Transportul feroviar în RomâniaȘtiri, evenimente, discuții și documentații feroviare

 

Topic: Discuții diverse

783 posts, 230652 views
 
Go to page:  1  ... 8 9 10 11 12 13 14  ... 56
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii diverse AlexCta

Sunt vagoane business.Cel din imagini este unul cu pentru panoramica ,dar din pacate nu prea a fost folosit.Zace si acum in atelierele Grivita.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Discutii diverse Utilizator anonim

Cum reuseste "Dacia" 2 ore si 11 minute pana la Predeal de la noul mers ?  :shock:  8-)

 


Re: Discutii diverse mindmasster

Utilizator anonim wrote:
Cum reuseste "Dacia" 2 ore si 11 minute pana la Predeal de la noul mers ?  :shock:  8-)


Are cale libera  :lol: . Ciudat pentru ca celelalte 2 rapide fac 2h 30 aprox

 


Re: Discutii diverse fider

Ironia stupida este ca in 1990 se faceau putin peste 2 ore si 30 de minute de la Bucuresti Nord pana la Brasov cu un tren la rang de accelerat. Pana la urma daca ne laudam cu 2 ore si 11 minute pana la Predeal inseamna ca am ajuns rau de tot si probabil mai avem putin si sarbatorim ca circulam cu 100-120km/h pe tronsoane realizate pentru 140km/h si proiectate pentru 160km/h. Deh, trebuie sa fim probabil lingusitori sau sa ne bucuram sincer si de cele mai mici firimituri aruncate de Ministerul Transporturilor prin aparentul cadou nesperat oferit amarastenilor nerecunoscatori.

 


Re: Discutii diverse George

Dupa finalizarea lucrarilor, in conditiile unei cai de rulare intretinute constant si decent, Bucuresti - Predeal nu ar trebui sa depaseasca 1 ora 45 minute (cel mai bun timp pe care il cunosc eu este de 1 ora 33 minute Bucuresti - Sinaia, prin 1996 - 1997, dupa care timpii de parcurs au inceput sa creasca). Asa ca ne putem astepta la un timp Bucuresti - Brasov de 2 ore si un sfert, sau 20 minute.
Dupa reabilitarea liniei Brasov - Predeal, care din pacate va incepe abia din 2014 incolo - nefiind inclusa in POS 2007 - 2013 - ne putem astepta la 2 ore pentru aceasta distanta. Mai putin de atat nu cred ca se poate scoate pe linia totusi clasica din prezent , iar o linie de mare viteza pe principiul tunel - viaduct - tunel nu cred ca vedem prin Romania inainte de vreo 15 ani.

 


Re: Discutii diverse George

Update: impresii proaspete de calatorie.
Azi 17.06.2011 s-a schimbat mersul trenurilor si s-au comprimat din nou timpii de parcurs, dupa imbecilitatea de mers al trenurilor din decembrie (care a fixat niste intervale inutil de mari tocmai cand lucrarile se apropie cat de cat de sfarsit).

R 472 (Ister), trebuia sa plece la 17.45 si sa ajunga in Busteni la 19.46. A ajuns la timp, desi a plecat cu intarziere 10 minute (17.55), semn ca inca se mai poate trage un pic de timpii aia. Plecarea cu intarziere din Bucuresti Nord nu o inteleg, neglijenta grava dupa mine (peroanele erau aproape toate goale).
Fiind vineri, trenul a fost full - mai ales ca asta nici nu are decat cateva vag. de clasa a II-a - si bineinteles ca s-a facut simtita "cultura" calatorului roman de a vorbi in spume la telefonul mobil si de a anunta pe tot felul de nevinovati ca ei "sunt in tren". bla, bla.

(La francezi erau niste postere simpatice cu mobile dormind, adica faceti bine si nu vorbiti in vagonul salon sa va auda toti ceilalti ca voi "sunteti in tren" si faceti si dregeti...)

Intre Campina si Comarnic se circula pe ambele fire, destul de rapid. Din pacate, ISAF SA doarme in papuci si nu a montat catenara pe tronsonul Comarnic - Valea Larga (firul fals), desi linia e gata de mult si se vede ca se si circula pe ea. La fel, intre Valea Larga si Sinaia, desi firul fals e aproape gata de aproximativ un an, se circula tot pe firul direct nemodernizat. Am deci semne de intrebare in legatura cu finalizarea din noiembrie, daca nu apasa pe acceleratie.

In Sinaia, gara e cam gata si a iesit fain. Din Sinaia se circula pe firul direct pana la Busteni, in sfarsit, e o placere. Gara din Busteni gata, dupa lupte seculare care au durat 4 ani! Timp mediu de parcurs Bucuresti - Busteni cam 2 ore, 2 ore si 10 la majoritatea trenurilor.
Deci SE POATE. Sper sa auzim de bine si in continuare.

 


Re: Discutii diverse shoppy

Daca nu gresesc, ISAF se ocupa de semnalizare si actionari, nu de catenara.

 


Re: Discutii diverse Gabi23

Toate trenurile care vin din S-V-ul tarii au intarzieri constante...

DSCF9310.JPG (647.14 KB; downloaded 3334 times)

 


Re: Discutii diverse Aron

Am o rugaminte mare pentru cei care stiu bine trenurile.
Trenul Sofia-Ruse-Giurgiu-Bucuresti-Suceava-Kiev-Moscova, ce s-a intmplat  caci nu l-am mai vazut de o luna, erau 2 trenuri iar acum numai vad pe niciunul.....cine stie sa ma informeze

 


Re: Discutii diverse bercenicity

Am mers cu un tren cu vagonae rusesti pe 28 mai de la Ploiesti la Bucuresti; vagoanele CFR din compunere veneau de la Suceava; plecarea din Ploiesti Sud era in jur de ora 18.30; vad ca nu apare pe infofer...

 


Re: Discutii diverse fider

Gabi23 wrote:
Toate trenurile care vin din S-V-ul tarii au intarzieri constante...

... asa cum au si cele care vin din NV (Transilvania via Brasov) sau mai ales NE (Moldova via Pascani). Corect ar fi sa prezentam tabloul complet nu sa indicam doar o parte a realitatii. Oricum dinspre NE se observa in ultimii doi ani cele mai mari devieri de la timpul de parcurs in conditiile in care magistrala feroviara catre Moldova era una dintre cele intr-o stare foarte buna pana prin 2000 si care nu beneficia de tronsoane vechi in mare parte (sina pozata pe traverse de lemn si joante precum segmentul Brasov - Sighisoara).

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Discutii diverse Dr2005

Pe magistarala 500 problemele sunt între Ploieşti şi Buzău (cu precădere în jurul Ploieştiului, mai ales la Valea Călugărească), şinele fiind foarte grav afectate de furturi de material mărunt şi chiar cupoane de şină. Din cauza sta, combinat cu întreţinerea foarte precară... se permite circulaţia trenurilor de marfă cu locuri plane pe roţi deşi, instrucţional, vagoanele respective trebuie oprite în staţia în care sunt detectate (deci dacă IDM dă prin staţie mecanicului ,,Tren X, ai locuri plane, OPREŞTE", trenul automat opreşte şi se manevrează înapoi în staţia cu macaze), manevrate şi scoase din tren pe cheltuiala operatorului care le exploatează şi nu li se permite plecarea din staţie decât ca tren special şi strict până la cea mai apropiată unitate dotată cu strung (evident, nu se face asta, pentru că CFR SA ar da faliment dacă ar opri privaţii, iar CFR Marfă circulă pentru că e ordin de sus să circule... în schimb, acum câţiva ani, înainte să intre DB în România, vagoanele înmatriculate DB şi cărate de CFR Marfă erau frecvent scoase din tren pentru tot felul de motive tâmpite, probabil pentru a descuraja DB să intre pe piaţa românească). CIrculaţia acestor vagoane produce defecte în ciuperca şinei (bavuri, chiar gropi în şine), combinate cu un profil de rulare necorespunzător poate duce la deriparea căii în curbe ş.a..
Şi mai sunt probleme şi la Putna Seacă (stă să cadă şi podul şi rambleurile).

 


Re: Discutii diverse fider

Intr-adevar sunt probleme si intre Ploiesti si Buzau. Restrictiile de viteza si starea proasta a liniei sau amenajarilor, lucrarilor de arta influentand destul de hotarator situatia. Aspectul la care ma refeream viza insa problemele mai departe de Buzau din moment ce trenuri precum Rapidul 754 pot veni cu peste 40 de minute intarziere iar Intercity 554 are si el constant intarziere de macar 10-15 minute asta in conditiile in care timpii de parcurs sunt generosi. Trenurile rapid dinspre Pascani (Suceava, Iasi, Botosani) au si ele constant intarzieri destul de maricele datorate restrictiilor de viteza si coordonarii proaste in statii desi am o vaga impresie ca intre Adjud si Ramnicu Sarat se acumuleaza o buna parte din depasirile de timp. Nu mai mentionez si ca prin anul 2000 traficul de marfa si calatori in general era cu mult mai mare decat astazi deci vinovatul unu ramane starea caii ferate iar doi incompetenta celor care coordoneaza trenurile.

 


Re: Discutii diverse Aron

Gata stiu ce tren era:
R 383 Sofia-Bucuresti-Kiev-Moscova(Bulgaria express) si am dat o cautare pe Google si am gasti faptul ca opreste la gara Otopeni :o  :| , poate cineva sa ma ajute, ca trebuie sa vina o ruda din Ucraina si nu stiu de unde s-o recuperez :D  :lol:

 


Go to page:  1  ... 8 9 10 11 12 13 14  ... 56
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Știri, evenimente, discuții și documentații feroviare  • 
Choose destination

Since our 2288 forum members have written 421279 posts in 5248 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use