Parent forum: Tramvaie STB

 

Topic: V3A-93-CH-PPC

2063 posts, 414773 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 142 143 144 145 146 147 148
 
 

📖 Pagination options
  • Author: ADK
  • Membru Bronze
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93-CH-PPC ADK

Compari ce era acum 30-40 ani când nu era traficul de balamuc de mașini ca astăzi și când nu erau nici atâția străini dubioși ca astăzi?

Oricum nu le vor modifica nici după 15-20 ani, cred, spun că la T4R au rămas așa de pe vremea ITB-ului, doar cel de școală find modificat ca să aibă loc instructorul.

 


  • Author: shoppy
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93-CH-PPC shoppy

Si ce treaba are densitatea traficului auto cu macazul si coboratul vatmanului?, mai ales ca macazuri sunt in statie sau la semafor, nu trebuie sa zboare vatmanul ca sa schimbe macazul.
Acesta este exemplul tipic de gandire pe dos / de-andoaselea / pus caru inaintea boilor, cauzate de vremurile in care traim si dincolo de care nu numai ca nu reusim, dar ne incapatanam sa nu evoluam:
- daca se strica macazurile inseamna ca trebuiesc reparate si facute sa nu se mai strice, nu ca trebuie sa aiba vatmanul usa si culoar special numai pentru el ca sa coboare sa schimbe macazul
- daca vara moare vatmanul de cald inseamna ca trebuie sa i se puna AC, nu ca trebuie sa aiba vatmanul usa si culoar special numai pentru el ca sa mearga cu ea deschisa
- daca se intrerupe alimentarea electrica inseamna ca trebuie facut sa nu se mai intrerupa sau sa se revina cat mai repede, nu sa aiba toate tramvaiele si toate troleibuzele baterii, condensatoare sau baterii + condensatoare ca sa se intoarca la depou
- daca vehiculele sunt neconfomrme inseamna ca trebuiesc facute conforme de cei care au atributii de serviciu sa faca vehiculele conforme, nu sa se faca titulari care in loc sa se concentreze pe condus vehicolul in siguranta isi consuma energia si nervii pe facut curatenie, inlocuit becuri, reparat mici defectiuni, mituit mecanicii sa repare ce nu poate repara el

Daca ar fi dupa mine as cobora 10 calatori in mijocul traficului ca sa schimb macazul, toata lumea ar vedea, s-ar filma cu telefonul, ar aparea pe facebook, ar aparea in presa, ar iesi scandal, si in noaptea urmatoare macazul ar fi reparat(si in plus promisiuni ca se vor urmari mult mai bine toate macazurile de pe retea ca sa nu se mai intample asta in viitor) si nu ar mai fi nevoie ca 30 de vatmani sa-si foloseasca usa si culoarul personal ca sa urce si sa coboare ca sa schimbe macazul de 15 ori pe zi o luna de acum incolo, dar nu, asta inseamna sa se renunte la un avantaj personal, si daca sunt titulari pe acele vagoane cu usa personala, ar putea sa nu mai fie titulari si trecuti pe vagoane la care nu se deschide usa sau sunt Tatre sau mai stiu eu ce pierdere personala.
Sau as opri tramvaiul 10min in mijloc la pasaj Grand ca mi s-a facut rau de la caldura, sau ca este defect ca asa mi l-a dat din depou, si daca ar fi 10 vatmani care ar face asta atunci s-ar rezolva, dar ar trebui sa fie uniti si nu disperati ca pierd titularizarea.

 


  • Author: mirceade
  • Membru Bronze
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93-CH-PPC mirceade

În vest ușa 1 e ușa pe unde se urcă persoanele cu dizabilități, în special la autobuze unde ușa 1 are podeaua extra coborâtă și este de obicei cea mai largă în interior (până la prima bară, obstacol, etc.). La tramvaie n-am văzut niciodată culoar de o persoană cu scări (!) stil turnul ceasului unde dacă mai ai și ceva în mână te freci de chedere. Poate la tramvaiele de epocă din Budapesta dar nu la modelele moderne.

 


  • Author: ADK
  • Membru Bronze
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93-CH-PPC ADK

@shoppy e ușor să spui toate astea de parcă nici nu știi cum merg la noi treburile, cel mai sigur nici nu ești vre-un angajat cu acte în regulă al STB-ului sau nu ai stat zile întregi cu ei să vezi cum decurg cu adevărat treburile, nu știu ce vezi tu cine știe de unde sau ce reușești să deduci ca și alții în cele poate 40 min de mers cu autobuzul/tramvaiul toată ziua. Păcat că mulți d-ăștia veniți din tot felul de domenii care n-au legătură nici în clin nici în mânecă cu ce se ocupă în prezent nu știu sau nu iau în considerare pe ce trebuie să pună accent sau să rezolve, și copiază ca elevul după tablă ce vede la alții considerați ”mai în față”. La noi tot ce face omul face și maimuța, adică ce face neamțul sau mai știu eu care face și românul, indiferent dacă-i bine sau nu sau dacă e de competența respectivului sau dacă suntem de-a dreptul pregătiți pentru o nouă evoluție. ”Noroc” cu neamțul și tătarul că altfel cine știe cât de rău ne era în prezent.
mirceade wrote here:
În vest ușa 1 e ușa pe unde se urcă persoanele cu dizabilități, în special la autobuze unde ușa 1 are podeaua extra coborâtă și este de obicei cea mai largă în interior (până la prima bară, obstacol, etc.).

Dacă de mâine se dă dispoziție ca în ”vest” și ca muncitor la salubritate să te urci cu tomberonul pe la ușa 1, înseamnă că și la noi trebuie să te urci pe la prima ușă cât ai alte 4 mari și late? cât despre podeaua -extra- coborâtă îmi dau seama și cât de joasă e mașina, sincer noi am dat cu Mercedes-urile în toate gropile și ne-am făcut de râs cu mentenanța lor și acum presupun că ne trebuie mașini de-o palmă până la asfalt? să ne facem și mai de râs?

 


  • Author: andrei11
  • Moderator forum
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93-CH-PPC andrei11

Din partea moderatorului:
Reveniţi la subiect. Mulţumesc.

 


  • Author: joker
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93-CH-PPC joker

CristianMihaiSTB wrote here:
4034 a primit recent reclamă la Dr. Max.

Si niste poze cu el 🙂

FB_IMG_1649419889004.jpg (78.5 KB; downloaded 2666 times)

FB_IMG_1649419894865.jpg (72.04 KB; downloaded 2667 times)
FB_IMG_1649419897942.jpg (71.73 KB; downloaded 2666 times)
FB_IMG_1649419901270.jpg (73.79 KB; downloaded 2667 times)
FB_IMG_1649419902999.jpg (76.25 KB; downloaded 2666 times)
FB_IMG_1649419904901.jpg (71.7 KB; downloaded 2666 times)
FB_IMG_1649419906648.jpg (43.1 KB; downloaded 2666 times)
FB_IMG_1649419908616.jpg (60.94 KB; downloaded 2666 times)


sursa : https://www.facebook.com/1046222815529329/posts/2192655880886011/?sfnsn=mo

 


  • Author: joker
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93-CH-PPC joker

136 a primit reclama la Morbius
20220409_185710.jpg (1.35 MB; downloaded 2457 times)

 


  • Author: Cezy210
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93-CH-PPC Cezy210

Se pare că 4009 a fost tamponat deja, frontal, in partea dreapta. Nu este foarte grav dar strica aspectul.

 


  • Author: CristianMihaiSTB
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93-CH-PPC CristianMihaiSTB

Cezy210 wrote here:
Se pare că 4009 a fost tamponat deja, frontal, in partea dreapta. Nu este foarte grav dar strica aspectul.

...
4009.jpg (460.57 KB; downloaded 1938 times)

 


  • Author: Cezy210
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93-CH-PPC Cezy210

Se pare că vagonul 4014 are probleme cu firma din spate, care nu funcționează niciodată (cel puțin eu nu am mai văzut-o mergând de o vreme).
Într-o situație mai rea este 4036, care are probleme cu toate firmele, uneori merg, alteori nu.

V3A-93-CH-PPC 4014 - Piața Drumul Taberei - Linia 41


 


  • Author: Cezy210
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93-CH-PPC Cezy210

136 a fost decolantat de reclama la Morbius. Iar legat de ce spuneam mai demult, cum că a primit număr de înmatriculare pe față, iată-l.

V3A-93-CH-PPC 136 - Pasaj Lujerului - Linia 41


 


  • Author: REDX
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93-CH-PPC REDX

De 224 se mai aude ceva?

 


  • Author: Cezy210
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93-CH-PPC Cezy210

Normal...este in URAC la RK, teoretic este aproape finalizat.

 


  • Author: REDX
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93-CH-PPC REDX

A revenit 4032.

 


Go to page:  1  ... 142 143 144 145 146 147 148
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Tramvaie STB  • 
Choose destination

Since , our 1925 forum members have written 372254 posts in 4517 topics and 449 subforums.
Refresh interval: 30 minutes.

 

© 2009 - 2022 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

Terms Of Use