Zona metropolitană BucureștiParcul de vehicule al operatorilor din București și IlfovTramvaie STB

 

Topic: Repartizarea tramvaielor

2168 posts, 582831 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 149 150 151 152 153 154 155
 
 

📖 Pagination options
Re: Repartizarea tramvaielor tpbi.spotting_

Au mai fost multe până acum. 4043, 237 și lista continuă.

 


Re: Repartizarea tramvaielor Gabi23

Colaboreaza foarte bine Bucurestii Noi - Victoria - Colentina, similar celorlalte sectii. Vatmanii de la Bucurestii Noi conduc vagoane de Victoria.
Incepand cu 15 ianuarie Dep. Bucurestii Noi vor prelua 3 ture in plus pe linia 11 in zi lucratoare si 2 in weekend, din prestatia Dep. Victoria.

 


Re: Repartizarea tramvaielor jiko_adiz

4010 este azi in 7 dupa imobilizarea lui 3900.

 


Re: Repartizarea tramvaielor shoppy

Ce bine ma simteam pe Mihalache dupa izolarea BN ca pe 42 aveam numai electronice, credeam ca in sfarsit se intampla ceva bine, minunea a durat ptuin, 42 s-a umplut la loc de reostatice.  :headbash:

 


Re: Repartizarea tramvaielor WT_fan06

Mai important e dacă acele reostatice sunt sau nu accesibile, așa cum sunt electronicele. Pachetul de tracțiune contează mult mai puțin.

 


Re: Repartizarea tramvaielor DenisM017

Cu excepția lui 008, care este repartizat ocazional pe linia 42, celelalte reostatice ale depoului BN relocate în Victoria nu sunt accesibile.
shoppy wrote here:
(...) 42 s-a umplut la loc de reostatice.  :headbash:

Din păcate, permanent sunt 3-4 electronice indisponibile... Spre exemplu, în acest moment lipsesc de la traseu cel puțin 076, 204 și 4011.

 


Re: Repartizarea tramvaielor WT_fan06

Aha, deci problema reală este de fapt repartizarea care "umple liniile" de vehicule electronice apoi de reostatice și tot așa în cicluri.

O lună ai linie accesibilizată aproape total iar în altă lună e accesibilizată deloc sau aproape deloc. Călătorii care depind de vagoanele accesibile cum anume s-ar putea folosi de un asemenea serviciu impredictibil? Ai treabă undeva, ah, depoul n-a scos niciun vehicul accesibilizat, sau nu apare pe aplicație ca fiind accesibil. Deci fie te reorientezi, fie stai acasă...

Așa e când nu există niciun criteriu de performanță la repartizări și această problemă pur și simplu refuză să dispară. Aparent este imposibil să facă cineva o repartizare care să acopere cât mai multe linii cu V3A-uri accesibile intercalate printre V3A-uri neaccesibile. Nu-mi mai spuneți de asta cu "să nu ducem electronice pe OR", că se vede zilnic că în realitate asta se întâmplă oricum și nu e menajat niciun vagon nicăieri, exceptând Imperio care au niște linii pe unde trebuie să circule conform proiectului.

 


Re: Repartizarea tramvaielor TudorSt

Nici măcar Imperio nu sunt menajate, vezi inelarele deviate pe Sincai și prin Lizeanu sau Ferdinand.

 


Re: Repartizarea tramvaielor cris_m

WT_fan06 wrote here:
Mai important e dacă acele reostatice sunt sau nu accesibile, așa cum sunt electronicele. Pachetul de tracțiune contează mult mai puțin.

Dar in paralel cu 42 ai linia 381 cu parc complet accesibil si cu atractivitate mai mare...

 


Re: Repartizarea tramvaielor Luca M.

In 381 nu incapi cu un carut de copii sau carut pentru dizabilitati in veci.

 


Re: Repartizarea tramvaielor DenisM017

WT_fan06 wrote here:
Călătorii care depind de vagoanele accesibile cum anume s-ar putea folosi de un asemenea serviciu impredictibil? Ai treabă undeva, ah, depoul n-a scos niciun vehicul accesibilizat, sau nu apare pe aplicație ca fiind accesibil.

Această situație se întâlnește permanent pe liniile 40 și 55, cele două depouri care le deservesc (Titan și Victoria) având doar câteva reostatice accesibile. În mod normal, acestea ar trebui să circule pe liniile menționate, dar, din cauza repartizărilor care variază de la o zi la alta, adeseori se întâmplă să nu fie repartizat nici măcar un vagon accesibil. Sunt trimise de multe ori pe liniile 1, 10, 11, 14, 19, 23, 27, deși toate aceste linii beneficiază deja constant de vehicule accesibile de la celelalte depouri. Cred că ar mai trebui lucrat la repartizări pentru ca toți călătorii să poată beneficia de podea coborâtă și, mai ales, pentru ca acest serviciu să devină mai predictibil.

 


Re: Repartizarea tramvaielor Just a User

Ar fi fost un bine dacă turele de BN scoase din 42 (3/2) erau redistribuite pe linia 55, nu pe linia 11 unde beneficiază de Imperio.

 


Go to page:  1  ... 149 150 151 152 153 154 155
 
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Tramvaie STB  • 
Choose destination

Since our 2465 forum members have written 437631 posts in 5471 topics and 522 subforums.

 

© 2009 - 2025 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use