Totul despre transporturi şi infrastructura adiacentăTransport aviaticAeroporturi

 

Topic: Aeroportul Internațional Henri Coandă/Otopeni [OTP/LROP]

330 posts, 133424 views
 
Go to page:  1  ... 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
 
 

📖 Pagination options
Re: Otokar Kent C - 18 andrei11

Chev Celios wrote:
dany wrote:
Din ce se tot vehiculeaza prin Titan, se pare ca articulatele nu ar avea loc in unul dintre terminalele de la Otopeni, si ca este posibil ca pe liniile expres sa nu mai avem articulate. .



Este vorba de accesul in terminalul plecari. In momentul de fata accesul este destul de greu si cu Citaro.


Pot intra pe breteaua specială. Dar evident nu-i duc capetele  pe directorii de la STB. Eu cred că nici unul nu circulă cu mașinile regiei nici măcar demonstrativ, o dată pe lună !
11-22-2018 7-13-21 PM.jpg (224.09 KB; downloaded 4355 times)

 


Re: Otokar Kent C - 18 Chev Celios

Pai prin breteaua speciala circula acum(cea cu bariera). Problema este o posibila acrosare a gheretai de la intrare plus o groapa minunata care se afla imediat dupa ghereta.

 


Re: Otokar Kent C - 18 andrei11

:shock:
Da, cea cu bariera. Păi ghereta parcă e pe dreapta acum, cum intrii pe bretea, nu ?
Nu se poate muta ghereta pe stânga, luând spațiu din parcarea publică ? Oricum acolo dacă se iau din parcarea publică 4 mp ( sau cât e necesar )  nu încurcă pe nimeni.

 


  • anndrei
  • Posted:
  •  

Re: Otokar Kent C - 18 anndrei

Sa o rugam pe Doamna Firea sa astupe acea groapa. Am inteles de la anumiti useri ca articulatele s-ar incadra mai bine in curbe deoarece primul segment este mai scurt fata de Citaro.

 


Re: Otokar Kent C - 18 Chev Celios

E mai greu cu mutatul lucrurilor pe acolo.Am impresia ca trebuie aprobare si de la SRI.

 


Re: Otokar Kent C - 18 andrei11

:lol:  :lol:  :lol:  Sper că ai spus-o la mișto !

 


Re: Otokar Kent C - 18 Chev Celios

Nu e la misto. SRI se ocupa de toata securitatea si planurile de securitate ale AICHB. Accea ghereta este pusa de ei cu un anume scop.

 


Re: Otokar Kent C - 18 Puss in Boots

Poate pt ca e obiectiv strategic. De la cusca cainelui pana la balizele de pe pista.

 


Re: Otokar Kent C - 18 dany

Asa este, SRI se ocupa de tot ce inseamna securitate si acces in perimetrul aeroportului iar pentru a obtine aprobarea de a muta ceva se va astepta mult.

 


Re: Aeroportul Henri Coanda/Otopeni [OTP/LROP] misterr

Proiect măreț, de un miliard de € pentru un nou terminal la Otopeni. Unde s-ar putea bloca

Click pe imagine pentru video:





Presat de numărul tot mai mare de pasageri, principalul aeroport al Bucureştiului plănuieşte să se extindă în următorii şase ani.

Oficialii vor să construiască un nou terminal, o parcare şi un metrou intern. Însă proiectul măreţ s-ar putea bloca în instanţă. Cei care deţin terenurile vizate de expropriere au anunţat marți că dau statul în judecată şi cer de 7 ori mai mulţi bani, față de cât li s-a promis.

Aeroportul din Otopeni are aproape 600 de hectare cu tot cu piste, terminal, hangare şi platformele unde stau aeronavele.

Conducerea “Henri Coandă” vrea să cheltuiască un miliard de euro şi spera să îl extindă cu alte 600 de hectare până în 2025.

După ce îşi va dubla suprafaţă, aeroportul din Otopeni va deveni un gigant, comparabil cu aeroporturile din Vestul Europei. 30 de milioane de pasageri vor decola şi vor ateriza anual pe Henri Coandă. În condiţiile în care sunt 14 milioane în acest moment. Aşa că aeroportul are nevoie de un hotel, de o parcare de zece mii de locuri, dar şi de propriul metrou.

Terminalul, turnul de control, parcul tehnologic, hotelul, zona cargo, toate construcţiile noi vor fi legate de actuala infrastructură aeroportuară cu metroul, prin subteran. Aşa cum există de pildă în Paris, pe Charles de Gaulle.

Statul român a anunţat că va expropria peste 600 de terenuri, pentru care va plăti aproape 80 de milioane de euro. Însă proprietarii vizaţi sunt nemulţumiţi.





Ion Marian, proprietar: “Nu este corect, evaluatorii mei au stabilit 60 de euro şi la dvs 9 euro.”

Gheorghiță Scorțeanu, şef serviciu patrimoniu Aeroporturi Bucureşti: “Verificarea s-a făcut conform grilei notarilor.”

Aşa că proprietarii au anunţat că vor da statul român în judecată pentru a primi despăgubiri mai mari. Dar nu este singura problemă. Lipsesc legăturile cu Bucureştiul.

Valentin Iordache, purtătorul de cuvânt al Aeroporturilor Bucureşti: “Legătura dintre Otopeni şi Bucureşti este realizată numai pe DN1 şi orice problemă apare pe această rută se simte şi în prezentarea pasagerilor la aeroport şi sosirea echipajelor la aeroport. Poate să creeze perturbări.”

Primul examen important va fi sosirea suporterilor la meciurile Campionatului European de anul viitor. Pentru a-i putea aduce în capitală, ministerul Transporturilor a anunţat că lansează o licitaţie de construcţie a unei legături pe calea ferată dintre Gara de nord şi Otopeni.

Din păcate, metroul spre Otopeni este un proiect frumos, doar pe hârtie, pentru care nu s-a organizat nici măcar licitaţia.

 


Re: Aeroportul Henri Coanda/Otopeni [OTP/LROP] Puss in Boots

Numai proiecte dintr-astea avem noi. Marete si care sigur se vor bloca in ceva.

 


Re: Aeroportul Henri Coanda/Otopeni [OTP/LROP] gabriels

Lista cu terenurile in curs de expropiere pentru construirea noului terminal:

https://drive.google.com/file/d/1Zxpk5e ... TpFOg/view

 


Re: Aeroportul Henri Coanda/Otopeni [OTP/LROP] shoppy

Jenabil si incult articolul, nu conteaza cate procese fac proprietarii ca nu se blocheaza proiectul din cauza lor.

 


Re: Aeroportul Henri Coanda/Otopeni [OTP/LROP] URANUS

http://www.b365.ro/mobi/licitatie-pentr ... 60299.html

Licitaţie pentru refacerea pistei 2 a Aeroportului Otopeni

Asociaţia Pro Infrastructură a anunţat, miercuri, că procesul de modernizare al aeroportului Henri Coandă, de lângă Bucureşti, trebuie continuat cu reparaţii capitale la pista 1 şi construirea noului terminal, după anunţul privind lansarea licitaţiei pentru refacerea pistei 2.

Marţi, a fost lansată licitaţia pentru refacerea din temelii a pistei 2 aeroportului Henri Coandă, dar procesul de modernizare trebuie să continue, potrivit ONG-ului.


Valoarea totală estimată a lucrărilor este de 110,287 milioane lei, fără TVA, din care 79% se vor investi în modernizarea pistei 2, mai precis în refacerea structurii rutiere, a balizajului şi a canalizării, iar 18% se vor duce în reparaţia căilor de rulare. 3% sunt serviciile de proiectare şi asistenţă tehnică.

"Antreprenorul general va avea la dispoziţie 14 luni de proiectare şi execuţie şi trebuie să îşi asume minim 5 ani de garanţie. Practic va trebui să muncească nonstop, inclusiv noaptea, în weekend şi în zilele de sărbători legale astfel încât impactul asupra activităţilor aeroportului să fie cât mai mic", se arată în anunţ.

 


Go to page:  1  ... 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Aeroporturi  • 
Choose destination

Since our 2251 forum members have written 417473 posts in 5203 topics and 510 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use