Topic: Mentenanţa autobuzelor
3921 posts, 757067 views
📖 Pagination options
-
- Author: V2A
- Membru Silver
- Posted:
-
-
- Author: Gabi23
- Site Admin
- Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor
Gabi23
4659 va lipsi o perioadă, fiind avariat în urma unui accident la Darvari.
4659 va lipsi o perioadă, fiind avariat în urma unui accident la Darvari.
-
- Author: Albert
- Membru Silver
- Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor
Albert
De la Vitalie Cojocari: https://www.facebook.com/854389532/posts ... 3854533/
Vedem in ce stare a ajuns autobaza Ferentari (in video-ul MP4 atașat), cu peste 80 de autobuze imobilizate. Și asta din cauza șefului de autobaza care nu are experiență si a șefului de atelier care anterior a pus pe butuci autobaza Titan.
Pe lângă asta, vedem și câteva autobuze de la Titan: 4247, 4568, 4828, etc. Astea sunt mașini care nu au mai văzut traseu din 2014-2015, cu excepția lui 4828 care a mai avut scăpări (acum văd ca iar e descompletat). Mașinile astea au ajuns in starea asta tot din cauza șefului de atelier care in prezent e la Ferentari.
De la Vitalie Cojocari: https://www.facebook.com/854389532/posts ... 3854533/
Vedem in ce stare a ajuns autobaza Ferentari (in video-ul MP4 atașat), cu peste 80 de autobuze imobilizate. Și asta din cauza șefului de autobaza care nu are experiență si a șefului de atelier care anterior a pus pe butuci autobaza Titan.
Pe lângă asta, vedem și câteva autobuze de la Titan: 4247, 4568, 4828, etc. Astea sunt mașini care nu au mai văzut traseu din 2014-2015, cu excepția lui 4828 care a mai avut scăpări (acum văd ca iar e descompletat). Mașinile astea au ajuns in starea asta tot din cauza șefului de atelier care in prezent e la Ferentari.
Snapsave_479556280408702_360p.mp4
Snapsave_479556280408702_360p.mp4 (8.01 MB; downloaded 54 times)
9950DA72-023E-49B4-9072-C266D7E9EF35.jpeg (730.75 KB; downloaded 1101 times)
66556F22-05B4-466B-8B00-88277FF7839E.jpeg (610.19 KB; downloaded 1101 times)
55F359C7-171A-4463-9717-75AE66F27FA4.jpeg (713.78 KB; downloaded 1101 times)
C073D319-CE32-4F7C-9164-D89E2373EF47.jpeg (553.39 KB; downloaded 1101 times)
4085ADD9-26D6-4455-91BA-5B3633BC1D25.jpeg (624.17 KB; downloaded 1101 times)
960B2EAE-EF10-4250-B511-5F4F315E5F40.jpeg (360.22 KB; downloaded 1101 times)
781AFABE-29E7-4344-B75D-325D29F68221.jpeg (590.63 KB; downloaded 1101 times)
A149BA45-7F9F-494B-8EBA-090D8BEA3F07.jpeg (476.15 KB; downloaded 1101 times)
74EC2E03-5CCA-4D5A-9FA3-1C7348A6F240.jpeg (427.19 KB; downloaded 1101 times)
- Author: dany
- Membru Silver
- Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor
dany
Nu inteleg de ce nu sunt facute din 2-3 autobuze unul, spre exemplu 4828 de la Titan poate fi reactivat cu piesele de pe 4661 de la Militari, autobuz ce oricum nu mai are cum sa revina la traseu. Asa macar mai reactivau din cele trase pe dreapta macar 25% daca nu mai mult
Nu inteleg de ce nu sunt facute din 2-3 autobuze unul, spre exemplu 4828 de la Titan poate fi reactivat cu piesele de pe 4661 de la Militari, autobuz ce oricum nu mai are cum sa revina la traseu. Asa macar mai reactivau din cele trase pe dreapta macar 25% daca nu mai mult
-
- Author: ADK
- Membru Bronze
- Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor
ADK
Pentru că nu există interes. Dacă se dorea, se selectau cele mai puține autobuze ajunse descompletate (preferabil E4), se completau cu piese de la celelalte autobuze descompletate cu defecte mai grave sau cu norma de casare îndeplinită, urmând apoi o revizie și un scurt rodaj prin garaj și dacă nu există probleme, să se încheie RCA și să se facă ITP (că sigur sunt expirate) urmând apoi un alt rodaj mai lung înafara garajului și dacă nu există nici aici probleme, de ziua următoare pe traseu. Măcar erau niște autobuze de rezervă dacă nu chiar în completarea turelor lipsă...
Dar ușor de zis, mai greu de făcut. S-ar putea toate autobuzele să fie cu aceeași piesă lipsă care nu există nici în magaziile autobazelor (sau sunt rezervate celor care mai circulă), și cum dl. Criț văd că nu mai vrea nici Mercedes Citaro (în special E3) pe traseu, astfel că achiziționarea de piese pentru Mercedes s-ar putea să nu mai fie aprobate (decât consumabilele).
Pentru că nu există interes. Dacă se dorea, se selectau cele mai puține autobuze ajunse descompletate (preferabil E4), se completau cu piese de la celelalte autobuze descompletate cu defecte mai grave sau cu norma de casare îndeplinită, urmând apoi o revizie și un scurt rodaj prin garaj și dacă nu există probleme, să se încheie RCA și să se facă ITP (că sigur sunt expirate) urmând apoi un alt rodaj mai lung înafara garajului și dacă nu există nici aici probleme, de ziua următoare pe traseu. Măcar erau niște autobuze de rezervă dacă nu chiar în completarea turelor lipsă...
Dar ușor de zis, mai greu de făcut. S-ar putea toate autobuzele să fie cu aceeași piesă lipsă care nu există nici în magaziile autobazelor (sau sunt rezervate celor care mai circulă), și cum dl. Criț văd că nu mai vrea nici Mercedes Citaro (în special E3) pe traseu, astfel că achiziționarea de piese pentru Mercedes s-ar putea să nu mai fie aprobate (decât consumabilele).
- Author: gexge
- Membru Bronze
- Posted:
-
-
- Author: Albert
- Membru Silver
- Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor
Albert
-
- Author: ADK
- Membru Bronze
- Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor
ADK
M-am uitat mai atent la filmulețul făcut în Ferentari dar și la live, și nu știu de ce cei de acolo au ales ca autobuzele imobilizate să aibă trase benzi similare cu cele care se pun de poliția criminalistică. Ce văd la Ferentari și din câte știu, este primul garaj cu cele mai multe autobuze trase pe dreapta, ceea ce este o rușine când acum ani buni era printre cele mai exemplare. Nu știu de ce nu au trimis în parcul rece de la Berceni (dacă o mai fi loc) autobuzele rămase suplimentare odată cu venirea Otokar-urilor în 2018-19 (măcar după ce se elibera de vechile epave, n-aș zice așa dar așa au ajuns), la fel cum au făcut și cu DAF-urile când au venit ultimele E4-uri în anul 2009.
Ce văd și-n fotografii dar din alte autobaze (Titan e sigur, nu știu dacă și aici, cred că tot acolo dar cu fața spre depou, însă nu știam de blocurile alea noi), dar e stilul clasic de când exista ITB, mașinile ajunse pe dreapta arătau ca în ultimul hal. Văd că în fotografia respectivă stopul lipsă a ajuns pe post de coș de gunoi, iar în alta deși geamurile de la ultima ușă sunt sparte, s-au asigurat că există totuși sârmă pe post de sigiliu, că fără ea oricum nu poate intra nimeni. Sunt furate multe, ceea ce este o mare rușine din partea PMB dar în special a STB. Nici nu știu cât au de gând să fie reparate măcar E4-urile dar și E3-urile (cele care se mai merită, restul se știe) și dacă nu le mai vor ei (retoric vorbind, se vede că nu le mai vor), măcar să fie vândute celor interesați din țară la un preț cât mai accesibil (să nu zic chiar donație, deși PMB văd că și-a permis să înmatriculeze preferențial peste 500 de autobuze și la peste 1000 să strice alți bani cu autocolantele alea inutile cu ”Primăria Capitalei”, așa că ce mai sunt 10 autobuze reparate cu piese de la altele). Oricum și cu ele în garaj tot aceeași situație este, dar așa e mai profitabil pentru toți, spre exemplu la Tg. Jiu ar fi superbe că Translocul ar ține de ele mult și bine dacă nu se defectează vreunul cu ceva grav.
M-am uitat mai atent la filmulețul făcut în Ferentari dar și la live, și nu știu de ce cei de acolo au ales ca autobuzele imobilizate să aibă trase benzi similare cu cele care se pun de poliția criminalistică. Ce văd la Ferentari și din câte știu, este primul garaj cu cele mai multe autobuze trase pe dreapta, ceea ce este o rușine când acum ani buni era printre cele mai exemplare. Nu știu de ce nu au trimis în parcul rece de la Berceni (dacă o mai fi loc) autobuzele rămase suplimentare odată cu venirea Otokar-urilor în 2018-19 (măcar după ce se elibera de vechile epave, n-aș zice așa dar așa au ajuns), la fel cum au făcut și cu DAF-urile când au venit ultimele E4-uri în anul 2009.
Ce văd și-n fotografii dar din alte autobaze (Titan e sigur, nu știu dacă și aici, cred că tot acolo dar cu fața spre depou, însă nu știam de blocurile alea noi), dar e stilul clasic de când exista ITB, mașinile ajunse pe dreapta arătau ca în ultimul hal. Văd că în fotografia respectivă stopul lipsă a ajuns pe post de coș de gunoi, iar în alta deși geamurile de la ultima ușă sunt sparte, s-au asigurat că există totuși sârmă pe post de sigiliu, că fără ea oricum nu poate intra nimeni. Sunt furate multe, ceea ce este o mare rușine din partea PMB dar în special a STB. Nici nu știu cât au de gând să fie reparate măcar E4-urile dar și E3-urile (cele care se mai merită, restul se știe) și dacă nu le mai vor ei (retoric vorbind, se vede că nu le mai vor), măcar să fie vândute celor interesați din țară la un preț cât mai accesibil (să nu zic chiar donație, deși PMB văd că și-a permis să înmatriculeze preferențial peste 500 de autobuze și la peste 1000 să strice alți bani cu autocolantele alea inutile cu ”Primăria Capitalei”, așa că ce mai sunt 10 autobuze reparate cu piese de la altele). Oricum și cu ele în garaj tot aceeași situație este, dar așa e mai profitabil pentru toți, spre exemplu la Tg. Jiu ar fi superbe că Translocul ar ține de ele mult și bine dacă nu se defectează vreunul cu ceva grav.
-
- Author: cris_m
- Moderator forum
- Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor
cris_m
Decaderea parcului unor unitati de exploatare este strict din vina unor sefi care au fost mutati intre ele pentru a distruge in cat mai multe locuri... Nu dau nume, majoritatea cred ca stiti la cine ma refer.
Decaderea parcului unor unitati de exploatare este strict din vina unor sefi care au fost mutati intre ele pentru a distruge in cat mai multe locuri... Nu dau nume, majoritatea cred ca stiti la cine ma refer.
-
- Author: shoppy
- Membru Silver
- Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor
shoppy
Pai daca autobaza are ordin sa scoata la traseu x masini zilnic atunci ce mai conteaza cate are in curte de ninge si ploua in ele pe post de tomberoane de gunoi?
Sefii locali sunt doar partial vinovati, daca ar veni conducerea de sus sa vada ce se intampla in curte alta ar fi treaba, dar nu vine, ori nu ii pasa ori se multumeste cu partea de spaga din furturile de motorina, cumpararea de piese noi noi sau de masini noi.
Ar trebui sa se scandeze pentru toti ca pe stadionul de fotbal cand ia unu rosu: "Iesi afara / ***** ordinara!!!"
Pai daca autobaza are ordin sa scoata la traseu x masini zilnic atunci ce mai conteaza cate are in curte de ninge si ploua in ele pe post de tomberoane de gunoi?
Sefii locali sunt doar partial vinovati, daca ar veni conducerea de sus sa vada ce se intampla in curte alta ar fi treaba, dar nu vine, ori nu ii pasa ori se multumeste cu partea de spaga din furturile de motorina, cumpararea de piese noi noi sau de masini noi.
Ar trebui sa se scandeze pentru toti ca pe stadionul de fotbal cand ia unu rosu: "Iesi afara / ***** ordinara!!!"
-
- Author: ADK
- Membru Bronze
- Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor
ADK
Încet-încet dacă nu se face nimic, Ferentari va ajunge din autobază în parc rece, nu o să ai la ce să mai vii acolo ca conducător auto că nu o să ai ce să mai conduci. Doar Otokar și ceva Citaro o mai țin activă, în rest autobaza e transformată pe jumătate în parc rece. Fiecare garaj are măcar câteva autobuze aparent casabile trase pe dreapta, chiar și Obregia are și se vede și lângă Saviemul scos afară un E3 vai de mama lui, dar Ferentari a depășit recordul cred că pentru prima dată de când există garajul...
Autobuzele sunt într-adevăr vechi, dar încă decente, poate pentru București E3-urile nu mai sunt. Dar să se repare măcar cele recuperabile, că oricum sunt sigur că unele E3-uri nu vor mai circula niciodată și este de înțeles, au deja niște ani și suficientă uzură care pentru un trafic ca Bucureștiul casarea este îndeplinită la primele încă din 2015 (parcă 9 ani era), dar cu toate astea unele o duc mai mult dacă și situația o permite (atât ca întreținere cât și ca exploatare). Acum să se mai bucure și alții de ele...
Încet-încet dacă nu se face nimic, Ferentari va ajunge din autobază în parc rece, nu o să ai la ce să mai vii acolo ca conducător auto că nu o să ai ce să mai conduci. Doar Otokar și ceva Citaro o mai țin activă, în rest autobaza e transformată pe jumătate în parc rece. Fiecare garaj are măcar câteva autobuze aparent casabile trase pe dreapta, chiar și Obregia are și se vede și lângă Saviemul scos afară un E3 vai de mama lui, dar Ferentari a depășit recordul cred că pentru prima dată de când există garajul...
Autobuzele sunt într-adevăr vechi, dar încă decente, poate pentru București E3-urile nu mai sunt. Dar să se repare măcar cele recuperabile, că oricum sunt sigur că unele E3-uri nu vor mai circula niciodată și este de înțeles, au deja niște ani și suficientă uzură care pentru un trafic ca Bucureștiul casarea este îndeplinită la primele încă din 2015 (parcă 9 ani era), dar cu toate astea unele o duc mai mult dacă și situația o permite (atât ca întreținere cât și ca exploatare). Acum să se mai bucure și alții de ele...
-
- Author: Albert
- Membru Silver
- Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor
Albert
Se remarcă la o primă vedere in video: 4109, 4266, 4347, 4389, 4405, 4448, 4815, 6230, 6239, 6248, 6251.
Se remarcă la o primă vedere in video: 4109, 4266, 4347, 4389, 4405, 4448, 4815, 6230, 6239, 6248, 6251.
- Author: dany
- Membru Silver
- Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor
dany
Ce e dureros e ca nu se vrea sa se repare acele masini, multe dintre ele avand 2-300000 km in bord. Nu vreau sa fac o remarca partinitoare, insa cele de la Titan au fost trase pe dreapta din lipsa de piese tot in mandatul actualului director general si anume cel inceput in 2010.
Ce e dureros e ca nu se vrea sa se repare acele masini, multe dintre ele avand 2-300000 km in bord. Nu vreau sa fac o remarca partinitoare, insa cele de la Titan au fost trase pe dreapta din lipsa de piese tot in mandatul actualului director general si anume cel inceput in 2010.
-
- Author: Andrei98
- Membru Bronze
- Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor
Andrei98
Pai el le-a abandonat, urmasii lui au continuat traditia si acum s-a intors tot Crit ca sa le caseze probabil neinlocuindu-le cu nimic, cun a mai facut.
Pai el le-a abandonat, urmasii lui au continuat traditia si acum s-a intors tot Crit ca sa le caseze probabil neinlocuindu-le cu nimic, cun a mai facut.
📖 Pagination options