Zona metropolitană BucureștiParcul de vehicule al operatorilor din București și IlfovTramvaie STB

 

Topic: V3A-93-CH-PPC

2463 posts, 730119 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 79 80 81 82 83 84 85  ... 176
 
 

📖 Pagination options
  • GPS
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati GPS

Se pare ca vagoanele au început sa primească un model nou de stopuri.
4032, azi.
IMG_7155.JPG (701.58 KB; downloaded 2997 times)

 


Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati CA 205

Mai bine le puneau stop-uri cum au #030 si #210! Arata groaznic cu incropeala asta. :x

 


  • anndrei
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati anndrei

Lampile sunt aceleasi doar ca sunt pozitionate altfel. Mai bine le puneau lampi cu LED si scapau de schimbatul becurilor si arata mult mai modern. Ca pret de achizitie nu era foarte mare diferenta. Dar URAC si RATB nu si-au schimbat mentalitatea, functioneaza ca acum 30 de ani si nu accepta ceva nou iar ce produc ei este de o calitate proasta. Dupa cateva luni de exploatare incepe sa cada din toate incheieturile. Se poate observa si rugina. De aici reiese ca ori tabla a fost vopsita peste rugina ori vopselurile sunt proaste. Cred ca ambele variante sunt valabile.
Noroc cu UE care le impune sa respecte anumite standarde ca altfel ramaneam cu varianta originala din '71.

 


Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati andrei11

Tramvaiele cu 5 uși au apărut tot înainte de 1989, nu datorită UE. Și bidirecționarele tot fără  UE au apărut. Și dacă își băteau capul puteau să scoată și un tramvai cu o secțiune joasă tot înainte de 1989. Oricum au fost reproiectate și scările de acces înainte de 1989 adăugându-se o treaptă în plus față de prototip.

 


Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati Andrei98

anndrei wrote:
Lampile sunt aceleasi doar ca sunt pozitionate altfel. Mai bine le puneau lampi cu LED si scapau de schimbatul becurilor si arata mult mai modern. Ca pret de achizitie nu era foarte mare diferenta. Dar URAC si RATB nu si-au schimbat mentalitatea, functioneaza ca acum 30 de ani si nu accepta ceva nou iar ce produc ei este de o calitate proasta. Dupa cateva luni de exploatare incepe sa cada din toate incheieturile. Se poate observa si rugina. De aici reiese ca ori tabla a fost vopsita peste rugina ori vopselurile sunt proaste. Cred ca ambele variante sunt valabile.


Lămpile sunt identice celor care s-au pus pe noile CA-uri 053, 063, 149 etc, cred că fabricate de Hella. Lămpile vechi, de ARO primele tipuri sau remorci, probabil a fost luat modelul și refabricat, că nu știu dacă mai există fabrica Elba (care făcea corpuri de iluminat pentru autobuze, faruri, semnalizări, etc fabrica chiar și semafoare). LED-urile, da, sunt o soluție având multe avantaje, cum ar fi viața lungă, iluminat mai puternic și consum foarte mic (dar și când se duce un led din 10, arată ca :evil:), doar că sunt mai scumpe și problema e că sigur nu vor fi protejate. Dacă intră apa zi pa, schimbi lampa cu totul.
URAC-ul numai face demult ceva bun, cam orice intră la RK iese pentru o perioadă proaspăt, după arată ca înainte. Oricum, tot materialul este prost, iar pe lângă asta, și întreținerea lasă de dorit.

 


Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati Nicu24

Parerea mea este ca se mai misca totusi ceva având în vedere cate tramvaie stricate are la ora actuală fiecare depou iar URAC-ul lucrează cu dotarea care exista si totusi ne bucurăm cand mai iese cate un tramvai modernizat.
Mie mi-ar mai place sincer sa mai merg cu un V3A clasic,ce imi plăcea zgomotul roților pe sina veche.

 


  • anndrei
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati anndrei

Fabrica ELBA exista si chiar produce corpuri de iluminat pentru mai multe domenii printre care si auto.
In cele LED apa nu are cum sa intre, doar daca se sparge dispersorul lampii

andrei11 wrote:
Tramvaiele cu 5 uși au apărut tot înainte de 1989, nu datorită UE. Și bidirecționarele tot fără  UE au apărut. Și dacă își băteau capul puteau să scoată și un tramvai cu o secțiune joasă tot înainte de 1989. Oricum au fost reproiectate și scările de acces înainte de 1989 adăugându-se o treaptă în plus față de prototip.

Dar la baza era acelasi tramvai cu anumite elemente modificate. Nu era nimic nou proiectat de la zero de ei.
La cele modernizate de ce crezi ca au aparut megafoane in exteriorul tramvaiului? Pentru ca este o norma impusa de UE. Uitat-te la tramvaiul Rathgeber P3.16 sa vezi ca este prezent inca din acei ani. Iar modelul original V3A avea microfon in cabina vatmanului. Dar romanii l-au simplificat considerand ca nu era necesar...

Andrei98, poate asa doresc sa se degradeze repede pentru a-si asigura de lucru in viitor.

 


  • GPS
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati GPS

GPS wrote:
Se pare ca vagoanele au început sa primească un model nou de stopuri.
4032, azi.



Au mai primit stopuri noi: 4026, 4047 și 4049.

 


Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati hADRIAN

4023 are fața și spatele refăcute după accidentul de anul trecut și azi a ieșit în 32.

 


Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati punmeister

4019 a primit AC Thermo King in cabina.

 


Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati Gabi23

La Alexandria a primit AC în cabină 4028.

 


Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati punmeister

@Gabi23
+ 4014. Mai urmeaza sa primeasca AC in cabina 4009.

 


Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati Gabi23

Săptămâna aceasta a fost montat și la vagonul4007, rămânând să primească și 4002, ultimul de la Alexandria în curând. Din păcate sunt încă multe vagoane CH-PPC imobilizate de foarte mult timp...

 


Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati FabiM

Lui 4016 i-a fost refăcut spatele.

 


Go to page:  1  ... 79 80 81 82 83 84 85  ... 176
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Tramvaie STB  • 
Choose destination

Since our 2340 forum members have written 426206 posts in 5298 topics and 516 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use