Zona metropolitană BucureștiParcul de vehicule al operatorilor din București și IlfovTramvaie STB

 

Topic: V3A-93-CH-PPC

2456 posts, 707718 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 81 82 83 84 85 86 87  ... 176
 
 

📖 Pagination options
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati punmeister

1689 wrote:
Nu cumva LF-urile folosesc un sistem similar ?

LF-urile folosesc master controllere Schaltbau.

 


Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati 1689

LE: sau poate acceptam ca aceasta activitate de constructie artizanala de tramvaie ne depaseste in anul 2000 si ne concentram pe ceea ce ar trebui sa facem, anume reparatii (asa cum sta si in nume) ?

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati Utilizator anonim

1689 wrote:
Aha... Si care ar fi solutia ? Sa producem tot intern, in URAC / CFR / etc.?


Nu sa producem, sa proiectam, asta e solutia. De exemplu toate chopperele si echipamentele electronice de pe vagoanele astea sunt proiectate la URAC, apoi ei doar au comandat de la firme de profil, orice firma de electronice poate face componentele alea, dupa proiectul uzinei, ca URAC nu e fabrica de electronice. Prin urmare rar auzim de lipsa componente pentru choppere pentru ca sunt facute de ei si cand e nevoie doar comanda circuitele dupa proiectul lor. Cu alte piese gen surse, blocurile de control/diagnoza de SAERP, piese de la frane etc trebuie apelat la producatorul lor, cu contracte de service si alte nenorociri.

 


Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati 1689

Imi cer scuze daca nu pot fi de acord.
O societate de transport trebuie sa se concentreze pe specificarea cerintelor pentru un mijloc de transport (autobuz/troleibuz/tramvai/tren de metrou etc.) pe baza profilului de trafic din orasul respectiv (geografic, social, distributia zonelor de trafic etc.).
Ceea ce propuneti Dvs. este o abordare internalizata, ale carei rezultate le vedem, din pacate, astazi. Un parc de tramvaie depasit tehnologic inca de la inceputul "modernizarii" sale (revolutionarul proiect V3A-xx este opera URAC, sau nu ?!).
Si istoria continua, cu Bucur 1 (cite mai merg?) si Bucur LF.
Si sa nu ne mai ascundem in spatele scuzei "PMB nu cumpara piese de schimb". PMB = RATB = URAC. Asta, pentru mine, inseamna o serie de greseli de management de proiect.
Pe care nu cred ca trebuie sa continuam sa le repetam.

 


Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati 1689

PS: sint curios ce producatori de tramvaie se vor prezenta la o licitatie in care se cere sa se produca un vehicul pe baza unui [/b]proiect[/b] (si va rog sa cititi proiect si nu specificatie) pre-definit.
Bineinteles, presupun ca acel proiect nu este "influentat" de vreun producator anume.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati Utilizator anonim

Pai chiar asta e problema, lipsa unui program bine pus la punct de mentenanta si piese de schimb. Daca ne uitam nu este doar problema tramvaielor, ci si la restul vehiculelor. Citaro acum vreo doi ani erau defecte vreo 350 din 1000, Irisbus anul trecut ramasesera functionale doar 50, totul din cauza lipsei pieselor de schimb si a dezorganizarii mentenantei...

 


Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati punmeister

Am vazut ca noile tramvaie Alstom Citadis pentru Frankfurt vin cu 40 de ani de garantie in conditiile in care pretul per bucata este de 2,64 milioane de euro, la banii astia fiind un o oferta imbatabila. Zic asta ca poate ne alegem si noi cu o garantie super buna la noile tramvaie, mai ales ca e vorba de o comanda mare si unica.

 


Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati 1689

Chiar m-ati facut curios. Puteti sa imi spuneti sursa ?

 


Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati punmeister

In addition to the trams, Alstom will provide training, repair equipment and warranty services as well as spare parts for 40 years. The first two vehicles will be delivered in 2020. From 2021 Alstom will deliver twenty vehicles per year.

https://www.alstom.com/press-releases-n ... -frankfurt

 


Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati Andrei98

Cred ca la conditiile de exploatare de la noi nu se risca nimeni sa ofere o garantie atat de lunga  :roll:

 


Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati shoppy

Pai si care este diferenta de achizitie intre un chopper si o roata? Chopperul se cumpara prin negociere directa cu ICPE SAERP si roata prin licitatie publica?

Se poate sa fie o greseala in traducerea de mai sus, 40 de ani se aplica doar la piese de schimb nu si la garantie.

 


Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati 1689

punmeister wrote:
In addition to the trams, Alstom will provide training, repair equipment and warranty services as well as spare parts for 40 years. The first two vehicles will be delivered in 2020. From 2021 Alstom will deliver twenty vehicles per year.

https://www.alstom.com/press-releases-n ... -frankfurt


Ah, ok.
Garantia ca piese de schimb vor fi disponibile 40 de ani.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati Utilizator anonim

4015 a primit bandaje noi la boghiurile motoare.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati Utilizator anonim

A revenit 4006 care a intrat in 4008 anul trecut, era reparat de ceva timp dar nu avea mansa si alte piese, cel mai probabil au fost luate de la 4045. 4006 a fost primul vagon pe care au fost montate anul trecut noile modele de stopuri si faruri, fiind diferit fata de restul CH PPC pe care s-au montat.

DSC_6347.JPG (166.35 KB; downloaded 3999 times)


DSC_6351.JPG (146.43 KB; downloaded 4000 times)


DSC_6352.JPG (149.92 KB; downloaded 3997 times)

 


Go to page:  1  ... 81 82 83 84 85 86 87  ... 176
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Tramvaie STB  • 
Choose destination

Since our 2304 forum members have written 422795 posts in 5267 topics and 515 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use