MetrouLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrouM5 Drumul Taberei - Eroilor - Iancului - PantelimonM5 • Discuţii, planuri, ştiriDocumentație tehnică

 

Topic: Despre TBM-uri (Tunnel boring machine)

304 posts, 105002 views
 
Go to page:  1  ... 9 10 11 12 13 14 15  ... 22
 
 

📖 Pagination options
Re: Despre TBM-uri (Tunnel boring machine) telvanni

Poate are subway guru o estimare in privinta datei in care vor incepe coborarea utilajelor si apoi punere in functiune.

 


Re: Despre TBM-uri (Tunnel boring machine) aztec

Hm.. parca aprox 15 oct in termeni superoptimisti, poate 1 nov. Astea sunt estimarile mele, nimic oficial sau avand date reale.
O intrebare pt cunoscatori. Este adevarat ca odata bagate in lucru, nu mai este recomandat a fi oprite pana la final(adica oprine in mijlocul tunelului...)

 


Re: Despre TBM-uri (Tunnel boring machine) penere

aztec wrote:
Hm.. parca aprox 15 oct in termeni superoptimisti, poate 1 nov. Astea sunt estimarile mele, nimic oficial sau avand date reale.
O intrebare pt cunoscatori. Este adevarat ca odata bagate in lucru, nu mai este recomandat a fi oprite pana la final(adica oprine in mijlocul tunelului...)




  Masina poate fi oprita ori de cate ori este nevoe , exista job situri in care nu se lucreaza sambata sau duminica ( in israel spre exemplu nu lucreaza nimeni sambata ), iar masina este oprita .Exista cazuri in care trebue oprita pentru schimbarea unor componente la freza care se rup sau se uzeaza .

 


Re: Despre TBM-uri (Tunnel boring machine) subway guru

Hai, las-o ca macane...nu te face ca nu ai inteles intrebarea... :evil:
Nu era vorba de o oprire accidentala ori de revizii curente de 24h...
Si raspunsul e absolut DA, nu trebuie oprit TBM-ul, rezulta probleme la care nici nu vreau sa ma gandesc... :ugeek:
'Prosteli' deastea de 'habarnist'... :twisted:  :twisted:  :twisted: care da pe Goagal... :lol:  :lol:  :lol:  doar ca nu orice zboara se mananca... :mrgreen:
Am postat cinci message si ne-am trezit specialisti in TBM-uri...

 


Re: Despre TBM-uri (Tunnel boring machine) penere

subway guru wrote:
Hai, las-o ca macane...nu te face ca nu ai inteles intrebarea... :evil:
Nu era vorba de o oprire accidentala ori de revizii curente de 24h...
Si raspunsul e absolut DA, nu trebuie oprit TBM-ul, rezulta probleme la care nici nu vreau sa ma gandesc... :ugeek:
'Prosteli' deastea de 'habarnist'... :twisted:  :twisted:  :twisted: care da pe Goagal... :lol:  :lol:  :lol:  doar ca nu orice zboara se mananca... :mrgreen:
Am postat cinci message si ne-am trezit specialisti in TBM-uri...




Ma bucur pentru tine ca ai timp sa stai doar pe internet toata viata ta si sa postezi pe acest forum de peste 4000 de ori , eu din fericire pentru mine lucrez cu aceste masini si le cunosc destul de bine , cel putin din punct de vedere electric , poate ca nu sunt un specealist asa ca tine care ai vazut un tbm doar in poze dar ma descurc , daca nu mas descurca nu as lucra aici .Pentru ati inbunatati cunostintele tale foarte intemeiate despre tbm-uri , pe care leai gasit pe goagle ,te anunt ca o ora de stationare (ca de stationare este vorba ) pentru un tbm costa peste 100.000 € .
Am intrat pe acest forum doar pentru ca am vrut sa stiu cand va incepe sa sape masina dar se pare ca am dat peste foto specialisti in tbm si specialisti in goagle search tbm .
Daca vreo data iti trece prin cap sa te angajezi la Herrenknecht te rog sa ma anunti , sa stiu sami caut altceva de lucru , probabil atunci o sa am si eu timp sa postez de peste 4000 de ori , deocamdata nu am la dispozitie decat cateva ore in care astept avionul pentru venit acasa .
Poate daca vreo data va incepe sa sape masina la bucuresti si voi veni acolo, am sa te invit si pe tine sa vezi cum arata un tbm adevarat si sa poti si tu sati faci cateva poze cu masina sa te poti lauda la prieteni . :lol:

 


Re: Despre TBM-uri (Tunnel boring machine) ByOnu

Ca specialist in TBM nu trebuie sa cunosti si limba romana? :lol:

 


Re: Despre TBM-uri (Tunnel boring machine) aztec

@penere.
Bag seama ca nu  esti prea conectat la realitatile romanesti si poate de aceea nu intelegi chiar toate nuantele intrebari mele ce au fost comentate apoi de guru si de tine.
Toti intelegem ca sunt opriri tehnologice cauzate de mentenanta sau diverse probleme/defectiuni.
Intrebarea se referea la intreruperile cauzate de buget. Adica masina e bagata in pamant, incepe sa sape apoi se constata ca s-au terminat bani de la buget si nu mai sunt resurse alocate pt ca trebuiesc platite pensile de ex. Traim in campanii electorale, promisiuni si bugete taiate. Din pacate.
Asa cum a spus si Guru intelegand "romanismul" din intrebar"(NU), cum raspunzi si tu, ca o oprire inseamna poate mai mult decat continuarea lucrarilor(100.000e/h), inteleg ca NU.
Rezulta ca odata inceputa saparea, exceptand problemele tehnice si planificate, trebuie sa sape non-stop pana la ultima statie.
Vezi, din pacate nu sunt discutii libere in care sa intelegi si unele mici subtilitati legate de realitati romanesti. Poate din fericire pt tine, din pacate pt noi.
Din aceasta cauza poate ar trebui sa reanalizezi rautatile de mai sus. Din pacate din atatea posturi ale tale nu reusim sa ne facem o parere realista despre un membru pe forum. Poate daca ai posta mai des am intelege cu cine vorbim. sau daca ai citi mai mult ai intelege si cine pare a fi "Guru".

 


Re: Despre TBM-uri (Tunnel boring machine) icee

s-a ales zozocarul, in loc de tren de mina, din motive de mai ieftin?

 


Re: Despre TBM-uri (Tunnel boring machine) andrei11

Cred ca din motive de mai modern. Presupun ca daca e mai modern e si mai ieftin. Cu trenuletul trebuiai sa "pui sina" incontinuu.

 


Re: Despre TBM-uri (Tunnel boring machine) subway guru

Lasa-l in pace, #penere are impresia ca daca a 'cigulit' cateva grauntze din palma Herrenknecht...le stie pe toate!...
Si tot asa 'cu dispretz' suveran, crede ca daca el a 'fugit' din tzara, aia care au ales sa ramana aici sunt 'prosti gramada'...
Dar am o intrebare 'directa si ucigatoare' pentru el:
Bai, neica nimeni, tu l-ai vazut vre-o data in viatza ta pe Dl Herrenknecht???...Ai stat vre-o data in viata ta de vorba cu el??? ... pariez pe ce vrei tu ca...NU...dar iti place sa te lauzi ca ai legat doua fire electrice la unTBM...si sa te dai 'rotund' cu noi...si faci pe 'grozavul' in loc sa recunosti ca esti un mic 'zero barat'...in materie...
Sau ai vazut in viata ta la lucru vre-un TBM Lovat, Mitzubishi, Robbins ori Obaiashi??? ... ca sa nu te intreb de un amarat de scut '23 August', cu care s-au facut pana acum tunelele de metrou din Bucuresti...
Eu pe acesti 'domni' i-am cunoscut personal...si cu cel putin trei dintre ei si catziva dintre 'locotenentii' lor pot sa spun ca sunt chiar 'prieten'...si nu e 'banc'...si nici nu vreau sa ma laud cu asta...dar ma enerveaza cand un 'prost' se trezeste sa dea cu bata-n balta si sa improaste cu noroi...ca s-a gasit el 'buricul pamantului'...ca a inlocuit trei sigurante intr-un tablou electric...
Mai du-te bai si te plimba...
Sarma mai!!! :twisted:

 


Re: Despre TBM-uri (Tunnel boring machine) icee

oricum se monteaza sina la tbm, dar probabil se demonteaza dupa ce trece trenul cârtitei.

dar cred ca oricum ca sa circuli cu zozocarul trebuie sa ai radier turnat.

 


Re: Despre TBM-uri (Tunnel boring machine) andrei11

Stai ca e o confuzie.
Sina TBM - ului nu are legatura cu sina "trenuletului". Trenuletul de fapt are 2 "fire" si cred ca are ecartamentul de 700 mm.
Radier turnat ? Aici chiar ca nu ma pricep, nu cred ca ai radier, cred ca ai inel. Dar repet, imi dau cu presupusul, habar nu am.

 


Re: Despre TBM-uri (Tunnel boring machine) subway guru

@icee:
radierul 'cui'?

 


Re: Despre TBM-uri (Tunnel boring machine) icee

'radier' adica şapa care se toarna pe arcul tunelului.

 


Go to page:  1  ... 9 10 11 12 13 14 15  ... 22
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Documentație tehnică  • 
Choose destination

Since our 2288 forum members have written 421255 posts in 5248 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use