Parent forum: Tramvaie STB

 

Topic: V3A-93-CH-PPC

2063 posts, 414775 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 138 139 140 141 142 143 144  ... 148
 
 

📖 Pagination options
  • Author: LucaTB
  • Membru Bronze
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati LucaTB

Da, momentan ele se află în depou descompletate, mai ales 4002, tramvai retras de mai mult de 2 ani...

 


  • Author: Kap
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati Kap

TPB wrote here:
Am aflat de la un prieten, care la rândul lui a aflat de la un vatman, de la Alexandria, că 4014 este defect și graffat.
Are cineva fotografii cu el? Mie îmi pare rău că e un tramvai frumos, care a avut mai multe defecțiuni. Sper că 224 și 4008 nu vor fi la fel ca el...


Informația a fost corecta

 


  • Author: Kap
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati Kap

224 se afla in stadiul de echipare si este gata in proporție de 80%

Restul se afla in stadiul de reparație tinichigerie / finisare / vopsitorie
9B983DF0-BF3E-4F69-8600-921E4964B9A7.jpeg (1.04 MB; downloaded 1906 times)
A3E36181-6F88-4D80-B8CB-48D91A03C124.jpeg (1008.55 KB; downloaded 1906 times)
4A9896A3-DA4E-4081-9156-845C417B2E75.jpeg (693.21 KB; downloaded 1906 times)
F4B7FE54-E1AC-4939-B222-DB37141CA996.jpeg (1.03 MB; downloaded 1906 times)

 


  • Author: LucaTB
  • Membru Bronze
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati LucaTB

În ce stadiu se află 4008, 4011, 4020 și 4021? Au fost vopsite?

 


  • Author: Kap
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati Kap

Am scris mai sus, momentan nu a ieșit niciunul de la vopsit, unul din ele urmează sa primească vopseaua finală. Mai multe nu știu

 


  • Author: Costin
  • Site Admin
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati Costin

Kap wrote here:
TPB wrote here:
Am aflat de la un prieten, care la rândul lui a aflat de la un vatman, de la Alexandria, că 4014 este defect și graffat.
Are cineva fotografii cu el? Mie îmi pare rău că e un tramvai frumos, care a avut mai multe defecțiuni. Sper că 224 și 4008 nu vor fi la fel ca el...


Informația a fost corecta

Sursa imaginii postate nu doar ca nu a fost mentionata in mesaj asa cum cere regulamentul, ba chiar ne-a contactat sa eliminam inaginea deoarece nu aveai permisiunea sa o distribui. Drept urmare poza este stearsa. O poti reposta doar daca obtii permisiunea sursei.

 


  • Author: Albert
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati Albert

Dar ce e asa secret la un tramvai care a fost vandalizat cu grafitti? Se intampla in toată lumea… Nu e prima oară cand sunt useri care postează diverse poze din URAC sau din depouri, iar apoi șterg pozele sau cer sa fie șterse (in urma unor presiuni cel mai probabil). Poate ar fi cazul ca cei din STB/URAC sa își modifice un pic politica. Nu fabrica acolo niște tramvaie care sa conțină niște noutăți mondiale ultrasecrete si nici nu sunt primii cărora li se vandalizează un tramvai…

 


  • Author: GPS
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati GPS

Problema este că poza nu este realizată de user, ci de o altă persoană.

 


  • Author: PTMZ
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati PTMZ

...care nu și-a dat acordul explicit pentru permiterea postării pozei în altă parte, ceea ce este obligatoriu și de bun simt pentru materiale care nu sunt postate pe rețele publice.

 


  • Author: ADK
  • Membru Bronze
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati ADK

Cam indiferent cine realizează o fotografie sau o serie de fotografii, pentru unele postate sau preluate chiar și pe astfel de forumuri, cineva răspunde. Cu toate că orice autobuz/troleibuz/tramvai al STB este un bun public, dar în astfel de cazuri se află într-o incintă nu tocmai publică așa să-l poată vedea/poza oricine... Iar unii, nu vor probleme, ceea ce este și firesc. Nu e nicăieri în lume ceva nou desenatul pe tramvai chiar și-n depou, mai ales în țările estice, dar unii încă sunt angajați vechi de pe vremea ITB-ului care au apucat perioada (și au rămas cu ea) când prin unele unități exista semnul cu ”fotografiatul interzis” (dar a dispărut undeva pe la mijlocul aniilor 2000, cel puțin din Ferentari), iar actualul STB avea cândva, nu știu exact de ce și pentru ce, ceva legături cu armata. Probabil de aceea nici nu există mai nimic de prin autobazele aniilor 2000, cel puțin nu pe internet, iar ce apare sunt făcute fie de RATB, fie de anumite prese, și postate tocmai acum pentru diverse documentare.

 


  • Author: shoppy
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati shoppy

Chiar era un articol pe Linkedin care lauda calitatea vopselei antigrafitti folosita la acest tramvai pentru ca a putut fi curatat fara a fi revopsit, acum imi pare rau ca nu l-am postat.

 


  • Author: punmeister
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati punmeister

Tramvaiul STB vopsit initial cu Vopsea Antigrafitti Chimtitan (Email 351 AG), vandalizat ca in imagine, a fost curatat cu succes cu Solutia de indepartare Grafitti (Chimtitan), fara a fi necesara revopsirea.

https://www.linkedin.com/posts/dandurus_ ... 505-YMId

 


  • Author: Kap
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati Kap

4023 , de azi…
FB493C87-83E9-419D-9A93-D0D128FD3341.jpeg (84.77 KB; downloaded 802 times)
FE235EEE-0F74-48EB-A311-F96BE264705D.jpeg (141.34 KB; downloaded 802 times)

 


  • Author: Mariusv
  • Membru Bronze
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati Mariusv

Ieri dimineata era pe 32... ce s-a intamplat ?

 


Go to page:  1  ... 138 139 140 141 142 143 144  ... 148
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Tramvaie STB  • 
Choose destination

Since , our 1925 forum members have written 372254 posts in 4517 topics and 449 subforums.
Refresh interval: 30 minutes.

 

© 2009 - 2022 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

Terms Of Use