Topic: #205 - Primul tramvai cu acționare în curent alternativ
416 posts, 156481 views
📖 Pagination options
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Primul tramvai cu actionare in curent alternativ
Utilizator anonim
Dupa revizie vagonul a fost spalat in interior si exterior.
Dupa revizie vagonul a fost spalat in interior si exterior.
IMG_6490.JPG (128.64 KB; downloaded 3513 times)
IMG_6494.JPG (126.7 KB; downloaded 3532 times)
IMG_6495.JPG (133.05 KB; downloaded 3542 times)
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Primul tramvai cu actionare in curent alternativ
Utilizator anonim
Dupa revizie a iesit in traseu, normal pe linia 41 unde ramane titular pe termen nelimitat. Estimez ca spre inceputul lui august ajunge la 40.000km. Acum ramane de vazut daca se va continua modernizarea vagoanelor cu acest sistem in paralel cu cele cu chopper. Oricum daca se continua, urmatoarele vagoane care se realizeaza sunt 192 si 361.
Dupa revizie a iesit in traseu, normal pe linia 41 unde ramane titular pe termen nelimitat. Estimez ca spre inceputul lui august ajunge la 40.000km. Acum ramane de vazut daca se va continua modernizarea vagoanelor cu acest sistem in paralel cu cele cu chopper. Oricum daca se continua, urmatoarele vagoane care se realizeaza sunt 192 si 361.
IMG_6497.JPG (149.2 KB; downloaded 3532 times)
IMG_6504.JPG (142.42 KB; downloaded 3531 times)
IMG_6506.JPG (132.3 KB; downloaded 3545 times)
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Primul tramvai cu actionare in curent alternativ
Utilizator anonim
205 se apropie de 21.000km, circula numai pe linia 41.
205 se apropie de 21.000km, circula numai pe linia 41.
DSC03849.JPG (232.81 KB; downloaded 3426 times)
DSC03844.JPG (188.45 KB; downloaded 3415 times)
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Primul tramvai cu actionare in curent alternativ
Dr2005
Poate i se repară şi transponderul... ieri am stat cu el la toate semafoarele, după ce că a venit după 4 minute (nu 2 cum scrie pe ratb.ro). Am făcut 11 minute de la Plaza la Braşov, faţă de maxim 8 minute cât fac dimineaţa în sens opus, cu tot cu statul de 2 ori la Plaza (că e tramvai în faţă şi nu încape vagonul la peron).
Poate i se repară şi transponderul... ieri am stat cu el la toate semafoarele, după ce că a venit după 4 minute (nu 2 cum scrie pe ratb.ro). Am făcut 11 minute de la Plaza la Braşov, faţă de maxim 8 minute cât fac dimineaţa în sens opus, cu tot cu statul de 2 ori la Plaza (că e tramvai în faţă şi nu încape vagonul la peron).
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
-
- adn2377
-
Posted:
-
Re: Primul tramvai cu actionare in curent alternativ
adn2377
Transponderul? Da' ala ce e?
Pe urma cum ai facut 11 minute de la Plaza la Brasov? Ca doar statia de la Plaza se cheama Brasov...
Dr2005 wrote:
Poate i se repară şi transponderul... ieri am stat cu el la toate semafoarele, după ce că a venit după 4 minute (nu 2 cum scrie pe ratb.ro). Am făcut 11 minute de la Plaza la Braşov, faţă de maxim 8 minute cât fac dimineaţa în sens opus, cu tot cu statul de 2 ori la Plaza (că e tramvai în faţă şi nu încape vagonul la peron).
Transponderul? Da' ala ce e?

Pe urma cum ai facut 11 minute de la Plaza la Brasov? Ca doar statia de la Plaza se cheama Brasov...

-
- adn2377
-
Posted:
-
Re: Primul tramvai cu actionare in curent alternativ
adn2377
Ai dreptate, cred ca am incurcat cu statia lui 25 din aceeasi intersectie care chiar se cheama Brasov
Alex wrote:
Statia de la Plaza se cheama Bd.Timisoara,iar statia de la intersectia Ghencea cu Brasov se cheama Brasov
Ai dreptate, cred ca am incurcat cu statia lui 25 din aceeasi intersectie care chiar se cheama Brasov

- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Primul tramvai cu actionare in curent alternativ
Utilizator anonim
Se apropie de 22.000km.
Se apropie de 22.000km.
IMG_7947.JPG (136.85 KB; downloaded 3783 times)
IMG_7955.JPG (188.16 KB; downloaded 3824 times)
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Primul tramvai cu actionare in curent alternativ
Dr2005
Nu ar trebui schimbat titlul în ,,Primul tramvai cu acţionare în curent alternativ din Bucureşti"? Că Oradea a avut ULF-urile înainte să transforme RATB-ul vagonul #205.
Nu ar trebui schimbat titlul în ,,Primul tramvai cu acţionare în curent alternativ din Bucureşti"? Că Oradea a avut ULF-urile înainte să transforme RATB-ul vagonul #205.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Primul tramvai cu actionare in curent alternativ
Utilizator anonim
Cred ca se subintelege, oricum ULFurile nu sunt produse la noi iar ce s-a mai incercat in CA in tara nu stiu sa fi trecut de poarta uzinelor respective
Dr2005 wrote:
Nu ar trebui schimbat titlul în ,,Primul tramvai cu acţionare în curent alternativ din Bucureşti"? Că Oradea a avut ULF-urile înainte să transforme RATB-ul vagonul #205.
Cred ca se subintelege, oricum ULFurile nu sunt produse la noi iar ce s-a mai incercat in CA in tara nu stiu sa fi trecut de poarta uzinelor respective

- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Primul tramvai cu actionare in curent alternativ
Dr2005
Atunci primul tramvai produs în România cu motoare de c.a.? Că primul din lume clar NU este.
Atunci primul tramvai produs în România cu motoare de c.a.? Că primul din lume clar NU este.
-
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Primul tramvai cu actionare in curent alternativ
Gabi23
Dar de ce nu poate fi considerat ca fiind "Primul tramvai cu actionare in curent alternativ" din dotarea RATB, ca doar este in sectiunea "Tramvaiele RATB", nu?
Dar de ce nu poate fi considerat ca fiind "Primul tramvai cu actionare in curent alternativ" din dotarea RATB, ca doar este in sectiunea "Tramvaiele RATB", nu?
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Primul tramvai cu actionare in curent alternativ
Utilizator anonim
A ajuns la 22.222km mai devreme
A ajuns la 22.222km mai devreme

IMG_8147.JPG (101.96 KB; downloaded 3691 times)
IMG_8144.JPG (72.68 KB; downloaded 3696 times)
📖 Pagination options