Parent forum: Transport aviatic

 

Topic: Aeroportul Henri Coanda/Otopeni [OTP/LROP]

307 posts, 80189 views
 
Go to page:  1  ... 15 16 17 18 19 20 21 22
 
 

📖 Pagination options
  • Author: anndrei
  • Posted:
  •  

Re: Otokar Kent C - 18 anndrei

Sa o rugam pe Doamna Firea sa astupe acea groapa. Am inteles de la anumiti useri ca articulatele s-ar incadra mai bine in curbe deoarece primul segment este mai scurt fata de Citaro.

 


  • Author: Chev Celios
  • Membru Bronze
  • Posted:
  •  

Re: Otokar Kent C - 18 Chev Celios

E mai greu cu mutatul lucrurilor pe acolo.Am impresia ca trebuie aprobare si de la SRI.

 


  • Author: andrei11
  • Moderator forum
  • Posted:
  •  

Re: Otokar Kent C - 18 andrei11

:lol:  :lol:  :lol:  Sper că ai spus-o la mișto !

 


  • Author: Chev Celios
  • Membru Bronze
  • Posted:
  •  

Re: Otokar Kent C - 18 Chev Celios

Nu e la misto. SRI se ocupa de toata securitatea si planurile de securitate ale AICHB. Accea ghereta este pusa de ei cu un anume scop.

 


  • Author: Puss in Boots
  • Membru Bronze
  • Posted:
  •  

Re: Otokar Kent C - 18 Puss in Boots

Poate pt ca e obiectiv strategic. De la cusca cainelui pana la balizele de pe pista.

 


  • Author: dany
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Otokar Kent C - 18 dany

Asa este, SRI se ocupa de tot ce inseamna securitate si acces in perimetrul aeroportului iar pentru a obtine aprobarea de a muta ceva se va astepta mult.

 


  • Author: misterr
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Aeroportul Henri Coanda/Otopeni [OTP/LROP] misterr

Proiect măreț, de un miliard de € pentru un nou terminal la Otopeni. Unde s-ar putea bloca

Click pe imagine pentru video:





Presat de numărul tot mai mare de pasageri, principalul aeroport al Bucureştiului plănuieşte să se extindă în următorii şase ani.

Oficialii vor să construiască un nou terminal, o parcare şi un metrou intern. Însă proiectul măreţ s-ar putea bloca în instanţă. Cei care deţin terenurile vizate de expropriere au anunţat marți că dau statul în judecată şi cer de 7 ori mai mulţi bani, față de cât li s-a promis.

Aeroportul din Otopeni are aproape 600 de hectare cu tot cu piste, terminal, hangare şi platformele unde stau aeronavele.

Conducerea “Henri Coandă” vrea să cheltuiască un miliard de euro şi spera să îl extindă cu alte 600 de hectare până în 2025.

După ce îşi va dubla suprafaţă, aeroportul din Otopeni va deveni un gigant, comparabil cu aeroporturile din Vestul Europei. 30 de milioane de pasageri vor decola şi vor ateriza anual pe Henri Coandă. În condiţiile în care sunt 14 milioane în acest moment. Aşa că aeroportul are nevoie de un hotel, de o parcare de zece mii de locuri, dar şi de propriul metrou.

Terminalul, turnul de control, parcul tehnologic, hotelul, zona cargo, toate construcţiile noi vor fi legate de actuala infrastructură aeroportuară cu metroul, prin subteran. Aşa cum există de pildă în Paris, pe Charles de Gaulle.

Statul român a anunţat că va expropria peste 600 de terenuri, pentru care va plăti aproape 80 de milioane de euro. Însă proprietarii vizaţi sunt nemulţumiţi.





Ion Marian, proprietar: “Nu este corect, evaluatorii mei au stabilit 60 de euro şi la dvs 9 euro.”

Gheorghiță Scorțeanu, şef serviciu patrimoniu Aeroporturi Bucureşti: “Verificarea s-a făcut conform grilei notarilor.”

Aşa că proprietarii au anunţat că vor da statul român în judecată pentru a primi despăgubiri mai mari. Dar nu este singura problemă. Lipsesc legăturile cu Bucureştiul.

Valentin Iordache, purtătorul de cuvânt al Aeroporturilor Bucureşti: “Legătura dintre Otopeni şi Bucureşti este realizată numai pe DN1 şi orice problemă apare pe această rută se simte şi în prezentarea pasagerilor la aeroport şi sosirea echipajelor la aeroport. Poate să creeze perturbări.”

Primul examen important va fi sosirea suporterilor la meciurile Campionatului European de anul viitor. Pentru a-i putea aduce în capitală, ministerul Transporturilor a anunţat că lansează o licitaţie de construcţie a unei legături pe calea ferată dintre Gara de nord şi Otopeni.

Din păcate, metroul spre Otopeni este un proiect frumos, doar pe hârtie, pentru care nu s-a organizat nici măcar licitaţia.

 


  • Author: Puss in Boots
  • Membru Bronze
  • Posted:
  •  

Re: Aeroportul Henri Coanda/Otopeni [OTP/LROP] Puss in Boots

Numai proiecte dintr-astea avem noi. Marete si care sigur se vor bloca in ceva.

 


  • Author: gabriels
  • Membru Bronze
  • Posted:
  •  

Re: Aeroportul Henri Coanda/Otopeni [OTP/LROP] gabriels

Lista cu terenurile in curs de expropiere pentru construirea noului terminal:

https://drive.google.com/file/d/1Zxpk5e ... TpFOg/view

 


  • Author: shoppy
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Aeroportul Henri Coanda/Otopeni [OTP/LROP] shoppy

Jenabil si incult articolul, nu conteaza cate procese fac proprietarii ca nu se blocheaza proiectul din cauza lor.

 


  • Author: URANUS
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Aeroportul Henri Coanda/Otopeni [OTP/LROP] URANUS

http://www.b365.ro/mobi/licitatie-pentr ... 60299.html

Licitaţie pentru refacerea pistei 2 a Aeroportului Otopeni

Asociaţia Pro Infrastructură a anunţat, miercuri, că procesul de modernizare al aeroportului Henri Coandă, de lângă Bucureşti, trebuie continuat cu reparaţii capitale la pista 1 şi construirea noului terminal, după anunţul privind lansarea licitaţiei pentru refacerea pistei 2.

Marţi, a fost lansată licitaţia pentru refacerea din temelii a pistei 2 aeroportului Henri Coandă, dar procesul de modernizare trebuie să continue, potrivit ONG-ului.


Valoarea totală estimată a lucrărilor este de 110,287 milioane lei, fără TVA, din care 79% se vor investi în modernizarea pistei 2, mai precis în refacerea structurii rutiere, a balizajului şi a canalizării, iar 18% se vor duce în reparaţia căilor de rulare. 3% sunt serviciile de proiectare şi asistenţă tehnică.

"Antreprenorul general va avea la dispoziţie 14 luni de proiectare şi execuţie şi trebuie să îşi asume minim 5 ani de garanţie. Practic va trebui să muncească nonstop, inclusiv noaptea, în weekend şi în zilele de sărbători legale astfel încât impactul asupra activităţilor aeroportului să fie cât mai mic", se arată în anunţ.

 


  • Author: URANUS
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Aeroportul Henri Coanda/Otopeni [OTP/LROP] URANUS

Executia va fi in 3 etape: mai intai 950 de metri la capatul de vest, apoi sectiunea centrala si la final restul de 1100 m din est. In prima si in ultima faza pista 2 va ramane operationala, fiind inchisa doar in etapa 2 cand aeronavele vor folosi pista 1 care are nevoie urgenta de reparatii pentru a face fata traficului suplimentar.

Pretul are doar 40% pondere in evaluarea ofertelor. 24% este perioada de indisponibilitate a pistei, tot 24% garantia lucrarilor, iar 12% sunt date experientei coordonatorului de contract si a sefului echipei de proiectare.


https://www.agendaconstructiilor.ro/fil ... openi.html

 


  • Author: Chev Celios
  • Membru Bronze
  • Posted:
  •  

Re: Aeroportul Henri Coanda/Otopeni [OTP/LROP] Chev Celios

De la inceputul lui Aprilie toate companiile low cost au fost mutate in terminalul vechi, iar companiile de linie in cel nou.


Ramane de vazut cat de buna este aceasta miscare din punctul de vedere al operatiunilor de handling.

 


  • Author: andrei11
  • Moderator forum
  • Posted:
  •  

Re: Aeroportul Henri Coanda/Otopeni [OTP/LROP] andrei11

Ca în filmele cu proști. Asta dacă știrea e adevărată sau o poate confirma cineva, în ziua de astăzi se poate inventa orice...Nici nu-ți trebuie prea multă dexteritate sau cine știe ce programe pe calculator.
Un accident rutier a avut loc, marţi dimineaţă, pe platforma Aeroportului Henri Coandă, între un autobuz fără pasageri şi un microbuz aparţinând unei firme de handling, anunţă reprezentanţii Companiei Naţionale Aeroportului Bucureşti (CNAB). Patru persoane au fost rănite şi transportate la spital.
Oiopeni.jpg (82.01 KB; downloaded 1764 times)

 


Go to page:  1  ... 15 16 17 18 19 20 21 22
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Transport aviatic  • 
Choose destination

Since , our 1800 forum members have written 352437 posts in 4213 topics and 427 subforums.
Refresh interval: 30 minutes.

 

© 2009 - 2021 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

Terms Of Use