Topic: Repartizarea tramvaielor
2143 posts, 554819 views
📖 Pagination options
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Repartizarea tramvaielor RATB
Dr2005
2 ore şi 53 de minute pe cursă, fără staţionarea la Ghencea. Deci 173 de minute...
autob368 wrote:
Eu estimez in interval de 5-13 minute, cursa completa (cu stationarile de la fiecare capat si eventualele blocaje in zone precum Razoare, Vasile Milea, Stefan cel Mare, Dudesti) considerand ca are cca 140 minute. Gresesc cumva?
2 ore şi 53 de minute pe cursă, fără staţionarea la Ghencea. Deci 173 de minute...
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Repartizarea tramvaielor RATB
Dominatrix
Dr2005 wrote:Lasa-ma sa ghicesc: acesta e raspunsul primit de la serviciul felatii/relatii cu publicul ca urmare a unei solicitari pentru reinfiintarea unui traseu precum 44, de exemplu? Mda, si in capul cui ar trebui sa se sparga oalele pentru design'ul nefericit - ca sa ma exprim frumos - al acelui terminal, cu 2 bucle incalecate fara comunicare una cu alta? De ce nu s-a refacut in stil asemanator cu configuratia veche?
25 mai rămâne o vreme, pentru că ,,terminalul de la Gara Basarab nu permite circulaţia mai multor trasee, capacitatea lui fiind ocupată total de tramvaiele liniei 35".
Dr2005 wrote:Un calcul simplu arata ca si la numarul maxim de ture prezent in traseu, intervalul de succedare nu poate fi mai mic decat 6-7 minute. In conditiile in care pana acum cativa ani 34 venea la 3-4-5 minute si era dublat si de alte linii pe traseu. Halal progres!
2 ore şi 53 de minute pe cursă, fără staţionarea la Ghencea. Deci 173 de minute...
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Repartizarea tramvaielor RATB
Dr2005
6 - 7 minute la orele de vârf de dimineaţa, 8 - 9 la cele de după-amiază, 17 minute la amiază, 20 de minute între orele 20 şi 21, 7 - 10 minute după ora 21, la 22:38 ultima plecare.
În week-end: 8 - 10 minute, mai puţin între 20 şi 21, când sunt 20 de minute.
Răspunsul de la felaţii peste câteva minute, în alt topic.
Plecări de la Ghencea:
6 - 7 minute la orele de vârf de dimineaţa, 8 - 9 la cele de după-amiază, 17 minute la amiază, 20 de minute între orele 20 şi 21, 7 - 10 minute după ora 21, la 22:38 ultima plecare.
În week-end: 8 - 10 minute, mai puţin între 20 şi 21, când sunt 20 de minute.
Răspunsul de la felaţii peste câteva minute, în alt topic.
Plecări de la Ghencea:
34.png (17.7 KB; downloaded 2546 times)
- autob368
-
Posted:
-
Re: Repartizarea tramvaielor RATB
autob368
Enorm de mult timp pe cursa... in conditiile in care o parte a liniei este separata de trafic, iar pe portiunea Banu Manta - Ghencea ar trebui sa nu faca mai mult de 25-30 minute ... mda inteleg acum marele progres al Epocii de Aur a Tovarasului mult iubit Crit(a)
Enorm de mult timp pe cursa... in conditiile in care o parte a liniei este separata de trafic, iar pe portiunea Banu Manta - Ghencea ar trebui sa nu faca mai mult de 25-30 minute ... mda inteleg acum marele progres al Epocii de Aur a Tovarasului mult iubit Crit(a)
- linia 69
-
Posted:
-
Re: Repartizarea tramvaielor RATB
linia 69
Banuiesc ca odata cu deschiderea Pasajului Basarab, adica de azi, s-au luat turele de Dudesti din linia 7, aceasta ramanand numai cu ture de Giurgiului care inca merg la Alexandria !?
Banuiesc ca odata cu deschiderea Pasajului Basarab, adica de azi, s-au luat turele de Dudesti din linia 7, aceasta ramanand numai cu ture de Giurgiului care inca merg la Alexandria !?
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Repartizarea tramvaielor RATB
Utilizator anonim
Azi am tot testat linia 34, parcul din 28 vagoane e format din CH PPCuri, LFul 401, clasicele 104 si 185 de la Dudesti si clasicele V3A-93 de la Victoria (ca tot se spunea pe aici ca Victoria nu va mai fi pe 34, ca se vor lua CH PPCurile lui 41 etc ). Intervalul stabilit e de 6 minute, in general se respecta, dar avem o mare, chiar foarte mare problema:
TIMPII PE SEMICURSA SUNT FOARTE MARI, VATMANII AU SPUS CA DACA MERG CU MAI MULT DE 20-25KMH AJUNG PREA DEVREME LA CAPAT !!!
ASTFEL SENZATIA GENERALA INDIFERENT DE VATMAN SI VAGON ESTE CA MERGI CU O CARUTA DIN ANII 30
Azi am tot testat linia 34, parcul din 28 vagoane e format din CH PPCuri, LFul 401, clasicele 104 si 185 de la Dudesti si clasicele V3A-93 de la Victoria (ca tot se spunea pe aici ca Victoria nu va mai fi pe 34, ca se vor lua CH PPCurile lui 41 etc ). Intervalul stabilit e de 6 minute, in general se respecta, dar avem o mare, chiar foarte mare problema:
TIMPII PE SEMICURSA SUNT FOARTE MARI, VATMANII AU SPUS CA DACA MERG CU MAI MULT DE 20-25KMH AJUNG PREA DEVREME LA CAPAT !!!
ASTFEL SENZATIA GENERALA INDIFERENT DE VATMAN SI VAGON ESTE CA MERGI CU O CARUTA DIN ANII 30
- bercenicity
-
Posted:
-
Re: Repartizarea tramvaielor RATB
bercenicity
In general partea nasoala e ca sistemul asta cu orarul si penalizarile pentru nerespectarea lui nu e deloc flexibil la conditiile de trafic bucurestene (care intr-o zi e aglomerat, intr-o zi e liber): orarul e facut pentru worst-case, iar in rest se merge ca_cu caruta si la Ghencea te lasa in strada pentru ca nu are loc sa intre in bucla...
In general partea nasoala e ca sistemul asta cu orarul si penalizarile pentru nerespectarea lui nu e deloc flexibil la conditiile de trafic bucurestene (care intr-o zi e aglomerat, intr-o zi e liber): orarul e facut pentru worst-case, iar in rest se merge ca_cu caruta si la Ghencea te lasa in strada pentru ca nu are loc sa intre in bucla...
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Repartizarea tramvaielor RATB
Victor92
Am calatorit ieri cu turul 1 de pe linia 34 ( 4031) . Semicursa dureaza 70/80 de minute in weekend , cu stationari cam oscilante la capatul de la Ghencea ( si nu era vorba de pauza de masa) : 14 minute,10 minute, 5....Nu vreau sa stiu cum sta situatia in timpul saptamanii..
Am calatorit ieri cu turul 1 de pe linia 34 ( 4031) . Semicursa dureaza 70/80 de minute in weekend , cu stationari cam oscilante la capatul de la Ghencea ( si nu era vorba de pauza de masa) : 14 minute,10 minute, 5....Nu vreau sa stiu cum sta situatia in timpul saptamanii..
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Repartizarea tramvaielor RATB
Dr2005
Am observat asta azi-dimineaţă: Bucur LF #401, de la Ghencea la Trafic Greu 9 minute, până la Răzoare încă 3, stat la culoarea verde la Răzoare (spre disperarea celui cu 11le din spate), mers cu 10 km/h pe Vasile Milea... total Ghencea - Bd. Iuliu Maniu - FIX 20 de minute La capăt vatmanul tot discuta cu dispecera ce să facă şi cum să facă, că el a mers încet şi a făcut 68 de minute de la Dudeşti la Ghencea, deşi trebuia să facă 88 de minute
La întoarcere am nimerit turele de Victoria... 20 de minute am stat în staţie (probabil vagonul din faţă a mers mai repede), ca apoi să mă târăsc cu 20 km/h, numai bine după ce ploaia mă udase până la piele. La Ghencea erau 3 (adică toate) ture de 47, intercalate cu câte 2 34-uri... #3400, #3367, #3313.
Şi când mă gândesc că de la Răzoare la Ghencea făceam cu 47 între 5 şi 10 minute... şi tot în jur de 20 de minute stăteam în staţie.
În altă ordine de idei, 34 circulă plin pe Ghencea. Evident, 50% din călători, când văd pe afişaj ,,Calea Vitan" se gândesc că o ia pe la Filaret, iar la Trafic Greu sar de pe scaune să coboare.
--
Ca să vă daţi seama exact cât durează o cursă:
Sunt poze MARI, daţi click pe ele ca să le vedeţi!
Utilizator anonim wrote:
TIMPII PE SEMICURSA SUNT FOARTE MARI, VATMANII AU SPUS CA DACA MERG CU MAI MULT DE 20-25KMH AJUNG PREA DEVREME LA CAPAT !!!
ASTFEL SENZATIA GENERALA INDIFERENT DE VATMAN SI VAGON ESTE CA MERGI CU O CARUTA DIN ANII 30
Am observat asta azi-dimineaţă: Bucur LF #401, de la Ghencea la Trafic Greu 9 minute, până la Răzoare încă 3, stat la culoarea verde la Răzoare (spre disperarea celui cu 11le din spate), mers cu 10 km/h pe Vasile Milea... total Ghencea - Bd. Iuliu Maniu - FIX 20 de minute La capăt vatmanul tot discuta cu dispecera ce să facă şi cum să facă, că el a mers încet şi a făcut 68 de minute de la Dudeşti la Ghencea, deşi trebuia să facă 88 de minute
La întoarcere am nimerit turele de Victoria... 20 de minute am stat în staţie (probabil vagonul din faţă a mers mai repede), ca apoi să mă târăsc cu 20 km/h, numai bine după ce ploaia mă udase până la piele. La Ghencea erau 3 (adică toate) ture de 47, intercalate cu câte 2 34-uri... #3400, #3367, #3313.
Şi când mă gândesc că de la Răzoare la Ghencea făceam cu 47 între 5 şi 10 minute... şi tot în jur de 20 de minute stăteam în staţie.
În altă ordine de idei, 34 circulă plin pe Ghencea. Evident, 50% din călători, când văd pe afişaj ,,Calea Vitan" se gândesc că o ia pe la Filaret, iar la Trafic Greu sar de pe scaune să coboare.
--
Ca să vă daţi seama exact cât durează o cursă:
Sunt poze MARI, daţi click pe ele ca să le vedeţi!
IMG_9147.JPG (1.24 MB; downloaded 2346 times)
IMG_9146.JPG (1.25 MB; downloaded 2347 times)
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Repartizarea tramvaielor RATB
Dominatrix
aici[/url:2q8tc18r]":2q8tc18r]Dar nu este deloc o idee tampita prelungirea lui 34 la ghencea, este o decizie proasta ca a lasat linia 47 ca sa incurceCiteste cu atentie ce a scris Dr2005. E evident "cine incurca pe cine". Dar nu trebuie sa ne miram, stiut fiind ca la RATB se merge pe minima rezistenta (adica principiul "lasa, ca merge si asa").
- autob368
-
Posted:
-
Re: Repartizarea tramvaielor RATB
autob368
Dupa cum am spus si aseara pe forum, aici la discutii diverse, vatmanii (cel putin cei de la Dudesti) sunt FOARTE nemultumiti cu timpii de parcurs.... sincer, fara suparare pentru nimeni, dar chiar sunt grafice tampite, facute cu ***** . Nu am avut timp sa fac o cursa completa Ghencea - Vitan, dar sunt sigur ca:
- in timpul saptamanii, in functie de orele cu trafic intens (si blocari, etc) durata maxima a cursei nu trebuie sa fie mai mare de 2 ore si 10 minute - 2 ore si 20 minute;
- in timpul saptamanii, in afara orelor de varf, durata maxima a cursei nu trebuie sa fie mai mare de 1 ore si 45 minute - 1 ora si 50 minute;
- in week-end tot de maxim 1 ora si 50 minute.
Vatmanii chiar se pot incadra in acest grafic si astfel si intervalul de succedare poate fi de 4-7 minute maxim.
Dar nu ma mai mira nimic....
Dupa cum am spus si aseara pe forum, aici la discutii diverse, vatmanii (cel putin cei de la Dudesti) sunt FOARTE nemultumiti cu timpii de parcurs.... sincer, fara suparare pentru nimeni, dar chiar sunt grafice tampite, facute cu ***** . Nu am avut timp sa fac o cursa completa Ghencea - Vitan, dar sunt sigur ca:
- in timpul saptamanii, in functie de orele cu trafic intens (si blocari, etc) durata maxima a cursei nu trebuie sa fie mai mare de 2 ore si 10 minute - 2 ore si 20 minute;
- in timpul saptamanii, in afara orelor de varf, durata maxima a cursei nu trebuie sa fie mai mare de 1 ore si 45 minute - 1 ora si 50 minute;
- in week-end tot de maxim 1 ora si 50 minute.
Vatmanii chiar se pot incadra in acest grafic si astfel si intervalul de succedare poate fi de 4-7 minute maxim.
Dar nu ma mai mira nimic....
- linia 69
-
Posted:
-
Re: Repartizarea tramvaielor RATB
linia 69
Pai da se poate, ca aseara dupa cum am mai zis am facut de la Baba Novac pana in Ghencea doar 55 de minute.
Pai da se poate, ca aseara dupa cum am mai zis am facut de la Baba Novac pana in Ghencea doar 55 de minute.
- Aron
-
Posted:
-
Re: Repartizarea tramvaielor RATB
Aron
dar cu timpii astia care sunt acum, tramvaiele merg cu 20-25 km pe ora, am stat azi in ghencea vreo o ora si m-am uitat cu atentie. Fiecare tramvai care venea/pleca, zici ca mergea pe ultimul km inainte sa-si dea duhul, iar pe calatori ii apuca nervii
Apropo, chiar daca vad ca majoritatea sunt contra lui 34 in ghencea, eu sunt PRO, si sunt sigur ca nu sunt singurul, muuuulti oameni au fost de-a dreptul fericiti sa afle ca 34 intoarce aici, iar o femeie chiar a tipat de fericire crezand prima oara ca e pentru o zi iar ulterior, afland ca e permanent, a sarit in sus, la propriu, de fericire. Asta deoarece oamenii au fost obisnuiti multi ani cu 11chiar daca acesta facea dreapta spre romprim, iar cand 11 a revenit la normal multi au fost afectati de asta.
Si nu inteleg de ce atata zarva cu 46 in ghencea, acum daca ne gandim s-a facut doar o inversiune, adica la cet vest in loc de 34 e(va fi) 46 iar in ghencea in loc de 46 e 34, iar din moment ce si asa nu este loc la capat pentru o linie mai vreti sa fie bagat si 27 sa se faca coloana de tramvaie pana la cimitirul ghencea. Acum imi dau seama ca o sa primesc multe reprosuri dar asta e punctul meu de vedere si il sustin in coninuare.
dar cu timpii astia care sunt acum, tramvaiele merg cu 20-25 km pe ora, am stat azi in ghencea vreo o ora si m-am uitat cu atentie. Fiecare tramvai care venea/pleca, zici ca mergea pe ultimul km inainte sa-si dea duhul, iar pe calatori ii apuca nervii
Apropo, chiar daca vad ca majoritatea sunt contra lui 34 in ghencea, eu sunt PRO, si sunt sigur ca nu sunt singurul, muuuulti oameni au fost de-a dreptul fericiti sa afle ca 34 intoarce aici, iar o femeie chiar a tipat de fericire crezand prima oara ca e pentru o zi iar ulterior, afland ca e permanent, a sarit in sus, la propriu, de fericire. Asta deoarece oamenii au fost obisnuiti multi ani cu 11chiar daca acesta facea dreapta spre romprim, iar cand 11 a revenit la normal multi au fost afectati de asta.
Si nu inteleg de ce atata zarva cu 46 in ghencea, acum daca ne gandim s-a facut doar o inversiune, adica la cet vest in loc de 34 e(va fi) 46 iar in ghencea in loc de 46 e 34, iar din moment ce si asa nu este loc la capat pentru o linie mai vreti sa fie bagat si 27 sa se faca coloana de tramvaie pana la cimitirul ghencea. Acum imi dau seama ca o sa primesc multe reprosuri dar asta e punctul meu de vedere si il sustin in coninuare.
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Repartizarea tramvaielor RATB
Dr2005
Problema e că mulţi vor să meargă spre centru şi nu au cu ce, rămân la 385...
Voi solicta CGMB hotărârea pentru modificarea traseului liniei 34, conform Legii 92/2007.
Problema e că mulţi vor să meargă spre centru şi nu au cu ce, rămân la 385...
Voi solicta CGMB hotărârea pentru modificarea traseului liniei 34, conform Legii 92/2007.
📖 Pagination options