Topic: Defecte, imobilizări și reparații ale autobuzelor
4719 posts, 1203312 views
📖 Pagination options
- Victor92
-
Posted:
-
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor
shoppy
Daca soferul e baiat bun si are grija de masina atunci logic are voie sa faca orice vrea el, imediat apare si covorul cu Rapirea din Serai.
Daca soferul e baiat bun si are grija de masina atunci logic are voie sa faca orice vrea el, imediat apare si covorul cu Rapirea din Serai.
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor
Victor92
Aia e masina unor "speciali" de la Alexandria. Nu vor pati ceva ...
Aia e masina unor "speciali" de la Alexandria. Nu vor pati ceva ...
- alexandru_minciu91
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor
alexandru_minciu91
Autobuzul merge foarte bine,este curat,usile sunt reglate la inchidere/deshidere, sigur este a unui om important de la Alexandria.
Autobuzul merge foarte bine,este curat,usile sunt reglate la inchidere/deshidere, sigur este a unui om important de la Alexandria.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor
Gabi23
#4466 a cedat dimineață pe linia 133
#4466 a cedat dimineață pe linia 133
4355 (323) + 4466 (133) + MKZ = 27.09.2018.JPG (315.52 KB; downloaded 2248 times)
- anndrei
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor
anndrei
Nu ziceati voi ca este a doua casa si soferul trebuie sa se simta bine? Faceti voi reclamatia sau ma apuc eu acum?
Nu ziceati voi ca este a doua casa si soferul trebuie sa se simta bine? Faceti voi reclamatia sau ma apuc eu acum?
- ikarus13
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor
ikarus13
Doamne ai o problema ). Tocmai a zis Victor92 ca sunt niste soferi mai speciali. Daca nu intelegi asta, iti explic eu. Sunt cativa soferi la fiecare autobaza care pot sa primeasca sute de reclamatii, gunoi scrie pe ele. Fa reclamatia daca vrei, dar e timp irosit de pomana
Doamne ai o problema ). Tocmai a zis Victor92 ca sunt niste soferi mai speciali. Daca nu intelegi asta, iti explic eu. Sunt cativa soferi la fiecare autobaza care pot sa primeasca sute de reclamatii, gunoi scrie pe ele. Fa reclamatia daca vrei, dar e timp irosit de pomana
- anndrei
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor
anndrei
Pai nu inteleg ce sunt asa ,,speciali" acesti soferi, sunt extraterestri, rude cu presedintele? Plus ca eu nu reclam soferii, eu reclam autobuzul care arata groaznic, bordul este mai infect decat al DAC-urilor. Tot Dl. Solea Ion este sef de autobaza la Alexandria? As fi curios cum arata la fata cel care a putut lipi asa ceva pe bord...
Pai nu inteleg ce sunt asa ,,speciali" acesti soferi, sunt extraterestri, rude cu presedintele? Plus ca eu nu reclam soferii, eu reclam autobuzul care arata groaznic, bordul este mai infect decat al DAC-urilor. Tot Dl. Solea Ion este sef de autobaza la Alexandria? As fi curios cum arata la fata cel care a putut lipi asa ceva pe bord...
- shoppy
-
Posted:
-
- anndrei
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor
anndrei
,,Tovarasu' gradu' " fiind cine? Eu am inteles de la bun inceput dar merita incercat si vazut ce se intampla. Ca poate si ,,gradu" are alte grade mai mari de care asculta.
,,Tovarasu' gradu' " fiind cine? Eu am inteles de la bun inceput dar merita incercat si vazut ce se intampla. Ca poate si ,,gradu" are alte grade mai mari de care asculta.
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor
Victor92
Autobuzul apartine unuia care e lider de sindicat.
Esti deja off-topic.
Autobuzul apartine unuia care e lider de sindicat.
Esti deja off-topic.
- 1689
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor
1689
Cu riscul de a continua discutia off-topic, revin cu intrebarea referitoare la conceptul de "titular".
Asa ceva nu exista cred nicaieri in Europa.
Oriunde, conducatorul de vehicul (ca e sofer, vatman, etc.), vine la program in punctul X pe linia Y, preia mijlocul de transport, isi presteaza orele de serviciu si il preda mai departe.
Fara maimutici pe bord, fara autocolante, fara covorase. Vine cu o geanta, saluta colegul care iese din schimb, eventual schimba citeva vorbe despre situatii deosebite pe traseu, isi seteaza postul de conducere, se integistreaza in sistem ca fiind activ, inchide usile si pleaca. Procesul dureaza maxim 10 minute, uneori chiar pe traseu in una din statiile principale de ajustare (nici macar la capat de linie).
La sfirsitul schimbului, isi ia sticla cu apa, geanta, se anunta in sistem ca in afara orelor de servici si pleaca acasa.
A doua zi, alta linie, alte ore, alt vehicul si ciclul se repeta. Simplu, eficient. Vehiculul e pe strada cit mai mult timp (pentru ca asta e scopul pentru care a fost achizitionat, nu sa stea in garaj, inchis cu lacatel ca e "titularul" in concediu/liber/etc.).
Orice planificare de personal se face cu un factor de maxim 0,7 om / zi (in cazul cel mai fericit - restul sint concedii, cursuri de perfectionare, concedii medicale, absente neplanificate etc.).
Aplicind direct aceasta norma de utilizare a personalului la vehicule (datorita "titularizarii"), inseamna ca nu putem depasi un grad de utilizare a parcului de 70% !!
Ceea ce este aberant, daca ma intrebati pe mine.
Si atunci, vin si intreb managementul RAT... ahh... Scuze ...STB. Revin. Conducerea STB, ce factor minim de utilizare a parcului are in contract ? Exista vreunul ?
Cu riscul de a continua discutia off-topic, revin cu intrebarea referitoare la conceptul de "titular".
Asa ceva nu exista cred nicaieri in Europa.
Oriunde, conducatorul de vehicul (ca e sofer, vatman, etc.), vine la program in punctul X pe linia Y, preia mijlocul de transport, isi presteaza orele de serviciu si il preda mai departe.
Fara maimutici pe bord, fara autocolante, fara covorase. Vine cu o geanta, saluta colegul care iese din schimb, eventual schimba citeva vorbe despre situatii deosebite pe traseu, isi seteaza postul de conducere, se integistreaza in sistem ca fiind activ, inchide usile si pleaca. Procesul dureaza maxim 10 minute, uneori chiar pe traseu in una din statiile principale de ajustare (nici macar la capat de linie).
La sfirsitul schimbului, isi ia sticla cu apa, geanta, se anunta in sistem ca in afara orelor de servici si pleaca acasa.
A doua zi, alta linie, alte ore, alt vehicul si ciclul se repeta. Simplu, eficient. Vehiculul e pe strada cit mai mult timp (pentru ca asta e scopul pentru care a fost achizitionat, nu sa stea in garaj, inchis cu lacatel ca e "titularul" in concediu/liber/etc.).
Orice planificare de personal se face cu un factor de maxim 0,7 om / zi (in cazul cel mai fericit - restul sint concedii, cursuri de perfectionare, concedii medicale, absente neplanificate etc.).
Aplicind direct aceasta norma de utilizare a personalului la vehicule (datorita "titularizarii"), inseamna ca nu putem depasi un grad de utilizare a parcului de 70% !!
Ceea ce este aberant, daca ma intrebati pe mine.
Si atunci, vin si intreb managementul RAT... ahh... Scuze ...STB. Revin. Conducerea STB, ce factor minim de utilizare a parcului are in contract ? Exista vreunul ?
- anndrei
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor
anndrei
Soferii STB fac cursuri de perfectionare?
#1689 asta se intampla in tarile civilizate: Germania, Franta...la noi inca cu perdeluta sub bord care acopera stingatoarele de incendiu sau poate cine stie ce e acolo!
Comparati un sofer din Germania cu ce aveam noi in anii 1970...sursa youtube: https://www.youtube.com/watch?v=qLyPXuh7oug
Soferii STB fac cursuri de perfectionare?
#1689 asta se intampla in tarile civilizate: Germania, Franta...la noi inca cu perdeluta sub bord care acopera stingatoarele de incendiu sau poate cine stie ce e acolo!
Comparati un sofer din Germania cu ce aveam noi in anii 1970...sursa youtube: https://www.youtube.com/watch?v=qLyPXuh7oug
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor
Victor92
4889 a crapat in aceasta dupa-amiaza pe linia 133 sau 137.
B 20 KJI a venit in ajutor si a tractat autobuzul la Ferentari.
4889 a crapat in aceasta dupa-amiaza pe linia 133 sau 137.
B 20 KJI a venit in ajutor si a tractat autobuzul la Ferentari.
B 20 KJI - 27.09.2018 (2).JPG (265.49 KB; downloaded 2888 times)
📖 Pagination options