Topic: Defecte, imobilizări și reparații ale autobuzelor
4815 posts, 1321099 views
📖 Pagination options
- barbuandrei
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor
barbuandrei
Nu au umblat turcii, au umblat cei ce se ocupa de sistemul de urmarire prin GPS, schimband cartelele SIM la toate autobuzele Otokar.
Nu au umblat turcii, au umblat cei ce se ocupa de sistemul de urmarire prin GPS, schimband cartelele SIM la toate autobuzele Otokar.
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor
cris_m
Aplicatia InfoTB de asta se afla in "mentenanta", se schimba operatorul de telefonie mobila, de la Vodafone la Digi.
Aplicatia InfoTB de asta se afla in "mentenanta", se schimba operatorul de telefonie mobila, de la Vodafone la Digi.
- Calaretul
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor
Calaretul
6823 s-a defectat astazi de dimineata in jurul orei 6 pe traseul de acces catre Faur. Si acum este tot acolo , pe banda 2 pe avarii...dupa cel putin 7 ore...
6823 s-a defectat astazi de dimineata in jurul orei 6 pe traseul de acces catre Faur. Si acum este tot acolo , pe banda 2 pe avarii...dupa cel putin 7 ore...
- barbuandrei
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor
barbuandrei
Si 7076 s-a defectat pe Bd. Timisoara in timp ce se afla pe acces. A stat oprit cel putin doua ore in aceasta dimineata.
Si 7076 s-a defectat pe Bd. Timisoara in timp ce se afla pe acces. A stat oprit cel putin doua ore in aceasta dimineata.
- Gabi23
-
Posted:
-
- Axel
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor
Axel
A revenit in circulatie E4-ul #6284 care nu a mai circulat din vara anului trecut .... de atunci si pana acum a mai iesit ocazional noaptea pe N123&N125 avand mai multe probleme tehnice.... sa speram ca acum a fost pusa la punct... Astazi circula pe linia 381!
A revenit in circulatie E4-ul #6284 care nu a mai circulat din vara anului trecut .... de atunci si pana acum a mai iesit ocazional noaptea pe N123&N125 avand mai multe probleme tehnice.... sa speram ca acum a fost pusa la punct... Astazi circula pe linia 381!
- V2A
-
Posted:
-
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor
Gabi23
4659 va lipsi o perioadă, fiind avariat în urma unui accident la Darvari.
4659 va lipsi o perioadă, fiind avariat în urma unui accident la Darvari.
- Albert
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor
Albert
De la Vitalie Cojocari: https://www.facebook.com/854389532/posts ... 3854533/
Vedem in ce stare a ajuns autobaza Ferentari (in video-ul MP4 atașat), cu peste 80 de autobuze imobilizate. Și asta din cauza șefului de autobaza care nu are experiență si a șefului de atelier care anterior a pus pe butuci autobaza Titan.
Pe lângă asta, vedem și câteva autobuze de la Titan: 4247, 4568, 4828, etc. Astea sunt mașini care nu au mai văzut traseu din 2014-2015, cu excepția lui 4828 care a mai avut scăpări (acum văd ca iar e descompletat). Mașinile astea au ajuns in starea asta tot din cauza șefului de atelier care in prezent e la Ferentari.
De la Vitalie Cojocari: https://www.facebook.com/854389532/posts ... 3854533/
Vedem in ce stare a ajuns autobaza Ferentari (in video-ul MP4 atașat), cu peste 80 de autobuze imobilizate. Și asta din cauza șefului de autobaza care nu are experiență si a șefului de atelier care anterior a pus pe butuci autobaza Titan.
Pe lângă asta, vedem și câteva autobuze de la Titan: 4247, 4568, 4828, etc. Astea sunt mașini care nu au mai văzut traseu din 2014-2015, cu excepția lui 4828 care a mai avut scăpări (acum văd ca iar e descompletat). Mașinile astea au ajuns in starea asta tot din cauza șefului de atelier care in prezent e la Ferentari.
Snapsave_479556280408702_360p.mp4 (8.01 MB; downloaded 938 times)
9950DA72-023E-49B4-9072-C266D7E9EF35.jpeg (730.75 KB; downloaded 3129 times)
66556F22-05B4-466B-8B00-88277FF7839E.jpeg (610.19 KB; downloaded 3154 times)
55F359C7-171A-4463-9717-75AE66F27FA4.jpeg (713.78 KB; downloaded 3129 times)
C073D319-CE32-4F7C-9164-D89E2373EF47.jpeg (553.39 KB; downloaded 3129 times)
4085ADD9-26D6-4455-91BA-5B3633BC1D25.jpeg (624.17 KB; downloaded 3129 times)
960B2EAE-EF10-4250-B511-5F4F315E5F40.jpeg (360.22 KB; downloaded 3129 times)
781AFABE-29E7-4344-B75D-325D29F68221.jpeg (590.63 KB; downloaded 3129 times)
A149BA45-7F9F-494B-8EBA-090D8BEA3F07.jpeg (476.15 KB; downloaded 3129 times)
74EC2E03-5CCA-4D5A-9FA3-1C7348A6F240.jpeg (427.19 KB; downloaded 3129 times)
- dany
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor
dany
Nu inteleg de ce nu sunt facute din 2-3 autobuze unul, spre exemplu 4828 de la Titan poate fi reactivat cu piesele de pe 4661 de la Militari, autobuz ce oricum nu mai are cum sa revina la traseu. Asa macar mai reactivau din cele trase pe dreapta macar 25% daca nu mai mult
Nu inteleg de ce nu sunt facute din 2-3 autobuze unul, spre exemplu 4828 de la Titan poate fi reactivat cu piesele de pe 4661 de la Militari, autobuz ce oricum nu mai are cum sa revina la traseu. Asa macar mai reactivau din cele trase pe dreapta macar 25% daca nu mai mult
- ADK
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor
ADK
Pentru că nu există interes. Dacă se dorea, se selectau cele mai puține autobuze ajunse descompletate (preferabil E4), se completau cu piese de la celelalte autobuze descompletate cu defecte mai grave sau cu norma de casare îndeplinită, urmând apoi o revizie și un scurt rodaj prin garaj și dacă nu există probleme, să se încheie RCA și să se facă ITP (că sigur sunt expirate) urmând apoi un alt rodaj mai lung înafara garajului și dacă nu există nici aici probleme, de ziua următoare pe traseu. Măcar erau niște autobuze de rezervă dacă nu chiar în completarea turelor lipsă...
Dar ușor de zis, mai greu de făcut. S-ar putea toate autobuzele să fie cu aceeași piesă lipsă care nu există nici în magaziile autobazelor (sau sunt rezervate celor care mai circulă), și cum dl. Criț văd că nu mai vrea nici Mercedes Citaro (în special E3) pe traseu, astfel că achiziționarea de piese pentru Mercedes s-ar putea să nu mai fie aprobate (decât consumabilele).
Pentru că nu există interes. Dacă se dorea, se selectau cele mai puține autobuze ajunse descompletate (preferabil E4), se completau cu piese de la celelalte autobuze descompletate cu defecte mai grave sau cu norma de casare îndeplinită, urmând apoi o revizie și un scurt rodaj prin garaj și dacă nu există probleme, să se încheie RCA și să se facă ITP (că sigur sunt expirate) urmând apoi un alt rodaj mai lung înafara garajului și dacă nu există nici aici probleme, de ziua următoare pe traseu. Măcar erau niște autobuze de rezervă dacă nu chiar în completarea turelor lipsă...
Dar ușor de zis, mai greu de făcut. S-ar putea toate autobuzele să fie cu aceeași piesă lipsă care nu există nici în magaziile autobazelor (sau sunt rezervate celor care mai circulă), și cum dl. Criț văd că nu mai vrea nici Mercedes Citaro (în special E3) pe traseu, astfel că achiziționarea de piese pentru Mercedes s-ar putea să nu mai fie aprobate (decât consumabilele).
- gexge
-
Posted:
-
- Albert
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor
Albert
- ADK
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor
ADK
M-am uitat mai atent la filmulețul făcut în Ferentari dar și la live, și nu știu de ce cei de acolo au ales ca autobuzele imobilizate să aibă trase benzi similare cu cele care se pun de poliția criminalistică. Ce văd la Ferentari și din câte știu, este primul garaj cu cele mai multe autobuze trase pe dreapta, ceea ce este o rușine când acum ani buni era printre cele mai exemplare. Nu știu de ce nu au trimis în parcul rece de la Berceni (dacă o mai fi loc) autobuzele rămase suplimentare odată cu venirea Otokar-urilor în 2018-19 (măcar după ce se elibera de vechile epave, n-aș zice așa dar așa au ajuns), la fel cum au făcut și cu DAF-urile când au venit ultimele E4-uri în anul 2009.
Ce văd și-n fotografii dar din alte autobaze (Titan e sigur, nu știu dacă și aici, cred că tot acolo dar cu fața spre depou, însă nu știam de blocurile alea noi), dar e stilul clasic de când exista ITB, mașinile ajunse pe dreapta arătau ca în ultimul hal. Văd că în fotografia respectivă stopul lipsă a ajuns pe post de coș de gunoi, iar în alta deși geamurile de la ultima ușă sunt sparte, s-au asigurat că există totuși sârmă pe post de sigiliu, că fără ea oricum nu poate intra nimeni. Sunt furate multe, ceea ce este o mare rușine din partea PMB dar în special a STB. Nici nu știu cât au de gând să fie reparate măcar E4-urile dar și E3-urile (cele care se mai merită, restul se știe) și dacă nu le mai vor ei (retoric vorbind, se vede că nu le mai vor), măcar să fie vândute celor interesați din țară la un preț cât mai accesibil (să nu zic chiar donație, deși PMB văd că și-a permis să înmatriculeze preferențial peste 500 de autobuze și la peste 1000 să strice alți bani cu autocolantele alea inutile cu ”Primăria Capitalei”, așa că ce mai sunt 10 autobuze reparate cu piese de la altele). Oricum și cu ele în garaj tot aceeași situație este, dar așa e mai profitabil pentru toți, spre exemplu la Tg. Jiu ar fi superbe că Translocul ar ține de ele mult și bine dacă nu se defectează vreunul cu ceva grav.
M-am uitat mai atent la filmulețul făcut în Ferentari dar și la live, și nu știu de ce cei de acolo au ales ca autobuzele imobilizate să aibă trase benzi similare cu cele care se pun de poliția criminalistică. Ce văd la Ferentari și din câte știu, este primul garaj cu cele mai multe autobuze trase pe dreapta, ceea ce este o rușine când acum ani buni era printre cele mai exemplare. Nu știu de ce nu au trimis în parcul rece de la Berceni (dacă o mai fi loc) autobuzele rămase suplimentare odată cu venirea Otokar-urilor în 2018-19 (măcar după ce se elibera de vechile epave, n-aș zice așa dar așa au ajuns), la fel cum au făcut și cu DAF-urile când au venit ultimele E4-uri în anul 2009.
Ce văd și-n fotografii dar din alte autobaze (Titan e sigur, nu știu dacă și aici, cred că tot acolo dar cu fața spre depou, însă nu știam de blocurile alea noi), dar e stilul clasic de când exista ITB, mașinile ajunse pe dreapta arătau ca în ultimul hal. Văd că în fotografia respectivă stopul lipsă a ajuns pe post de coș de gunoi, iar în alta deși geamurile de la ultima ușă sunt sparte, s-au asigurat că există totuși sârmă pe post de sigiliu, că fără ea oricum nu poate intra nimeni. Sunt furate multe, ceea ce este o mare rușine din partea PMB dar în special a STB. Nici nu știu cât au de gând să fie reparate măcar E4-urile dar și E3-urile (cele care se mai merită, restul se știe) și dacă nu le mai vor ei (retoric vorbind, se vede că nu le mai vor), măcar să fie vândute celor interesați din țară la un preț cât mai accesibil (să nu zic chiar donație, deși PMB văd că și-a permis să înmatriculeze preferențial peste 500 de autobuze și la peste 1000 să strice alți bani cu autocolantele alea inutile cu ”Primăria Capitalei”, așa că ce mai sunt 10 autobuze reparate cu piese de la altele). Oricum și cu ele în garaj tot aceeași situație este, dar așa e mai profitabil pentru toți, spre exemplu la Tg. Jiu ar fi superbe că Translocul ar ține de ele mult și bine dacă nu se defectează vreunul cu ceva grav.
📖 Pagination options