Zona metropolitană BucureștiParcul de vehicule al operatorilor din București și IlfovTramvaie STB

 

Topic: V3A-93-CH-PPC

2452 posts, 691100 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 101 102 103 104 105 106 107  ... 176
 
 

📖 Pagination options
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati reiny2000

In poze se mai observa si un ecran montat la mijlocul tramvaiului pentru informarea calatorilor. Ah si parca se vad si niste prize USB sub validatoare.

 


Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati ByOnu

Validatoare care sunt ..diferite.

 


Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati WT_fan06

Utilizator anonim wrote:
Mai mult de atata nici nu poti face pe V3A, e mai mult decat ok, era bine daca scoteau asa CH PPCurile din 2006, dar pe vremea aia fostii oameni din URAC si RATB erau inca reticenti si la chopper.

Toate CH PPC ale liniei 41 vor fi asa, de mult timp stau 4002, 4020 si 224 din care minim 2 sunt in uzina.
De acord, dar revenim la vechea discuție, ne învârtim în cerc.

De ce se pompează atâția bani în proiectul CA? S-a mai discutat de multe ori pe forum - acest proiect NU pare că livrează așa cum ar trebui: tramvaiele stau foarte mult timp în uzină ca apoi să iasă doar cu o motorizare mai eficientă și o podea parțial coborâtă (restul salonului fiind tot cu dotări minime pentru pasageri), apoi tramvaiele modernizate stau mai mult pe dreapta pentru piese. Investiția este foarte mare, iar câștigurile par mici prin comparație.

Atunci, ce s-ar putea face cu banii? Câteva idei
- reactivarea celor nu știu câte tramvaie V3A-93 care zac prin depouri, în timp ce București are nevoie disperată de tramvaie și continuă să închidă linii de tramvai din lipsă de parc circulant.
- toate tramvaiele care intră la reparație capitală să fie dotate obligatoriu cu podea parțial coborâtă, adică să fie transformate în V3A-93-PPC. Acest proces nici nu presupune o imobilizare mai mare decât durata unui RK, din moment ce se pot lua lejer segmente de mijloc de pe tramvaiele din parcul rece și aceste segmente pot fi modernizate înainte ca tramvaiul de reparat să intre în RK. Astfel am fi avut o flotă de tramvaie mult mai accesibilă. Accesibilitatea e criteriul minim al transportului public și ar fi trebuit să fie o strategie și o prioritate pentru PMB și STB.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati Utilizator anonim

Da, are prize USB. Oricum nu cred ca vor iesi mai mult de 2-3 pana la finalul anului ca o parte din piese sunt luate de la restul de CAuri pentru Colentina/Dudesti.

 


Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati 1689

Tramvaiul de Craciun lansat in septembrie...

 


  • ADK
  • Posted:
  •  

Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati ADK

Tramvaiul nu arată foarte rău, din punctul meu de vedere. Mă ”oftică” ca și în cazul noilor mașini de poliție, de ce trebuie să-i ”copiem” pe alții... :roll:

 


Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati Costin

CA trebuia sa aiba din 2006.
Scaune de plastic avea si inainte.
Bare si tavan avea si inainte.
Ca li s-a schimbat culoarea sau decorul nu e progres, nici imbunatatire, e doar campanie electorala sa arate poporului ca URACul lucreaza. Nici bine, nici in interesul poporului, doar lucreaza  si atat. Sa aratam lumii ca "se face".

Singura imbunatatire reala pentru calator e plata cu cardul, care putea fi implementata si fara celelalte brizbrizuri. Altminteri, calitate URAC garantata 100% cu suruburi diferite si vopsea peste ele :applause:

 


Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati dimitryyyy

Aer conditionat ? , 2020 ?

 


  • IK4
  • Posted:
  •  

Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati IK4

Aerul conditionat ar fi fost singura dotare utila pentru confortul calatorilor, in rest putea sa arate fix ca originalul din anii 70 cu conditia sa fie si curat.
Degeaba are buline rosii pe tavan si prize USB, fara aer conditionat la calatori este tot un cazan spoit care nu ar trebui sub nicio forma sa fie receptionat si acceptat la plata de PMB in anul 2020.

 


Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati aztec

Inelul ăla metalic de la articulație are folie pe el sau...așa de vălurit este?
Sau nu vad eu bine in poza....că pare făcut din ciocan...

 


  • anndrei
  • Posted:
  •  

Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati anndrei

Pana la urma are sau nu Aer Conditionat in salonul calatorilor?

 


Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati PaulIP

Utilizator anonim wrote:
dar pe vremea aia fostii oameni din URAC si RATB erau inca reticenti si la chopper.

Atat de reticenti incat deja aveau peste 230 de troleibuze cu chopper in circulatie. :lol:

 


Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati Linia 43

Si ,cand sa vina astazi Firea la URAC sa lanseze tramvaiul cu buline rosii pe dinauntru a venit Nicusor sa-i strice bucuria ,amenintand-o cu DNA-ul pentru favorizarea turcaletilor in licitatii .
Asa ca ,astazi,Firea ioc! Lansare tramvai spoiala model toamna 2020 ioc!

 


Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati Stefan28

#4036 a început sa faca probe. Tocmai a trecut pe la Iancului...

 


Go to page:  1  ... 101 102 103 104 105 106 107  ... 176
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Tramvaie STB  • 
Choose destination

Since our 2279 forum members have written 420709 posts in 5243 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use