Topic: Repartizarea tramvaielor
2122 posts, 539714 views
📖 Pagination options
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Repartizarea tramvaielor
WT_fan06
Ruginește din toate încheieturile, sau ce se întâmplă la exterior, de arată în asemenea hal?
Ruginește din toate încheieturile, sau ce se întâmplă la exterior, de arată în asemenea hal?
- 3mil
-
Posted:
-
Re: Repartizarea tramvaielor
3mil
În ultima perioadă, cel puțin la vagoanele non Astra se pare că a fost coborâtă garda mult la Dudesti. Pana nu demult erau întreținute exemplar vagoanele acestui depou, erau spălate zilnic cu simt de răspundere, cum apărea vreo zgarietură pe vreun vagon (fapt ce parca nu se întâmpla atât de des precum în prezent), până să iasă în traseu a doua zi era remediată (mai ales la vagoanele Bucur LF)... Acum... 406 a circulat luni de zile cu colțul dreapta față lovit și fisurat destul de mult. Nici nu a fost cârpită bine dauna ca a căpătat pe stânga față o julitura destul de lungă și circula așa de alte luni de zile bune. Nu mai vorbesc de alte vagoane din același lot care circula cu capace la boghiu lipsa ori cu ele puse doar de forma, foarte deformate care stau sa se desprindă la fiecare denivelare... Se cam alege praful și de aceste vagoane din păcate.
În ultima perioadă, cel puțin la vagoanele non Astra se pare că a fost coborâtă garda mult la Dudesti. Pana nu demult erau întreținute exemplar vagoanele acestui depou, erau spălate zilnic cu simt de răspundere, cum apărea vreo zgarietură pe vreun vagon (fapt ce parca nu se întâmpla atât de des precum în prezent), până să iasă în traseu a doua zi era remediată (mai ales la vagoanele Bucur LF)... Acum... 406 a circulat luni de zile cu colțul dreapta față lovit și fisurat destul de mult. Nici nu a fost cârpită bine dauna ca a căpătat pe stânga față o julitura destul de lungă și circula așa de alte luni de zile bune. Nu mai vorbesc de alte vagoane din același lot care circula cu capace la boghiu lipsa ori cu ele puse doar de forma, foarte deformate care stau sa se desprindă la fiecare denivelare... Se cam alege praful și de aceste vagoane din păcate.
- SirVlady
-
Posted:
-
Re: Repartizarea tramvaielor
SirVlady
Cel puțin de când au fost băgate pe 23, BLF-urile au avut de suferit tocmai din cauza vegetației (ghivecelor) dintre Râmnic și Dristor, respectiv cele de la Octavian Goga. Nu poate fi vorba de coroziune, mai ales că am urmărit evoluția lor de când au intrat pe 23.
WT_fan06 wrote here:
Ruginește din toate încheieturile, sau ce se întâmplă la exterior, de arată în asemenea hal?
Cel puțin de când au fost băgate pe 23, BLF-urile au avut de suferit tocmai din cauza vegetației (ghivecelor) dintre Râmnic și Dristor, respectiv cele de la Octavian Goga. Nu poate fi vorba de coroziune, mai ales că am urmărit evoluția lor de când au intrat pe 23.
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Repartizarea tramvaielor
WT_fan06
Bun, atunci de ce au urme transversale, în loc să fie longitudinale, dacă este o problemă de gabarit?
Întreb pentru că V3A-urile care se lovesc de ghivece au urme longitudinale.
Bun, atunci de ce au urme transversale, în loc să fie longitudinale, dacă este o problemă de gabarit?
Întreb pentru că V3A-urile care se lovesc de ghivece au urme longitudinale.
- Luca M.
-
Posted:
-
Re: Repartizarea tramvaielor
Luca M.
406 clar e zgariat de ceva.
406 clar e zgariat de ceva.
IMG_0605.jpeg (601.81 KB; downloaded 2941 times)
- Cristi.
-
Posted:
-
- georgica2704
-
Posted:
-
- ByOnu
-
Posted:
-
- Cristi.
-
Posted:
-
Re: Repartizarea tramvaielor
Cristi.
Am senzația că au fost chiar 4 sau 5.
Am mers cu 405 spre Pasaj Colentina, iar în sensul spre Sf Gheorghe au trecut 3 BLF-uri.
Am senzația că au fost chiar 4 sau 5.
Am mers cu 405 spre Pasaj Colentina, iar în sensul spre Sf Gheorghe au trecut 3 BLF-uri.
- STB Spotting 21
-
Posted:
-
Re: Repartizarea tramvaielor
STB Spotting 21
CH-PPC 4034 a circulat astazi pe linia 32, imprumutat de la depoul Dudesti la Alexandria. In continuare, si V3A-93 026 si 064 sunt imprumutate la Alexandria, de la depoul Giurgiului.
CH-PPC 4034 a circulat astazi pe linia 32, imprumutat de la depoul Dudesti la Alexandria. In continuare, si V3A-93 026 si 064 sunt imprumutate la Alexandria, de la depoul Giurgiului.
- Cezar210
-
Posted:
-
Re: Repartizarea tramvaielor
Cezar210
Din punctul meu de vedere, vagoanele trimise de Depoul Militari la alte depouri în perioada în care nu a fost exploatat (dintre care 120, 254, 265 defecte, 091, 141, 182, 268, 347, funcționale) ar trebui să revină la Militari.
De ce?
În primul rand, ar fi posibilă eliminarea vagoanelor Bucur de pe linia 25, ce nu au capacitatea necesara acestei linii (mai ales la orele de varf).
În al doilea rand (luând în calcul toate 12 Imperio pt. 25 functionale, dar si toate V3A-urile), ar mai rămâne disponibile 4 vagoane V3A și 8 vagoane Bucur (3003 este tamponat). Pe linia 19 ar putea fi introduse vagoane V3A, la fel și pe 47, iar cu vagoanele rămase, Bucur și dacă este cazul și Tatra, poate reveni linia 35.
Așadar, conform ce am scris mai sus, s-ar putea realiza aceste repartizari:
- linia 25: 12 Imperio + 4 V3A (16 ture în c.s., 12 weekend)
- linia 19: 2 ture V3A (2 ture c.s., 0 weekend)
- linia 47: 2 ture V3A, 3 ture Bucur (5 ture c.s., 1 weekend)
- revenirea liniei 35: 5 ture Bucur, + câte Tatre ar mai fi nevoie pana la o frecventa actractiva + eventual prelungita linia.
Din punctul meu de vedere, vagoanele trimise de Depoul Militari la alte depouri în perioada în care nu a fost exploatat (dintre care 120, 254, 265 defecte, 091, 141, 182, 268, 347, funcționale) ar trebui să revină la Militari.
De ce?
În primul rand, ar fi posibilă eliminarea vagoanelor Bucur de pe linia 25, ce nu au capacitatea necesara acestei linii (mai ales la orele de varf).
În al doilea rand (luând în calcul toate 12 Imperio pt. 25 functionale, dar si toate V3A-urile), ar mai rămâne disponibile 4 vagoane V3A și 8 vagoane Bucur (3003 este tamponat). Pe linia 19 ar putea fi introduse vagoane V3A, la fel și pe 47, iar cu vagoanele rămase, Bucur și dacă este cazul și Tatra, poate reveni linia 35.
Așadar, conform ce am scris mai sus, s-ar putea realiza aceste repartizari:
- linia 25: 12 Imperio + 4 V3A (16 ture în c.s., 12 weekend)
- linia 19: 2 ture V3A (2 ture c.s., 0 weekend)
- linia 47: 2 ture V3A, 3 ture Bucur (5 ture c.s., 1 weekend)
- revenirea liniei 35: 5 ture Bucur, + câte Tatre ar mai fi nevoie pana la o frecventa actractiva + eventual prelungita linia.
- idk_vlad
-
Posted:
-
Re: Repartizarea tramvaielor
idk_vlad
Cred că prefer totuşi să mă înghesui într-o Tatra/Bucur 1 decât să merg cu un V3A transferat de la Colentina O opţiune mai bună ar fi să transfere măcar o parte din M2000-urile de la BN la Militari, oricum vor să scape de ele acolo.
Cred că prefer totuşi să mă înghesui într-o Tatra/Bucur 1 decât să merg cu un V3A transferat de la Colentina O opţiune mai bună ar fi să transfere măcar o parte din M2000-urile de la BN la Militari, oricum vor să scape de ele acolo.
- Cezar210
-
Posted:
-
Re: Repartizarea tramvaielor
Cezar210
La Colentina au fost provizoriu, aparțineau, înainte, de Militari (asa cum am spus). Și asta e adevărat, dar BN are multe defecte..
La Colentina au fost provizoriu, aparțineau, înainte, de Militari (asa cum am spus). Și asta e adevărat, dar BN are multe defecte..
- idk_vlad
-
Posted:
-
Re: Repartizarea tramvaielor
idk_vlad
Dacă le-ar repara boghiurile să nu mai troncăne ca ultimele rable, sunt total de acord. De la BN se pot transfera treptat, pe măsură ce se repară şi pe măsură ce primesc cei de la BN vagoane cu RK.
Dacă le-ar repara boghiurile să nu mai troncăne ca ultimele rable, sunt total de acord. De la BN se pot transfera treptat, pe măsură ce se repară şi pe măsură ce primesc cei de la BN vagoane cu RK.
📖 Pagination options