Topic: Întrebari și răspunsuri
1058 posts, 308557 views
📖 Pagination options
- ADK
-
Posted:
-
Re: Întrebari și răspunsuri
ADK
Nu cunosc nici măcar un cumpărător la tot ce s-a vândut în perioada 2018-19, din câte știu toate mașinile au ajuns doar centrelor de colectare nu și în posesia persoanelor fizice. Nici nu știu dacă se putea, unii spun că da, alții că nu, oricum nici nu cred că se merita ceva având în vedere prețurile cerute, deși poate s-ar fi făcut eforturi având în vedere doar raritatea autovehiculelor în cauză.
La casările din 2011-12 a fost Bursa Metal dar și un centru de după Popești Leordeni, acum nu știu dacă mai există cel puțin BM sub această denumire.
Autobuzele vândute acum 4-5 ani, e posibil să mai existe ceva însă puțin probabil. Rematurile le cumpără cam strict pentru valorificare, dacă păstrează ceva prin curte nu cred că păstrează putregaiurile. E greu de aflat, eu unul încerc să mă interesez dar întâi să cunosc cumpărătorii iar de acolo... îi dau eu de cap.
Nu cunosc nici măcar un cumpărător la tot ce s-a vândut în perioada 2018-19, din câte știu toate mașinile au ajuns doar centrelor de colectare nu și în posesia persoanelor fizice. Nici nu știu dacă se putea, unii spun că da, alții că nu, oricum nici nu cred că se merita ceva având în vedere prețurile cerute, deși poate s-ar fi făcut eforturi având în vedere doar raritatea autovehiculelor în cauză.
La casările din 2011-12 a fost Bursa Metal dar și un centru de după Popești Leordeni, acum nu știu dacă mai există cel puțin BM sub această denumire.
Autobuzele vândute acum 4-5 ani, e posibil să mai existe ceva însă puțin probabil. Rematurile le cumpără cam strict pentru valorificare, dacă păstrează ceva prin curte nu cred că păstrează putregaiurile. E greu de aflat, eu unul încerc să mă interesez dar întâi să cunosc cumpărătorii iar de acolo... îi dau eu de cap.
- Costin
-
Posted:
-
Re: Întrebari și răspunsuri
Costin
Daca tin minte bine, au fost organizate licitatii publice pentru valorificarile din 2019, poate ai noroc si gasesti date istorice in SEAP.
Daca tin minte bine, au fost organizate licitatii publice pentru valorificarile din 2019, poate ai noroc si gasesti date istorice in SEAP.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Întrebari și răspunsuri
shoppy
Lucrurile gen carcasa de autobuz au volum mare si densitate mica, deci ocupa mult spatiu pentru nimic, mai ales ca sunt construite din metal subtire, deci la un remat este primul lucru de care se scapa, posibil sa mai gasesti vreun sasiu pentru ca este greu de taiat si nu ocupa mult loc, deci poate fi pastrat pentru cand se elibereaza echipamentul de taiere greu sau pentru cand creste pretul metalului.
Lucrurile gen carcasa de autobuz au volum mare si densitate mica, deci ocupa mult spatiu pentru nimic, mai ales ca sunt construite din metal subtire, deci la un remat este primul lucru de care se scapa, posibil sa mai gasesti vreun sasiu pentru ca este greu de taiat si nu ocupa mult loc, deci poate fi pastrat pentru cand se elibereaza echipamentul de taiere greu sau pentru cand creste pretul metalului.
- 1689
-
Posted:
-
Re: Întrebari și răspunsuri
1689
E putin probabil ca 3713 sau 664 sa mai fi putut fi extrase intregi la starea de degradare in care ajunsesera… Ma astept sa le fi taiat si carat pe bucati.
E putin probabil ca 3713 sau 664 sa mai fi putut fi extrase intregi la starea de degradare in care ajunsesera… Ma astept sa le fi taiat si carat pe bucati.
- ADK
-
Posted:
-
Re: Întrebari și răspunsuri
ADK
Într-o proporție destul de mare nici eu nu cred că aceste autobuze mai puteau fi restaurate, în principiu din cauza expunerii directe la înțepeniri (la mila vremii și direct pe pământ, dar și puțin în gura lupului), plus că oricum PMB puțin spre deloc îi păsa că și ce era bun tot fier vechi a ajuns.
Eu mai întrebasem, dar sunt în mare parte convins de un răspuns nefavorabil: mai există vreun Roman 112UD, indiferent de stare, sau cel al RATB-ului a fost ultimul existent? Intuiesc că ultimele find fabricate prin '78-79(? dat find apariția succesorului său - DAC-ul), față de seria interurbană care a continuat până în '93-94(? dat find apariția Rocarului 111) sunt extrem de mici șanse să mai fie vreunul pe undeva, mai repede găsești cred că TV.
Ce mai erau după 2010 știam strict la particulari și acelea cu ușa de la mijloc desființată, deși nici astea nu cred că mai există. Acum, cred că singura șansă nu este decât un MAN original, asta ca să arăți în "viu" un astfel de exemplar, că să mai fabrici așa ceva nu cred că îți mai dă nimeni voie și nici planurile nu știu dacă mai există. Plus calitatea s-ar putea să difere și îmi e puțin greu să cred că s-ar mai putea reproduce ceva 1-1... Pe de-o parte mă gândesc și la actuala tehnologie, pe de alta nu cred că s-ar mai respecta multe aspecte. Dar în fine, e o discuție mult prea prematură.
Într-o proporție destul de mare nici eu nu cred că aceste autobuze mai puteau fi restaurate, în principiu din cauza expunerii directe la înțepeniri (la mila vremii și direct pe pământ, dar și puțin în gura lupului), plus că oricum PMB puțin spre deloc îi păsa că și ce era bun tot fier vechi a ajuns.
Eu mai întrebasem, dar sunt în mare parte convins de un răspuns nefavorabil: mai există vreun Roman 112UD, indiferent de stare, sau cel al RATB-ului a fost ultimul existent? Intuiesc că ultimele find fabricate prin '78-79(? dat find apariția succesorului său - DAC-ul), față de seria interurbană care a continuat până în '93-94(? dat find apariția Rocarului 111) sunt extrem de mici șanse să mai fie vreunul pe undeva, mai repede găsești cred că TV.
Ce mai erau după 2010 știam strict la particulari și acelea cu ușa de la mijloc desființată, deși nici astea nu cred că mai există. Acum, cred că singura șansă nu este decât un MAN original, asta ca să arăți în "viu" un astfel de exemplar, că să mai fabrici așa ceva nu cred că îți mai dă nimeni voie și nici planurile nu știu dacă mai există. Plus calitatea s-ar putea să difere și îmi e puțin greu să cred că s-ar mai putea reproduce ceva 1-1... Pe de-o parte mă gândesc și la actuala tehnologie, pe de alta nu cred că s-ar mai respecta multe aspecte. Dar în fine, e o discuție mult prea prematură.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Întrebari și răspunsuri
ByOnu
Nu as fi de acord cu asta.
Vedeti acest mesaj: https://forum.metrouusor.com/ViewTopic?p ... ByPostId
Am vazut multe restaurari greu de imaginat.
ADK wrote here:
Într-o proporție destul de mare nici eu nu cred că aceste autobuze mai puteau fi restaurate, în principiu din cauza expunerii directe la înțepeniri (la mila vremii și direct pe pământ, dar și puțin în gura lupului)
Nu as fi de acord cu asta.
Vedeti acest mesaj: https://forum.metrouusor.com/ViewTopic?p ... ByPostId
Am vazut multe restaurari greu de imaginat.
- ADK
-
Posted:
-
Re: Întrebari și răspunsuri
ADK
Compari ZIS-ul ăla cu defunctele noastre? Ok, nimic nu-i prea imposibil, și eu îmi doream să văd recondiționate multe mașini, astăzi istorie.
Compari ZIS-ul ăla cu defunctele noastre? Ok, nimic nu-i prea imposibil, și eu îmi doream să văd recondiționate multe mașini, astăzi istorie.
- cosmindaniel
-
Posted:
-
Re: Întrebari și răspunsuri
cosmindaniel
Salut! Am 2 întrebări la care aș dori răspuns.
Prima ar fi că de-a lungul timpului am auzit termenul "amorsa" în discuțiile membrilor despre faptul că magistrala 5 ar fi fost sau nu deja în plan înainte de revoluție și că ar fi existat 2, una dintre ele fiind la Eroilor. Îmi puteți explica ce sunt sau au fost aceste "amorse" în construcția tunelurilor de metrou?
A doua întrebare este ce semnificație au termeni PLS și PSS?
Mulțumesc frumos!
Salut! Am 2 întrebări la care aș dori răspuns.
Prima ar fi că de-a lungul timpului am auzit termenul "amorsa" în discuțiile membrilor despre faptul că magistrala 5 ar fi fost sau nu deja în plan înainte de revoluție și că ar fi existat 2, una dintre ele fiind la Eroilor. Îmi puteți explica ce sunt sau au fost aceste "amorse" în construcția tunelurilor de metrou?
A doua întrebare este ce semnificație au termeni PLS și PSS?
Mulțumesc frumos!
- georgica2704
-
Posted:
-
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Întrebari și răspunsuri
shoppy
O amorsa este constructia intentionata in timpul construirii unei linii a locului unde se va bifurca o linie viitoare pentru ca este mai ieftin sa o construiesti de la inceput decat dupa ce linia s-a dat un functie, bine se poate ca linia viitoare sa nu se mai construeisca niciodata si atunci sunt doar bani irositi.
Cele mai vizibile si faimoase amorse (ramase neutilizate) sunt cele de la iesirea din Crangasi spre Poienaru, mai este una intre 1 Mai si Jiului sensul Straulesti cu faimoasa plancarta "Spre Aeroport", acolo va veni una dintre liniile pentru M6.
O amorsa este constructia intentionata in timpul construirii unei linii a locului unde se va bifurca o linie viitoare pentru ca este mai ieftin sa o construiesti de la inceput decat dupa ce linia s-a dat un functie, bine se poate ca linia viitoare sa nu se mai construeisca niciodata si atunci sunt doar bani irositi.
Cele mai vizibile si faimoase amorse (ramase neutilizate) sunt cele de la iesirea din Crangasi spre Poienaru, mai este una intre 1 Mai si Jiului sensul Straulesti cu faimoasa plancarta "Spre Aeroport", acolo va veni una dintre liniile pentru M6.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Întrebari și răspunsuri
ByOnu
Captura din acest clip. Recunoaste cineva locatia si/sau linia?
Captura din acest clip. Recunoaste cineva locatia si/sau linia?
INTREPOSITE.jpg (116.86 KB; downloaded 800 times)
- ADK
-
Posted:
-
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Întrebari și răspunsuri
shoppy
Nu, cladirea din spate nu are balcon la etajul 1 https://www.google.com/maps/@44.4331197, ... 2!8i6656
Nu, cladirea din spate nu are balcon la etajul 1 https://www.google.com/maps/@44.4331197, ... 2!8i6656
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Întrebari și răspunsuri
Robert24
Linia este 3, avand lanterna o dunga diagonala de sus stanga catre jos dreapta.
La Antrepozite (Intrepozite), linia 3 a circulat intre decembrie 1928 si ianuarie 1931, si apoi intre iulie 1934 si iunie 1943.
Traseul catre Antrepozite era prin Buzesti - Berzei - Cobalcescu - Schitu Magureanu - Isvor - Splaiul Mihai Voda - Splaiul Brancoveanu - Halele Centrale - Bd. Maria.
Linia este 3, avand lanterna o dunga diagonala de sus stanga catre jos dreapta.
La Antrepozite (Intrepozite), linia 3 a circulat intre decembrie 1928 si ianuarie 1931, si apoi intre iulie 1934 si iunie 1943.
Traseul catre Antrepozite era prin Buzesti - Berzei - Cobalcescu - Schitu Magureanu - Isvor - Splaiul Mihai Voda - Splaiul Brancoveanu - Halele Centrale - Bd. Maria.
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Istoria transportului în comun din București şi Ilfov
•
Choose destination