Transportul feroviar în RomâniaȘtiri, evenimente, discuții și documentații feroviare

 

Topic: Discuții diverse

783 posts, 229887 views
 
Go to page:  1  ... 42 43 44 45 46 47 48  ... 56
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii diverse shoppy

Face prea mult RE, cine are bani de schiuri / bicicleta isi permite biletul de IR si nu pierde 2 ore aiurea de tranca-tranca prin toate haltele cu toti blatistii, navetistii, ciorditorii si celelalte specimene din Basarab.

 


Re: Discutii diverse Cristi N

Parere de skior: e de preferat un tren ceva mai tarziu decat unul prea devreme. Teoretic ultima gondola pleaca de la cota 1400 spre Sinaia la ora 17, practic va fi ceva mai tarziu. Dupa asta poti ramane in oras sa mananci ceva si sa bei un pahar de vin ca mai apoi sa iei trenul spre casa. In ideea asta un tren la ora 19 sau 20 nu e rau deloc, in schimb unul la ora 12 nu suna prea tentant, practic pierzi toata ziua de ski.  :headbash:

 


Re: Discutii diverse oc7avian

Tocmai, trebuie luate în calcul toate aspectele. Pe retur (Brașov - București) ai vreo 2 ore gaură între 5pm și 7pm, când pleacă un RE. Primul IR e abia după încă o oră, dar ajunge înaintea RE-ului. Stațiunile sunt cam la 1h distanță de Brașov, deci după 8pm ai primul tren spre București care ajunge după trenul de la ~9pm (IR). Ori la 18:04 (Sinaia). Nu există tren în jurul orelor propuse de tine și e păcat.

Ajungi în București după 10:30pm. O mică întârziere și poți pierde ultimul metrou.








 


Re: Discutii diverse Andrei98

Și eu ma lovesc des de problema cu golul între 18:00-20:00 de pe Valea Prahovei spre București. Daca nu se apucau sa cupleze trenuri poate nu era problema asta, cum este de exemplu IR1746 cu trenul de Constanța, după garnitura aceasta care de multe ori are peste 10 vagoane nu mai vine decât Astra la câteva minute cu o capacitate care nici nu este demnă de luat în seamă...

 


Re: Discutii diverse BGP2597

Legat de capacitate, azi (acum), IR 1632 are doar 2 vagoane: 1x 21-76 clasa a doua și 1x 19-83 clasa întâi. Se stă în picioare inclusiv în vagonul de clasa întâi și asta dinainte ca trenul să ajungă în Ploiești unde se umple de obicei.

L.E.: Cele 12 minute de avans au mai compensat deranjul. De unde atât? De la Ploiești, trenul este trasat în livret cu 140 km/h, dar are timpii de mers ca pentru 120 km/h (42 de minute față de 36), iar alte 6 sunt minutele pe care le fac mai toate trenurile de 140 când sunt ridicate toate restricțiile din teren.

 


Re: Discutii diverse Linia 43

O noua oportunitate ! Sa nu o ratam.
Adio Alstom,CRRC,Siemens etc ,  Turcia ,venim!


Turcia va testa şi lansa primul tren electric produs local pe 29 mai, a anunţat ministrul turc al industriei şi tehnologiei, Mustafa Varank, potrivit Hurriyet Daily News.
Varank a declarat că trenurile vor putea atinge viteze de până la 160 de kilometri pe oră şi a subliniat că acestea vor fi disponibile până în luna septembrie.


https://www.zf.ro/auto/dupa-masini-si-t ... a-18885037

 


Re: Discutii diverse andrei11

Prima precizare. Ceea ce prezint eu aici este un macaz de tramvai, nu de tren. Tramvai de tramvai, ( vocabular de mahala ),  nu tren suburban sau derivat.
A doua precizare. Tramvaiul e pe undeva pe lângă ( și în interiorul ) Viena ( Vienei )
Întrebarea e simplă, la ce folosesc cele două bucăți de șină subliniate cu săgeata galbenă, că eu nu mă prind.
1.jpg (73.57 KB; downloaded 3843 times)
2.jpg (65.72 KB; downloaded 3849 times)

 


Re: Discutii diverse shoppy

Este contrasina cu rolul de a ghida rotile vagonului deraiat astfel incat vagonul sa nu paraseasca gabaritul sau sa nu se rastoarne. Imi este mai greu sa vizualizez exact cum ar functiona in situatia de acolo, poate este pericol de rasturnare sau poate incearca sa protejeze mecanismul inimei mobile.

 


Re: Discutii diverse andrei11

Filmarea are peste o oră, cred că arată tot traseul, la toate macazele situația e identică, nu numai aici. Și are multe macaze / linia a treia chiar și a patra în stații.
Aici e filmarea.

 


Re: Discutii diverse andrei11

Care e logica că  la Predeal dacă ești pe linia 1 nu poți ieși decât pe firul din stânga spre Brașov ? Prin anii '970 ( și ceva ) se putea ieși  și pe sensul normal. La ce le-a trebuit o linie ( respectiv linia 1 ) așa de lungă ??? Și la ora actuală pot monta două macaze după pod, chiar în mai multe locuri ! Chiar macaze în curbă, cum vedem prin diorame. Viteza de circulație la Predeal nu e formidabilă ca să invoci condiții speciale de siguranță feroviară !

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Discutii diverse Utilizator anonim

Linia 1 din Predeal e directa pe firul Brasov - Bucuresti, pe sensul opus fiind 7. Asa a fost gandita statia aia de la inceput, directele in extremitati si abatutele in zona centrala, de unde poti merge pe orice fir.

 


Re: Discutii diverse shoppy

A fost gandita cu degetul mic de la piciorul stang, sau pentru o vreme cand era gara de frontiera, sau cand era plina absolut toata de vagoane de marfa pe osii, sau cand din linia 1 se desprindea linia pentru revizia de vagoane de marfa de pe locul actualului Hotel Express(inca exista decupajul macazului la peronul liniei 1 langa Monumentul Electrificarii), drept rezultat 1 si 7 sunt directe doar la intrare, la iesire sunt abatute amandoua, si daca vii pe fals de la Timis nu se poate intra la linia 1.
La diorame exista multe trasnai, macaze in curba, vagoane de calatori cu lungime la scara 1:100 la ecartament de 1:87, curbe cu raza R1 care in realitate ar veni undeva la 50m, toate ca sa poata tot omul sa isi faca o diorama pe 10 in loc de 30mp, nu înseamna ca exista si in realitate macaz in curba.
Lasa ca tot trebuie modernizata si poate se rezolva.

 


Re: Discutii diverse robdan22

Are cineva poze cu monitoarele aferente instalatiei electronice de centralizare din statia Brasov? Sunt curios cat de mare este statia si cum este reprezentata aceasta pe monitoare.
Mersi!

 


Re: Discutii diverse andrei11

Eu nu te înțeleg. Dacă ești curios cât de mare este stația îți stau la dispoziție câțiva sateliți la care ai acces facil și poți să studiezi macazele / liniile  în liniște. Cel mai cunoscut << fotograf >> e Google Earth. Dar mai sunt și alte alternative.

 


Go to page:  1  ... 42 43 44 45 46 47 48  ... 56
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Știri, evenimente, discuții și documentații feroviare  • 
Choose destination

Since our 2279 forum members have written 420769 posts in 5243 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use