Topic: V3A-93-CH-PPC
2477 posts, 756400 views
📖 Pagination options
- Mat_hias
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC
Mat_hias
Aerul condiționat știu că funcționa foarte bine acum vreo o săptămână...fusesem cu acesta pe 23 atunci. Probabil se tot încăpățânează călătorii să deschidă geamurile, așa e cam mereu, din păcate
Cel din cabină 100% nu mai funcționează, ușa vatmanului fiind deschisă poate confirma asta.
Aerul condiționat știu că funcționa foarte bine acum vreo o săptămână...fusesem cu acesta pe 23 atunci. Probabil se tot încăpățânează călătorii să deschidă geamurile, așa e cam mereu, din păcate
Cel din cabină 100% nu mai funcționează, ușa vatmanului fiind deschisă poate confirma asta.
- cris_m
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC
cris_m
Sau nu-l porneste vatmanul ca nu stie ca are asa ceva (deh daca nu au fost dotate toate de la inceput)...
Sau nu-l porneste vatmanul ca nu stie ca are asa ceva (deh daca nu au fost dotate toate de la inceput)...
- punmeister
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC
punmeister
Si datorita substatiilor slabe de pe 1/10, mai ales acum cand sunt la traseu 11 Imperio cu franare recuperativa.
Si datorita substatiilor slabe de pe 1/10, mai ales acum cand sunt la traseu 11 Imperio cu franare recuperativa.
- cris_m
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC
cris_m
Asta e asa bonus, anul trecut nu erau Imperio si aceeasi era situatia... Lipsa instruirii personalului iar isi spune cuvantul.
Asta e asa bonus, anul trecut nu erau Imperio si aceeasi era situatia... Lipsa instruirii personalului iar isi spune cuvantul.
- DenisM017
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC
DenisM017
Din ce știu, fiecare tramvai are în memorie toate liniile, chiar și cele care acum nu mai există, spre exemplu 42. Cel mai probabil, vatmanul a tastat greșit codul liniei.
TrainWrecker wrote here:
de ce un tramvai din depoul Alexandria (pe vremea cand 42 exista) ar avea in memoria afisajului aceasta linie?
Din ce știu, fiecare tramvai are în memorie toate liniile, chiar și cele care acum nu mai există, spre exemplu 42. Cel mai probabil, vatmanul a tastat greșit codul liniei.
- STB Spotting 21
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC
STB Spotting 21
Da, dar totusi, sa nu se fi observat... o asemenea greseala? Zic si eu, mi se pare penibil daca a circulat chiar si dupa o semicursa cu aceleasi firme.
Da, dar totusi, sa nu se fi observat... o asemenea greseala? Zic si eu, mi se pare penibil daca a circulat chiar si dupa o semicursa cu aceleasi firme.
- Costin
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC
Costin
Standarul de calitate setebist e ca daca se invarte roata, atunci e bun si merge. Deci din punctul lor de vedere, voi aici discutati o problema care nu exista.
Standarul de calitate setebist e ca daca se invarte roata, atunci e bun si merge. Deci din punctul lor de vedere, voi aici discutati o problema care nu exista.
- Cezar210
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC
Cezar210
Îmi dau și eu cu părerea despre ce s-a discutat.
În primul rând, despre aerul condiționat. Am auzit că la anumite vagoane, spre exemplu 224, sursa nu rezistă la AC vatman+călători. Nu știu dacă o fi problema asta și pe mai multe vagoane. Unii pur și simplu nu îl pornesc, alții nu știu, nu vor...pot fi mai multe cauze, inclusiv aceea că este defect.
Despre firma...mi-e cam greu să cred, vatmanul se dă jos la capetele de linie pentru a îi da dispecerei foaia cu parcursul, deci chiar nu văd cum e posibil să fi circulat cu 42 pe display. Poate maxim o semi-cursă, aceea în care l-ai văzut tu.
Îmi dau și eu cu părerea despre ce s-a discutat.
În primul rând, despre aerul condiționat. Am auzit că la anumite vagoane, spre exemplu 224, sursa nu rezistă la AC vatman+călători. Nu știu dacă o fi problema asta și pe mai multe vagoane. Unii pur și simplu nu îl pornesc, alții nu știu, nu vor...pot fi mai multe cauze, inclusiv aceea că este defect.
Despre firma...mi-e cam greu să cred, vatmanul se dă jos la capetele de linie pentru a îi da dispecerei foaia cu parcursul, deci chiar nu văd cum e posibil să fi circulat cu 42 pe display. Poate maxim o semi-cursă, aceea în care l-ai văzut tu.
- Cezar210
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC
Cezar210
4009 a fost decolantat de reclama pe care o purta, despre Campionatul Euro U21, în contul încheierii acestuia.
A primit și plăcuță cu numărul de înmatriculare.
V3A-93-CH-PPC 4009 - Linia 25 - Str. Dr. Constantin Istratj (stația "Șoseaua Viilor")
4009 a fost decolantat de reclama pe care o purta, despre Campionatul Euro U21, în contul încheierii acestuia.
A primit și plăcuță cu numărul de înmatriculare.
V3A-93-CH-PPC 4009 - Linia 25 - Str. Dr. Constantin Istratj (stația "Șoseaua Viilor")
4009 decolantat.jpg (1.61 MB; downloaded 2261 times)
- FabiM
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC
FabiM
De curand 4018 si 136 au fost colantate cu reclame la Yoxo.
Doua cadre de la mine cu 4018, surprins ieri pe Pasajul Basarab:
O problema care poate fi observata si in poze, este legata de faptul ca instalatia de AC e de decor, in zilele caniculare specifice lunii Iulie atmosfera fiind insuportabila.
Probleme sunt diverse ... defectiune/functionare deficitara , personal neinformat sau calatori care deschid geamurile in timpul functionarii sistemului.
De curand 4018 si 136 au fost colantate cu reclame la Yoxo.
Doua cadre de la mine cu 4018, surprins ieri pe Pasajul Basarab:
DSC_5597.jpg (1.73 MB; downloaded 1896 times)
DSC_5598.jpg (1.72 MB; downloaded 1896 times)
O problema care poate fi observata si in poze, este legata de faptul ca instalatia de AC e de decor, in zilele caniculare specifice lunii Iulie atmosfera fiind insuportabila.
Probleme sunt diverse ... defectiune/functionare deficitara , personal neinformat sau calatori care deschid geamurile in timpul functionarii sistemului.
- TPB
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC
TPB
Și 4005 a fost colantat cu aceeași reclamă.
Din ce știu, la Dudești nu se mai dă drumul la AC, deoarece mai toți călătorii deschid geamurile. După aceea, apar probleme cu cei ,,pe care îi trage curentul".
Eu, de exemplu, am prins un singur CH cu AC pornit, pe linia 23, însă... vara trecută.
Și 4005 a fost colantat cu aceeași reclamă.
Din ce știu, la Dudești nu se mai dă drumul la AC, deoarece mai toți călătorii deschid geamurile. După aceea, apar probleme cu cei ,,pe care îi trage curentul".
Eu, de exemplu, am prins un singur CH cu AC pornit, pe linia 23, însă... vara trecută.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC
ByOnu
Asta se rezolva cu stickere ca-n Otokare pe fiecare fereastra. Nu este o solutie sa renunti la a mai folosi AC-ul.
Altfel, sa le monteze zavor cu patrata pe care sa-l inchida manual cat timp au de gand sa porneasca AC-ul.
Cat despre trasul curentului... nu cred ca este cineva suficient de ..inconstient incat sa ridice astfel de probleme la valul asta de caldura.
TPB wrote here:
...nu se mai dă drumul la AC, deoarece mai toți călătorii deschid geamurile...
Asta se rezolva cu stickere ca-n Otokare pe fiecare fereastra. Nu este o solutie sa renunti la a mai folosi AC-ul.
Altfel, sa le monteze zavor cu patrata pe care sa-l inchida manual cat timp au de gand sa porneasca AC-ul.
Cat despre trasul curentului... nu cred ca este cineva suficient de ..inconstient incat sa ridice astfel de probleme la valul asta de caldura.
- punmeister
-
Posted:
-
- cris_m
-
Posted:
-
📖 Pagination options