Topic: Defecte, imobilizări și reparații ale autobuzelor
4716 posts, 1189345 views
📖 Pagination options
- Gabi23
-
Posted:
-
- RATBCFR FaN
-
Posted:
-
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor
Gabi23
4548 (linia 178) - Ghinion -
4548 (linia 178) - Ghinion -
4548 - DEFECT - 13.09.2018 (1).JPG (211.37 KB; downloaded 2344 times)
4548 - DEFECT - 13.09.2018 (2).JPG (242.2 KB; downloaded 2309 times)
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor
Utilizator anonim
Prin Militari chiar acum - 4878 defect in statie la Gorjului, 4361 defect in statie la Lujerului.
Prin Militari chiar acum - 4878 defect in statie la Gorjului, 4361 defect in statie la Lujerului.
- Dragos31
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor
Dragos31
4878 inca asteapta depanarea...
LATER EDIT: Abia acum a sosit o masina de la depanare . Timp de stationare: aproximativ 4 ore.
4878 inca asteapta depanarea...
LATER EDIT: Abia acum a sosit o masina de la depanare . Timp de stationare: aproximativ 4 ore.
- Andrei98
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor
Andrei98
Nu sunt de meserie, dar parerea mea este ca pierderea antigelului nu se poate face decat de la o supraincalzire (ceea ce acum nu prea mai e) momentul cand crapa un furtun, si faptul ca ”dopul” sau busonul, cum vreti voi sa-i spuneti de la antigel e strans la maximum... face presiune, practic da in fierbere asta dupa ce ajunge pe la vreo 110-120 de grade Celsius si... poc, si asta din cauza ca numai exista ”respiratie”, tot circuitul fiind total inchis (desi, poate sa fie si antigelul prost adica sa fie diluat cu prea multa apa, si antigel mai... putin, ori temostatul ramas blocat pe inchis etc).
Off-topic: poate ca amatorii o sa ma contrazica (si deobicei cei ce nu au deloc treaba cu tema auto) dar am incercat pe pielea mea la masina sa las mai larg busonul de la racire si motorul nu s-a mai incalzit atat de mult... numai zic sa patesc sa crape vreun furtun de la instalatie...
Gabi23 wrote:
4548 (linia 178) - Ghinion -
Nu sunt de meserie, dar parerea mea este ca pierderea antigelului nu se poate face decat de la o supraincalzire (ceea ce acum nu prea mai e) momentul cand crapa un furtun, si faptul ca ”dopul” sau busonul, cum vreti voi sa-i spuneti de la antigel e strans la maximum... face presiune, practic da in fierbere asta dupa ce ajunge pe la vreo 110-120 de grade Celsius si... poc, si asta din cauza ca numai exista ”respiratie”, tot circuitul fiind total inchis (desi, poate sa fie si antigelul prost adica sa fie diluat cu prea multa apa, si antigel mai... putin, ori temostatul ramas blocat pe inchis etc).
Off-topic: poate ca amatorii o sa ma contrazica (si deobicei cei ce nu au deloc treaba cu tema auto) dar am incercat pe pielea mea la masina sa las mai larg busonul de la racire si motorul nu s-a mai incalzit atat de mult... numai zic sa patesc sa crape vreun furtun de la instalatie...
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor
Victor92
4552 (Linia 105) s-a defectat pe Dinicu Golescu, vis-a-vis de intrarea in Gara de Nord. Poza am facut-o in jurul orei 19:15.
Abia la 3 ore distanta, a venit o masina de Interventie sa tracteze autobuzul la Ferentari ...
4552 (Linia 105) s-a defectat pe Dinicu Golescu, vis-a-vis de intrarea in Gara de Nord. Poza am facut-o in jurul orei 19:15.
Abia la 3 ore distanta, a venit o masina de Interventie sa tracteze autobuzul la Ferentari ...
4552 - Def - 13.09.2018.JPG (327.67 KB; downloaded 2146 times)
- anndrei
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor
anndrei
Cei de la depanari STB (RATB) intotdeauna s-au facut ca muncesc...cum sa dureze 3 ore aflandu-se tot in Bucuresti?
Cei de la depanari STB (RATB) intotdeauna s-au facut ca muncesc...cum sa dureze 3 ore aflandu-se tot in Bucuresti?
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor
Victor92
@anndrei: Daca au avut si alte situatii, e greu de intervenit la timp. Ceilalti colegi au relatat ca au fost probleme si cu alte autobuze prin oras astazi. Oricum, daca Regia/Societatea are doar 6 masini de Interventie ... e de inteles de ce a durat asa mult ...
@anndrei: Daca au avut si alte situatii, e greu de intervenit la timp. Ceilalti colegi au relatat ca au fost probleme si cu alte autobuze prin oras astazi. Oricum, daca Regia/Societatea are doar 6 masini de Interventie ... e de inteles de ce a durat asa mult ...
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor
andrei11
Pentru discuția asta ne mutăm la club, ok ?
anndrei wrote:
Spune-ne tu Andrei11 la cat fierbe lichidul de racire al masinilor cand instalatia este model vechi cu circuit deschis (skoda s100) si la cat fierbe cand este cu circuit inchis (dacia 1310)?
Pentru discuția asta ne mutăm la club, ok ?
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor
Gabi23
În teorie are de fapt 7 Iveco(SPB, MKM, MKN, MKO, MKR, MKW, MKZ) și frecvent sunt încă prin oraș din vechea flotă (VCO și KJI). În practică, nu sunt disponibile toate gata de intervenție și oricum la câte vehicule ”crapă”, ar fi necesare mult mai multe.
Victor92 wrote:
Oricum, daca Regia/Societatea are doar 6 masini de Interventie ... e de inteles de ce a durat asa mult ...
În teorie are de fapt 7 Iveco(SPB, MKM, MKN, MKO, MKR, MKW, MKZ) și frecvent sunt încă prin oraș din vechea flotă (VCO și KJI). În practică, nu sunt disponibile toate gata de intervenție și oricum la câte vehicule ”crapă”, ar fi necesare mult mai multe.
- shoppy
-
Posted:
-
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor
Victor92
@Gabi23: Uitasem de SPB
Poate ar fi cazul sa reactiveze Kraz-urile
@Gabi23: Uitasem de SPB
Poate ar fi cazul sa reactiveze Kraz-urile
- 1689
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor
1689
Poate ar fi cazul sa se intrebe cineva de ce atitea autobuze au probleme tehnice. Nu cumva are de-a face cu heirupismul din ultimele luni de a raporta "reparate" autobuze si troleibuze ?
Poate ar fi cazul sa se intrebe cineva de ce atitea autobuze au probleme tehnice. Nu cumva are de-a face cu heirupismul din ultimele luni de a raporta "reparate" autobuze si troleibuze ?
📖 Pagination options