Topic: Defecte, imobilizări și reparații ale autobuzelor
4851 posts, 1375944 views
📖 Pagination options
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Defecte, imobilizări și reparații ale autobuzelor
Gabi23
De la Depoul Berceni a revenit 4800, care a avut probleme la cutia de viteze și a lipsit o perioadă. A fost reparat la Autobaza Titan.
De asemenea a revenit foarte repede 4742 zilele trecute primind noua lunetă.
De la Depoul Berceni a revenit 4800, care a avut probleme la cutia de viteze și a lipsit o perioadă. A fost reparat la Autobaza Titan.
De asemenea a revenit foarte repede 4742 zilele trecute primind noua lunetă.
- ANTENA
-
Posted:
-
Re: Defecte, imobilizări și reparații ale autobuzelor
ANTENA
6472 în drum spre service Otokar
Probabil ca i-a picat cutia de viteze
6472 în drum spre service Otokar
Probabil ca i-a picat cutia de viteze
IMG_5346.jpeg (1.88 MB; downloaded 1879 times)
- CipCip
-
Posted:
-
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Defecte, imobilizări și reparații ale autobuzelor
Gabi23
Șanse infime să circule, fiind imobilizat de aproape 10 ani.
Șanse infime să circule, fiind imobilizat de aproape 10 ani.
- idk_vlad
-
Posted:
-
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Defecte, imobilizări și reparații ale autobuzelor
Gabi23
Multiple defecte cutie de viteze, motor și altele.
Multiple defecte cutie de viteze, motor și altele.
- Nenea_titi
-
Posted:
-
Re: Defecte, imobilizări și reparații ale autobuzelor
Nenea_titi
10 ani? 6229 nu e fabricat în 2010 sau de genul? Câți km are ? Mă surprinde pentru că este din ultima serie venită. Ca un calcul sumar, stă la gard din 2013, o mașină din ~2010. Nouă la acel moment. Nu cred că are peste 150.000 . Nu se sesizează nimeni? Nu a păsat nimănui? Nu a deranjat pe nimeni? L-au dus cu tractorul la gard, probabil l-au folosit ca donator pentru alte mașini. Ciudat.
Văd că acum a picat cutia la un Otokar. Probabil are vreo 300000, sau mai bine, oricum cutia este ZF deci o repară Faur. La otokar în service. Sau poate îi schimbă ceva senzori. Vedem.
10 ani? 6229 nu e fabricat în 2010 sau de genul? Câți km are ? Mă surprinde pentru că este din ultima serie venită. Ca un calcul sumar, stă la gard din 2013, o mașină din ~2010. Nouă la acel moment. Nu cred că are peste 150.000 . Nu se sesizează nimeni? Nu a păsat nimănui? Nu a deranjat pe nimeni? L-au dus cu tractorul la gard, probabil l-au folosit ca donator pentru alte mașini. Ciudat.
Văd că acum a picat cutia la un Otokar. Probabil are vreo 300000, sau mai bine, oricum cutia este ZF deci o repară Faur. La otokar în service. Sau poate îi schimbă ceva senzori. Vedem.
- idk_vlad
-
Posted:
-
Re: Defecte, imobilizări și reparații ale autobuzelor
idk_vlad
6229 este fabricat în 2009, deci în 2013 ar fi avut doar 4 ani. La asta mă gândeam și eu, în 2013 n-ar fi avut garanție?
6229 este fabricat în 2009, deci în 2013 ar fi avut doar 4 ani. La asta mă gândeam și eu, în 2013 n-ar fi avut garanție?
- joker
-
Posted:
-
Re: Defecte, imobilizări și reparații ale autobuzelor
joker
6229 a fost retras in perioada mai-noiembrie 2016,are itp expirat din 27.11.2016
6229 a fost retras in perioada mai-noiembrie 2016,are itp expirat din 27.11.2016
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Defecte, imobilizări și reparații ale autobuzelor
Gabi23
Întradevăr este corectă informația @joker, mulțumesc. Dar și prin 2014 a avut o perioadă lungă de imobilizare, a revenit și apoi l-au făcut să nu mai circule.
Întradevăr este corectă informația @joker, mulțumesc. Dar și prin 2014 a avut o perioadă lungă de imobilizare, a revenit și apoi l-au făcut să nu mai circule.
6229 - 139 - 21.09.2016.JPG (386 KB; downloaded 1566 times)
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Defecte, imobilizări și reparații ale autobuzelor
shoppy
Singurul criteriu de performanta la STB este "sa iasa x masini pe poarta garajului" si atat, modelul nu conteaza, nu sa iasa cele mai moderne, sau mai putin poluante, sau mai eficiente, sau cu AC, sau 100% functionale, sau sa nu stea prea mult la gard. Cat timp criteriul se indeplineste atunci nu este nici o problema deci nu se sesizeaza nimeni deci nu se sanctioneaza nimeni.
Singurul criteriu de performanta la STB este "sa iasa x masini pe poarta garajului" si atat, modelul nu conteaza, nu sa iasa cele mai moderne, sau mai putin poluante, sau mai eficiente, sau cu AC, sau 100% functionale, sau sa nu stea prea mult la gard. Cat timp criteriul se indeplineste atunci nu este nici o problema deci nu se sesizeaza nimeni deci nu se sanctioneaza nimeni.
- Calaretul
-
Posted:
-
Re: Defecte, imobilizări și reparații ale autobuzelor
Calaretul
La ultimul ITP efectuat pe 27.05.2016 , inregistra doar 360.270km la bord. In practica , 6229 nu are mai mult de 380.000km reali in bord. Dar mai mult ca sigur nu mai exista nimic pe aceasta masina , doar caroseria.
La ultimul ITP efectuat pe 27.05.2016 , inregistra doar 360.270km la bord. In practica , 6229 nu are mai mult de 380.000km reali in bord. Dar mai mult ca sigur nu mai exista nimic pe aceasta masina , doar caroseria.
Screenshot_20231231_080258_Yahoo Mail.jpg (359.56 KB; downloaded 1953 times)
- Nenea_titi
-
Posted:
-
Re: Defecte, imobilizări și reparații ale autobuzelor
Nenea_titi
Deci stă la gard din 2016 efectiv. A mai circulat ceva. Totuși, nu e ok. Deși de regulă 10 ani e cam limita de utilizare în siguranță a unui autobuz (excepție România), este una din cele mai noi mașini și se pare că a avut destule probleme. Probabil , din cauza că nu mai era in garanție, l-au abandonat.Râdem noi de otokar, dar uite că și astea au avut destule neplăceri. Pe de altă parte, și otokar aveau aceeași soartă dacă nu aveau 8 ani de garanție. Totuși multe din ele (e3 dar și e4) au km prea puțini raportat la vârstă.
O spun sincer, pe călătorul de rând nu-l interesează ce mașină este la gard . Îl interesează să aibă cu ce merge la destinație. Nu în ultimul rând, să meargă în condiții bune, nu cu transportor de gunoi. În acest caz să nu ne mire că lumea merge cu mașina.
Deci stă la gard din 2016 efectiv. A mai circulat ceva. Totuși, nu e ok. Deși de regulă 10 ani e cam limita de utilizare în siguranță a unui autobuz (excepție România), este una din cele mai noi mașini și se pare că a avut destule probleme. Probabil , din cauza că nu mai era in garanție, l-au abandonat.Râdem noi de otokar, dar uite că și astea au avut destule neplăceri. Pe de altă parte, și otokar aveau aceeași soartă dacă nu aveau 8 ani de garanție. Totuși multe din ele (e3 dar și e4) au km prea puțini raportat la vârstă.
O spun sincer, pe călătorul de rând nu-l interesează ce mașină este la gard . Îl interesează să aibă cu ce merge la destinație. Nu în ultimul rând, să meargă în condiții bune, nu cu transportor de gunoi. În acest caz să nu ne mire că lumea merge cu mașina.
- joker
-
Posted:
-
Re: Defecte, imobilizări și reparații ale autobuzelor
joker
Tin sa te contrazic aici putin. La sfarsitul lui mai a.c cei de la STB au dat "o lege" prin care pe weekend nu aveau voie sa scoata masini Euro 3 care la inceput s-a respectat dar "a picat" acum iarna din cauza multor Otokare ce nu au caldura(motorul nu e suficient de cald/nu pleaca webasto)
shoppy wrote here:
Singurul criteriu de performanta la STB este "sa iasa x masini pe poarta garajului" si atat, modelul nu conteaza, nu sa iasa cele mai moderne, sau mai putin poluante, sau mai eficiente, sau cu AC, sau 100% functionale, sau sa nu stea prea mult la gard. Cat timp criteriul se indeplineste atunci nu este nici o problema deci nu se sesizeaza nimeni deci nu se sanctioneaza nimeni.
Tin sa te contrazic aici putin. La sfarsitul lui mai a.c cei de la STB au dat "o lege" prin care pe weekend nu aveau voie sa scoata masini Euro 3 care la inceput s-a respectat dar "a picat" acum iarna din cauza multor Otokare ce nu au caldura(motorul nu e suficient de cald/nu pleaca webasto)
📖 Pagination options