Zona metropolitană BucureștiParcul de vehicule al operatorilor din București și IlfovTramvaie STB

 

Topic: Repartizarea tramvaielor

2158 posts, 569979 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 145 146 147 148 149 150 151  ... 155
 
 

📖 Pagination options
Re: Repartizarea tramvaielor Gabi23

214 este împrumutat.

 


Re: Repartizarea tramvaielor idk_vlad

4018 circulă astăzi pe linia 14 din partea Depoului Colentina.

 


Re: Repartizarea tramvaielor SirVlady

Linia 7 are două ture de Dudești, la schimb cu două ture de Giurgiului care au migrat în 23, cel puțin în turația de weekend/sărbători legale.

 


Re: Repartizarea tramvaielor Luca M.

E ok, nu-i trebuie nimanui, absolut nimanui, PPC si LF in Titan.

 


Re: Repartizarea tramvaielor citaro4775

Linia 7 în weekenduri cel puțin ştiam că avea (aproape) în totalitate tramvaie accesibile, chiar nu înțeleg această decizie, măcar să fie trimise PPC-urile Depoului Giurgiu pe linia 23 pentru a compensa lipsa celor două BLF-uri.

 


Re: Repartizarea tramvaielor Gabi23

Cele 2 ture vor fi deservite de vagoanele Imperio 3896 și 3897.
Capacitatea de garare a vagoanelor Imperio este de 17 unități în Depoul Giurgiului, din acest motiv nu au ajuns și aceste două vagoane alocate liniei 7, lângă 3894-3895.  Au fost repartizate astfel Depoului Dudești și pentru echilibru între unități au fost schimbate turele pentru liniile 7 / 23.
Cât despre repartizarea vagoanelor PPC și LF în Titan, este o exagerare, pentru că liniile 19, 23, 27 beneficiază de vagoane accesibile...

 


Re: Repartizarea tramvaielor DenisM017

În cursul săptămânii da, toate cele 3 linii beneficiază de suficiente vagoane accesibile. Dar în zilele de weekend nu prea, având în vedere că 23 are doar două BLF-uri, 19 are doar două ture de Dudești, iar 27 nimic (cu excepția cazurilor când tramvaiele V3A-93-PPC 181, 206, 227, 303 și 169 de la Giurgiu și Titan sunt repartizate pe liniile menționate).
Chiar nu se poate face nimic pentru ca vagoanele CH-PPC și BLF din Dudești și Alexandria, care stau degeaba, să fie folosite și pe liniile altor depouri, măcar în weekenduri? Sunt destule linii care nu beneficiază deloc sau aproape deloc de vagoane accesibile, unele în cursul săptămânii (exemple: 44, 47, 55), altele în zilele de weekend (exemplu: 27) și câteva niciodată (exemple: 14, 16/17, 36, 40)...

*Nu am inclus aici repartizările "surpriză" care mai apar, cum ar fi trimiterea CH-PPC-ului 4018 pe linia 14, despre care s-a zis cu câteva mesaje în urmă.

 


Re: Repartizarea tramvaielor TrainWrecker

PPC/CA/BLF-urile nici nu au ce sa caute pe 40 sau 36 avand in vedere cum se prezinta infrastrucutra pe care o au. 16/17 mai vedea din cand in cand un PPC de la Titan dar acum cele doua linii au ture de Victoria... iar 14 ar putea usor sa aiba un CA/PPC, asta daca vor sa repartizeze cei de la Colentina.

 


Re: Repartizarea tramvaielor idk_vlad

40 a avut (și încă are) ocazional câte un PPC de la Titan, iar pe 36 ar putea prelua Titanul 1-2 ture, având în vedere că le-au pierdut pe toate din 16, și așa poate va avea ocazional și linia asta vagoane cu PPC (PPC-urile Titan-ului fiind reostatice, deci nu se pune problema distrugerii acestora).

 


Re: Repartizarea tramvaielor Gabi23

Turele lui Titan de pe 16, au ajuns pe 55.

 


Re: Repartizarea tramvaielor DenisM017

idk_vlad wrote here:
40 a avut (și încă are) ocazional câte un PPC de la Titan


Acest "ocazional" spune multe.
Transportul în comun trebuie să fie cât mai predictibil. Dacă cineva chiar are nevoie de vehicule accesibile, va decide dacă va folosi sau nu transportul în comun în funcție de vehiculele care sunt trimise în general pe traseu. Deși mai nou poți vedea care sunt vehiculele accesibile chiar din aplicație (...sau în unele cazuri nu poți vedea, pentru că anumite tramvaie care au ieșit recent din RK/modernizare nu figurează corect în aplicație), nimeni nu va sta să verifice zilnic și nimeni nu își va schimba peste noapte modul de a se deplasa doar pentru că trimit într-o zi un PPC după care poți aștepta și o oră.
Așa că dacă trimit PPC-uri în mod regulat pe o linie sau doar ocazional poate fi un criteriu pentru unii călători dacă aleg sau nu să folosească transportul în comun. Ce s-a întâmplat recent cu liniile din Bucureștii Noi, cu cele din Giulești și cu anumite linii din Titan, sunt niște exemple de "așa da". Ce s-a întâmplat în rest, cu RK-urile la vagoanele V3A-93, câte un vagon pe aici, câte un vagon pe dincolo, dar nici acela nu e sigur, sunt niște exemple de "așa nu", cu excepția faptului că acei călători care au norocul să călătorească cu vagoanele respective vor avea condiții puțin mai bune.

 


Re: Repartizarea tramvaielor ANDREI_TB_CFR_413

TrainWrecker wrote here:
PPC/CA/BLF-urile nici nu au ce sa caute pe 40 sau 36 avand in vedere cum se prezinta infrastrucutra pe care o au. 16/17 mai vedea din cand in cand un PPC de la Titan dar acum cele doua linii au ture de Victoria... iar 14 ar putea usor sa aiba un CA/PPC, asta daca vor sa repartizeze cei de la Colentina.


Dacă era vorba de Bucur LF, mai ziceam (prietenii știu de ce), dar în cazul V3A-urilor, fie PPC, fie CH-PPC, fie 2010-CA, pot circula liniștit pe infrastructură nemodernizată. :wink:

 


Re: Repartizarea tramvaielor idk_vlad

Depinde pe ce fel de infrastructură nemodernizată circulă, de exemplu pe Dudești, Mihalache, Camil Ressu etc. e OK, dar pe Călărași, Basarabia, Chișinău distrugi tramvaiele după 2 zile de circulație…

 


Re: Repartizarea tramvaielor georgica2704

Cum s-au dus căldura ,tramvaiele Imperio nu mai sunt pe linia 47. Plus am avut și două Tatre azi, una pe 47 alta pe 25.

 


Go to page:  1  ... 145 146 147 148 149 150 151  ... 155
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Tramvaie STB  • 
Choose destination

Since our 2445 forum members have written 436148 posts in 5436 topics and 519 subforums.

 

© 2009 - 2025 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use