia shoppy

Acum ca a inceput cat de cat sa se circule, in intersectia Buzesti cu Polizu/Occidentului e haos, aia de pe Buzesti au prioritate da nu trec, ca ei circula practic printr-o parcare/santier si cand ajung in intersectie li se pare normal sa se opreasca "pana nu mai vine nimeni", cei care vin de pe Polizu/Occident se opresc si ei ca au cedeaza, si le fac semn alora de pe Buzesti sa treaca.
Cand am venit azi de pe Occident m-am pomenit cu o proasta dinspre Victoriei care se gandea sa fie mai draguta decat mine si sa nu treaca, degeaba i-am facut semn de 3-4 ori, degeaba a claxonat ala din spatele ei, logic ca pana la urma eu am dat blana inainte, ala din spatele ei a ocolit-o prin dreapta si a dat si el blana concomitent pe banda 1, iar din sensul opus venea un troleibuz care a urmarit scena si exasperat a dat si el blana, logic ca dupa 3 secunde s-au auzit 3 frane la podea ca 2 destepti si un troleibuz erau sa se pupe in mijlocul intersectiei. :x  :x

 


Re: Proiectul si discutii pe baza acestuia Bogdanman

shoppy wrote:
Cand am venit azi de pe Occident m-am pomenit cu o proasta dinspre Victoriei care se gandea sa fie mai draguta decat mine si sa nu treaca, degeaba i-am facut semn de 3-4 ori, degeaba a claxonat ala din spatele ei, logic ca pana la urma eu am dat blana inainte, ala din spatele ei a ocolit-o prin dreapta si a dat si el blana concomitent pe banda 1, iar din sensul opus venea un troleibuz care a urmarit scena si exasperat a dat si el blana, logic ca dupa 3 secunde s-au auzit 3 frane la podea ca 2 destepti si un troleibuz erau sa se pupe in mijlocul intersectiei. :x  :x


Ce usor am ajuns sa ii catalogam pe altii prosti doar ca se mai incurca, fiindca vor sa fie amabili in traficul asta haotic din Bucuresti. Am putea totusi sa lasam fiecare de la noi cate putin din orgoliu, plecand de la premisa ca nimeni nu si-a propus sa incurce pe nimeni in trafic. Noi, si numai noi, prin atitudinea asta razboinica ii intimidam pe cei mai slabi de ingeri in ale sofatului...

 


Re: Proiectul si discutii pe baza acestuia andrei11

Una e sa fi amabil si alta e sa nu stii regurile de circulatie.
Cei care nu le cunosc / nu   sunt in stare sa le aplice sa se lase de meserie.
Asta iti spune cineva care "face"  70.000 - 80.000 km / an cu auto.
Cei care nu sunt in stare sa rezolve o prioritate, sa faca o parcare / o garare asa cum scrie la regulament  aut, imi pare rau. Bicicleta / trotineta sau RATB - ul.

 


Re: Proiectul si discutii pe baza acestuia George

Acelasi mesaj si pentru nesimtitii care accelerau ieri in timp ce traversam pe trecerile de pietoni din zona Berzei/Stirbei Voda, din pacate inca nesemaforizate (!): LASATI-VA DE MESERIE!!!
Poate se repun in functiune semafoarele alea, ca vad ca simpla trecere de pieton nu impresioneaza bizonul bucurestean...

 


Re: Proiectul si discutii pe baza acestuia shoppy

Oamenii prosti, fricosi, care se blocheaza sau care se hotarasc greu, incurca traficul mai mult decat nesimtitii. Nesimtitu face o manevra neismtita si gata, a facut-o, nu blocheaza circulatia, stii la ce sa te astepti, iti adaptezi condusul la ce nesimtiri se fac in zona aia si aia e; prostia din nefericire nu e nici previzibila nici repetitiva, oamenii prosti doar blocheaza circulatia si dau nesimtitilor sansa sa-si execute manevrele nesimtite; daca ar disparea subit jumatate dintre prosti sigur ar disparea si jumatate dintre nesimtiti, da invers din pacate nu.

 


  • sss
  • Posted:
  •  

Re: Proiectul si discutii pe baza acestuia sss

Ai dreptate, dar raspunsul tau e groaznic de cinic si nedrept! Un prost merita ajutat si suportat, chiar daca incurca, un nesimtit merita pedepsit, chiar daca degajeaza rapid, pe contrasens si zburataceste fraierii de pe trecerea de pietoni, nu? Pana la urma asta e o diferenta majora fata de animale: il protejam pe cel mai slab, nu-l mancam!

 


Go to page:  1  ... 7 8 9 10 11 12 13  ... 49
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Aspecte diverse din transporturi şi infrastructură  • 
Choose destination

Since our 2284 forum members have written 420983 posts in 5244 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use