Topic: Repartizarea tramvaielor
2143 posts, 554858 views
📖 Pagination options
- linia 69
-
Posted:
-
Re: Repartizarea tramvaielor RATB
linia 69
Desi e off topic, logica cu 34 la Dep Militari si 27 in Ghencea + eventual 46 era ca "fluxul de calatori" din zona (exprimare pe care o urasc dar nu pot sa nu o folosesc acum) merge spre zona Unirii si poate mai departe spre Dudesti si nu spre Vasile Milea - Basarab. Loc suficient pentru un 27 decent si pentru un 46 la un 20 minute este in terminalul Ghencea. Chiar si in varianta CET VEST nu cred ca 46 va alta frecventa fata de cea actuala (in medie cam 20 minute in timpul zilei). Cererea de pe B-dul Timisoara catre Basarab si mai departe e mult mai mare decat cea din Ghencea asa ca un 34 la 6 minute era la fix. Pentru Ghencea mergea si un 46 la sa zicem 20 de min, insa 27 ar cam fi trebuit sa vina la 10-12 minute. Si astfel toata zona Ghencea si Timisoara era multumita !!! Scuze pentru devierea subiectului fata de tema topicului.
Desi e off topic, logica cu 34 la Dep Militari si 27 in Ghencea + eventual 46 era ca "fluxul de calatori" din zona (exprimare pe care o urasc dar nu pot sa nu o folosesc acum) merge spre zona Unirii si poate mai departe spre Dudesti si nu spre Vasile Milea - Basarab. Loc suficient pentru un 27 decent si pentru un 46 la un 20 minute este in terminalul Ghencea. Chiar si in varianta CET VEST nu cred ca 46 va alta frecventa fata de cea actuala (in medie cam 20 minute in timpul zilei). Cererea de pe B-dul Timisoara catre Basarab si mai departe e mult mai mare decat cea din Ghencea asa ca un 34 la 6 minute era la fix. Pentru Ghencea mergea si un 46 la sa zicem 20 de min, insa 27 ar cam fi trebuit sa vina la 10-12 minute. Si astfel toata zona Ghencea si Timisoara era multumita !!! Scuze pentru devierea subiectului fata de tema topicului.
- rosetti61
-
Posted:
-
Re: Repartizarea tramvaielor RATB
rosetti61
Daca 46 ajunge la CET Vest, de ce 47 nu ar fi dus de la Ghencea... ghiciti unde, la Piata Unirii ? Sau in viziunea Crit, sa "faca pe plac" calatorilor, ne putem trezi cu un 47 mutant intre CET Vest si Piata Titan/Ratb Titan, depinde cum jongleaza cu tramvaiele, cu un 27 rarisim la Unirii.
Daca 46 ajunge la CET Vest, de ce 47 nu ar fi dus de la Ghencea... ghiciti unde, la Piata Unirii ? Sau in viziunea Crit, sa "faca pe plac" calatorilor, ne putem trezi cu un 47 mutant intre CET Vest si Piata Titan/Ratb Titan, depinde cum jongleaza cu tramvaiele, cu un 27 rarisim la Unirii.
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Repartizarea tramvaielor RATB
Dr2005
M-am uitat azi la ora 15:10 la vagonul #235 pe Str. 11 Iunie (sensul spre Titan): erau fix 13 călători, din care 2 coborau la Gramont. În spate era un 7, cu scaunele ocupate + vreo 15 oameni în picioare!
M-am uitat azi la ora 15:10 la vagonul #235 pe Str. 11 Iunie (sensul spre Titan): erau fix 13 călători, din care 2 coborau la Gramont. În spate era un 7, cu scaunele ocupate + vreo 15 oameni în picioare!
- linia 69
-
Posted:
-
Re: Repartizarea tramvaielor RATB
linia 69
Da Dragos, asa este cum ti-am mai zis, media pe zi a calatorilor din 27 pe portiunea P-ta Unirii - 11 Iunie este 12 calatori.
Da Dragos, asa este cum ti-am mai zis, media pe zi a calatorilor din 27 pe portiunea P-ta Unirii - 11 Iunie este 12 calatori.
- fider
-
Posted:
-
Re: Repartizarea tramvaielor RATB
fider
Culmea idioteniei RATB pentru Titan - Rahova este ca se justifica in continuare plimbarea degeaba a lui 27 la Unirii cand multi calatori ar avea nevoie de legatura traditionala si mult mai eficienta deservita de linia 15 in trecut si nu de aberatia intretinuta cu 23 catre Ferentari. In prezent 27 venind dinspre Parcul Libertatii (Carol I) se goleste la 11 Iunie si calatorii se indreapta preponderent catre 32, ocazional spre 117 pentru a se opri in mare parte la Chirigiu. Bineinteles, RATB se face ca nu vede realitatea si oricate petitii si sesizari ar fi depuse raman probabil ancorati in ideea asta imbecila cu 27 la Unirii.
Culmea idioteniei RATB pentru Titan - Rahova este ca se justifica in continuare plimbarea degeaba a lui 27 la Unirii cand multi calatori ar avea nevoie de legatura traditionala si mult mai eficienta deservita de linia 15 in trecut si nu de aberatia intretinuta cu 23 catre Ferentari. In prezent 27 venind dinspre Parcul Libertatii (Carol I) se goleste la 11 Iunie si calatorii se indreapta preponderent catre 32, ocazional spre 117 pentru a se opri in mare parte la Chirigiu. Bineinteles, RATB se face ca nu vede realitatea si oricate petitii si sesizari ar fi depuse raman probabil ancorati in ideea asta imbecila cu 27 la Unirii.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Repartizarea tramvaielor RATB
Utilizator anonim
De ieri s-au schimbat repartizarile liniei 41 din nou (de la 1 iunie ramasesera 39 ture), Bucurestii Noi reducand un tur, astfel:
- Depoul Bucurestii Noi - 17 ture zi lucratoare / 12 zi de weekend
- Depoul Alexandria - 21 ture zi lucratoare / 17 zi de weekend
De asemenea Depoul Alexandria a redus de la 4 la 3 ture pe linia 8.
Incepand de maine se schimba si putin pe linia 34, turele raman aceleasi doar ca schimbul vatmanilor este pentru ambele depouri la Calea Vitan. Se vor lua cam 15-20 minute din timpul pe semicursa pentru a creste viteza de parcurs.
De ieri s-au schimbat repartizarile liniei 41 din nou (de la 1 iunie ramasesera 39 ture), Bucurestii Noi reducand un tur, astfel:
- Depoul Bucurestii Noi - 17 ture zi lucratoare / 12 zi de weekend
- Depoul Alexandria - 21 ture zi lucratoare / 17 zi de weekend
De asemenea Depoul Alexandria a redus de la 4 la 3 ture pe linia 8.
Incepand de maine se schimba si putin pe linia 34, turele raman aceleasi doar ca schimbul vatmanilor este pentru ambele depouri la Calea Vitan. Se vor lua cam 15-20 minute din timpul pe semicursa pentru a creste viteza de parcurs.
- Aron
-
Posted:
-
Re: Repartizarea tramvaielor RATB
Aron
e bine, totusi putea sa ia cam 22 minute dar e bine si asa, macar sa mearga cu 40-50km/h
e bine, totusi putea sa ia cam 22 minute dar e bine si asa, macar sa mearga cu 40-50km/h
- Chev Celios
-
Posted:
-
Re: Repartizarea tramvaielor RATB
Chev Celios
Deocamdata se fac teste sa se vada cam cat se face pe o cemisursa. Asa a fost tot timpu cand sa modificat o linie. Cu timpu se va ajunge la un timp rezonabil.
Deocamdata se fac teste sa se vada cam cat se face pe o cemisursa. Asa a fost tot timpu cand sa modificat o linie. Cu timpu se va ajunge la un timp rezonabil.
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Repartizarea tramvaielor RATB
Dominatrix
Utilizator anonim wrote:Adica vatmanii se vor schimba "in mers" fara stationarea vagonului in depoul Dudesti? Sau n-am inteles eu bine? Daca se face asta, ar fi o premiera in RATB.
Incepand de maine se schimba si putin pe linia 34, turele raman aceleasi doar ca schimbul vatmanilor este pentru ambele depouri la Calea Vitan.
- Gabi
-
Posted:
-
Re: Repartizarea tramvaielor RATB
Gabi
Se mai facea asa pe vremuri si era mult mai eficient decat sa piarda timpul pe degeaba pana la depou
Se mai facea asa pe vremuri si era mult mai eficient decat sa piarda timpul pe degeaba pana la depou
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Repartizarea tramvaielor RATB
Utilizator anonim
Vagoanele oricum stationeaza doar la Ghencea, la Vitan este doar un wc ecologic pt nevoi urgente. Vagoanele liniei 34 nu intra in depou...
Vagoanele oricum stationeaza doar la Ghencea, la Vitan este doar un wc ecologic pt nevoi urgente. Vagoanele liniei 34 nu intra in depou...
- 3mil
-
Posted:
-
Re: Repartizarea tramvaielor RATB
3mil
Buna decizia cu reducerea timpilor de parcurs.
Si vatmanul lasa tramvaiul ,,in mijlocul drumului" si daca vine un 19 sta si il asteapta sa isi faca treaba...
Stiu ca au fost nemultumiri de la inceput cu acest racord care nu s-a facut macar incepand cu 50m mai in spate ca sa nu incomodeze 19-le cand stationeaza un 34.
Buna decizia cu reducerea timpilor de parcurs.
Utilizator anonim wrote:
la Vitan este doar un wc ecologic pt nevoi urgente
Si vatmanul lasa tramvaiul ,,in mijlocul drumului" si daca vine un 19 sta si il asteapta sa isi faca treaba...
Stiu ca au fost nemultumiri de la inceput cu acest racord care nu s-a facut macar incepand cu 50m mai in spate ca sa nu incomodeze 19-le cand stationeaza un 34.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Repartizarea tramvaielor RATB
Utilizator anonim
LFurile 402 si 403 au ajuns la Depoul Dudesti iar vagoanele 110 si inca unul au ajuns la Depoul Bucurestii Noi.
LFurile 402 si 403 au ajuns la Depoul Dudesti iar vagoanele 110 si inca unul au ajuns la Depoul Bucurestii Noi.
- marian
-
Posted:
-
Re: Repartizarea tramvaielor RATB
marian
Banuiesc ca110 si celalt vagon sint noile tramvaie pt linia de'' metrou usor''.avind in vedere ca a venit timpul dupa cum spuneai, ca vechile tramvaie sa fie schimbate cu tramvaie '' noi
Banuiesc ca110 si celalt vagon sint noile tramvaie pt linia de'' metrou usor''.avind in vedere ca a venit timpul dupa cum spuneai, ca vechile tramvaie sa fie schimbate cu tramvaie '' noi
📖 Pagination options