Zona metropolitană BucureștiTotul despre București

 

Topic: Bugetul Municipiului București

326 posts, 126912 views
 
Go to page:  1  ... 4 5 6 7 8 9 10  ... 24
 
 

📖 Pagination options
Re: Stiri, noutati, perspective subway guru

Dar avem plus la Admini-sinistratia smarcuri si boscheti... :o

 


Re: Bugetul Municipiului Bucuresti Costin

Proiectul de buget al PMB pentru investitii in 2014

Din ce am observat, nici o lucrare nu are alocata intreaga suma necesara. Alocari mari (care pot insemna inceperea / continuarea lucrarilor) sunt la:
- Penetratie Splaiul Independentei - Ciurel - A1  (alocat foarte putin in raport cu necesarul, dar suma necesara cuprinde intreaga lucrare pana la A1 + exproprieri)
- Reabilitare Bd. Liviu rebreanu
- Reabilitare Pasaj Muncii (alocat relativ mult in raport cu necesarul)
- Pasaj Mihai Bravu - Splaiul Unirii (alocat foarte putin in raport cu necesarul)
- Reabilitare Sos. Pantelimon si Sos. Iancului (alocat foarte putin in raport cu necesarul)
- Penetratie Bd. Timisoara
- Pasaj PPL
- Pasaj pietonal Piata Romana
- Supralargire Fabrica de Glucoza
- Strapungere Str. Brasov - Sos. Alexandriei si pasaj

Intregul proiect de buget, detaliat pe capitole, poate fi consultat aici.

 


Re: Bugetul Municipiului Bucuresti Budy187

Te apuca dracii si frustrarile cand citesti din lista aceea..... :evil:  :evil:

 


Re: Bugetul Municipiului Bucuresti URANUS

Sursa: B365.RO

Topul investițiilor în infrastructura Capitalei, în 2014. Pasajul Basarab înghite cea mai mare sumă

Potrivit listei obiectivelor de investiţii cu finanţare integrală sau parţială de la buget pe anul 2014, cea mai mare sumă pe care Primăria Capitalei o va aloca în acest an, 78 milioane lei, pentru un singur proiect de infrastructură, va fi virată pentru o lucrare deja finalizată: Pasajul Basarab. În schimb, pentru reabilitarea sistemului rutier şi a liniilor de tramvai de pe Şos. Pantelimon, Şos. Iancului sau Bd. Aerogării, sumele prevăzute în acest an nu depăşesc, în fiecare caz în parte, 20 milioane lei.

Primăria Capitalei are în plan să plătească, în acest an, aproape 420 milioane lei, pentru obiective de investiţii în continuare, şi alţi 128 milioane lei, pentru obiective de investiţii noi, potrivit listei obiectivelor de investiţii cu finanţare integrală sau parţială de la buget pe anul 2014 a Primăriei Capitalei. Sumele incluse acum în lista obiectivelor de investiţii ar putea fi modificate, după aprobarea bugetului Primăriei Capitalei pe anul 2014 în Consiliul General al Municipiului Bucureşti.

Pentru reabilitarea sistemului rutier şi a liniei de tramvai de pe Bd. Liviu Rebreanu, Municipalitatea vrea să plătească în acest an suma de 58 milioane lei. Valoarea totală a proiectului este de 166,1 milioane lei, din care PMB a plătit până acum 78,9 milioane lei. Potrivit aceluiaşi document, acest proiect ar urma să fie finalizat în cursul anului 2014. Lucrările pe Bd. Liviu Rebreanu se apropie de final: se montează green track-ul, automate de parcare.

Pentru Pasajul Suprateran Mihai Bravu - Unirii, proiect a cărui valoare totală actualizată este de aproape 200 milioane lei, Primăria Capitalei a achitat până acum aproape 44,1 milioane lei şi are în plan să plătească în acest an încă 50 milioane lei.

Îmbunătăţirea condiţiilor de circulaţie de la Pasajul Piaţa Muncii costă 88,7 milioane lei, din care PMB a achitat până acum 43,1 milioane lei. În acest an, Primăria Capitalei vrea să plătească 45,337 milioane lei din totalul de 45,607 milioane lei, cât a mai rămas de executat pentru această lucrare.

Penetraţia Splaiul Independenţei - Ciurel - A1, a cărei valoare totală actualizată este de peste 2,1 miliarde lei, sumă care include şi exproprierile, va primi în acest an suma de 45 milioane lei. Lucrarea ar trebui să fie finalizat în 2017, potrivit documentului citat.

Deși, la începutul lui 2013, Tribunalul București a suspendat Planul Urbanistic Zonal pentru Penetraţia Splaiul Independenţei - Ciurel - A1, Primăria Capitalei a decis să redeschidă șantierul. Reprezentanții municipalității susțin că atâta timp cât există autorizații de construcție în vigoare se poate lucra. Constructorii vor să termine podul hobanat de la Virtuții în aproximativ un an.

PentruStrăpungerea Bd. Nicolae Grigorescu - Splai Dudescu, lucrare a cărei valoare se ridică la 365,8 milioane lei, Municipalitatea mai are de plătit 217,4 milioane lei, din care va aloca în acest an suma de 40 milioane lei. Potrivit aceluiaşi document, Străpungerea Bd. Nicolae Grigorescu - Splai Dudescu ar urma să fie finalizată în 2015.

Străpungerea Bd. Nicolae Grigorescu – Splai Dudescu cu prelungirea Splai Dudescu – Vitan Bârzeşti (spre Olteniţei), ultimul mare șantier de amploare al Bucureștiului, face legătura între cartierele Vitan şi Dristor. Lucrările la proiect au început în martie 2010 şi ar fi trebuit încheiate în toamna anului trecut. Lucrarea s-a blocat însă, după ce se finalizase doar 20% din proiect. Blocajul a apărut întrucât Consiliul General al Municipiului Bucureşti nu a aprobat exproprierile, estimate la o valoare de 30,9 milioane lei (7 milioane euro).

Pentru Străpungerea Berzei - Buzeşti - Uranus, cu o valoare totală actualizată de 452,5 milioane lei, Primăria a alocat deja 346,3 milioane lei şi mai are de achitat 106 milioane lei, din care vor fi alocaţi în acest an 35 milioane lei.

Diametrala Buzești-Berzei-Uranus este unul dintre cele mai importante proiecte derulate de Primaria Capitalei. Drumul va face legătura intre Piața Victoriei și Gara Progresul, reprezentând o alternativă la Calea Victoriei și bd. Magheru.

Prima etapă, care tocmai a fost finalizată, are o lungime de 1.750 de metri și a costat municipalitatea peste 67 de milioane de euro, dintre care 38 milioane lucrările propriu-zise, iar 29 de milioane de euro exproprierile.

Reabilitarea sistemului rutier şi a liniilor de tramvai de pe Şos. Pantelimon costă, în total, 326,9 milioane lei, şi urmează să fie finalizată în 2014, potrivit documentului citat. Din valoarea totală a proiectului, suma realizată cumulată la 31.12.2013 este de 222,5 milioane lei şi au mai rămas de executat 103,89 milioane lei, din care, în acest an, sunt prevăzuţi 19,8 milioane lei.

Pentru reabilitarea sistemului rutier şi a liniei de tramvai de pe Bd. Aerogării, Municipalitatea are în plan să aloce în acest an suma de 16,6 milioane lei, din totalul de 68,9 milioane lei - valoarea totală actualizată. Până acum, Primăria Capitalei a plătit peste 48,2 milioane lei. Termenul de finalizare al acestui proiect este anul 2014.

Reabilitarea sistemului rutier şi a liniilor de tramvai de pe Şos. Iancului costă, în total, 112 milioane lei, din care s-au achitat 94,86 milioane lei şi mai sunt de plătit 17,2 milioane lei. Pentru acest proiect, PMB vrea să plătească în acest an suma de 10,2 milioane lei.

O altă lucrare de anvergură a Primăriei Capitalei, Penetraţia Prelungirea Ghencea - Domneşti, a cărei valoare totală actualizată se ridică la peste 551 milioane lei, Municipalitatea a alocat deja suma de 141 milioane lei şi mai are de plătit 410 milioane lei, din care 5 milioane lei vor fi viraţi în acest an.

Pentru modernizarea Pieţei Eroii Revoluţiei şi construirea unui pasaj pietonal, proiect a cărui valoare actualizată este de aproape 29,7 milioane lei, Municipalitatea a plătit 13,7 milioane lei şi mai are de plătit aproape 16 milioane lei, din care va aloca în acest an suma de 3 milioane lei.

Câţi bani se vor aloca pentru obiectivele noi de investiţii în 2014

Supralărgirea Fabrica de Glucoză, proiect care costă, în total, peste 300,5 milioane lei, ar urma să primească în acest an suma de 40 milioane lei.

Primăria Capitalei va demara lucrările pentru lărgirea Șos. Fabrica de Glucoză până la sfârșitul acestui an. Pe această arteră se va face intrarea în București a mașinilor care vin de pe A3. Șos. Fabrica de Glucoză va fi lărgită la două benzi pe sens, pe tronsonul cuprins între Șos. Petricani și Calea Floreasca. În plus, va fi construită și o arteră laterală colectoare, dar și locuri de parcare.

Aceeaşi sumă, de 40 milioane lei, ar urma să fie virată în acest an şi pentru supralărgirea Str. Braşov până la Şos. Alexandriei, cu pasaj rutier la intersecţia Str. Braşov - Bd. Ghencea. Valoarea totală a proiectului este de 235,8 milioane lei.

Pentru Penetraţia Bd. Timişoara, lucrare care costă în total 188,7 milioane lei, Municipalitatea vrea să plătească în acest an 20 milioane lei.

Penetraţiei Bd. Timişoara, pentru care Municipalitatea va face exproprieri de 15 milioane de euro.

Pasajul subteran Piaţa Presei Libere, care costă, în total, 104,35 milioane lei, ar urma să primească, în acest an, suma de 15 milioane lei.

Inspectoratul de Stat in Constructii a emis un raport care arata ca planul urbanistic zonal care stabileste traseul pasajului rutier subteran de la Piata Presei Libere a fost aprobat ilegal, in august 2013, de consilierii generali ai Capitalei. Pentru a indrepta greseala, Municipalitatea a refacut planul urbanistic si l-a supus din nou la vot in sedinta Consiliului General de la finele lunii trecute, unde a fost adoptat. Intre timp insa, asociatia ProDoMo a cerut in instanta suspendarea proiectului.

Pentru pasajul pietonal de la Piaţa Romană şi modernizarea Pieţei Romane se va aloca în acest an suma de 10 milioane lei, din totalul de 103,8 milioane lei - valoarea actualizată a proiectului.

Pasajul de la Piaţa Romană va avea o suprafaţă de circa 5.200 mp şi 5 intrări - două la ASE, una în faţă la coloane, una în faţă la BCR şi una între Bd. Lascăr Catargiu şi Bd. Dacia. Pasajul va fi conectat cu statia de metrou Romana, iar la suprafata vor fi plantaţi 40 de copaci şi se va amenaja o suprafaţă de circa 500 mp de spaţiu verde. De asemenea, construcția va face legătura cu stația de metrou de la Piața Romană, precum și cu stațiile de autobuz și de troleibuz de la Academia de Studii Economice, amplasate în intersecție.

Diametrala N-S, etapa a II-a, Str. Vasile Pârvan - Str. Uranus, va primi în acest an suma de 1 milion lei, din cei 722,68 milioane lei - valoarea totală actualizată a proiectului.

Citeşte şi: Dispute la Primăria Capitalei pe cel de-al doilea tronson din Bd. Uranus care afectează Parcul Izvor

Pentru nodul intermodal de la Răzoare, modernizarea Pieţei Arcului de Triumf şi a pasajului pietonal, penetraţia şi racordul Splaiul Unirii - A2, străpungerea şi supralărgirea str. Avionului,străpungerea Splai Dudescu - Olteniţei, supralărgirea Bd. Expoziţiei, supralărgirea Calea Griviţei, pasajul subteran Şos. Nordului - str. Elena Văcărescu, pasajul rutier Şos. Colentina - D-na Ghica, întregirea Splaiul Unirii - zona Bd. Mărăşeşti - Hanul lui Manuc, reabilitarea sistemului rutier pe Bd. Vasile Milea, reabilitarea sistemului rutier şi a liniei de tramvai de pe bd. Dimitrie Pompeiu şi Barbu Văcărescu, îmbunătăţirea reţelei stradale şi extinderea reţelei de tramvai necesare dezvoltării Complexului Coloseum şi reconfigurarea intersecţiei Şos. Pantelimon - Bd. Chişinău şi pasajul rutier denivelat subteran ar urma să se aloce, în 2014, pentru fiecare proiect în parte, câte 10.000 lei, potrivit  listei obiectivelor de investiţii cu finanţare integrală sau parţială de la buget pe anul 2014.

Potrivit aceluiaşi document, Primăria Capitalei va mai plăti pentruPasajul rutier denivelat superior Basarab suma de 78 milioane lei, valoarea totală actualizată a acestuia fiind de 1,355 miliarde lei, din care s-au plătit peste 957 milioane lei şi au mai rămas de plată peste 397,8 milioane lei.

Pentru Pasajul Doamna Ghica - Chişinău, lucrare finalizată, Municipalitatea mai are de plătit 22 milioane lei din totalul de 110 milioane lei, iar în acest an va mai vira peste 3 milioane lei.

În decembrie 2012, cu doar o săptămână înainte de alegerile parlamentare, primarul general Sorin Oprescu inaugura pasajul Doamna Ghica - Chișinău, împreună cu premierul Victor Ponta. Inaugurarea a fost făcută însă numai de ochii lumii pentru că lucrarea nu era terminată. De fapt, abia în octombrie 2013, Primăria Capitalei a atribuit un nou contract, în valoare de 1,7 milioane euro, pentru continuarea și finalizarea lucrărilor la pasajul Doamna Ghica-Chișinău.

Potrivit listei obiectivelor de investiţii cu finanţare integrală sau parţială de la buget pe anul 2014, Municipalitatea va mai aloca în acest an suma de 550.000 lei pentru Hala Matache, iar pentru harta strategică de zgomot este prevăzută suma de 1.257.000 lei.

Primarul general al Capitalei, Sorin Oprescu, a anunţat recent că, aproximativ 1,3 miliarde de lei din bugetul Primariei Capitalei pe anul 2014, echivalentul a circa 30% din buget, s-ar putea duce pentru plata unor daune castigate prin hotarari judecatoresti.

http://www.b365.ro/cati-bani-va-aloca-p...02781.html

 


Re: Bugetul Municipiului Bucuresti ByOnu

URANUS wrote:
Pentru reabilitarea sistemului rutier şi a liniei de tramvai de pe Bd. Liviu Rebreanu, Municipalitatea vrea să plătească în acest an suma de 58 milioane lei. Valoarea totală a proiectului este de 166,1 milioane lei, din care PMB a plătit până acum 78,9 milioane lei. Potrivit aceluiaşi document, acest proiect ar urma să fie finalizat în cursul anului 2014. Lucrările pe Bd. Liviu Rebreanu se apropie de final: se montează green track-ul, automate de parcare.

Pentru modernizarea Pieţei Eroii Revoluţiei şi construirea unui pasaj pietonal, proiect a cărui valoare actualizată este de aproape 29,7 milioane lei, Municipalitatea a plătit 13,7 milioane lei şi mai are de plătit aproape 16 milioane lei, din care va aloca în acest an suma de 3 milioane lei

...ar urma să se aloce, în 2014, pentru fiecare proiect în parte, câte 10.000 lei, potrivit  listei obiectivelor de investiţii cu finanţare integrală sau parţială de la buget pe anul 2014.


1. Deci vorbim de partea finalizata, nu exista planuri concrete de incepere a lucrarilor pe tronsonul ramas.

2. Din nou, nimic concret, doar plata unor datorii poate. :popa:

3. Ce se poate face cu 10.000 de lei... :roll:

 


  • Mircea G
  • Posted:
  •  

Re: Bugetul Municipiului Bucuresti Mircea G

ByOnu wrote:
URANUS wrote:
...........
3. Ce se poate face cu 10.000 de lei... :roll:
Se poate extrage comisionul care poate ajunge si la 10%....

 


Re: Bugetul Municipiului Bucuresti Costin

Avem buget pe 2015: http://pmb.ro/institutii/cgmb/buget/doc...ul2014.pdf (investitii publice incepand cu pagina 55). De-aici incolo putem discuta despre soarta santierelor din Bucuresti...

 


  • 133 313
  • Posted:
  •  

Re: Bugetul Municipiului Bucuresti 133 313

Mama mama...  :)  
Pasaj subteran Chisinau cu Pantelimon, intregire splai Marasesti-Hanul lui Manuc, intermodala Pieptanari, refacere tramvai pe Pompeiu si Vacarescu, pasaj Brasov-Ghencea... O groaza de bunatati.  :P

 


Re: Bugetul Municipiului Bucuresti Costin

Atentie la sumele alocate...

 


  • 133 313
  • Posted:
  •  

Re: Bugetul Municipiului Bucuresti 133 313

Nu conteaza sumele. Ce conteaza este ca mai suspendam niste tramvaie, mai inchidem niste artere...  :P

 


Re: Bugetul Municipiului Bucuresti Costin

Ba conteaza. Pasajul de la Eroii Revolutiei are alocata o suma aproape la jumatate din necesar (asta e de bine). Pasajul de la Bd Chisinau are alocata suma de 10000 de lei, mai putin de 1% din necesar...

 


Re: Bugetul Municipiului Bucuresti BIGRED1984

Modernizare + Pasaj Pta Romana finantarea ~~100% din credite si gata in 2016 daca citesc eu bine in pagina 59 ? !! Adica sa ne asteptam la inca un santier ?

Tot pe pag. 59, Strapungere Splai Dudescu - Sos. Oltenitei ?
Strada Hateganu da in Vitan-Barzesti, oare vor sa o aduca in Oltenitei, la bucla de intoarcere a tramvaiului ? daca tot i-au lasat loc pentru tramvai ?

 


Re: Bugetul Municipiului Bucuresti ByOnu

S-ar putea sa spuneti ca ma bag unde nu-mi fierbe oala, dar ma intreb, oare mai merita investit in RADET? De 10 ani romanii, si bucurestenii in special, au inceput sa treaca pe centrala proprie. Mi se pare ca ar fi mult mai simplu ca toate institutiile de stat sa beneficieze de centrale proprii (majoritatea au dintotdeauna) iar cetatenii sa fie indemnati sa-si instaleze centrale proprii (de ce nu, printr-un proiect de guvern "Prima centrala" :lol: ).

Cunoasteti cumva institutii asemenatoare RADET din alte orase, de preferat vestice? Ce solutii au gasit ei?

 


Re: Bugetul Municipiului Bucuresti Robert24

Nu e deloc benefic sa subventionezi centrale pentru fiecare apartament in parte.
Ar trebui treptat sa se faca centrale de bloc independente. Si acolo sa finanteze partial statul. Dupa RADET pa! Momentan insa chiar nu se poate. Prea multi depind de RADET.

 


Go to page:  1  ... 4 5 6 7 8 9 10  ... 24
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Totul despre București  • 
Choose destination

Since our 2277 forum members have written 420542 posts in 5240 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use