Topic: Repartizarea tramvaielor
2143 posts, 554807 views
📖 Pagination options
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Repartizarea tramvaielor RATB
Utilizator anonim
Alexandria s-ar putea sa primeasca 4 CH-PPC de la Dudesti saptamana viitoare pentru a le introduce pe linia 11. Sa vedem ce se decide in final.
Alexandria s-ar putea sa primeasca 4 CH-PPC de la Dudesti saptamana viitoare pentru a le introduce pe linia 11. Sa vedem ce se decide in final.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Repartizarea tramvaielor RATB
Utilizator anonim
In schimbul celor 4 Alexandria ar da 4 FAUR deci parcul de la Dudesti ar ramane neschimbat.
Era doar o idee, nu stiu daca o pun in aplicare sau asteapta sa iasa vagoane noi si sa le duca direct la Alexandria.
In schimbul celor 4 Alexandria ar da 4 FAUR deci parcul de la Dudesti ar ramane neschimbat.
Era doar o idee, nu stiu daca o pun in aplicare sau asteapta sa iasa vagoane noi si sa le duca direct la Alexandria.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Repartizarea tramvaielor RATB
Utilizator anonim
Titan preia turele de 23 de la Giurgiu iar Colentina acopera turele de Titan pe care le va scoate din 14.
Colentina pierde astfel mare parte din 46 care se intoarce la Victoria.
Victoria probabil pentru a baga in 46 va scoate 1-2 ture din 20 care vor fi inlocuite de B Noi care va scoate in favoarea Alexandriei 2 ture din 41.
Complicat rau
Titan preia turele de 23 de la Giurgiu iar Colentina acopera turele de Titan pe care le va scoate din 14.
Colentina pierde astfel mare parte din 46 care se intoarce la Victoria.
Victoria probabil pentru a baga in 46 va scoate 1-2 ture din 20 care vor fi inlocuite de B Noi care va scoate in favoarea Alexandriei 2 ture din 41.
Complicat rau
- marian
-
Posted:
-
Re: Repartizarea tramvaielor RATB
marian
Deci sa intelegem ca tot ce vine nou de acum la Alexandria va merge in noua linie 11?
Deci sa intelegem ca tot ce vine nou de acum la Alexandria va merge in noua linie 11?
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Repartizarea tramvaielor RATB
Utilizator anonim
Nu neaparat, vor intra vagoane noi si pe 11, probabil cele cu chopper vor migra catre 11 pe masura ce vin vagoane in CA pentru 41.
Nu neaparat, vor intra vagoane noi si pe 11, probabil cele cu chopper vor migra catre 11 pe masura ce vin vagoane in CA pentru 41.
- marian
-
Posted:
-
Re: Repartizarea tramvaielor RATB
marian
Si daca Dudestiul nu da cele 4 vagoane, crezi ca cei de la RATB nu vor respecta ce a zis Oprescu si nu vor baga CH-PPC din linia 41?Eu am lucrat o vreme la ITB,actualul RATB si imi aduc aminte de planificari facute pe ani de zile care erau schimbate de un politruc cu doua cuvinte.Eu nu-l vad pe actualul director al RATB, spunindu-i lui Oprescu ,ca nu o sa ia tramvaie din alta linie casa-i faca lui pe plac si daca vrea tramvaie noi in Bucuresti sa dea mai multi bani URAC-ului, sau sa faca bine sa dea drumul la licitatia de tramvaie noi.Pacat ca nu se intelege ca singurul fel in care sa faci transportul in comun sa fie atractiv este cel in care oferi confort si punctualitate,nu sa iei tramvaie dintr-o linie sa le muti in alta casa-i faci placere unuia sau altuia.Pina la urma toti platim impozite la fel si asa ca toti trebuie sa beneficiem de aceeleasi conditii,atit cel care sta in Titan cat si cel care sta in Drumul Taberei.Eu recunosc ca stau in DrumulTaberei si poate sint un pic partinitor cu linia 41,dar asta nu se intimpla pt ca merg in fiecare zi cu el [prin natura serviciului pe care il am trebuie sa folosesc masina in fiecare zi]ci pt ca chiar cred ca e cea mai buna linie de tramvai din Bucuresti si daca reusesc sa o distruga si pe asta cu celelalte linii o sa fie floare la ureche.In incheiere vreau sa ma scuzati ca m-am lungit asa mult si am divagat de la subiect.
Si daca Dudestiul nu da cele 4 vagoane, crezi ca cei de la RATB nu vor respecta ce a zis Oprescu si nu vor baga CH-PPC din linia 41?Eu am lucrat o vreme la ITB,actualul RATB si imi aduc aminte de planificari facute pe ani de zile care erau schimbate de un politruc cu doua cuvinte.Eu nu-l vad pe actualul director al RATB, spunindu-i lui Oprescu ,ca nu o sa ia tramvaie din alta linie casa-i faca lui pe plac si daca vrea tramvaie noi in Bucuresti sa dea mai multi bani URAC-ului, sau sa faca bine sa dea drumul la licitatia de tramvaie noi.Pacat ca nu se intelege ca singurul fel in care sa faci transportul in comun sa fie atractiv este cel in care oferi confort si punctualitate,nu sa iei tramvaie dintr-o linie sa le muti in alta casa-i faci placere unuia sau altuia.Pina la urma toti platim impozite la fel si asa ca toti trebuie sa beneficiem de aceeleasi conditii,atit cel care sta in Titan cat si cel care sta in Drumul Taberei.Eu recunosc ca stau in DrumulTaberei si poate sint un pic partinitor cu linia 41,dar asta nu se intimpla pt ca merg in fiecare zi cu el [prin natura serviciului pe care il am trebuie sa folosesc masina in fiecare zi]ci pt ca chiar cred ca e cea mai buna linie de tramvai din Bucuresti si daca reusesc sa o distruga si pe asta cu celelalte linii o sa fie floare la ureche.In incheiere vreau sa ma scuzati ca m-am lungit asa mult si am divagat de la subiect.
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Repartizarea tramvaielor RATB
Dominatrix
Conform devizei transportului public: Cui nu-i convine sa isi ia masina mica! Sau sa mearga pe jos, ca face bine la sanatate.
DanCld wrote:Deci concluzia e ca cea mai buna varianta ar fi in acest caz o linie directa Ghencea - Unirii, asa cum era in 2003. Oare de ce din 2002 cand s-a scos linia 8, cele mai logice trasee de trasee de tramvai pe relatia Trafic Greu - Ghencea au fost unele temporare?Utilizator anonim wrote:
Majoritatea celor care plecau cu 11 din Ghencea coborau la Trafic Greu si luau 32 pana la Unirii...
Foarte de acord. La ora 9 dimineata cand aplic "scurtatura" Liberty - Pieptanari am de mult prea multe ori loc pe scaun, chiar pe alese
lucianho wrote:Si ce daca e flux mare de calatori? 47, cu frecventa asemanatoare cu cea de acum, a fost solo in Ghencea ani de zile.
Poate odata cu ramanerea liniei 47 in zona Ghencea aceasta poate fi suplimentata incat sa aiba timpi de asteptare acceptabili.Zic asta pentru ca cei de la Ratb odata cu linia 11 care a circulat(pana marti) in zona Ghencea vor vedea ca (a existat)exista flux de calatori mare.
Conform devizei transportului public: Cui nu-i convine sa isi ia masina mica! Sau sa mearga pe jos, ca face bine la sanatate.
- Leo
-
Posted:
-
Re: Repartizarea tramvaielor RATB
Leo
O linie Ghencea - Unirii de tramvaie ar fi foarte buna, dar nu prea ai pe unde decat cu ocolorie... Ma rog ea exista in forma de autobuze: 385 , care sunt mereu pline si nu ai loc sa misti un deget.
Aglomeratia de prin 385 se datoreaza si faptului ca RATB e singura solutie de transport, metroul neexistand prin Ghencea si 13 Septembrie.
Dominatrix wrote:DanCld wrote:Deci concluzia e ca cea mai buna varianta ar fi in acest caz o linie directa Ghencea - Unirii, asa cum era in 2003. Oare de ce din 2002 cand s-a scos linia 8, cele mai logice trasee de trasee de tramvai pe relatia Trafic Greu - Ghencea au fost unele temporare?Utilizator anonim wrote:
Majoritatea celor care plecau cu 11 din Ghencea coborau la Trafic Greu si luau 32 pana la Unirii...
Foarte de acord. La ora 9 dimineata cand aplic "scurtatura" Liberty - Pieptanari am de mult prea multe ori loc pe scaun, chiar pe aleselucianho wrote:Si ce daca e flux mare de calatori? 47, cu frecventa asemanatoare cu cea de acum, a fost solo in Ghencea ani de zile.
Poate odata cu ramanerea liniei 47 in zona Ghencea aceasta poate fi suplimentata incat sa aiba timpi de asteptare acceptabili.Zic asta pentru ca cei de la Ratb odata cu linia 11 care a circulat(pana marti) in zona Ghencea vor vedea ca (a existat)exista flux de calatori mare.
Conform devizei transportului public: Cui nu-i convine sa isi ia masina mica! Sau sa mearga pe jos, ca face bine la sanatate.
O linie Ghencea - Unirii de tramvaie ar fi foarte buna, dar nu prea ai pe unde decat cu ocolorie... Ma rog ea exista in forma de autobuze: 385 , care sunt mereu pline si nu ai loc sa misti un deget.
Aglomeratia de prin 385 se datoreaza si faptului ca RATB e singura solutie de transport, metroul neexistand prin Ghencea si 13 Septembrie.
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Repartizarea tramvaielor RATB
Dr2005
Aglomeraţia din 385 se datorează faptului că e unica alternativă... şi face 30 de minute de la Ghencea la Drumul Sării şi încă 20 de acolo până la Trafic Greu. 11 făcea 5 minute. Probabil o să se ajungă la situaţia de acum câţiva ani, când ajungeai mai repede de la Ghencea la Trafic Greu stând 40 de minute la 47 şi făcând 5 minute pe drum decât făcând 50 de minute cu autobuzul.
Aglomeraţia din 385 se datorează faptului că e unica alternativă... şi face 30 de minute de la Ghencea la Drumul Sării şi încă 20 de acolo până la Trafic Greu. 11 făcea 5 minute. Probabil o să se ajungă la situaţia de acum câţiva ani, când ajungeai mai repede de la Ghencea la Trafic Greu stând 40 de minute la 47 şi făcând 5 minute pe drum decât făcând 50 de minute cu autobuzul.
- Lohengrin
-
Posted:
-
Re: Repartizarea tramvaielor RATB
Lohengrin
Destul de probabil, depoul Titan aloca mai putin de 9 ture pentru linia 14. Ceea ce inseamna ca trecerea liniei 23 la Titan va duce la inrautatirea frecventei acesteia. Mergea oricum prea bine si apoi in primavara urmeaza inchiderea tronsonului Liviu Rebreanu.
1) Hmmm, chiar se folosesc toate cele 13/14 V3A-2S-93 pe linia 5 ?
2) Cat este CUP la depoul Bucurestii Noi ? Poate mai trebuie vreo 7 ture pe linia 42
3) Asa e, eu, in calitate de om al muncii si non-gandirii, nici nu-mi trazneste prin cap sa-mi doresc in Bucuresti un transport eficient si civilizat. Ma dau in vant sa merg pe jos de la Sf. Vineri pana la capatul Regina Maria (ajung oricum mai repede decat 117 !), vreau sa dispara linia 25 si sa reapara un 12 in trenulete de 3 vagoane/45 min. Ador sa parcurg tot Bd. Ghencea pe jos de la capatul metroului usor pana la Sebastian, admirandu-mi pe partea stanga viitorul luminos. Pentru un transport mai eco - sau mai emo - propun RATB-ului ca toate liniile de autobuz din Capitala sa fie gestionate dupa modelul stralucit al lui 181: 1 autobuz pe traseu, o cursa pe ora. Calatorii vor avea astfel amintiri de nesters: "draga, mai tii minte pe 14 decembrie 2010, cand am prins noi doi un 311 ?" Iar RATB-ul va putea infiinta astfel nenumarate linii, pana la toate vagaunile ce vor deveni estimp cartiere rezidentiale de lux. Soferii vor avea mai mult timp liber si se vor amuza si ei vazand entuziasmul calatorilor. Pe linia 41 ar trebui zilnic repartizate 200 de tramvaie, turele scurte 1 cursa cu stationare de 3 ore la fiecare capat, cele lungi 2 curse cu numai 2 ore si jumatate, pentru a evita stresul conducatorilor de vehicule.
Destul de probabil, depoul Titan aloca mai putin de 9 ture pentru linia 14. Ceea ce inseamna ca trecerea liniei 23 la Titan va duce la inrautatirea frecventei acesteia. Mergea oricum prea bine si apoi in primavara urmeaza inchiderea tronsonului Liviu Rebreanu.
1) Hmmm, chiar se folosesc toate cele 13/14 V3A-2S-93 pe linia 5 ?
2) Cat este CUP la depoul Bucurestii Noi ? Poate mai trebuie vreo 7 ture pe linia 42
3) Asa e, eu, in calitate de om al muncii si non-gandirii, nici nu-mi trazneste prin cap sa-mi doresc in Bucuresti un transport eficient si civilizat. Ma dau in vant sa merg pe jos de la Sf. Vineri pana la capatul Regina Maria (ajung oricum mai repede decat 117 !), vreau sa dispara linia 25 si sa reapara un 12 in trenulete de 3 vagoane/45 min. Ador sa parcurg tot Bd. Ghencea pe jos de la capatul metroului usor pana la Sebastian, admirandu-mi pe partea stanga viitorul luminos. Pentru un transport mai eco - sau mai emo - propun RATB-ului ca toate liniile de autobuz din Capitala sa fie gestionate dupa modelul stralucit al lui 181: 1 autobuz pe traseu, o cursa pe ora. Calatorii vor avea astfel amintiri de nesters: "draga, mai tii minte pe 14 decembrie 2010, cand am prins noi doi un 311 ?" Iar RATB-ul va putea infiinta astfel nenumarate linii, pana la toate vagaunile ce vor deveni estimp cartiere rezidentiale de lux. Soferii vor avea mai mult timp liber si se vor amuza si ei vazand entuziasmul calatorilor. Pe linia 41 ar trebui zilnic repartizate 200 de tramvaie, turele scurte 1 cursa cu stationare de 3 ore la fiecare capat, cele lungi 2 curse cu numai 2 ore si jumatate, pentru a evita stresul conducatorilor de vehicule.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Repartizarea tramvaielor RATB
Utilizator anonim
Incepand de maine linia 11 este deservita de Depoul Alexandria si cu vagoane CH PPC, in numar de 3 bucati vor fi turele 1,4 si 6.
De asemenea vagoanele Bucur LF 402-405 cat si cele 2 CA PPC ajung oficial la Depoul Alexandria si vor inlocui CH PPCurile ce vor fi mutate de pe linia 41 pe linia 11.
Turele din 41 nu se modifica, raman tot 22 Alexandria si 19 Bucurestii Noi, proportia pastrandu-se si la micsorarile de parc din zile de weekend/sarbatoare.
Incepand de maine linia 11 este deservita de Depoul Alexandria si cu vagoane CH PPC, in numar de 3 bucati vor fi turele 1,4 si 6.
De asemenea vagoanele Bucur LF 402-405 cat si cele 2 CA PPC ajung oficial la Depoul Alexandria si vor inlocui CH PPCurile ce vor fi mutate de pe linia 41 pe linia 11.
Turele din 41 nu se modifica, raman tot 22 Alexandria si 19 Bucurestii Noi, proportia pastrandu-se si la micsorarile de parc din zile de weekend/sarbatoare.
- marian
-
Posted:
-
Re: Repartizarea tramvaielor RATB
marian
Cum spuneam au luat vagoane CH-PPC din 41,acum sint curios ce or sa puna in schimb,ai idee Marian? Au mai pus pantografe cu patina de grafit la alt vagon in afara de 282?Dupa cate stiu nici Bucuresti noi nu stau prea bine cu vagoanele, asa ca nu pot sa suplineasca vag.pe care le scoate Alexandria.
Cum spuneam au luat vagoane CH-PPC din 41,acum sint curios ce or sa puna in schimb,ai idee Marian? Au mai pus pantografe cu patina de grafit la alt vagon in afara de 282?Dupa cate stiu nici Bucuresti noi nu stau prea bine cu vagoanele, asa ca nu pot sa suplineasca vag.pe care le scoate Alexandria.
- ionescu63
-
Posted:
-
Re: Repartizarea tramvaielor RATB
ionescu63
Probabil ca s-au luat din rezerva pe care o are D.Alexandria (inclusiv tramvaiul pentru 32). Asta pana sunt gata cele 2 CA-uri si cele 4 Bucur LF.
Probabil ca s-au luat din rezerva pe care o are D.Alexandria (inclusiv tramvaiul pentru 32). Asta pana sunt gata cele 2 CA-uri si cele 4 Bucur LF.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Repartizarea tramvaielor RATB
Utilizator anonim
Alexandria se va chinui cu ce are, va fi grabita reparatia tamponatelor 131, 4023, 4030. Vin si clasicele 280 si 285 iar Alexandria mai are un pantograf nou pe care urmeaza sa il puna pe un FAUR. Oricum se asteapta si primirea vagoanelor 204 si 076 care vor intra obligatoriu pe 41 si vor circula numai acolo cum se intampla si cu 205.
Alexandria se va chinui cu ce are, va fi grabita reparatia tamponatelor 131, 4023, 4030. Vin si clasicele 280 si 285 iar Alexandria mai are un pantograf nou pe care urmeaza sa il puna pe un FAUR. Oricum se asteapta si primirea vagoanelor 204 si 076 care vor intra obligatoriu pe 41 si vor circula numai acolo cum se intampla si cu 205.
📖 Pagination options