Zona metropolitană BucureștiParcul de vehicule al operatorilor din București și IlfovTramvaie STB

 

Topic: Repartizarea tramvaielor

2130 posts, 542381 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 10 11 12 13 14 15 16  ... 153
 
 

📖 Pagination options
  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Repartizarea tramvaielor RATB Utilizator anonim

Pai mai mult de atat ce mai poate sa aiba  :roll:  :lol:

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Repartizarea tramvaielor RATB Dr2005

E mai greu cu vreo 5 tone decât #324 şi nici vatmanii nu sunt chiar pelicani. Pe de altă parte, #205 merge în general cu maxim 30 km/h, deci cei 40 km/h la care #282 ajunge frecvent... concluzia e că nu prea are legătură viteza cu vagonul aici, ci cu cel care îl conduce.

 


  • Leo
  • Posted:
  •  

Re: Repartizarea tramvaielor RATB Leo

Utilizator anonim wrote:
Nici sa vrea si nu mai au cum, decat daca vin odata 40 vagoane noi si intra toate pe 41.
Pe viitor (1-2 ani) miscarea pe 41 va fi cam asa - Alexandria va continua sa preia din linie de la B Noi pana o va prelua total cand va intra B Noi in modernizare. Apoi la parc Alexandria va continua cu cel actual + ce o sa le mai vina nou + tot felul de FAUR strecurate in lipsa de altceva.
Oricum pentru unele de FAUR ma bucur ca le avem pe 41, dar altele sunt vai de ele - 282 mai ales.


Ba ai cum. Sa fie doar vagoane V3A-CH-PPC vopsite intr-o schema de culoare speciala (cum era cea rosie).

 


Re: Repartizarea tramvaielor RATB ionescu63

Dr2005 wrote:
E mai greu cu vreo 5 tone decât #324 şi nici vatmanii nu sunt chiar pelicani. Pe de altă parte, #205 merge în general cu maxim 30 km/h, deci cei 40 km/h la care #282 ajunge frecvent... concluzia e că nu prea are legătură viteza cu vagonul aici, ci cu cel care îl conduce.


Multumesc Dr2005 pentru suport. :P

 


Re: Repartizarea tramvaielor RATB Dominatrix

Utilizator anonim wrote:
Incepand de maine linia 11 este deservita de Depoul Alexandria si cu vagoane CH PPC, in numar de 3 bucati vor fi turele 1,4 si 6.
De asemenea vagoanele Bucur LF 402-405 cat si cele 2 CA PPC ajung oficial la Depoul Alexandria si vor inlocui CH PPCurile ce vor fi mutate de pe linia 41 pe linia 11.
Si astfel vom vedea o noua forma de BDSM printre pasionatii/pasionatele transportului public, cand se vor inghesui sa se plimbe cu Bucur LF pe linia metroului usuratic, care - sa nu uitam - are capacitate mai mica decat V3A. Dar conteaza mai mult imaginea regiei...

Nu inteleg ce rost au aceste mutari de parc. Nu ar fi fost mai simplu ca noile Bucur LF sa fie livrate in continuare la depoul Dudesti, unde e si #401, si sa se trimita CH-PPC si Bucur LF de la depoul Dudesti pe liniile 11, 12 si care vor mai circula pe la Basarab? Si daca se adevereste zvonul cu linia circulara, atunci Dudestiul ar fi excelent pozitionat pentru deservirea ei.
Sa nu uitam ca pana in 2005-2006, liniile 11 si 12 aveau si ture de la Dudesti. Daca atunci se putea, acum de ce nu se poate?

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Repartizarea tramvaielor RATB Dr2005

Dominatrix wrote:
Sa nu uitam ca pana in 2005-2006, liniile 11 si 12 aveau si ture de la Dudesti. Daca atunci se putea, acum de ce nu se poate?

Păi... a ieşit ceva din ecuaţie... cele 21 de Rathgeberuri de atunci (care erau la Dudeşti) s-au dus.

 


Re: Repartizarea tramvaielor RATB Dominatrix

Dr2005 wrote:
Dominatrix wrote:
Sa nu uitam ca pana in 2005-2006, liniile 11 si 12 aveau si ture de la Dudesti. Daca atunci se putea, acum de ce nu se poate?

Păi... a ieşit ceva din ecuaţie... cele 21 de Rathgeberuri de atunci (care erau la Dudeşti) s-au dus.
Cred ca nu m-am exprimat bine. Ideea mea era ca linia 11 (si care vor mai circula pe deasupra sau pe dedesubtul pasajului) poate sa fie deservita partial si de Dudesti cu CH-PPC si Bucur LF, in acest caz nu mai e nevoie de mutari de parc sau imprastierea vagoanelor Bucur LF intre depouri.

Iar Bucur LF nu ar mai intra in 41, ceea ce nu cred ca ar fi o tragedie, mai ales ca oricum are capacitate mai mica decat V3A.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Repartizarea tramvaielor RATB Utilizator anonim

Dupa cum ma asteptam parcul liniei 41 nu a fost afectat de intrarea a 3 CH PPC pe 11, azi toate 22 ture de Alexandria erau la locul lor pe 41 deservite de CH PPCuri, 205 + 282 si 324.

 


Re: Repartizarea tramvaielor RATB Gabi23

Utilizator anonim wrote:
Dupa cum ma asteptam parcul liniei 41 nu a fost afectat de intrarea a 3 CH PPC pe 11, azi toate 22 ture de Alexandria erau la locul lor pe 41 deservite de CH PPCuri, 205 + 282 si 324.

Pai Ch-PPCurile de Alexandria au circulat azi dimineata aproape toate cu unele exceptii:
4020 - revizie periodica
4029 - rezerva in depou, a iesit in traseu la sch2 pe linia 41.
Nu le punem la scoteala pe 131, 4023, 4030 defecte.

 


Re: Repartizarea tramvaielor RATB Dominatrix

Leo wrote:
Mie mi s-ar fi parut mai normal ca liniile sa aibe identitatea lor.
Ex: Pe 41, daca tot poarta numele de "metrou usor" (desi...), sa circule numai tramvaie V3A-CH-PPC.
De ce? Cu ce imbunatesti serviciul de transport prin asemenea uniformizari? Asa s-a intamplat si in 2002 cand a sarit Basescu in sus ca trebuia data o schema aparte vagoanelor de pe 41. Si la ce a folosit? S-ar fi circulat mai prost daca unele tramvaie erau vopsite rosu, altele roz-bonbon, altele verde-fiere, alte galben-căcăniu si altele maroniu-diareic?

Sau daca ar fi circulat amestecat V3A'uri, cupluri tatra, Cupluri Rathgber sau cupluri EP (presupunand ca ar mai fi existat la acel moment)? Faptul ca acest lucru nu s-ar fi putut din motive tehnice (lipsa pantografelor de grafit, fiabilitate redusa a unor tipuri de vagoane etc.) e alta poveste, dar daca nu exista consideratii tehnice de acest gen, nu vad de ce trebuie "individualizate" liniile prin prisma parcului circulant.
ionescu63 wrote:
Abia dupa modernizarea Dep. B.N. cred ca vom avea definitiv numai tramvaie de un tip pe 41 (CH-PPC).
Cred ca acest lucru e foarte putin probabil. Seria CH-PPC s-a incheiat. Urmeaza vagoanele in CA.

 


  • Leo
  • Posted:
  •  

Re: Repartizarea tramvaielor RATB Leo

Dominatrix wrote:
Leo wrote:
Mie mi s-ar fi parut mai normal ca liniile sa aibe identitatea lor.
Ex: Pe 41, daca tot poarta numele de "metrou usor" (desi...), sa circule numai tramvaie V3A-CH-PPC.
De ce? Cu ce imbunatesti serviciul de transport prin asemenea uniformizari? Asa s-a intamplat si in 2002 cand a sarit Basescu in sus ca trebuia data o schema aparte vagoanelor de pe 41. Si la ce a folosit? S-ar fi circulat mai prost daca unele tramvaie erau vopsite rosu, altele roz-bonbon, altele verde-fiere, alte galben-căcăniu si altele maroniu-diareic?

Sau daca ar fi circulat amestecat V3A'uri, cupluri tatra, Cupluri Rathgber sau cupluri EP (presupunand ca ar mai fi existat la acel moment)? Faptul ca acest lucru nu s-ar fi putut din motive tehnice (lipsa pantografelor de grafit, fiabilitate redusa a unor tipuri de vagoane etc.) e alta poveste, dar daca nu exista consideratii tehnice de acest gen, nu vad de ce trebuie "individualizate" liniile prin prisma parcului circulant.
ionescu63 wrote:
Abia dupa modernizarea Dep. B.N. cred ca vom avea definitiv numai tramvaie de un tip pe 41 (CH-PPC).
Cred ca acest lucru e foarte putin probabil. Seria CH-PPC s-a incheiat. Urmeaza vagoanele in CA.


In primul rand eu m-am referit doar la 41, deoarece el are o linie mai aparte de "metrou usor" (cel putin teoretic).
Iar legat de amestecurile de V3A cu Tatra, cu Bucur etc. Mi se pare mai comod pentru calatori sa-si dea seama ce tramvai vine dupa forma acestuia, astfel incat sa nu apara confuzii, mai ales ca la unele tramvaie afisajul merge cam prost.

 


Re: Repartizarea tramvaielor RATB Gabi23

Leo wrote:
Mi se pare mai comod pentru calatori sa-si dea seama ce tramvai vine dupa forma acestuia, astfel incat sa nu apara confuzii, mai ales ca la unele tramvaie afisajul merge cam prost.

Poti sa scrii si "La multi ani 2011" pe afisaj ca lumea tot urca in tramvai pe linia 41 :lol:. "Poporu' s-a invatat ce si cum ca pe linia 41 nu circula altceva sa o ia in alta directie. Am vazut destule cazuri cand vagoanele afisau cazuri concrete: "41 Laromet - Banu Manta", "24 Damaroaia - Banu Manta" sau si mai si afisajul din fata afisand linia 45, lateral 20 si in spate 42 (in primavara aceasta vagonul 273). Si la Alexandria era o perioada sadica cand se defectau afisajele si cum nu aveau hartie in geam, lumea oricum urca in vagon.
Cel mai "tare" e la Piata Presei unde se mai intampla ca lumea sa urce in vagonul liniei 42, ne uitandu-se la afisaj  :lol:.
Vagoanele rosii, au reprezentat ceva deosebit la vremea lor, ca de altfel la fel si "panterele", "papagalii" (Holec & EPC) s.a. Dar in momentul de fata cred ca mai important este sa avem cu ce circula nu neaparat culoarea vagoanelor.

 


  • Leo
  • Posted:
  •  

Re: Repartizarea tramvaielor RATB Leo

Gabi23 wrote:
Leo wrote:
Mi se pare mai comod pentru calatori sa-si dea seama ce tramvai vine dupa forma acestuia, astfel incat sa nu apara confuzii, mai ales ca la unele tramvaie afisajul merge cam prost.

Poti sa scrii si "La multi ani 2011" pe afisaj ca lumea tot urca in tramvai pe linia 41 :lol:. "Poporu' s-a invatat ce si cum ca pe linia 41 nu circula altceva sa o ia in alta directie. Am vazut destule cazuri cand vagoanele afisau cazuri concrete: "41 Laromet - Banu Manta", "24 Damaroaia - Banu Manta" sau si mai si afisajul din fata afisand linia 45, lateral 20 si in spate 42 (in primavara aceasta vagonul 273). Si la Alexandria era o perioada sadica cand se defectau afisajele si cum nu aveau hartie in geam, lumea oricum urca in vagon.
Cel mai "tare" e la Piata Presei unde se mai intampla ca lumea sa urce in vagonul liniei 42, ne uitandu-se la afisaj  :lol:.
Vagoanele rosii, au reprezentat ceva deosebit la vremea lor, ca de altfel la fel si "panterele", "papagalii" (Holec & EPC) s.a. Dar in momentul de fata cred ca mai important este sa avem cu ce circula nu neaparat culoarea vagoanelor.


La 41 m-am refer sa fie vopsite aparte cum erau pana in 2007 (e doar un exemplu) doar dpdv estetic.
La ce ai dat tu in "quote" ma refeream sa nu se combine V3A cu Bucur si cu Tatre (cum e la linia 8) deoarece pot provoca confuzii avand in vedere ca pe acolo circula si 25 (care sunt Tatre si V3A) si 11 (doar V3A). Chiar daca nu esti de acord cu mine vreau sa ma intelegi corect.  :)

 


Re: Repartizarea tramvaielor RATB Gabi23

A sunt de acord, ca de exemplu daca duci Tatre pe linia 21 sau 14 sa zicem se uita lumea crucis  :lol:, cum era de exemplu (desi nu e vorba de tramvaie) cand au aparut IVECOuri pentru linia 117.

Si app de combinat in vara lui 2008 pe linia 25 erau in acelasi timp: Bucur 1, Tatre, V3A-93, V3A-93-PPC, V2A.

 


Go to page:  1  ... 10 11 12 13 14 15 16  ... 153
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Tramvaie STB  • 
Choose destination

Since our 2408 forum members have written 432681 posts in 5384 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use