Zona metropolitană BucureștiTotul despre București

 

Topic: Blocuri turn: idei și propuneri

269 posts, 101046 views
 
Go to page:  1  ... 4 5 6 7 8 9 10  ... 20
 
 

📖 Pagination options
Re: Blocuri turn: idei si propuneri telvanni

Pffff, m-ai prinssguru dar mai trebuia completat cu ceva:

Intr-adevar curba pe care se "plimba" generatoarea poate avea orice forma (e vorba de curba directoare).
In cazul in care e cerc se numeste cilindru circular.
Cand avem elipsa se numeste cilindru eliptic.
Concluzie:cladirea are forma unui "cilindru eliptic drept"
Deci ziaristul nostru  nu a fost chiar asa de tare la geometrie, dar ceea ce a scris el e corect. Imi cer scuze lui (nu ca si citeste pe aici) ca l-am acuzat pe nedrept.

S-ar supara domnul prof. ing. Marinescu daca ar afla ca in primul an de facultate mi-a dat 10 la G.D. (Gemetrie Descriptiva) si acum am "uitat" cateva amanunte importante. Rusine sa-mi fie, multumesc sguru de corectura.

PS. Mai e ceva legat de 'sectiune', pentru a afla exact forma curbei generatoare sectiunea trebuie facuta cu un plan perpendicular pe generatoare. Exmplificare: daca taiem o teava (curba directoare e un cerc) cu un plan oblic vom obtine o sectiune eliptica  :!:

 


Re: Blocuri turn: idei si propuneri andrei11

Aveti dreptate, dar sti cum e, cand nu se spune nimic se subantelege  cilindru circular. Daca nu e asa, trebuie precizat. E exact cum imi ceri tu acum o piulita de cat vrei tu  si eu iti dau o piulita cu filetare normala. Daca o vrei pe stanga numai atunci faci precizarea. Cand trebuie sa-mi recunosc greseala o fac, nici o problema.  :roll:
telvanni wrote:
PS. Mai e ceva legat de 'sectiune', pentru a afla exact forma curbei generatoare sectiunea trebuie facuta cu un plan perpendicular pe generatoare. Exmplificare: daca taiem o teava (curba directoare e un cerc) cu un plan oblic vom obtine o sectiune eliptica  :!:

Si aici trebuie precizat, cand nu se precizeaza se cam subantelege ca sectiunea este pe un plan perpendicular pe generatoare. Cand nu e, scrii  distinct undeva la cate grade se face sectiunea.

 


Re: Blocuri turn: idei si propuneri subway guru

OK, gata cu geometria, ne-am lamurit destul cum e cu suprafetele riglate, hai sa revenim la zgarie-norii nostri de Bucuresti, cei mai pitici zgarie-nori de pe mapamond! :lol:  :lol:  :lol:
P.S.
I-am luat apararea ziaristului pt ca in general astia de la ZF nu prea o dau cu oistea-n gard ca la 'tabloide'...

 


Re: Blocuri turn: idei si propuneri telvanni

Oarecum off-topic dar in legatura cu articolul din ziar si comentariile precedente:
Claaaar, daca pui 10 oameni la intamplare sa citeasca articolul si apoi ii intrebi cum va arata cladirea? 'rotunda' sau 'ovala'? 9 persoane din cele 10, garantat vor raspunde ca ROTUNDA (adica cerc). Aici e de fapt buba, ca oamenii vor intelege ca baza e un cerc. Cum nu prea e indicat sa folosesti termeni "tehnici" in articole pentru ca se presupune ca va fi citit si de persoane care nu au nicio treaba cu geometria sau denumirile de specialitate, imi permit sa-i recomand jurnalistului ca ar fi trebuit sa foloseasca fraza: "cladirea va avea o forma cilindrica cu baza ovala (elipsa)" ca nici elipsa nu e un cuvant tocmai uzual, am vazut eu la ultima "elipsa de soare"
Ma intreb cati oare stiu sa deseneze o elipsa ?! sau un cerc  :?:  Eu am avut pe santier dulgheri (meserie ce presupune cunostinte medii de geometrie) care nu stiau ca exista o deosebire intre raza si diametrul unui cerc.

 


Re: Blocuri turn: idei si propuneri subway guru

Back On Topic:
Dupa cate-mi amintesc si turnul Bancorex are aceeasi forma de cilindru eliptic, deci daca ar fi fost rautacios ar fi putut zice 'o forma ce imita turnul Bancorex'! :mrgreen:
Toate bune!

 


Re: Blocuri turn: idei si propuneri shoppy

Ca cilindru are baza cerc iar un arhitect nu ar face niciodata ceva atat de banal si plictisitor ca un cerc chior se gandesc doar inginerii, ziarimea si prostimea se gandeste ca cilindru inseamna rotunjit, adica fara colturi.

 




  • Tom
  • Posted:
  •  

Re: Blocuri turn: idei si propuneri Tom

Întregul complex va dispune de 8.275 locuri de parcare.
Deci 8275 si mai multe masini care din uriasa parcare se vor ingramadi pe aceleasi strazi inguste din imprejurimi. Daca inainte numarai pe degetele dela o mana constructiile peste 20 etaje, astazi s'au inmultit precum ciupercile si asemenea blocuri devin un standard al epocii noastre. Din pacate standardul de doua benzi pe sens + tramvaiul + (sau incluzand) banda de parcat pe ea, nu s'a mai modificat. Nu vreau sa spun iarasi ce strazi trec pe langa un asemenea turn prin alte parti ale lumii. Oricum in niciun caz singurul bulevard de legatura al unui cartier intreg.

 


Re: Blocuri turn: idei si propuneri andrei11

Nici o problema, punem tunurile pe casele / blocurile comuniste de pe Giulesti / Crangasi si "tragem" un bulevard cu 5 benzi / sens ( si  linie de tramvai pe mijloc ). Care-i problema ? Si Napoleon a procedat la fel cu Parisul si se pare ca i-a "iesit".
Dublam podul Crangasi de pe deasupra liniilor CFR mai facem o linie de metrou "auxiliara" ca sa-i duca in Pipera si rezolvam problema. Chiar nu vad cine ne opreste.
8275 locuri de parcare ? Mi se pare foarte mult ! Deci vreo 9 parcari "Unirea" ? Si tine cont ca la Unirea sunt locuri in permanenta neocupate !

 


Re: Blocuri turn: idei si propuneri Dominatrix

Cum vor arăta turnurile de la Uzinele Ford, de pe Floreasca

În cartierul Floreasca, în locul fostei uzine Ford, se vor ridica patru blocuri turn. Proiectul a primit deja aprobarea Consiliului General al Municipiului București.

Două dintre clădiri vor avea 15 etaje, una 20, iar cea mai înaltă, 25. Cele două clădiri cu 15 etaje și clădirea cu 20 de etaje vor fi destinate locuințelor rezidențiale, în timp ce în turnul de 25 de etaje vor fi amenajate numai spații de birouri.

Firma S.C. Primăverii Gardens, beneficiarul construcției, va fi obligată să menţină şi să restaureze hala fostei Sucursale Ford, monument istoric, dar și să amenajeze și să întrețină spații verzi în procent de 30,32% din suprafața totală a terenului. va suferi lucrari de restaurare si reconversie in vederea reintegrarii acesteia in cadrul urban.

Întrucât construcțiile vor fi ridicate în apropierea aeroportului Băneasa, va trebui asigurată iluminarea colțurilor clădirilor pe timp de noapte și în condiții de vreme nefavorabilă care limitează vizibilitatea. De asemenea, încălzirea clădirilor trebuie să se facă cu instalaţii şi echipamente care să nu producă perdele de fum rezultate prin arderea combustibililor.

Terenul din Floreasca a fost achiziționat de Ford în 1935, aici construind o uzină modernă, dotată cu prima linie de montaj operaţională din Europa de Est, şi peste 100 de muncitori, care putea ansambla anual 2.500 de automobile şi camioane.

http://b365.ro/news/cum-vor ... floreasca/

 


Re: Blocuri turn: idei si propuneri Costin

Despre avioane, elicoptere si despre cum (nu) dau ele in blocurile turn de la Floreasca se discuta aici.

 


Re: Blocuri turn: idei si propuneri telvanni

@cine se pricepe
Sky Tower Floreasca
In weekend au turnat placa peste etajul 3 (parca) si azi cand am trecut pe acolo era deja decrofata, ce-i drept placa era sustinuta de popi pusi cam la 2m unul de altul. Eu am lucrat pe structuri si conform caietului de sarcini (si celor invatate la scoala) nu ma atingeam de cofrag timp de 6-7 zile, apoi decofram si sustineam placa pana nu mai aveam incarcare pe ea provenita de la placile superioare sau min 28 zile (care se atingea primul). Ma gandesc ca aici folosesc beton cu intarire rapida, dar si in conditiile astea chiar dupa 2 zile sa decofrezi?! Nici nu a fost foarte cald afara.

 


Re: Blocuri turn: idei si propuneri subway guru

Cel putin ciudat, daca nu dubios...

 


Go to page:  1  ... 4 5 6 7 8 9 10  ... 20
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Totul despre București  • 
Choose destination

Since our 2283 forum members have written 420920 posts in 5244 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use