Parent forum: Tramvaie STB

 

Topic: V3A-93-CH-PPC

2063 posts, 414779 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 141 142 143 144 145 146 147 148
 
 

📖 Pagination options
  • Author: LucaTB
  • Membru Bronze
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93-CH-PPC LucaTB

Momentan încă e în lucru la URAC. S-ar putea să iasă anul ăsta pentru a se alătura parcului liniei 41.

 


  • Author: PaulM
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93-CH-PPC PaulM

Mai sunt câteva mici detalii de făcut la el.
E aproape gata. Cel târziu Aprilie.

 


  • Author: CristianMihaiSTB
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93-CH-PPC CristianMihaiSTB

4034 a primit recent reclamă la Dr. Max.

 


  • Author: joker
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93-CH-PPC joker

224 este al treilea tramvai V3A-93-CH-PPC trecut prin reparație capitală și remodernizare a interiorului cu finisaje din PAFS, scaune noi, sisteme de informare pentru călători, fiind și primul din lotul echipat cu aer condiționat în salonul călătorilor. Primul tramvai din această serie a fost 4036, care circulă de peste un an pe linia 41, urmat de 4014 introdus în toamna anului 2021, iar acum 224 se află în etapa finală de lucru, singurele operațiuni fiind cele de finalizare a amenajării interioare. Mai sunt de montat scaunele, o parte din barele de susținere, sistemele de informare pentru călători și o parte din finisaje. Noutatea o reprezintă noile grile pentru sistemele de aer condiționat produse în URAC. Tehnic, tramvaiul este funcțional total și gata de traseu. Pe lângă modernizarea interiorului, au fost înlocuite și vechile geamuri cu chedere, tramvaiele 306, 224 și 4003 având acest model vechi de geamuri, cu modelul nou, lipit

Tramvaiul urmează să revină la traseu pe linia 41 până la mijlocul lunii aprilie. Următorul vagon la care se lucrează este 4021, aflat în curs de vopsire, boghiurile fiind finalizate, iar o pare parte din componentele tehnice fiind deja pregătite, tramvaiul fiind estimat pentru a reveni pe linia 41 în luna iulie, urmat cel putin de 4020, 4011, 4008 pana la finalul anului, in scurt timp depoul Alexandria urmand sa mai trimita alte vagoane CH PPC la URAC.


sursa : https://mobilitate.eu/stb-urac-ch-224/
20220401_093618.jpg (221.89 KB; downloaded 1266 times)
20220401_093628.jpg (221.41 KB; downloaded 1266 times)
20220401_093659.jpg (281.72 KB; downloaded 1265 times)
20220401_093315.jpg (259.01 KB; downloaded 1265 times)
20220401_093339.jpg (289.35 KB; downloaded 1265 times)
20220401_093358.jpg (208.32 KB; downloaded 1265 times)
20220401_095203.jpg (283.95 KB; downloaded 1265 times)
20220401_095933.jpg (272.56 KB; downloaded 1265 times)

 


  • Author: Cezy210
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93-CH-PPC Cezy210

De ce au ales acea culoare la uși...?

 


  • Author: ByOnu
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93-CH-PPC ByOnu

... de nebuni. Desi abia avem vreo 3-4 vehicule vopsite in noua schema, nu seamana doua intre ele.

4014 are prima usa verde, 091 are toate usile verzi, 224 are toate usile albe.  :headbash:

Iar schema noilor Astre doar creste rata de sorcovire a schemelor de vopsire.

Pacat... mare pacat. Chiar suntem la t0 si putem decide o directie clara asupra careia vrem sa mergem in privinta unei scheme unitare, si totusi iata-ne aici. 3 tramvaie verzi, toate 3 DIFERITE.

 


  • Author: punmeister
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93-CH-PPC punmeister

Probabil ca prima usa o sa fie vopsita ulterior, pana sa fie scos in probe.

 


  • Author: Cezy210
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93-CH-PPC Cezy210

Mi se pare că 091 are cele mai frumoase uși, făcute cu cap. La 224 nici măcar nu au mai vopsit cu negru zona "fustei" pe uși...

 


  • Author: Cezy210
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93-CH-PPC Cezy210

PS.
@joker, in ultimele 2 imagini atașate de tine este vagonul 4021, boghiurile din penultima poza fiind ale sale iar în ultima poza apare corpul A al vagonului.

 


  • Author: mirceade
  • Membru Bronze
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93-CH-PPC mirceade

Ce prostie a fost mereu cu ușa 1 înghesuită doar ca să aibă vatmanul ușa lui.

 


  • Author: joker
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93-CH-PPC joker

Cezy210 wrote here:
PS.
@joker, in ultimele 2 imagini atașate de tine este vagonul 4021, boghiurile din penultima poza fiind ale sale iar în ultima poza apare corpul A al vagonului.

Da,deoarece cum se zice si in text,la 4021 se lucreaza,boghiurile lui sunt gata iar el in sine este in curs de revopsire,totusi cu toate ca el este la vopsitorie , el are mare parte din componentele tehnice deja finalizate , tramvaiul fiind estimat pentru a reveni pe linia 41 în luna iulie, urmat cel putin de 4020, 4011, 4008 pana la finalul anului, in scurt timp depoul Alexandria urmand sa mai trimita alte vagoane CH PPC la URAC.

 


  • Author: ADK
  • Membru Bronze
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93-CH-PPC ADK

mirceade wrote here:
Ce prostie a fost mereu cu ușa 1 înghesuită doar ca să aibă vatmanul ușa lui.

Eu nu știu ce atâta înghesuială vezi tu acolo, mie nici la BLF nu mi se pare o cine știe ce mega-problemă ultima ușă simplă cu toate că sunt de acord că trebuia să fie dublă, dar nah, acolo e porțiune high-floor că e boghiul motor. La ce trafic e-n Bucureștiul ăsta și cum ajunge vatmanul să schimbe macazul manual prin intersecții, să se roage de călători să-i dea voie să coboare și să trebuiască mereu să zăvorască ușa, plus că mai coboară câte unul prin mașini și după îți zice STB că i-ai dat tu drumul să coboare.

 


  • Author: cris_m
  • Moderator forum
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93-CH-PPC cris_m

Pai normal ar fi sa nu se dea jos, zic si eu...

 


  • Author: shoppy
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93-CH-PPC shoppy

Dar la EP-uri si Tatre cum era posibil sa se dea jos sa schimbe macazul in epoca macazelor manuale si a circularii cu usile deschise si calatorii atarnati ciorchine in ele?
Mai ales ca nu mai exita nicaieri moda aceasta iar calatorii ori fi ei ultimii tampiti dar inteleg ca nu merge tramvaiul pana nu fac loc sa treava vatmanul si chiar daca trebuie sa se dea jos doar nu pleaca dupaia fara ei.
Dai la oameni un mic avantaj, se obisnuiesc cu el si duapaia iti argumenteaza si cu extraterestrii ca este absolut imposibil sa se mai poata suporta daca se elimina.
Bine ca vin Astrele, sunt in garantie si este imposibil sa se mestereasca prima usa sa nu se deschida sau sa se blocheze din spatiul calatorilor ca poate este vreun macaz stricat pe traseu.

 


Go to page:  1  ... 141 142 143 144 145 146 147 148
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Tramvaie STB  • 
Choose destination

Since , our 1925 forum members have written 372255 posts in 4517 topics and 449 subforums.
Refresh interval: 30 minutes.

 

© 2009 - 2022 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

Terms Of Use