Parent forum: Transport aviatic

 

Topic: Aeroportul Henri Coanda/Otopeni [OTP/LROP]

307 posts, 80187 views
 
Go to page:  1  ... 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
 
 

📖 Pagination options
  • Author: cris_m
  • Moderator forum
  • Posted:
  •  

Re: Aeroportul Henri Coanda/Otopeni [OTP/LROP] cris_m

Da, dar mai e ceva de luat in calcul la Otopeni. Sa nu uitam ca sunt intervale orare cand nu aterizeaza/decoleaza prea multe aeronave si intervale cand vin pe banda rulanta...problema data de multitudinea companiilor low-cost care opereaza pe acest aeroport. Daca ar uniformiza cumva fluxurile si ar fi utilizate terminalele eficient, atunci sigur nu ar mai aparea situatii ca cele suprinse in poza. Ca sa nu mai spun de necesitatea unui alt aeroport in sud... :roll:

 


  • Author: TibiV
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Aeroportul Henri Coanda/Otopeni [OTP/LROP] TibiV

Cristi, exista alt aeroport la sud de OTP.
Se numeste BBU.
Doar ca si-au facut desteptii case langa pista/in axul pistei si au inceput sa tipe "vai, vai, ce ne chinuie astia cu aeroportul".

Partea proasta este ca OTP este mult mai predispus la ceata decat BBU.
Au fost insa situatii in care avioane cu destinatia OTP au fost trimise la Constanta sa aterizeze pe CND, desi in Baneasa era senin si BBU era deschis traficului...

LE
Un nou aeroport in sud este exact ca topicul asta: viewtopic.php?f=221&t=2073
Se numeste "Alexeni - Aprob decolarea!" si a murit "de moarte buna" in urma cu 6 ani...

 


  • Author: WT_fan06
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Aeroportul Henri Coanda/Otopeni [OTP/LROP] WT_fan06

Un aeroport la sud de București nu o să existe pentru următorii x zeci de ani decât ca instrument politic bombastic, nu pentru că există, în opinia mea, o nevoie reală de el. OTP are suficient spațiu de a se dezvolta în acest moment, asftel încât să acomodeze pentru mulți ani de acum încolo traficul unei capitale europene de mâna a 5-a (mă refer aici la fluxul de turiști). Doar pentru că în sezon se fac ocazional cozi nu înseamnă că e nevoie de aeroport nou. E loc suficient pentru extinderi (și deja sunt o grămadă de planuri pe această temă). O să ajungem ca Londra, cu aeroporturi multe și cu funcționalitate redusă, care nu ajută prea mult pe nimeni. Deja avem două, din care unul stă mai mult pentru BIAS....

 


  • Author: andrei11
  • Moderator forum
  • Posted:
  •  

Re: Aeroportul Henri Coanda/Otopeni [OTP/LROP] andrei11

TibiV wrote:
Cristi, exista alt aeroport la sud de OTP.
Se numeste BBU.
Doar ca si-au facut desteptii case langa pista/in axul pistei si au inceput sa tipe "vai, vai, ce ne chinuie astia cu aeroportul".

Așa, ca și întrebare pentru cunoscători :
Mi se pare că nici Heathrow-ul nici London City nu sunt chiar în câmp cum e Otopeniul...
Oricum ambele sunt închise pe timpul nopții. ( 23,00 - 5,00 )
_____________
De New York / Los Angeles ce spuneți ? Oare și acolo tot câmp e ?

 


  • Author: Chev Celios
  • Membru Bronze
  • Posted:
  •  

Re: Aeroportul Henri Coanda/Otopeni [OTP/LROP] Chev Celios

TibiV wrote:
Partea proasta este ca OTP este mult mai predispus la ceata decat BBU.
Au fost insa situatii in care avioane cu destinatia OTP au fost trimise la Constanta sa aterizeze pe CND, desi in Baneasa era senin si BBU era deschis traficului...
.



O si ce ceata poate sa apara pe OTP. Problema la OTP este una care tine si de locatia pe care este construit. Adica toata platforma aeroportului este facuta pe o fosta mlastina, ceea ce amplifica foarte mult ceata si duce si la degradarea platformei.Sunt momente in care pur si simplu nu mai ai unde sa parchezi avioanele, dar sunt si momente in care bate vantul.Am momente in care pur si simplu nu am pe unde sa circul pe platforma pentru ca circula foarte multe aeronave.In momentul de fata si la noi pista 1(08R-26L)este folosita la aterizari, din cauza aeronavele pot sa degajeze pista mult mai repede, iar pista 2(08L-26R)este folosita la decolari. Problema de la interior este data de faptul ca ghisele de check in sunt impartita intre agenti de handling. Adica in terminalul nou avem doua companii care sunt cu cursele lor,iar in cel vechi sunt alte doua companii, iar sistemul de benzi pentru transportul bagajelor nu permite transferarea bagajelor de la zona veche in zona noua decat manual.



Oricum nu va agitati prea rau. Traficul pe OTP va scadea cat de curand. Iar daca va fi redeschis BBU, OTP va fi inchis pentru reparatie generala si modernizare.

 


  • Author: shoppy
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Aeroportul Henri Coanda/Otopeni [OTP/LROP] shoppy

Pe orice aeroport exista rush hour de dimineata, nu poti sa ii spui companiei sa isi tina avionul nefolosit pana la ora 11.

Daca nu mai este loc de parcare avioane pe aeroport atunci trebuie modificat Apron 2 prin transformarea locurilor de parcare mici(care mai sunt si primele) in locuri de parcare mari(si scos de acolo avionul acela abandonat de il vede toata lumea ca ocupa un loc si creste iarba sub el).

 


  • Author: Puss in Boots
  • Membru Bronze
  • Posted:
  •  

Re: Aeroportul Henri Coanda/Otopeni [OTP/LROP] Puss in Boots

Eu nu cred ca in configuratia actuala poti inchide (de tot) OTP si sa te bazezi pe BBU. Exclus.

 


  • Author: andrei11
  • Moderator forum
  • Posted:
  •  


  • Author: Chev Celios
  • Membru Bronze
  • Posted:
  •  

Re: Aeroportul Henri Coanda/Otopeni [OTP/LROP] Chev Celios

Puss in Boots wrote:
Eu nu cred ca in configuratia actuala poti inchide (de tot) OTP si sa te bazezi pe BBU. Exclus.


Nu doar pe BBU. Vine tare din urma BRV.

 


  • Author: shoppy
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Aeroportul Henri Coanda/Otopeni [OTP/LROP] shoppy

Poate sa vina, zona de influenta a OTP este de la Buzau la Varna, astia nu or sa se mute de la OTP la BRV.

 


  • Author: Chev Celios
  • Membru Bronze
  • Posted:
  •  

Re: Aeroportul Henri Coanda/Otopeni [OTP/LROP] Chev Celios

In momentul de asta cam asta este planul. Probabil pe viitor din cauza traficului va fi modificat.

 


  • Author: florin
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Aeroportul Henri Coanda/Otopeni [OTP/LROP] florin

Hai să fim serioși, nu se închide OTP, nu mai aruncați prostii d-astea, poate vă preia presa și ne facem de râs.

Acolo capacitatea proiectată a terminalului este depășită de câțiva ani, din păcate Compania Aeroporturi amână construcția unui nou terminal, deși are profituri mari de mulți ani. Investițiile nu mai sunt o prioritate în România de câțiva ani (profitul se varsă mai nou 90% la buget pentru alte cheltuieli), așa că obișnuiți-vă cu aglomerația!

Abia după construcția noului terminal se ia în calcul închiderea celui vechi, o variantă fiind ca terminalul vechi să rămână operațional doar pentru cursele low-cost.

 


  • Author: TibiV
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Aeroportul Henri Coanda/Otopeni [OTP/LROP] TibiV

andrei11 wrote:
[
Mi se pare că nici Heathrow-ul nici London City nu sunt chiar în câmp cum e Otopeniul...
Oricum ambele sunt închise pe timpul nopții. ( 23,00 - 5,00 )

Este mult mai complicat...
Night-time flights at Heathrow are subject to restrictions. Between 23:00 and 04:00, the noisiest aircraft (rated QC/8 and QC/16) cannot be scheduled for operation. In addition, during the night quota period (23:30–06:00) there are four limits:

A limit on the number of flights allowed;
A Quota Count system which limits the total amount of noise permitted, but allows operators to choose to operate fewer noisy aircraft or a greater number of quieter planes
QC/4 aircraft cannot be scheduled for operation.
A voluntary agreement with the airlines that no early morning arrivals will be scheduled to land before 04:30.

https://en.wikipedia.org/wiki/Heathrow_Airport

De exemplu aparatele Boeing 747-400 sunt QC/4 la decolare si QC/2 la aterizare.
Deci un B 747-400 poate ateriza (QC/2) intre 23 si 06, dar nu poate decola (QC/4).

 


  • Author: Robert24
  • Site Admin
  • Posted:
  •  

Re: Aeroportul Henri Coanda/Otopeni [OTP/LROP] Robert24

Terminati cu prostiile ca se inchide OTP.
Nicaieri in lume nu se inchide complet un aeroport. Se pot limita anumite zone, atat.
Cele doua piste (fireste complet reparate) fac fata fara probleme si la un trafic triplu fata de cat are OTP. Intr-adevar trebuie rapid facut ceva cu terminalul, cu locurile de parcare si cu taxi-way-urile.

 


Go to page:  1  ... 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Transport aviatic  • 
Choose destination

Since , our 1800 forum members have written 352437 posts in 4213 topics and 427 subforums.
Refresh interval: 30 minutes.

 

© 2009 - 2021 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

Terms Of Use