Zona metropolitană BucureștiParcul de vehicule al operatorilor din București și IlfovTramvaie STB

 

Topic: Repartizarea tramvaielor

2092 posts, 525896 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 20 21 22 23 24 25 26  ... 150
 
 

📖 Pagination options
Re: Repartizarea tramvaielor RATB Chev Celios

Sau posibil sa fie trimis la Titan pentru ca parca Alexandria avea o datorie la Titan de doua vagoane, sau a achitato???

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Repartizarea tramvaielor RATB Utilizator anonim

Alexandria mai trebuie sa dea 2 vagoane la Titan si minim 2 la Giurgiu pentru ca are parcul prea mare si stau vagoane degeaba. Transferurile se vor face cel mai probabil cand vin geamurile pentru cele 4 CH PPC care stau din cauza asta. 192 si 361 sunt la Colentina si nu se vor intoarce la Alexandria decat daca vor fi transformate in CAuri.

 


Re: Repartizarea tramvaielor RATB Dominatrix

Gabi23 wrote:
Dep. Alexandria incet incet trebuie sa isi inlocuiasca parcul de vagoane pentru a prelua in totalitate linia 41 in urmatorii ani.
Dar de ce trebuie sa fie toata linia la Alexandria? Pentru ca e depou "de protocol"?  :roll: Poate sa fie necesara aceasta manevra doar daca intra depoul Bucurestii Noi in modernizare, dar nici asa neaparat, fiindca linia poate fi alimentata de Victoria in loc de Bucurestii Noi, cum a mai fost de fapt. Altfel, nu prea vad logica.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Repartizarea tramvaielor RATB Utilizator anonim

Pai nu e obligatoriu ca Alexandria sa preia toata linia, dar problema e ca pe masura ce vin vagoane noi pentru 41 acestea vin doar la Alexandria ca in B Noi nu au conditiile necesare si personal pregatit pentru acestea. La B Noi vor fi aduse vagoane noi dupa modernizare.

 


Re: Repartizarea tramvaielor RATB shoppy

Victoria dadea vagoane la 41 cand intrau pe la Miciurin(sau cum i-o zice ca tot nu-mi intra in cap noua denumire), acum ar insemna sa le plimbe tot Mihalache pana la Clabucet si dupaia tot Expozitiei pana la PPL.

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Repartizarea tramvaielor RATB Dr2005

Vă daţi seama că dacă tot 41 ar fi la Alexandria, primul vagon ar pleca de la Piaţa Presei pe la 5:15 - 5:30, iar ultimul de la Ghencea ar fi cel târziu la 22:30.

Dealtfel, ,,tendinţa" la RATB e să se asigure transport doar între 6 şi 22, după aia cu taxiul sau cu minibuzele / dubele pe care le va cumpăra Criţ.

 


  • marian
  • Posted:
  •  

Re: Repartizarea tramvaielor RATB marian

Dupa cite stiu eu temerile ca Alexandria va lua toata linia sint de prisos, pt ca tot ce va veni nou va merge pe linia 34,ba mai mult daca Alexandria va lua ture in 34 cel putin citeva CH-PPC vor merge acolo.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Repartizarea tramvaielor RATB Utilizator anonim

De unde asta cu tot ce e nou vine pe 34, de ex 204 si 076 vin pe linia 41 si vor avea statut ca 205.
LFurile 402-405 vor fi probabil pe 34, apoi nu se stie, dar unul din ele va circula pe 41 dat probabil la Alexandria.

 


  • marian
  • Posted:
  •  

Re: Repartizarea tramvaielor RATB marian

O sa-ti spun de unde am informatia, de la primarie.La noi conteaza sa arunci praf in ochii oamenilor si cum toata lumea se uita spre Pasajul Basarab si RATB are citeva vagoane mai bune le va plimba pe toate pe acolo.LInia 41 au cam lasat-o in paragina, s-au speriat de succesul ei.Ati vazut cum arata statiile,gardurile? Dar vagoanele,fata de cele din 34 care au avut mai toate accidente dar nu se vede ca au fost lovite ca:4048,264 etc.Numai zic ca ne-am intors in trecut cu vagoanele de Faur plus toate bombele de la Buc Noi care ne spuneau cei de la RATB ca vor circula numai pina cind vor aduce tramvaie noi.Cred ca am si o carticica pe undeva iesita imediat dupa ce au dat drumul liniei ca metrou usor in care se lauda ce se se va intimpla cu 41 in urmatori ani.NU-mi aduc aminte cine era  autorul dar sint sigur ca unul dintre voi o stie.Poate ar trebui sa o caut si sa ma duc sa le dau cu ea in cap celor care sint responsabili.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Repartizarea tramvaielor RATB Utilizator anonim

Linia 41 o sa arate naspa pana la revizia care are loc in pana in vara. Cam in fiecare an la revizie s-a pus la punct imaginea liniei. Iar vagoanele de FAUR sunt solutie pana le vin geamurile la cele 4 vagoane cu problema asta. Deja e pregatit transferul a 2 clasice care faceau 41 - 280 si 324 catre Depoul Giurgiu pentru ca se completeaza parcul cu CH PPC.

Iar ca vagoane, cele noi vor iesi din Dudesti si pe viitor Militari, Alexandria daca va avea ture pe 34 va trimite CH PPC cum trimite si pe 11  :lol:  :lol:

P.S. Am cartea aia unde se spune ca pe viitor pe linia 41 vor circula vagoane de generatie noua, cum achizitii nu s-au facut putem spune ca avem CH PPCurile si 205 iar in perioada urmatoare 204 si 076. Putem spune ca e o evolutie.

 


Re: Repartizarea tramvaielor RATB Dominatrix

Utilizator anonim wrote:
P.S. Am cartea aia unde se spune ca pe viitor pe linia 41 vor circula vagoane de generatie noua, cum achizitii nu s-au facut putem spune ca avem CH PPCurile si 205 iar in perioada urmatoare 204 si 076. Putem spune ca e o evolutie.
Cumva e vorba de cartea lui Alexandru Sterian, Metroul Usor - un concept modern in transportul public din Bucuresti"?

Revenind la linia 41, e foarte trist sa constati ca la peste 8 ani de la modernizare, situatia sta mai prost decat in trecut. De exemplu, in 2002 parcul liniei 41 era uniform, se mergea cu viteza (chiar si 70 km/h la Lujerului si pe str. Turda), graficele de circulatie erau mai bine facute in sensul ca semicursa era mai scurta si nu se faceau cozi de tramvaie la capete, viteza comerciala era mai mare etc. Acum, parcul e extrem de eterogen, si desi au venit vagoane "noi", au ajuns sa circule si vagoane vechi de Faur care circulau si inainte de "modernizare", care sunt trimise pe 41 din lipsa de altceva, fiindca depoul Alexandria are prea multe ture alocate si nu le poate acoperi altfel. Perspective de a aduce vagoane noi cu adevarat (nu "modernizari") nu prea exista, decat cel mult Bucur LF, care au o capacitate MAI MICA decat tramvaiele existente, deci introducerea lor nu poate decat inrautati conditiile de transport.

Legat de reducerea viteza de circulatie, vina este si a poporului, de exemplu la statia "Turda" respectiv "Pasaj Grant" accesul se face (teoretic) exlcusiv prin pasaj subteran pietonal, dar majoritatea prefera sa sara gardul si sa traverseze si liniile de tramvai si cele 3 benzi auto. Evident ca tramvaiele trebuie sa incetineasca pentru a nu ii lovi pe "bezmetici". La Crangasi, acelasi sistem intr-unul din capetele statiei, aceeasi situatie si mai putin utilizat. La Piata Crangasi, s-a infiintat trecere de pietoni de suprafata la cateva luni dupa darea in functiune a statiei respective deoarece au fost multe accidente din cauza celor care traversau.

 


Re: Repartizarea tramvaielor RATB Lohengrin

Era candva vorba ca toate liniile de tramvai sa aiba cel putin 1-2 vagoane cu podea macar partial coborata. Vad ca regula se respecta din parti, de parca persoane cu dizabilitati/mamici cu carucioare etc. ar fi numai in partea de vest a Capitalei, in mod expres pe linia 41. Concret: linii cum sunt 5, 8, 14, 16, 20, 24, 36, 40, 45, 46, 47, 55, 56 nu au vazut niciodata asa ceva, 11, 19, 23 si 27 doar in teste - dupa care s-a renuntat. Procent insignifiant pentru 21, 25 si 32, pe plus fiind doar 7 si 34.

 Pana la viitorul oranj-luminos in care Primaria si CGMB-ul vor gasi bani si pentru tramvaie, nu se intrevede nicio solutie rezonabila - desi avem Consilii de combatere a Discriminarii si mii de alte comitzii de tocat aiurea banul public.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Repartizarea tramvaielor RATB Utilizator anonim

Lohengrin wrote:
Era candva vorba ca toate liniile de tramvai sa aiba cel putin 1-2 vagoane cu podea macar partial coborata. Vad ca regula se respecta din parti, de parca persoane cu dizabilitati/mamici cu carucioare etc. ar fi numai in partea de vest a Capitalei, in mod expres pe linia 41. Concret: linii cum sunt 5, 8, 14, 16, 20, 24, 36, 40, 45, 46, 47, 55, 56 nu au vazut niciodata asa ceva, 11, 19, 23 si 27 doar in teste - dupa care s-a renuntat. Procent insignifiant pentru 21, 25 si 32, pe plus fiind doar 7 si 34.


Pai problema este ca sunt putine vagoane, iar repartizarea lor pe trasee nu se face pe criteriul podelei coborate ci a faptului ca sunt "electronizate", ceva mai fiabile ca vagoanele clasice si consuma mai putin, pe langa astea mai intervine si aspectul estetic, superior V3Aurilor normale si T4R.
Pe linia 41 sunt aproape 3 sferturi din parc cu PPC (exceptand perioada asta cand mai sunt si cateva clasice din lipsa de geamuri) iar pe linia 34 e cam jumatate de linie. Situatia nu se va schimba, in viitorul apropiat parcul de vagoane noi/modernizate va fi repartizat cu prioritate pe liniile 41 si 34 si pe masura ce se gaseste solutia de inlocuire a Tatrelor probabil si Depoul Militari va beneficia de vagoane cu podea coborata.

CH PPC au interzis pe linii nemodernizate, de ex la Dudesti nu mai au voie decat pe 34, pe linia 19 de anul trecut din vara au interzis.

marian wrote:
O sa-ti spun de unde am informatia, de la primarie.La noi conteaza sa arunci praf in ochii oamenilor si cum toata lumea se uita spre Pasajul Basarab si RATB are citeva vagoane mai bune le va plimba pe toate pe acolo.


Primaria nu poate impune RATB cum sa isi repartizeze parcul. Ba mai mult, la Imperio (prototipul ce va circula pe linia 41) nu au chiar niciun cuvant de spus pentru ca este "afacerea" RATB. Primaria va avea ceva de spus doar cand se va avea in vedere realizarea unei licitatii pentru cumpararea mai multor vagoane. Astazi din nou am primit confirmarea ca prototipul Imerio va fi dus la Alexandria pentru linia 41, regim ca 205. Da intai sa vedem vagonul facut.  ;)

 


Re: Repartizarea tramvaielor RATB Dominatrix

Utilizator anonim wrote:
Pai problema este ca sunt putine vagoane, iar repartizarea lor pe trasee nu se face pe criteriul podelei coborate ci a faptului ca sunt "electronizate", ceva mai fiabile ca vagoanele clasice si consuma mai putin, pe langa astea mai intervine si aspectul estetic, superior V3Aurilor normale si T4R.
In mod normal, repartizarea ar trebui sa se faca pe criteriul podelei coborate, avand in vedere ca aceasta e cerinta U.E. :25% din parc cu facilitati pentru persoane cu dizabilitati. Daca nu poti asigura acest procent pe fiecare linie (si RATB'ul nu poate, din lipsa de vagoane suficiente), macar incearca sa repartizezi vagoanele cu podea coborata cat mai uniform. Dar e adevarat ca situatia e mai nuantata, ai dreptate ca poate nu ar fi solutia cea mai buna sa "rupi" asemenea vagoane pe anumite trasee cu cale de rulare proasta (desi trenul de rulare e aceeasi), dar exista deja linii modernizate in totalitate (sau aproape) pe care nu circula nici un vagon de acest tip sau un procent minuscul, de exemplu: 8, 11, 21, 23 (minus Liviu Rebreanu - Camil Ressu, dar e in plan de modernizare zona), 25, 27, 32, 47. SI asta nu e normal!
Utilizator anonim wrote:
Pe linia 41 sunt aproape 3 sferturi din parc cu PPC (exceptand perioada asta cand mai sunt si cateva clasice din lipsa de geamuri)
Din ce stiu eu (si va rog sa ma corectati daca gresesc) pe 41 circula 23 de ture de la Alexandria si 40 de ture in total la orele de varf, deci 3 sferturi de parc inseamna 30 de ture. Cum se asigura aproape un sfert de parc cu PPC, in conditiile in care Alexandria are disponibile 26 CH-PPC pe 41 (unul circula pe 32), din care niciodata nu circula toate, presupunand chiar ca toate sunt apte de traseu? Chiar si cu cele 2 PPC de la Buc. Noi, care nici ele nu circula constant si nici neaparat pe 41, tot nu ajungi la 3 sferturi de parc cu PPC, ci cel mult putin peste jumatate?

Utilizator anonim wrote:
Primaria nu poate impune RATB cum sa isi repartizeze parcul.
Atunci de unde a venit dispozitia sa circule CH-PPC pe 11 pe la Basarab? Parca chiar tu ai spus ca s-a facut acest lucru fiindca vrea Dr. Oetker sa vada "tramvaie noi" pe sub pasaj.

 


Go to page:  1  ... 20 21 22 23 24 25 26  ... 150
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Tramvaie STB  • 
Choose destination

Since our 2385 forum members have written 430476 posts in 5346 topics and 517 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use