Parent forum: Istoria transportului în comun din București

 

Topic: Hărți, pliante și traseele de transport în comun

136 posts, 39932 views
 
Go to page:  1  ... 4 5 6 7 8 9 10
 
 

📖 Pagination options
  • Author: ADK
  • Membru Bronze
  • Posted:
  •  

Re: Hărți, pliante și traseele de transport în comun ADK

1689 wrote:
Gabi23 wrote:
Pentru nostalgici, un vechi indicator pe Calea Griviței rezistent, uitat și în 2019...



Ma ofer sa fac munca voluntara sa-l demontez si restaurez.

Cine poate, oare, sa-mi dea permisiunea ?

Administratorul de drumuri cred, că la regie nu știu cât mai are rost să umblați. Ar fi bine să vă grăbiți, că dacă dispare n-aveți de unde s-o mai luați. :roll:
Pe mine mă tot bătea gându' cu logoul fabricii Rocar, inclusiv literele, să le fi făcut rost pentru restaurare. Aici chiar că nu știu cu cine să vorbesc...



Sursa: Google Street View

 


  • Author: rosetti61
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Hărți, pliante și traseele de transport în comun rosetti61

Indicatoarele de tipul respectiv, cu galben fara "patratele", erau de maxi taxi. Modelul a fost introdus spre sfarsitul lui 1988, era modular si doar la tramvaie era si caseta cu iluminare din interior (pe fata acesteia erau pictate modulele, numai cu un singur rand pentru linii). Comenzi taxi era 053 si comenzi taxifurgonete si taxicamioane 054.

 


  • Author: Andrei98
  • Membru Bronze
  • Posted:
  •  

Re: Hărți, pliante și traseele de transport în comun Andrei98

In acei ani puteam vorbi de casete iluminate si acum ne multumim cu table pictate cu pensula  :evil:

 


  • Author: 1689
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Hărți, pliante și traseele de transport în comun 1689

rosetti61 wrote:
Indicatoarele de tipul respectiv, cu galben fara "patratele", erau de maxi taxi. Modelul a fost introdus spre sfarsitul lui 1988, era modular si doar la tramvaie era si caseta cu iluminare din interior (pe fata acesteia erau pictate modulele, numai cu un singur rand pentru linii). Comenzi taxi era 053 si comenzi taxifurgonete si taxicamioane 054.


Multumesc. 053 gindeam dar - din obisnuinta - a iesit 953.

Cit despre indicatoarele modulare, au fost introduse de-abia in '88 ? As putea sa jur ca la capatul lui 515 de la Sala Palatului era modelul asta inca din '86.
Cit despre codificarea culorilor, stiu ca erau albastru/verde/rosu pentru autobuz/troleibuz/tramvai dar nu mai tin minte daca pentru maxi-taxi era galben sau bleu.

 


  • Author: Victor92
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Hărți, pliante și traseele de transport în comun Victor92

Traseele regionale - Harta Ghidul Mijloacelor de transport in comun - Anul 2003

TRasee Regionale 2003.jpg (505.12 KB; downloaded 2100 times)

 


  • Author: rosetti61
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Hărți, pliante și traseele de transport în comun rosetti61

De abia acum am vazut ca din brosura 1981 lipsesc liniile de agrement.
19agrement.jpg (1.39 MB; downloaded 1451 times)

 


  • Author: 1689
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Hărți, pliante și traseele de transport în comun 1689

Eu n-am vazut vreodata circulind vreunul din cele trei trasee din Berceni.

Undeva spre mijlocul anilor ‘80 a aparut o linie efemera de troleibuz 683 (?) care inlocuia 83-ul duminica si era intitulata - pompos - traseu de agrement.

Nu a rezistat decit citeva luni si nu stiu daca avea tarif special.

 


  • Author: rosetti61
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Hărți, pliante și traseele de transport în comun rosetti61

Cursele alea directe au fost suprimate in 1983, ramanand doar cele consacrate spre Mogosoaia, Baneasa si Cernica. Directele mai circulau si daca era cerere in acest sens, altfel nu mai avea rost sa se infiinteze degeaba, sa care aer.
Pe langa 683 a mai fost 681 Sura Mare - Parcul Herastrau si 682 Dumitru Petrescu - Aeroportul Baneasa, trei linii numai pentru Berceni (inainte credeam ca 681 suplimenteaza pe 81 de la Gara :D). Din cauza ca Drumul Taberei avea pe 105 spre Scanteii nu a beneficiat si el de linii 68x. Si nici din Titan, cu a lui tripleta 333-334-335. Scartaiau numai liniile de autobuz din Berceni 131 si 331.
683 a aparut in sezonul estival 1983 iar 681 si 682 in 1984 si au circulat pana in 1986 (2 luni au mai apucat).

 


  • Author: 1689
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Hărți, pliante și traseele de transport în comun 1689

Recunosc, 682 s-a sters complet din memorie, dar sint destul de sigur ca 683 a circulat in realitate doar o vara (posibil ca in ghiduri sa fi rezistat mai mult, dar doar pe hirtie).
Stiu ca la vremea respectiva m-a intrigat pentru ca avea traseul aproape identic cu 83 (mai putin sectiunea pe Metalurgiei) si nu i-am inteles rostul.

 


  • Author: rosetti61
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Hărți, pliante și traseele de transport în comun rosetti61

Intai a intrat pe Metalurgiei, apoi l-au dus la Piata Resita.

 


  • Author: Tom
  • Posted:
  •  

Re: Hărți, pliante și traseele de transport în comun Tom

rosetti61 wrote:
Cursele alea directe au fost suprimate in 1983, ramanand doar cele consacrate spre Mogosoaia, Baneasa si Cernica. Directele mai circulau si daca era cerere in acest sens, altfel nu mai avea rost sa se infiinteze degeaba, sa care aer.
Interesant că acum văd prima dată denumirea de "cursă directă", inclusiv în harta din imaginea postată anterior. Am văzut însă în anii '80 autobuze care cărau aer și cu indicative de genul 750 (singurul pe care mi-l amintesc) și cu titlul "CURSĂ DIRECTĂ". În anul 1986, dar cred că a rezistat și în 1987, era în zona stației Piața Dorobanți, de fapt în fața pieței, un indicator de stație ITB și cu inscripția "LINIA SPECIALĂ 642 - ÎMBARCARE". Nu l-am văzut însă pe nicio hartă sau ghid de transport și nici n'am văzut vreodată autobuze pe această linie.

681, 682 și 683 nu știu dacă erau inscripționate pe indicatoarele din stația din Piața Romană, nici măcar în 1986, dar deja le văzusem. 682 si 683 aveau DAC 117E, iar 681 avea DAC("Roman") 112 E. Cu acesta din urmă am mers odată la Herăstrău. Erau cel puțin două troleibuze pe traseu, pentru că nu m-am întors cu același. A fost singura dată când am mers cu această linie.

rosetti61 wrote:
Din cauza ca Drumul Taberei avea pe 105 spre Scanteii nu a beneficiat si el de linii 68x.
Dar nu spre Herăstrău. Era bun( :?: ) un 684 Valea Ialomiței - Gara de Nord - Parc Herăstrău.
rosetti61 wrote:
Si nici din Titan, cu a lui tripleta 333-334-335
335 nu a apărut odată cu desființarea lui 333 și 334?

 


  • Author: rosetti61
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Hărți, pliante și traseele de transport în comun rosetti61

Cursele directe 7xx erau conventii pentru intreprinderii, am vazut multe - 701, 711, 717, 720, 742, 744, 750, 754, 77x si pe una din cele doua linii 74x am vazut autobuzul IK-105. Pe langa astea am vazut si "liniile nocturne" pentru soferi, cu indicative stranii 861 si 853 (pe placa scria si un fel de traseu).

Noul 335 a aparut dupa desfiintarea liniilor 333 si 334, dar a existat si inainte, derivat din 203R care mergea in Otopeni (intorcea la IAMC) si suprimat in 1983, din motive de slaba solicitare si suprapunere cu alte linii, cum au mai patit si altele.

 


  • Author: cris_m
  • Moderator forum
  • Posted:
  •  

Re: Hărți, pliante și traseele de transport în comun cris_m

Ba da, 335 a aparut ulterior.

 


  • Author: 1689
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Hărți, pliante și traseele de transport în comun 1689

Nu stiu unde au disparut pozele din garajul Dtru Petrescu pe care le-am postat mai demult, dar in poza in care apare 1604 (IK 105) se poate distinge 778 imprimat pe ruloul de pinza.

 


Go to page:  1  ... 4 5 6 7 8 9 10
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Istoria transportului în comun din București  • 
Choose destination

Since , our 1800 forum members have written 352389 posts in 4213 topics and 427 subforums.
Refresh interval: 30 minutes.

 

© 2009 - 2021 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

Terms Of Use